Varokaa Suomen 118 palvelun puhelua!

petetty pienyrittäjä

Sain myyntipuhelun Suomen 118 palvelusta. Tyypilliseen tapaani kerroin välittömästi että en osta mitään enkä maksa mistään. Kas kummaa, perustietojen laittaminen heidän palveluunsa ei kuulemma maksakaan mitään, joten sanoin että siinä tapauksessa ne voi laittaa näkyville.

Sain tuon puhelun 20.12.

Tänään tuli lasku (27.12.) huomautusaika 5 pv ja kun soitan ja sanon että tällaista tilausta en ole tehnyt niin eivät kuulemma pysty asiakaspalvelunumerossa perumaan tilausta ja laskua. Sen sijaan sanovat että yrityksen ollessa kyseessä on puhelintilaus sitova! Siis sitoo minusta myös heitä, koska johtivat harhaan!!!

Ei tiennyt asiakaspalvelija onko puhelu äänitetty, jolloin kävisi selväksi etten ole tilannut mitään. Nyt tämä törppö myyjä kuulemma selvittää tilanteen heillä - en viitsi laittaa hänen nimeään tähän, vaikka mieli tekisi - arvaan kyllä minkälainen selvitys siitä tulee.

Olkaa hyvät ihmiset varuillanne ja sulkekaa puhelin saman tien kun tuosta firmasta soitetaan - tosin, voivat tulkita ilmeisesti hiljaa olon myöntymisen merkiksi!

36

14453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksyrittäjä

      Ne samat koijarit jotka pyörittää tuota 118 palvelua, pyörittävät useita muitakin vastaavia numeropalveluja eri nimillä. Samoilla soittolistoilla myydään siis usean palvelun "palveluja"
      Toisin sanoen yrittäjä voi joutua maksamaan usealle laskuttajalle samoista tiedoista.
      Lisäksiehdoissa on mainita,että tilaus on kestotilaus joka uusiutuu automaattisesti vuosittain jos sitä ei määräaikana irtisanota. Lisäksi telepalveluyrityksellä on oikeus korottaa hintaa sopimuksen uusimisen yhteydessä.
      Jos et pysty todistamaan, ettet ole palvelua tilannut tai uusinut, et voi muuta kuin maksaa.
      Yrittäjällä ei ole kuluttajan suojaa, ei mitään suojaa.
      Yrittäjän kannattaakin itse nauhoittaa kaikki puhelunsa jos mahdollista.

      Eräälle tuttavalleni kävi tuollaisen telepalveluhuijarin kanssa niin, että ensimmäisenä vuonna tuli 149.- lasku. Seuraavana vuonna 1200.- lasku kun ei ollut huomannut irtisanoa palvelua oikeana aikana. Tuttava ei suostunut heti maksamaan sitä ja perinnän ja käräjöinnin jälkeen lasku oli jo yli 3000.-

      • entinen työntekijä.

        Itseasiassa. Olen itse ollut töissä ko. firmassa.

        1. Kyseessä ei ole numeropalvelu
        2. Samat listat ei pyöri kaikissa palveluissa.
        3. Suomen 118-palvelussa paketit ovat 12 kk määräaikaisia, eli PÄÄTTYVÄT ITSEKSEEN. Toki asiakkaille soitetaan että HALUTAANKO SOPIMUSTA UUSIA, mutta automaattisesti tilaus ei jatku.
        4. Telepalveluyrityksellä on kyllä oikeus korottaa hintaa sopimuksen uusimisen yhteydessä mutta sellaisessa tilanteessa miksi ottaisit palvelun korotetulla hinnalla jos et sitä halua.
        5. Kaikki puhelut tallennetaan ja mikäli et ole oikeasti kauppaan suostunut niin silloin sopimus puretaan. Jokaisen reklamaation yhteydessä kuunnellaan kyseinen myyntipuhelu ja jos asiakkaalta tulee selkeä kaupan hyväksyntä niin eikö olisi epäreilua viedä myyjältä provisiot jotka hän on työllään ansainnut?


        Tiedätkö "yksyrittäjä" itsekkään mistä lafkasta puhut? Näyttää olevan niin väärää tietoa.


      • Huijareita ovat
        entinen työntekijä. kirjoitti:

        Itseasiassa. Olen itse ollut töissä ko. firmassa.

