Aloittamani ketju poistettiin, ko. otsikkoon liittyen. Kritisoin sitä, että eronneet menevät ympäri maata järjestämässä tilaisuuksia, mm. "Rakkauden kosketus", kun tahoillaan toimivat siten, että ero omista puolisoistaan tuli.
Mielestäni se edesauttaa eroa, kun kiidetään ympäri maata vieraan miehen/naisen kanssa.
On pohja pois koko hommalta, uskottavuus kärsii, puhumattakaan että ovat pahennukseksi monille.
Eikö Jumalan Sana koskekaan kaikkia?
Kirjoitukseni oli ilmeisesti liikaa, koska poistettiin.
Julkisuuden henkilöinä pitäisi kestää kritiikkiä, ja ottaa siitä opiksikin.
Mutta ei....itselle ei niin mieluisat asiat lakaistaan maton alle. Vähemmän esimerkillistä. Osoittaa vain sen, että ei olla valmiita kantamaan vastuuta!
"Rakkauden kosketus"-tilaisuudet
7
667
Vastaukset
- Syvä Huokaus
niin, jos tarkoitat hartikainen-piipponen pariskuntaa, niin ovat kyllä varmasti sydämissään tunteneet miten asia on Jumalan mielestä, vaikka ei naama eikä moraali kestäkään enää tarkastelua.
on uskovia ja sit on "uskovia".
Piipponen paasaa käsittämättömiä, höpöttää kaanaankieltä, minkä kerkiää.
Ehkä se pyhittää oman elämäntyylin ?
Tarvitseeko siihen osallistua, sen päätät itse.
Olen lopettanut pitkälti tv 7:n ohjelmien katselun, on tullut ihmisen lihan haju, kun pitäisi olla Kristuksen tuoksu...- leeviläinen
Äläkääs poijjaat.. Äläkääs nyt vaan erehtykö koskemaan kyseiseen 'voideltuun'. Siitä ei hyvä seuraa. Meinaan kyseisen 'voidellun' o m a n k e r t o m u k s e n s a mukaan kyseiseen 'voideltuun' koskeneet ovat toinen toisesa perään kuolleet.
Tosin tuo kaikki kerrottu on k u u l o p u h e t t a, jolla ei senkummoisemmin ole painoarvoa, mutta kun kyseiseen voideltuun koskeneitten kerrotaan kuolleen tuon voidellun arvostelemisen seurauksena, niin varotuksista on syytä tosijaanni ottaa vaarin, jottei itse olisi täsä joku päivä sen seurauksena aivan kanttuvei. - Syvä Huokaus
leeviläinen kirjoitti:
Äläkääs poijjaat.. Äläkääs nyt vaan erehtykö koskemaan kyseiseen 'voideltuun'. Siitä ei hyvä seuraa. Meinaan kyseisen 'voidellun' o m a n k e r t o m u k s e n s a mukaan kyseiseen 'voideltuun' koskeneet ovat toinen toisesa perään kuolleet.
Tosin tuo kaikki kerrottu on k u u l o p u h e t t a, jolla ei senkummoisemmin ole painoarvoa, mutta kun kyseiseen voideltuun koskeneitten kerrotaan kuolleen tuon voidellun arvostelemisen seurauksena, niin varotuksista on syytä tosijaanni ottaa vaarin, jottei itse olisi täsä joku päivä sen seurauksena aivan kanttuvei.nyt viime päivinä on kaanaa hävinnut kummasti...
Olisko niin armollisesti, että Jla pannut nöyrtymisen paikalle ja ehkä eksyneet tällekin palstalle jossa tätä ihmisen lihallisuuden hajua olemme ihmetelleet...
Silti, en voi muutakuin ihmetellä, kun edelleen paistaa kaikkea muuta kuin vastimattomuus, Herralle uskollisuus ja puhdas raamatullinen opetus, joksi en lue raamatunpaikkojen roiskimista toisensa perään ilman että ne sisältönsä ja oppinsa mukaan sopisivat keskenään yhten tai asiayhteyteen.
Tyyliin iloista antajaa jumala rakastaa, älkää mistään murehtiko ...hmmm.. johan Kristus itse rahankeruuta kavahti ja kaatoi rahanvaihtajain pöydätkin suutuksissaan.
- Eikiitospolvijärvenp
Vaan meno sen kun jatkuu....
- leeviläinen
Jumalan sana koskee kyllä tasapuolisesti aivan kaikkia, mutta jotkut eivät anna Jumalan sanan koskettaa sydäntään, vaan paaduttavat sen aivan tahallisesti. Ja sitten, vaikka seuraukset tuollaisesta paatumuksesta ovat meidän kaikkien nähtävissä, tahallisesti sydämensä paaduttaneet eivät enää itse osaa erottaa oikeaa väärästä, vaan kaikki asiat menevät kaikenaikaa sellaiseksi sekasotkuksi, josta ei edes itse pirukaan ota selvää.
Raamatun Kirjoituksia julistavien saarnamiesten ja naisten tulee elää myös yksityiselämänsä niin moitteettomasti, ettei heistä ole kenelläkään missään asiassa mitään moitteen sijaa.- leeviläinen
Jäi sanomatta, että tuo mielipiteeni viimeisen osan määritelmä uskonvaelluksen suhteen koskee myös aivan kaikkia rivijäsenenä olevia seurakuntalaisia sekä seurakunnan ulkopuolisiakin uskovia.
Kun maailman jumalattomat tarkkailevat uskovaisia lähimmäisiään, niin itse Jeesuskin kehottaa seuraajiaan vaeltamaan sen arvojärjestyksen mukaan, joka Kristuksella oli vaelluksessaan.
- mnmm
Toisaalta kukaan ulkopuolinen ei koskaan tiedä kaikkea jonkun toisen liitosta tai erosta, joten on parempi olla tuomitsematta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990