SAITIN SALDO!

Valtaisa enemmistö foorumin papittarista fanittaa jotakin homolobbarijärjestöä
ja eivät ole julkisesti luopuneet papin valansa ja kirkkojärjestyksen vastaisesta
mielipidemaailmastaan.
Heillä ei ole enää dogmaattista pohjaa , jonne hengelliset jalkansa asettaisivat.

Antamalla luvan ja suosittelemalla rukoushetken pitämistä sukupuolisuhteelle, joka yksiselitteisesti on Raamatun vastainen, piispat ovat antaneet luvan ja toisen käskyn vastaisesti kehottavat papistoa rukoilemaan Jumalan siunausta synnille.

Jumalan Pojan veri vuoti ristillä synnin SOVITTAMISEKSI ja VOITTAMISEKSI, EI synnin tekemisen OIKEUTTAMISEKSI. Siksi piispojen ohje sotii itse EVANKELIUMIA vastaan.
Kirkon asioissa on aina kysymys iankaikkisuudesta. Antamalla synnille luvan ja kirkollisen muodon, piispat johtavat ihmisiä perässään iankaikkiseen KADOTUKSEEN.

Luterilaisen kirkon julkiset puheenvuorot kuuluttavat sen syvää luopumusta Raamatun Sanasta ja tässä on mm. Arkkipiispa Mäkinen erityisesti kunnostautunut.

Näkyväksi saldoksi jää täten miinusmerkkinen luku jos katsellaan saitin alkua ja loppupistettä.
____________________________________________________________

Papit kuka teistä tunnustaa Roomalaiskirjeen 1:24 - 32 opetukset.

http://kultaomeniahopeamaljoissa.munfoorumi.com/viewtopic.php?f=19&t=55

Teillä on vielä tilaisuus jättää positiivinen jälki FOORUMIN historiaan.

42

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MrrMorden

      Paras saldo palstalle on sinun sekopääuskovaisuutesi.

      Keep up the good work!!!

      • PERSALLE vaan, että et puhu Jeesuksen suulla. Ja on aika ajattelematonta ottaa Paavalin teesit tärkeimmäksi.

        Hän nimittäin kertoi satanan estäneen häntä, ja Jeesuksen vastaisesti sanoi hänen tulevan tuomitsemaan maailman, ja aivan älyttömästi käski aviomiehiä elämään siitä lähtien kuin heillä ei vaimoja olisikaan.

        Room 1. 24-32 menee samaan typeryyksien sarjaan, jos yhtään osaa ymmärtää. Ei heterot varmaan muulla ole olleet kuin silloiset roomalaisheterot, vaihtaessaan kiinnostuksen kohteensa.

        SAITIN SALOKSI jäi siis pertsan epätoivoiset jutut, ja ettei hän tehnyt mitään mitä Jeesus uskovalta edellyttää.


    • TOSI ON

      Saitin saldo:

      Suurin osa saitilla kirjoitelleista on ateisteja tai ns. tapakristittyjä.
      Papisto on luopunut Raamatun sanomasta aika paljon.

      Minusta tämän sivuston voi lopettaa.

      • TOSI ON sanoi :
        Minusta tämän sivuston voi lopettaa.
        _________
        Sitä mieltä saddukeukset itsekin olivat , koska eivät päässeet enää kiemurtelemaan
        valheellisista julistuksistaan millään eroon aina tuli lunta tupaan.


      • pertsa2012 kirjoitti:

        TOSI ON sanoi :
        Minusta tämän sivuston voi lopettaa.
        _________
        Sitä mieltä saddukeukset itsekin olivat , koska eivät päässeet enää kiemurtelemaan
        valheellisista julistuksistaan millään eroon aina tuli lunta tupaan.

        Ymmärrätkö että sivustolla on ollut sekin merkitys, että monet ovat olleet uskoasi vastaan niistäkin, jotka ovat olleet kristittyjä? Toivottavasti sitten vasta kuoltuasi löydät Jumalaltasi sen armon, mitä et löytänyt eläessäsi Suomi24:n Kirkko kuulolla palstalla? Mutta tuskin se on mahdollista vaan menet sinne samaa monttuun hiekan tai mullan alle kuin muutkin, etkä ole mikään Jumala tuomitsemaan homoja minnekään!
        Olen sentään ainakin kolmen valtion aatelista sukua, joten minulla jos kellään on valtaa päättää mihin tollainen kirottu pertsa joutuu kuoltuaan ilman että itse uskoisin mihinkään!! Tervemenoa helvettiin pertsa! Olen sinusta siten päättänyt ja se olisi vain hyväksi muillekin, ettei solvaisi kanssaihmisiä heidän taustoistaan johtuen. Toivottavasti joudut kuoltuasi helvettiin ja kärsit siellä kuoltuasi!! Olen saanut sen valtikan esi-isiltäni, että Jumalasi ei sinua enää tunne!!!!


      • ateisti1982 kirjoitti:

        Ymmärrätkö että sivustolla on ollut sekin merkitys, että monet ovat olleet uskoasi vastaan niistäkin, jotka ovat olleet kristittyjä? Toivottavasti sitten vasta kuoltuasi löydät Jumalaltasi sen armon, mitä et löytänyt eläessäsi Suomi24:n Kirkko kuulolla palstalla? Mutta tuskin se on mahdollista vaan menet sinne samaa monttuun hiekan tai mullan alle kuin muutkin, etkä ole mikään Jumala tuomitsemaan homoja minnekään!
        Olen sentään ainakin kolmen valtion aatelista sukua, joten minulla jos kellään on valtaa päättää mihin tollainen kirottu pertsa joutuu kuoltuaan ilman että itse uskoisin mihinkään!! Tervemenoa helvettiin pertsa! Olen sinusta siten päättänyt ja se olisi vain hyväksi muillekin, ettei solvaisi kanssaihmisiä heidän taustoistaan johtuen. Toivottavasti joudut kuoltuasi helvettiin ja kärsit siellä kuoltuasi!! Olen saanut sen valtikan esi-isiltäni, että Jumalasi ei sinua enää tunne!!!!

        atte1982 sanoi :
        Ymmärrätkö että sivustolla on ollut sekin merkitys, että monet ovat olleet uskoasi vastaan niistäkin, jotka ovat olleet kristittyjä?
        _________
        Esimerkiksi kuka?? :- )
        Mutta toivottavasti sinä löydät vielä Herrasi luokse.


      • siwat on auki
        ateisti1982 kirjoitti:

        Ymmärrätkö että sivustolla on ollut sekin merkitys, että monet ovat olleet uskoasi vastaan niistäkin, jotka ovat olleet kristittyjä? Toivottavasti sitten vasta kuoltuasi löydät Jumalaltasi sen armon, mitä et löytänyt eläessäsi Suomi24:n Kirkko kuulolla palstalla? Mutta tuskin se on mahdollista vaan menet sinne samaa monttuun hiekan tai mullan alle kuin muutkin, etkä ole mikään Jumala tuomitsemaan homoja minnekään!
        Olen sentään ainakin kolmen valtion aatelista sukua, joten minulla jos kellään on valtaa päättää mihin tollainen kirottu pertsa joutuu kuoltuaan ilman että itse uskoisin mihinkään!! Tervemenoa helvettiin pertsa! Olen sinusta siten päättänyt ja se olisi vain hyväksi muillekin, ettei solvaisi kanssaihmisiä heidän taustoistaan johtuen. Toivottavasti joudut kuoltuasi helvettiin ja kärsit siellä kuoltuasi!! Olen saanut sen valtikan esi-isiltäni, että Jumalasi ei sinua enää tunne!!!!

        atte 82,

        Ensin uskot Pertsan joutuvan h''''tiin ja seuraavaksi alat pullistella aatelisuudella ?

        Mitä tuo mielestäsi sinusta kertoo ?

        Ei mahdollinen siniverisyytesi anna sinulle Jumalan edessä mitään etuoikeuksia, melkeimpä toisin päin, enemmän velvollisuuksia.

        Vielä heleataan toivotukset loppuun.........

        mitään valtikoita et tietenkään ole saanut keneltäkään..........


    • "Papit kuka teistä tunnustaa Roomalaiskirjeen 1:24 - 32 opetukset."
      Entä teistä muista???

    • *Faith*

      On totta, että palstalla olisi ollut paljon vähemmän häiriöitä, jos kirkon kuulevat olisivat pysyneet tiukasti Raamatun sanassa, olipa kyseessä sitten homoseksuaalisuus, ateismi, abortti, eutanasia ym. Valitettavasti sama Raamatun sanasta luopuminen näkyy koko kirkossa ja pahimmassa tapauksessa seurauksena on (tämän palstan loppumisen lailla) koko Suomen evankelis-luterilaisen kirkon loppu.

      Kun kirkossa ei enää uskota henkivaltoihin eikä persoonalliseen pahaan, Iisebelin henki vedättää kirkkoa minkä ehtii. Ensin se kärttää (jumalattomien suilla) huomiota ja siunausta synnille, ja sitten kun sen saa haluamansa, sen halveksunta huomion antajaa ja synnin siunaajaa kohtaan on vertaansa vailla. Seurauksena on ollut jo tähän mennessä massiivinen eroaalto kirkosta ja sama linja jatkuu, jos kirkko ei palaa Lutherin oppiin, joka korosti Raamatun arvovaltaa papiston ja muun maallisen vallan yli.

      Tuskinpa monetkaan homoseksuaalit edes haluaisivat papin siunausta parisuhteelleen, mutta jos he sen saisivat, voisi olla että kyseiset suhteet hajoaisivat nopeasti. Hajottaahan siunaus usein epäkristilliset heteroseksuaaliset suhteetkin. Henkivaltojen voimaa ei kannata aliarvioida!

      • *Faith*

        ... En kuitenkaan sano, etteikö homoseksuaalikin voi olla uskova kristitty. Jos on, mielestäni homoseksuaalisuus on silloin ihmisen ja Jumalan välinen asia eikä meillä ihmisinä ole lupaa tuomita toisiamme. Eihän kukaan muukaan kristitty synnitön ole!


      • *Faith* kirjoitti:

        ... En kuitenkaan sano, etteikö homoseksuaalikin voi olla uskova kristitty. Jos on, mielestäni homoseksuaalisuus on silloin ihmisen ja Jumalan välinen asia eikä meillä ihmisinä ole lupaa tuomita toisiamme. Eihän kukaan muukaan kristitty synnitön ole!

        "... En kuitenkaan sano, etteikö homoseksuaalikin voi olla uskova kristitty. Jos on, mielestäni homoseksuaalisuus on silloin ihmisen ja Jumalan välinen asia eikä meillä ihmisinä ole lupaa tuomita toisiamme. Eihän kukaan muukaan kristitty synnitön ole!"

        Raamattu tuomitsee homoilut yksiselitteisesti eikä Sanaa saa deletoida.
        Velvollisuutemme on pitää sitä esillä ja varoittaa :

        Hesekiel:
        3:18 Jos minä sanon jumalattomalle: sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et häntä varoita etkä puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen jumalattomasta tiestänsä, että pelastaisit hänen henkensä, niin jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi


      • *Faith*
        pertsa2012 kirjoitti:

        "... En kuitenkaan sano, etteikö homoseksuaalikin voi olla uskova kristitty. Jos on, mielestäni homoseksuaalisuus on silloin ihmisen ja Jumalan välinen asia eikä meillä ihmisinä ole lupaa tuomita toisiamme. Eihän kukaan muukaan kristitty synnitön ole!"

        Raamattu tuomitsee homoilut yksiselitteisesti eikä Sanaa saa deletoida.
        Velvollisuutemme on pitää sitä esillä ja varoittaa :

        Hesekiel:
        3:18 Jos minä sanon jumalattomalle: sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et häntä varoita etkä puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen jumalattomasta tiestänsä, että pelastaisit hänen henkensä, niin jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi

        Varoittaa toki saamme, kuten muitakin synnin tekijöitä, mutta tuomita emme saa. Sitä paitsi luotan siihen, että Jumala johdattaa uskovaa aina oikealle tielle. Joskus nopeammin, joskus hitaammin. Mikä ei sovi Jumalalle, sen Jumala uskovassa korjaa.


      • *Faith* kirjoitti:

        Varoittaa toki saamme, kuten muitakin synnin tekijöitä, mutta tuomita emme saa. Sitä paitsi luotan siihen, että Jumala johdattaa uskovaa aina oikealle tielle. Joskus nopeammin, joskus hitaammin. Mikä ei sovi Jumalalle, sen Jumala uskovassa korjaa.

        *Faith*
        Varoittaa toki saamme, kuten muitakin synnin tekijöitä, mutta tuomita emme saa.
        ____________
        Nyt on kyse sellaisesta synnistä ,jonka harjoittamista papisto aktiivisesti tukee ja
        homoilla lesboilla ei ole enää muita tietolähteitä kuin Raamattu ja uskovat
        kristityt.
        Kaikki tulee menemään ruotsin mallin mukaan ja kun PAHAT saavat tahtonsa
        läpi hekin tulevat kauhistumaan.


      • *Faith*
        pertsa2012 kirjoitti:

        *Faith*
        Varoittaa toki saamme, kuten muitakin synnin tekijöitä, mutta tuomita emme saa.
        ____________
        Nyt on kyse sellaisesta synnistä ,jonka harjoittamista papisto aktiivisesti tukee ja
        homoilla lesboilla ei ole enää muita tietolähteitä kuin Raamattu ja uskovat
        kristityt.
        Kaikki tulee menemään ruotsin mallin mukaan ja kun PAHAT saavat tahtonsa
        läpi hekin tulevat kauhistumaan.

        Tiedän, ja kuten edellä sanoin, varoittaa toki saamme (ja pitääkin varoittaa).

        Tiedätkös muuten Pertsa Raamatussa yhtään kohtaa, jossa puhuttaisiin homoseksuaalisuudesta? Minulla kun tuli yhtäkkiä mieleeni hassu ajatus siitä, että koko homoseksuaalisuuden käsite saattaa olla paholaisen työtä. Itse en ainakaan yhtäkkiä löydä Raamatusta yhtään kohtaa, jossa homoseksuaalista aktia pidettäisiin INHIMILLISENÄ OMINAISUUTENA. Löydän vain kohtia, joissa homoseksuaalinen akti on SYNTIÄ (eli väärä teko).

        Psykologiassa homoseksuaalisuutta pidettiin ennen 1970-lukua sairautena, ja ilmeisesti vasta sen jälkeen homoseksuaalisuus on nähty seksuaalisen suuntautumisen tapana. Tietoa siitä, minne maallisissa opeissa homoseksin syntisyys "unohtui", en löydä mistään.

        Jos/kun syntiä ruvetaan pitämään inhimillisenä ominaisuutena, se on mitä pahinta eksytystä! Sellaisella eksytyksellä varastetaan ihmiseltä synnin katumisen ja parannuksen tekemisen mahdollisuus! Toisaalta psykologia on jo sinänsäkin mitä pahinta eksytystä ja psykiatriaa pidän antikristuksen kirkkona. Psykiatriahan uskottelee muillekin synnintekijöille, etteivät he suinkaan ole syntisiä, vaan sairaita. Lisäksi psykiatria jakelee diagnooseja, jotka ovat tosiasiassa kirouksia. Kerran leimattu on aina leimattu, ja diagnoosit toteuttavat (kuten kiroukset aina) itse itseään. Ilmankos Raamattu kieltää äärimmäisen ankarasti hulluksi leimaamisen!


      • *Faith* kirjoitti:

        Tiedän, ja kuten edellä sanoin, varoittaa toki saamme (ja pitääkin varoittaa).

        Tiedätkös muuten Pertsa Raamatussa yhtään kohtaa, jossa puhuttaisiin homoseksuaalisuudesta? Minulla kun tuli yhtäkkiä mieleeni hassu ajatus siitä, että koko homoseksuaalisuuden käsite saattaa olla paholaisen työtä. Itse en ainakaan yhtäkkiä löydä Raamatusta yhtään kohtaa, jossa homoseksuaalista aktia pidettäisiin INHIMILLISENÄ OMINAISUUTENA. Löydän vain kohtia, joissa homoseksuaalinen akti on SYNTIÄ (eli väärä teko).

        Psykologiassa homoseksuaalisuutta pidettiin ennen 1970-lukua sairautena, ja ilmeisesti vasta sen jälkeen homoseksuaalisuus on nähty seksuaalisen suuntautumisen tapana. Tietoa siitä, minne maallisissa opeissa homoseksin syntisyys "unohtui", en löydä mistään.

        Jos/kun syntiä ruvetaan pitämään inhimillisenä ominaisuutena, se on mitä pahinta eksytystä! Sellaisella eksytyksellä varastetaan ihmiseltä synnin katumisen ja parannuksen tekemisen mahdollisuus! Toisaalta psykologia on jo sinänsäkin mitä pahinta eksytystä ja psykiatriaa pidän antikristuksen kirkkona. Psykiatriahan uskottelee muillekin synnintekijöille, etteivät he suinkaan ole syntisiä, vaan sairaita. Lisäksi psykiatria jakelee diagnooseja, jotka ovat tosiasiassa kirouksia. Kerran leimattu on aina leimattu, ja diagnoosit toteuttavat (kuten kiroukset aina) itse itseään. Ilmankos Raamattu kieltää äärimmäisen ankarasti hulluksi leimaamisen!

        *faith* sanoi :
        Löydän vain kohtia, joissa homoseksuaalinen akti on SYNTIÄ (eli väärä teko).
        ______________
        Miehimykset eivät peri Jumalan valtakuntaa.

        1.Korinttolaiskirje:
        6:9 Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä MIEHIMYKSET,


      • *Faith*
        pertsa2012 kirjoitti:

        *faith* sanoi :
        Löydän vain kohtia, joissa homoseksuaalinen akti on SYNTIÄ (eli väärä teko).
        ______________
        Miehimykset eivät peri Jumalan valtakuntaa.

        1.Korinttolaiskirje:
        6:9 Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä MIEHIMYKSET,

        Kiitos. Tuo "miehimykset"-sana on näköjään käännetty vuoden 1992 käännöksessä "miesten kanssa makaavat miehet", mikä viitaa selkeästi inhimilliseen tapaan.

        Vedän tästä sen johtopäätöksen, että Raamatun mukaan homoseksuaalisuus voi olla synti tai synnillinen tapa, mutta se on silti eri asia kuin jokin synnynnäinen taipumus, jolle asianomainen ei mahtaisi itse mitään.


      • *Faith*
        pertsa2012 kirjoitti:

        *faith* sanoi :
        Löydän vain kohtia, joissa homoseksuaalinen akti on SYNTIÄ (eli väärä teko).
        ______________
        Miehimykset eivät peri Jumalan valtakuntaa.

        1.Korinttolaiskirje:
        6:9 Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä MIEHIMYKSET,

        Siis tekeväthän huorintekijät, epäjumalanpalvelijat, avionrikkojat ja hekumoitsijatkin syntiä ja voivat saada syntinsä anteeksi. MIkä etteivät sitten miehimyksetkin? (Ilmeisesti vain Pyhän Hengen pilkkaa ei voi saada anteeksi.)


      • *Faith* kirjoitti:

        Siis tekeväthän huorintekijät, epäjumalanpalvelijat, avionrikkojat ja hekumoitsijatkin syntiä ja voivat saada syntinsä anteeksi. MIkä etteivät sitten miehimyksetkin? (Ilmeisesti vain Pyhän Hengen pilkkaa ei voi saada anteeksi.)

        "Siis tekeväthän huorintekijät, epäjumalanpalvelijat, avionrikkojat ja hekumoitsijatkin syntiä ja voivat saada syntinsä anteeksi. MIkä etteivät sitten miehimyksetkin? "

        Kyllähän he saavat anteeksi kuten me muutkin - pitää vain katua ja pyytää
        tehdä parannus.


      • *Faith*
        pertsa2012 kirjoitti:

        "Siis tekeväthän huorintekijät, epäjumalanpalvelijat, avionrikkojat ja hekumoitsijatkin syntiä ja voivat saada syntinsä anteeksi. MIkä etteivät sitten miehimyksetkin? "

        Kyllähän he saavat anteeksi kuten me muutkin - pitää vain katua ja pyytää
        tehdä parannus.

        Näin minäkin asian näen. Harmi vaan, kun on noita eksyttäjiä, jotka aivopesevät ihmisiä uskomaan, että homoseksuaalisuuden synti on jokin synnynnäinen ominaisuus, jota ei voi (tai edes pidä) katua, pyytää anteeksi. Näin ajatellen Raamatun näkemys homoseksistä on paljon lempeämpi ja armollisempi kuin psykologinen näkemys, jonka mukaan mitään parannusta ei voi/pidä tehdä.


      • *Faith* kirjoitti:

        Näin minäkin asian näen. Harmi vaan, kun on noita eksyttäjiä, jotka aivopesevät ihmisiä uskomaan, että homoseksuaalisuuden synti on jokin synnynnäinen ominaisuus, jota ei voi (tai edes pidä) katua, pyytää anteeksi. Näin ajatellen Raamatun näkemys homoseksistä on paljon lempeämpi ja armollisempi kuin psykologinen näkemys, jonka mukaan mitään parannusta ei voi/pidä tehdä.

        *Faith* sanoi :
        Näin minäkin asian näen. Harmi vaan, kun on noita eksyttäjiä, jotka aivopesevät ihmisiä uskomaan, että homoseksuaalisuuden synti on jokin synnynnäinen ominaisuus, jota ei voi (tai edes pidä) katua, pyytää anteeksi. Näin ajatellen Raamatun näkemys homoseksistä on paljon lempeämpi ja armollisempi kuin psykologinen näkemys, jonka mukaan mitään parannusta ei voi/pidä tehdä.
        __________
        Jumala on armollisempi kuin osaamme kuvitella , mutta on oltava
        katumusta ja synnintuntoa.


    • Homoseksuaalit ei halua minkäänlaisia siunauksia papeilta, koska myös he ymmärtävät feikin. Kunhan nyt vaan mesoavat kirkkoa vastaan ja yrittävät vallata kirkon organisaatiot omilla agendoillaan ja sitten tekevät selvää jälkeä koko kirkosta.

      • tt11 sanoi :
        Homoseksuaalit ei halua minkäänlaisia siunauksia papeilta, koska myös he ymmärtävät feikin. Kunhan nyt vaan mesoavat kirkkoa vastaan ja yrittävät vallata kirkon organisaatiot omilla agendoillaan ja sitten tekevät selvää jälkeä koko kirkosta.
        ___________
        Niin suuntahan on tuo ja niin Johanna Korhonenkin tekee myyräntyötään
        siellä taustalla kristittyjä vastaan mitä on joskus silmiin sattunut.


      • pertsa2012 kirjoitti:

        tt11 sanoi :
        Homoseksuaalit ei halua minkäänlaisia siunauksia papeilta, koska myös he ymmärtävät feikin. Kunhan nyt vaan mesoavat kirkkoa vastaan ja yrittävät vallata kirkon organisaatiot omilla agendoillaan ja sitten tekevät selvää jälkeä koko kirkosta.
        ___________
        Niin suuntahan on tuo ja niin Johanna Korhonenkin tekee myyräntyötään
        siellä taustalla kristittyjä vastaan mitä on joskus silmiin sattunut.

        Alkuinnostuksen jälkeen homot alkaa vaatia lisää myönnytyksiä kirkolta ja tähän tulee mukaan myös muut vaihtoehtoliikkeet omine vaatimuksineen. Kyllä kuulkaas moniäänisyys kirkossa tulee lisääntymään ja lopulta siitä muodostuu valtaisa kakofonia


      • tt11 kirjoitti:

        Alkuinnostuksen jälkeen homot alkaa vaatia lisää myönnytyksiä kirkolta ja tähän tulee mukaan myös muut vaihtoehtoliikkeet omine vaatimuksineen. Kyllä kuulkaas moniäänisyys kirkossa tulee lisääntymään ja lopulta siitä muodostuu valtaisa kakofonia

        tt11 sanoi :
        Kyllä kuulkaas moniäänisyys kirkossa tulee lisääntymään ja lopulta siitä muodostuu valtaisa kakofonia
        ___________
        Minä nimitän sitä kadotuksen kuoroksi ja uskonelämässä ei voi olla tuonkaltaista
        "monisyntisyyttä" mitä kirkossamme näyttäisi loisivan.

        Olet kyllä oikeassa tuon metelöintinsä suhteen sillä kun vanhat synnit tulevat
        hiukan mauttomiksi niin on saatava uusia kiihokkeita.


      • tt11 kirjoitti:

        Alkuinnostuksen jälkeen homot alkaa vaatia lisää myönnytyksiä kirkolta ja tähän tulee mukaan myös muut vaihtoehtoliikkeet omine vaatimuksineen. Kyllä kuulkaas moniäänisyys kirkossa tulee lisääntymään ja lopulta siitä muodostuu valtaisa kakofonia

        Sitä kakofoniaa sitten seurailenkin tosi mielellään. Sitä kakofoniaa ennen kirkko eroaa valtiosta, toivottavasti!


    • pöksyt vilkkuu

      Palstan saldo.
      Hilipatihippan ja helmat heiluu

    • tv121

      Saldo on helppo kiteyttää seuraavasti. Uskoni ei ole horjunut puoleen jos toiseenkaan.

    • "Saldo on helppo kiteyttää seuraavasti. Uskoni ei ole horjunut puoleen jos toiseenkaan."

      Silloin olet selvinnyt uskosi varassa.

    • onko järjessä vika

      Ja höpötys vaan jatkuu vaikka tää pappa sanoi jo hyvästikkin.

      • pääsiäiskukka

        Se on varmaan semmone narsissi. Piti tehä ihan oma alotuskin sille että "pertsa has left the building". Paitsi että siinäkin meni vikaan. Katsokaa, minäkin olen täällä!


    • vulgaariateistit

      Ennen tälle palstalle tuloa kävin ensin ateismi-palstalla lukemassa ateistien tekstejä ja pian tämän jälkeen löysinkin sieltä tavatonta tämän palstan päivittelyä. Ja näin löysinkin tien tälle palstalle, jota käyn lukemassa aina silloin tällöin.
      Vulgaariateistit, joihin lasken Mirkan. nassen, fuckifuun, ateisti1982 jne. olivat suurin yllätys tai pikemmin näiden ateistien tavaton agressivisuus. Aikaisemmin minulla oli varsin ruusuinen kuva ateisteista, joka kuva muistutti lähinnä mummomuorin kuvaamia vanhan polven ateisteja. Siis kiitos tämän palstan sain totuudenmukaisemman kuvan ateisteista, enkä pidä enää 1900-luvun alkupuolen piispan tokaisua "kaikki ateistit pitäisi tappaa" niin käsittämättömänä kuin ennen tälle palstalle tuloa kuvittelin.

      • foksmalder

        Internet on vain vahvistanut antiteismiäni, juuri kaltaistesi uskovien vuoksi.
        En siltikään koskaan puolustelisi halua tappaa toisia ihmisiä sen vuoksi mihin he uskovat tai eivät.
        Vastustaisin ennemminkin, kuten jokainen moraalinen yksilö tekisi.


    • gev (ei kirj.)

      Niimpä, niimpä. Kuka uskovainen nyt oikeasti enää pyhää kirjaansa noudattaisi. Vai oletteko rakkaat uskovaiset kokeilleet tätä kirjanne ohjetta?

      "Syö leipäsi ohuina kakkuina, jotka paistat heidän nähtensä ihmislannalla."
      Hesekiel 4:12

      Joku tätä kokeillut tai käyttävä uskovainen voisi kertoa, ovatko aromit kohdallaan.

    • atte1982 sanoi :
      Petytkö jos joudutkin sinne helvettiin!? :D
      ___________
      Minä annan Vanhurskaan Jumalan tuomita itseni ja luotan itseni Hänen käteensä.
      ________________________________
      "Samoin sullekin, mikäli ymmärrät suvaitsevaisuuden ja sen että homoja tulee olemaan aina ilman sinun moraalisaarnojasi, vaikka Raamattu olisi olemassa!!"

      Mitä hourit - Raamattuhan on olemassa.

      • Raamattu on olemassa, mutta se ei sisällöltään ole tosi!

        Onhan "Taru Sormusten Herrastakin" olemassa!?


      • ateisti1982 kirjoitti:

        Raamattu on olemassa, mutta se ei sisällöltään ole tosi!

        Onhan "Taru Sormusten Herrastakin" olemassa!?

        "Raamattu on olemassa, mutta se ei sisällöltään ole tosi!"
        Yritä sitten käyttää suomen kieltä oikein.


    • ihmis olento

      Oikein on valita oikein, mutta jos siihen ei oikein ole sydäntä, niin minkä sille mahtaa. Jumala on jokatapauksessa ja häneltä me saamme niin armon, kuin tuomionkin ja tähän me voimme itse vaikuttaa. Se on sitä ihmisen jumalallisuutta.

    • Eikö teitä pappeja kiinnosta laisinkaan henkilökohtainen kunniannekaan??
      Nyt olisi tilaisuus ottaa etäisyyttä Mäkiseen ja lähestyä Herraamme.
      Ottakaa siis rohkeasti kantaa !!

      • Sun kannattaisi vihdoinkin ymmärtää ateismia ja suvaitsevaisuutta!? Sitä suvaitsevaisuutta on kaltaistesi ihmisten ainakaan tule hyväksyä niin etteikö homoja koskaan vihitä KIRKOSSA! Onko jokin ongelma sinulla tällöin elämässäsi? Olet mitä ilmeisemmin eronnut kirkosta ja liittynyt johonkin herätyseuraan, jolla ei ole minkäänlaista sanaa mikä on kirkon tahto? Se, että homoseksuaaleja vihittäisi kirkossa tai valtiollisesti niin se ei sulle kuulu ollenkaan! Oot itsesi myynyt paskiaisten puolueeseen ja sekö oli Jumalasi tahto!?


      • ateisti1982 kirjoitti:

        Sun kannattaisi vihdoinkin ymmärtää ateismia ja suvaitsevaisuutta!? Sitä suvaitsevaisuutta on kaltaistesi ihmisten ainakaan tule hyväksyä niin etteikö homoja koskaan vihitä KIRKOSSA! Onko jokin ongelma sinulla tällöin elämässäsi? Olet mitä ilmeisemmin eronnut kirkosta ja liittynyt johonkin herätyseuraan, jolla ei ole minkäänlaista sanaa mikä on kirkon tahto? Se, että homoseksuaaleja vihittäisi kirkossa tai valtiollisesti niin se ei sulle kuulu ollenkaan! Oot itsesi myynyt paskiaisten puolueeseen ja sekö oli Jumalasi tahto!?

        atte1982
        _________

        Uskoa ei ole monopolisoitu ja kirkosta erosin heti uskontieni alkumetreillä.
        En kuulu mihinkään maalliseen uskonnolliseen yhteenliittymään.


      • pertsa2012 kirjoitti:

        atte1982
        _________

        Uskoa ei ole monopolisoitu ja kirkosta erosin heti uskontieni alkumetreillä.
        En kuulu mihinkään maalliseen uskonnolliseen yhteenliittymään.

        Ei ole sulla mitään sanavaltaa tällöin! Olen HETERO vaikka sulla on noi sun silmälasiesi pokat olla vaarana, kun nimitit mua homoksi!!


      • dfggfdsasdfgfd
        pertsa2012 kirjoitti:

        atte1982
        _________

        Uskoa ei ole monopolisoitu ja kirkosta erosin heti uskontieni alkumetreillä.
        En kuulu mihinkään maalliseen uskonnolliseen yhteenliittymään.

        Oppisi on kuitenkin saanut adventisteilta?


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      71
      1388
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      373
      713
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe