Konkurssiin ajautuneelle kauppaketju Tiimarille ei ole löytynyt ostajaa, kertoo pesänhoitaja, asianajaja Pekka Jaatinen. Hänen mukaansa viimeiset Tiimarit sulkeutuvat tammikuun lopussa tai viimeistään helmikuun puoliväliin mennessä.
Jaatinen kertoo, että Tiimarin konkurssipesän realisointi on sujunut ennakoitua paremmin. Rahaa on kertynyt velkojien hyväksi puolitoista miljoonaa euroa arvioitua enemmän.
Tiimari ajautui konkurssiin syyskuussa.
Nyt se on varmaa: Tiimari ketjun tarina on loppu
10
446
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä että kuoli
- Anonyymi
Tiimari takaisin tänne.
- Anonyymi
Teuvan kaunein Tiimarin toimitusjohtajaksi!!!!
- Anonyymi
Unohda jo se Teuvan kaunein!!!!
- Anonyymi
Karijoen rumin johtajaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karijoen rumin johtajaksi.
Hyvä vitsi ihan niinku karijoella olis joku kauniskin karijokiset ovat kaikki hyvin rumia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohda jo se Teuvan kaunein!!!!
En mää ny itteeni voi unohtaa. Oon erittäin itsekeskeinen henkilö, jos et oo huomannu
Iloo ja valoo vaan sullekki
Terkuin T&Kk - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä vitsi ihan niinku karijoella olis joku kauniskin karijokiset ovat kaikki hyvin rumia.
Eli mä oon siis Karijoenki kaunein. Ihanaa!
Terkuin T&K&Kk huomatkaa tittelin pidentyminen... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli mä oon siis Karijoenki kaunein. Ihanaa!
Terkuin T&K&Kk huomatkaa tittelin pidentyminen...Tk: n kaunein varmasti oot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tk: n kaunein varmasti oot.
Tk ja T&K&Kk ovat eri asia, oon kyllä yhtä viisas kun lääkärit. ;)
Terkuin T&K&Kk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1536717
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k263988- 453226
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323064- 512846
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262236- 412078
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2711978Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511928- 291786