        1. Kyseessä ei ole numeropalvelu
        2. Samat listat ei pyöri kaikissa palveluissa.
        3. Suomen 118-palvelussa paketit ovat 12 kk määräaikaisia, eli PÄÄTTYVÄT ITSEKSEEN. Toki asiakkaille soitetaan että HALUTAANKO SOPIMUSTA UUSIA, mutta automaattisesti tilaus ei jatku.
        4. Telepalveluyrityksellä on kyllä oikeus korottaa hintaa sopimuksen uusimisen yhteydessä mutta sellaisessa tilanteessa miksi ottaisit palvelun korotetulla hinnalla jos et sitä halua.
        5. Kaikki puhelut tallennetaan ja mikäli et ole oikeasti kauppaan suostunut niin silloin sopimus puretaan. Jokaisen reklamaation yhteydessä kuunnellaan kyseinen myyntipuhelu ja jos asiakkaalta tulee selkeä kaupan hyväksyntä niin eikö olisi epäreilua viedä myyjältä provisiot jotka hän on työllään ansainnut?


        Tiedätkö "yksyrittäjä" itsekkään mistä lafkasta puhut? Näyttää olevan niin väärää tietoa.

        Paskat ne mitään määräaikaisia ole, koettavat joka vuosi tikulla jäätä, ja lähettävät uuden laskun joka vuosi. Tähän moni yrittäjä lankeaa.

        Älkää maksako. Tämä firma täytyy kaataa, tällaista kusetusta ei pidä hyväksyä.


      • Anonyymi
        entinen työntekijä. kirjoitti:

        Itseasiassa. Olen itse ollut töissä ko. firmassa.

        1. Kyseessä ei ole numeropalvelu
        2. Samat listat ei pyöri kaikissa palveluissa.
        3. Suomen 118-palvelussa paketit ovat 12 kk määräaikaisia, eli PÄÄTTYVÄT ITSEKSEEN. Toki asiakkaille soitetaan että HALUTAANKO SOPIMUSTA UUSIA, mutta automaattisesti tilaus ei jatku.
        4. Telepalveluyrityksellä on kyllä oikeus korottaa hintaa sopimuksen uusimisen yhteydessä mutta sellaisessa tilanteessa miksi ottaisit palvelun korotetulla hinnalla jos et sitä halua.
        5. Kaikki puhelut tallennetaan ja mikäli et ole oikeasti kauppaan suostunut niin silloin sopimus puretaan. Jokaisen reklamaation yhteydessä kuunnellaan kyseinen myyntipuhelu ja jos asiakkaalta tulee selkeä kaupan hyväksyntä niin eikö olisi epäreilua viedä myyjältä provisiot jotka hän on työllään ansainnut?


        Tiedätkö "yksyrittäjä" itsekkään mistä lafkasta puhut? Näyttää olevan niin väärää tietoa.

        Minulle tämä firma soitti kun olin ulkoiluttamassa koiraa. Minulle jäi käsitys siitä, että kysymys oli toisesta palvelusta joka on erehdyttävästi saman niminen. No lasku tuli sitten roskapostiin ja kummallinen tilausvahvistus. Heti huomasin, että jumankauta lankaan menin. Miten näistä roskafirmoista pääsee eroon! Kaikille pitäisi aina vastata että EI, EI ja EI. Sittenkään eivät usko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle tämä firma soitti kun olin ulkoiluttamassa koiraa. Minulle jäi käsitys siitä, että kysymys oli toisesta palvelusta joka on erehdyttävästi saman niminen. No lasku tuli sitten roskapostiin ja kummallinen tilausvahvistus. Heti huomasin, että jumankauta lankaan menin. Miten näistä roskafirmoista pääsee eroon! Kaikille pitäisi aina vastata että EI, EI ja EI. Sittenkään eivät usko.

        Jos edes pienimmässäkin määrin koet tulleesi huijatuksi, niin peru tilauksesi ja jätä laskut maksamatta. Uhkaavat oikeudella, mutta koska kyse on tunnetusta huijarifirmasti, niin ei heillä ole mitään mahdollisuutta menestyä. Pitää olla vain tiukkana. Ja teee tarvittaessa rikosilmoitus. Kyllä soittaja jossakin kohtaa valehteli. Ei yrittäjiäkään saa ihan vapaasti huijata.


      • Anonyymi
        entinen työntekijä. kirjoitti:

        Itseasiassa. Olen itse ollut töissä ko. firmassa.

        1. Kyseessä ei ole numeropalvelu
        2. Samat listat ei pyöri kaikissa palveluissa.
        3. Suomen 118-palvelussa paketit ovat 12 kk määräaikaisia, eli PÄÄTTYVÄT ITSEKSEEN. Toki asiakkaille soitetaan että HALUTAANKO SOPIMUSTA UUSIA, mutta automaattisesti tilaus ei jatku.
        4. Telepalveluyrityksellä on kyllä oikeus korottaa hintaa sopimuksen uusimisen yhteydessä mutta sellaisessa tilanteessa miksi ottaisit palvelun korotetulla hinnalla jos et sitä halua.
        5. Kaikki puhelut tallennetaan ja mikäli et ole oikeasti kauppaan suostunut niin silloin sopimus puretaan. Jokaisen reklamaation yhteydessä kuunnellaan kyseinen myyntipuhelu ja jos asiakkaalta tulee selkeä kaupan hyväksyntä niin eikö olisi epäreilua viedä myyjältä provisiot jotka hän on työllään ansainnut?


        Tiedätkö "yksyrittäjä" itsekkään mistä lafkasta puhut? Näyttää olevan niin väärää tietoa.

        En ole ollut 118:n asiakas kymmeneen vuoteen mutta sieltä peritään jatkotilausta kertoen että olen ollut asiakas vuodesta 2004. Että taida tietää missä olet töissä. Kun yritän soittaa yritykseen , puheluihin ei vastata.


    • Yrittänyttä ei....

      Sain myös Suomen 118:lta soiton 30.12. ja 1.1., vaikka olen heidät asettanut suoramarkkinointikieltoon. Yritys on ihan täysi kusetusfirma eikä pelaa millään säännöillä. Jokaisessa rekisterissä, pitää löytyä yrityksen perustiedot, jos on joku yritysrekisteri kyseessä. Jos ei muuta, niin nimi ja numero. Siis tätä ei todellakaan tarvitse edes pyytää, vaan ilmoittaa, että pitäkää siellä sellaiset tiedot yrityksetstä, mitkä laki vaatii heitä pitämään, mutta mitään ei todellakaan kannata tilata! Tai edes mainita, että laitetaan jotain, vaikka vaan ilmaista tietoa. Toki heillä on näytön paikka siitä, mitä on tilattu ja voit vaatia sitä nauhoitettua keskustelua myös itsellesi. Se nauha vaan yleensä tahtoo sisältää vain sen kohdan, missä sinä mainitset, että laitetaan sellainen. Siis ikinä ei saa sanoa, että laitetaan jotain.
      Mutta jos todella on niin päässyt käymään, että sopimus on syntynyt, niin sillehän ei voi muuta kun maksaa ja huolehtia se peruuttaminen sitten aikanaan oikein. Yksi tapa on vaatia heiltä sähköpostilla ilmoitus, että sinulla ei ole mitään sopimuksia ko. yhtiön kanssa. Se tuskin vähentää soittoja, mutta on riittävä todiste myös oikeudessa siitä, että sinula ei ole mitään sopimuksia. Pari vuotta itsekin jouduin maksamaan (tai maksoin suosiolla) kun en ymmärtänyt panna sopimusta poikki silloin kun olisi pitänyt. Mutta sen jälkeen vaadin tuon kyseisen sähköpostin ja enää en euroakaan ko. huijareille maksa. Valitettavasti me yrittäjät olemme vapaata riistaa näille rosvoille. Toki liittymällä yrittäjäjärjestöön ja pyytämällä sieltä lakiapua, saa yleensä pelin poikki aika nopeasti, koska ei heillä ole kuitenkaan motiivia lähteä yrittäjäjärjestöjen kanssa kisailemaan. Yksittäisen yrittäjän nämä rosvot nylkee ihan pelkästä ilosta.

      • Lahti___

        Suoramarkkinointikielto ei koske yrityksiä ellet sitä tiennyt :) voi kyynel


    • Kyrpiintynyt y

      Joo, lasku tuli. Useampana vuonna. JA TAAS. Tämä firma on totaalinen kusetusfirma.

    • srfgsedf

      Minä sain tänään puhelun numerosta 0451728050. Kysy että jaa ootta yrityksen perustanu tms. ja minkähän alan yritys. No sanoin minkä alan yritys minulle juuri on siirtynyt, muuta en puhellut. Sit se ehti sanoa jotain 118:sta ja Googlesta. Olin koko ajan siinä kiikun kaakun että sulenko puhelun ja sit yhtäkkiä sulin sen, kesti 42 sekuntia.
      Osaan nyt olla aika vatuillani noijen kans ku toukokuun alussa just olin joutua kuseen 16100:n kanssa. Suostuin siihen että panevat tutustumispaketin tulemaan, mutta se olikin TILAUSVAHVISTUS . No peruin koko homman ennanku paperipostia oli ees tullu. Nimittäin olin koko 6min40 sekuntia kestävän puhelun (joku nuori ämmä ihan innossaan sielä läyhäsi) tietokoneen ääressä ja heti sen puhelun päätyttyä menin nettiin ja kuuklasin 16100. No aika lailla huonoja kokemuksia siitä näky olevan ihmisillä ja mietin että mitä perhanaa nyt! No sit tuli samana päivänä niitä tekstiviestejä ja soitin yhteen niien kautta tulleeseen numeroon ja asiakaspalvelun pojalle soitin seuraavana aamuna että haluan perua kaiken ja sit tuli perumisvahvistus sähköpostiin ja se siitä. Säikäyksellä selvisin.

    • Yrittäjä2018

      Nostellaanpas tätä. Uutena yrittäjänä saanut jo neljä puhelua Suomen 118 ja Suomen yritysrekisteristä. Soitto tuli numeron mukaan Savon Media Center Oy stä joka toimii nettisivun mukaan Lapinlahdella. Huijareita ovat. Käyttävät puhelussa Googlea yms vauhdittamaan myyntiä. Oikeasti ei mitään tekoa Googlen kanssa. Palvelun tarjoaa Endora eli nykyinen Terra Finland. Nimi vaihdettu jotta huijaus voi jatkua. ÄLKÄÄ OSTAKO!

    • Kampaaja88

      Joo täällä sama homma ja puhelinnumerokin meni ihan samaan lafkaan. Just lähtee markkinointikielto päälle! Maksan vaikka että semmosen saan! Juttua näistä löytyy netistä huru ja mycket.

    • Tiivi44

      Eilen tästä huijauspalvelusta soitti joku Sanna. Väkisin yritti laittaa uuden yritykseni tietoja tonne. Googlesta puhui mutta ei kuitenkaan osannut kertoa miten Google tähän huijaukseen liittyi. Ssa nähdä tuleeko lasku.

    • hupsheijakkaa

      Minä olen ostanut mainospsikan jo 8 vuotta heiltä ja ollut tyytyväinen. Paljon tulee nettisivuille heidän kautta käviöitä. Suosittelen. Yksi Suomen suosituimmista hakemistopalveluista ja monipuolisin. Ei sen pahempia myyjiä kuin helppoheikit toreilla!

      • Anonyymi

        vanha kommentti, mutta ihan pakko kysyä että oletko tiedustellut asiakkailtasi että mitä kautta ovat yrityksesi yhteystiedot saaneet? voisin veikata että 99% potentiaalisista asiakkaista ei takuulla ole saanut niitä mistään huijaushakemiston kautta. en tunne yhtäkään henkilöä kuka noista etsisi tietoja, ne puhelinmyyjien kertomat "näin ja näin monta klikkausta teidän verkkosivuille on meidän kautta tullut"-määrät on ihan täyttä kusetusta.


    • Anonyymi

      Kylläpä oikein sai hyvän buustin päivään kun pääsi kyykyttää 118 -myyjää. Ai että! Kollega nauroi vieressä vedet silmissä, kun kerroin että hänellä on täysin väärä y-tunnus ja me toimimme aikuisviihdealalla. Kuvauksemme ovat juuri menossa.

      Lopuksi kehoitin tätä daamiakin hakeutumaan tälle alalle ja lopettamaan ihmisten kusettamisen. "tuut tuut tuut" :D :D

    • Anonyymi

      Miten teit kun tuli lasku?

      • Anonyymi

        Aiheettomiin laskuihin ei välttämättä tarvitse reagoida mitenkään, jos laskun mukana ei ole asiallisia yhteystietoja. Laskun kiistäminen on oltava täysin ilmaista ja vaivatonta.

        Eivät huijarit lähde tappelemaan täysijärkisten ihmisten kanssa. Siitä tulee pelkkää tappiota ja huonoa julkisuutta.


    • Anonyymi

      Miks ihmeessä k mainostaa että tavallista parempi ruoka-
      kauppa... kaikkihan on... hinta se on mikä merkitsee

    • Anonyymi

      Itellekki soitettiin joku aika sitten, mutta sain peruttua koko hässäkän ennen kun laskua lähettivät. Ei ollut hajua, että mikä juttu oli kyseessä, joten heidän mielestä "suostuin" tilaamaan heidän palvelun. Reklamaatiolla siis sain peruttua heti koko homman.

      Jos sait soiton ja he sanoivat lähettävänsä laskun sinulle, niin tee reklamaatio mahollisimman nopiaa (tais olla 7 päivää aikaa perua). Eli lähetä heidän nettisivuilla olevaan spostiin viesti ja sano, että mitään ei yritys tilannut/sopinut, joten he voivat poistaa yrityksen palvelusta, sekä perua sopimuksen. Parin tunnin sisään laittavat "sopimuksen" peruuttamisvahvistuksen.

      • Anonyymi

        Minä kiistin ja reklamoin heti samana päivänä. Ei onnistu. Lisäksi olen pyytänyt puhelua kuuneltavaksi, ei onnistu. Nyt tuli maksukehtoitus. asia lähtee lakimiehelle. Onko jollain kokemusta? Täysin huijari ja todella harhaanjohtava tapa myydä. Itsekin myyntihommissa B2B puolella, niin kyllä meillä silti myyjä selvittää asian ihan soittamalla asiakkaalle ja kaupat voidaan perua jos on jokin väärinymmärrys. Mutta onneksi lakimies hoitaa asian tästä eteenpäin.


      • Anonyymi

        7 päivää aikaa perua? Eihän yrityksillä tällaista ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kiistin ja reklamoin heti samana päivänä. Ei onnistu. Lisäksi olen pyytänyt puhelua kuuneltavaksi, ei onnistu. Nyt tuli maksukehtoitus. asia lähtee lakimiehelle. Onko jollain kokemusta? Täysin huijari ja todella harhaanjohtava tapa myydä. Itsekin myyntihommissa B2B puolella, niin kyllä meillä silti myyjä selvittää asian ihan soittamalla asiakkaalle ja kaupat voidaan perua jos on jokin väärinymmärrys. Mutta onneksi lakimies hoitaa asian tästä eteenpäin.

        Et sinä mitään lakimiestä tarvitse tunnettua huijaria vastaan. Riittää kiistää kaikki koko ajan. Jos heihin tai perintätoimistoon tms ei saa yhteyttä, se on huijarin onelma. Ei uhrin.

        Eivät huijarit voi mennä oikeuteen. Ilman oikeuden päätöstä he eivät voi tehdä yhtikäs mitään. Pelottelevat vain osaamattomia uhreja.

        Älkää osoittako olevanne tyhmä ja tietämätön. Ryhtykää aina heti vastahyökkäykseen. Ensin sanallisesti. Kyllä sekin puree! Sana on täysin vapaa. Puhelu ehkä äänitetään. Ei haittaa mitään. Vastapuoli on teitä tyhmempi ja pelokkaampi. Saattaa kaatua koko tuottava liiketoiminta.


    • Anonyymi

      Täyttääkö nämä suomen 118 ja muut Yritys infot järjestäytyneen rikollisuuden tunnus merkit. Eli sinne palkataan ammattilaisia huijaamaan yrityksiä ostamaan heiltä mainos palveluita. Soitetaan ja mainostetaan soitettavansa eri yrityksestä missä he todellisuudessa soittavat. Jos kieltäydyt palvelusta saat silti laskun ja jos suostut ja tilaat heiltä palvelun maksat heiltä saaneen laskun ja hetken kuluttua saat heiltä uhka laskun maksamatta jääneestä laskusta joka uhataan siirtää perintään. Jos mietitään suomen moottoripyörä kerhoja jotka on leimattu rikollisjärjestöiksi. Niin eiköhän nämäkin huijaus yritykset myös täytä rikollisjärjestön tunnus merkit.

    • Anonyymi

      Suomen 118 huijaustoiminta perustuu vanhaan lainsäädäntöön
      Yrityksen nimissä ja yrittäjän ominaisuudessa tehtyihin sopimuksiin sovelletaan yritysten välisen kaupan ehtoja. Lähtökohtana on tällöin sopimusvapaus, joten sopimus sitoo yrityksiä siitä riippumatta, onko se tehty kirjallisesti vai suullisesti. Yritysten välisessä kaupassa mielenmuutos ei oikeuta peruutukseen. Sopimuksen syntyä säädellään Suomen lailla varallisuusoikeudellisista oikeustoimista (13.6.1929/228, oikeustoimilaki). Eli lähes 100 vuotta vanha laki palvelee huijareita tosi hyvin. Nykyään kuluttaja on hyvin suojattu, ei kuitenkaan yrittäjää. Ajatelkaa, suullinen sopimus puhelimitse , ansa viritetty. Ei tarvitse katsoa silmiin eikä kätellä.
      Ei tehty riittävästi toimenpiteitä näiden huijareiden vastuuseen saattamiseksi.
      Siis löydetty reikä lainsäädännössä. Onko muutoksen aika?

    • Anonyymi

      Samaa mietin.
      Voisiko näistä 118 mainospuheluista tehdä rikosilmoituksen?
      Tänään 11.11. On tullut kaksi puhelua 040 alkuisesta klo. 8.58. ja 09 alkuisesta puhelu klo. 12.35.
      Alkaa jo täyttää häirinnän tunnusmerkit…
      Kummalllekkin soittajalle ilmoitin, että on jo häiritsevää ja vien asian eteenpäin…

    • Anonyymi

      Tämä on ties kuinka mones identtinen huijaus, "firman" nimi vaan on eri, tosin murre täysin sama.

    • Sain puhelun palvelusta ja se antoi ymmärtää että palvelu on pakollinen. nyt kuitenkin sain toisen puhelu maksu muistutuksesta ja myyjä sanoi että maksua ei olet saapunut mitä nyt teen? palvelu kusettaa. mitä voin tehdä asialle koska he uhkasivat viedä asian oikeuteen mikäli eivät saa maksua.

    • Anonyymi

      Oikein ja luonnollista, kaikille teille

    • Anonyymi

      Aivan samaa mieltä, pakkomyyntiä, firman tilitiedot vaihdettu taitaa olla veronkiertoa ja konkurssi lähellä koska asiakkaita kiristetään maksamaan eikä ole kirjallisen hulmautjksenkasn jälkeen mahdollisuutta sopimuksen purkuun.

    • Anonyymi

      Suomen 118 koettaa pakkomyydä ilmoitusta eikä suostu purkamaan sopimusta, jos sanoo että ok. Väittävät että yritysten välillä sopimusta ei voi purkaa. Sehän on kiristystä ja pakkomyyntiä. Toiminta suomen 118 yrityksessä on selkärangatonta. Parasta iskeä luuri 📞 korvaan. Niin ei joudu ongelmiin. Suomen 118 kanssa.

    • Anonyymi

      Ja sama huijaus jatkuu jo kymmenettä vuotta….kun laitoin saman viestin heille ja poliisille auttoi heti. Mutta rikosilmoitus tästä on tehtävä!!!!

    • Anonyymi

      Sieltä tulee myös lasku yritykselle vaikka et vastaa. Riittää että olet joskus ollut asiakas. Perintäuhkailu on aikamoista.

    • Anonyymi

      Kaikenlainen puhelinhäiriköinti pitää lailla kieltää.

    • Anonyymi

      Mitä keinoja olette käyttäneet, että olette päässeet eroon ko. yrityksestä? Poika, uutena yrittäjänä, oli vastannut puheluun enkä ole ihan varma mitä hän oli sinne sanonut, mutta nyt tulee puhelimeen tekstiviestejä, joissa uhkaillaan perintätoimilla sekä sähköpostiin. Sähköposteihin he eivät ole aiemmin vastanneet kunnes nyt kun laitoimme sinne jälleen kerran viestiä, että laskua ei tulla maksamaan. Heiltä saadussa sähköpostissa oli myös näin: "Jotta asia saataisiin ratkaistua ja voisimme jokainen käyttää aikamme muihin asioihin, tulemme teitä tässä kohtaa vastaan kompromissiehdotuksella siten, että maksatte puolet alkuperäisen laskun summasta. Mikäli sopua ei synny, etenee laskunne alkuperäisellä summalla."
      Hirveetä kiristämistä eikä millään tavoin hyvää yritystoimintaa. Onko ainoa keino tehdä tästä poliisille rikosilmoitus vai miten tämän saisi päättymään.

    • Anonyymi

      Älkää olko hölmöjä että maksatte kusettajille. Kun lasku tulee, lähetätte sähköpostilla heille ilmoituksen ettette ole tilanneet mitään ja ette maksa laskua. Jos sen jälkeen tulee viestejä tai soittoja, kuuntelette hymyssä suin sitä ulinaa.
      Jos tulee perintäkirja, ilmoitatte perintätoimistolle että olette kiistäneet tilauksen jolloin perintä keskeytyy.
      Sitten pitäisi tulla kutsu käräjille mutta eihän sitä koskaan tule.
      Sen takia he yrittävät pelotella kun se tehoaa moneen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3963
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2328
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2046
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      94
      1713
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1252
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe