Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

halvat kännit opiskelijalle

opiske1

kertokaa mikä on hyvää ja halpaa viinaa, jota voi juoda raakana ja jota kohtuu nuoren (naisen) polla kestää! mansikkakossua olen kokeillut ja se oli ihan kelvollista, mutta vaihtelu virkistäisi.

kiitos!

16

9345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KultainenSukka

      Vähän sivusta menee mutta suosittelen tennissukkaa ja hopeaspraytä. Aromaattisia nautiskeluhetkiä!

    • opiske1

      oi kiitos, taidan kokeilla heti uutena vuotena!

      • näillä menee

        8% Swing lonkku tai 8% siideri alkosta 0,75l vajaa 6€ tai vahvaa 8% B olutta. Niil saa halvat kännit ja menee päähän-


    • 15€ känni

      Last mango tai last pineapple 0,75l 15% viiniä. päälle 7€ ja niitä pari juo niin saa 15 eurolla ittensä ihan sekasin.

    • hvgiucgfyrx
    • ghdryhdry

      Valkkari on parasta

      • kympin oppilas

        Itse ajattelin että,sekottais olutta, maitoa ja mehua.
        Nyt näin 19 vuotiaana sanoen että oli herkullista.


      • dbdbdb
        kympin oppilas kirjoitti:

        Itse ajattelin että,sekottais olutta, maitoa ja mehua.
        Nyt näin 19 vuotiaana sanoen että oli herkullista.

        Itse ajattelin että,sekottais olutta, maitoa ja mehua.
        Nyt näin 19 vuotiaana sanoen että oli herkullista.

        Miksä siinä jos oikein haluat oksentaa.


    • kekekkea

      Doooooooris, Doooooooris, Sä Veit Mun Sydämen.

      Doris, Jorma ja Valdemar. Nuo kun kippaa vklopun aikana niin arvostaa loppuelämän sitä, että voi ostaa jopa kalliimpaa, kunhan on parempaa.

      Karhu Tosi Vahva sujahtaa ihan näpsäkästi päähän isommallakin miehellä. Teille pienemmille naisille ei pysty montaakaan pinttiä (0,568l) juottamaan, kun ootte jo kaatokunnossa. Ei kyllä mikään mahtavin juomiskokemus, mutta känniähän tässä haettiin.

      Hehkuviini sopii extremelajeja harrastaville.

    • ei ole parempaa

      Yksi nimi: Marabello.

    • OpiskelijaJuoppo

      Mitä alaa opiskelet? Jos käytössä on laboratorio, niin sieltä saa hyvää denaturoimatonta kamaa. Labrapirtu iskee päähän kuin miljoona volttia!

      • Kazumi-chan

        Gambina riittää mulle että oon ihan sekasin... :'D
        Kympin 0.75l ja 21% :)
        Illassa menee kokonaa.


    • tjtjtj

      Päiväristeily talinnaan on kaikista kannattavin vaihtoehto. Tai sitten tilaaminen netistä, mutta jälkimmäiseen voi tulli puuttua .Joten ainkain jos helsingin seudulla asuu kannattaa lähteä talinnaan, Kielitaitoakaan se tarvi sillä sataman alkoholiikkeissä puhuvat suomea.

    • kiljuu

      Limupullokilju on halvinta. Turbohiivat ja sokerit marketista. Mausteeksi sellaista mistä itse tykkää. Sitten kunnon odotusaika, viikossa saa juotavaa mutta kun odottaa kuukauden saa täysin kirkasta.

    • Anonyymi

      viina

    • Anonyymi

      Sherry

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2005
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1420
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1327
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      13
      1285
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe