soy un chico pobre solamente
Näin pummasin lapsena, kun en tiennyt edes missä maassa olen ----
Tiesin vain olevani Perä-Hikiän nunnaluostarin ovelta löydetty abandon baby boy
Nyt olen jo palstan kunkku lievistä abuse oireistani huolimatta
no papa, no mama,no hani ino manii, no comida,.no nada
13
97
Vastaukset
nätisti kerjätty, varmana rikastuit :
- Jee Jee
Ai vain lievistä oireista kärsivä?
Tämä sinun trollaus ei ihan lievää kuitenkaan ole.
Mitä ne lievät oireet sit mahtaakaan sisältää?
Abuse on laaja käsite, eikä lainkaan helppo sairaus.
Ja osaat kätkeä itses hyvin "toisten" joukkoon,
tosin sulla on mainio oma armeija tukenas m-l palstalla
Mä olen kyllästynyt oleen sun potkupallonasi täällä, mitään muuta mä en sulle sit ole.
Olen ollut naivi, mutt ei se mitään..
mä osaan jo antaa sen anteeksi itselleni.
"soy un chico pobre solamente" no; se ei ole suositus,
muttei mikään rikos. Ainakin 70% kansasta kuuluu samaan kastiin.
Kaikki eivät sitä vaan ymmärrä...koskaan.
"Mussa kaksi naista on
vahva ja se voimaton
toinen pärjää omillaan
ja se toinen tarvii kantajaa"
Se vahva minä ottaa nyt vastuun itsestään
ja " häipyy pois...."
Huomenna..niin huomenna mä tanssin jalat kipeiksi
Tintin kihlajaisissa... ja jatkan matkaani.
Lisää henkisiä mustelmia en kaipaa sulta.
Hyvää yötä!- Anzzyn vouti
Alveesta ei ole kenellekään kuin harmia.
- puskissa tuulee
Käsittikö trolli viimein kenestä Jee Jee oli oikeesti kiinnostunut?
Tuskin jee jee koskaan kirjoitti mitään törkyä tänne kenestäkään. miten itse asian monesti sanoi.
Nyt kuitenkin runontaja on trollauksen pilkan kohteena jälleen ja vielä Jee Jeen nikkellä. En usko!
Mustasukkaisuuttasi tänne purat.- Määmyn sisko
No kenestä Jee Jee oli oikeasti kiinnostunut? Ei vanhasta anssista ainakaan.
- puskissa tuulee
Määmyn sisko kirjoitti:
No kenestä Jee Jee oli oikeasti kiinnostunut? Ei vanhasta anssista ainakaan.
Mä en ole ihan varma mut kaks on mulla mielessä.
Eikä anssi ole niistä kumpikaan mun mielestäni.
Ne äijät joita mä epäilen mielenkiinnon kohteiksi ovat ihan erinlaiset persoonat ja toisistaan kaukana.
Voihan toi aloitus silleen olla Jee Jeen et haluaa tietää runontajasta jotain olennaista. Jos kiinnostais kohdistuu runontajaan.
Trollilla ilmeisesti on myös välähtänyt sama epäillys. - persenic
puskissa tuulee kirjoitti:
Mä en ole ihan varma mut kaks on mulla mielessä.
Eikä anssi ole niistä kumpikaan mun mielestäni.
Ne äijät joita mä epäilen mielenkiinnon kohteiksi ovat ihan erinlaiset persoonat ja toisistaan kaukana.
Voihan toi aloitus silleen olla Jee Jeen et haluaa tietää runontajasta jotain olennaista. Jos kiinnostais kohdistuu runontajaan.
Trollilla ilmeisesti on myös välähtänyt sama epäillys.Paljasta nyt keitä epäilet Jee Jeen ihastuksiksi.
- Jee Jee
On teillä aprikoinnit, mistä tollaset mielipiteet on syntyneet?
Koskas mä olen jotain siihen suuntaan edes vihjannut?
Oikein kaks miestä? Munst on tullu ahne, mä huomaan.
Kolmannen kans tanssin melkein koko illan, et sekin vielä kaiken lisäksi!
No nyt alkaa tapahtumaan, munkin elämässäni jotain.
Vahinko vaan et se tanssittaja, Artsin serkku,
karkas multa takasin Kuopioon.
Ihan kiva mies muuten mut, taitaa olla varattu.
Sormus sormessa,herätti epäilemään pahinta. =))
Runontaja..olen kuullut huhuja et menee illalla sänkyyn ainoastaan kaunottarien kanssa ja aamulla herää jopa rumanpuoleisen naisen vierestä!
Mulla ei ole kanttia ottaa sitä riskiä, et vähäinenkin ulkomuotoni rapistuu!
Ikisinkku sanoi kerran jo ei kiitos. Silloin kun kyselin kuka haluu punapään vaimokseen. (Luin arkiston juttuja, kun hiukan oli usvainen kuva mulla niistä ajoista) Ratikka on varattu, samoin bravo.bravi.
Gentsu on lähtenyt muille maille...Albarossi ei ole kiinnostunut kuin kaverina ja ilmeisesti etsii vielä mulle miestä..vaikeeta on.
Modelli suhtautuu munhun kuin tyttäreensä, sanoi itse,
Jonkun sanaharkan jälkeen. jne.
Elisan sukupuolesta en ole ihan varma...mut se on kettu..ja elukat menettelee vain lemmikkeinä.
Niin et tämä oli tässä...keksikää muita juoruja.
Nyt mulle tulee kiire.
Palaan puolilta öin takisin kotiin, niin voin vastata jos mulla on jotain vastattavaa, tänne.Pari asiaa selväksi:
Ketut eivät ole mitään lemmikkejä. Ja siksi toisekseen, en minäkään ole sinusta kiinnostunut :)Joo https://www.youtube.com/watch?v=AGluazDO0PA
Tähän mennessä on vältytty siltä, että hameen altaolisi löytynyt munat kuten Kissiltä löytyi (yksi kaveri kertoi yllättyneensä löydöstään)- Jee Jee
elisakettu kirjoitti:
Pari asiaa selväksi:
Ketut eivät ole mitään lemmikkejä. Ja siksi toisekseen, en minäkään ole sinusta kiinnostunut :)Anteeksi Elisa jos loukkasin sua, ei ollut tarkoitus.
Sulla vaan on mielipiteet ja tyyli kirjoittaa välillä kuin äijillä. Toisinaan taas tekstistä tulee ulos -ihka elävä nainen.
Mutt mitäpä sillä lopultakaan on väliä mulle, olet sitten mies tai nainen.
Eipä olla kumpikaan varmaan paria täältä hakemassa.
Ketut eivät ole lemmikkejä, eivätkä kotieläimiäkään.
Villieläimiä ovat alkujaan mutt jotkut niitä raukkoja myös tarhaavat hyötyeläiminä.
Pudotin kaikki ne ihmiset pois listalta joiden kanssa muistin jutelleeni: joita siten voitais epäillä sen perusteella vaikka mielenkiintoni kohteeksi.
Muuten tänne tulis joukkopako...modelli jo pakenikin
varmuuden vuoksi. =))
Öitä sullekin...nuku rauhassa. - Jee Jee
runontaja kirjoitti:
Joo https://www.youtube.com/watch?v=AGluazDO0PA
Tähän mennessä on vältytty siltä, että hameen altaolisi löytynyt munat kuten Kissiltä löytyi (yksi kaveri kertoi yllättyneensä löydöstään)Relax, huolesi on myös pois pyyhitty.
Mulla ei ole enää metsästys kausi menossa.
Taisin joskus ilmestyä ml-palstalle tukkaputkella, haastaen joka hepun. =))
Mulla oli pää täysin sekaisin, kuin faijan vaatekaappi!
Jotain piti sit sunkin kohdalle kirjoittaa ja mieleen tuli toi tamperelaisen pumppun levytys. Makee munsta, irooninen kun on.
Broidi soitti juuri ton kappaleen matkalla systerin luo joulua viettään." En koskaan mene s....
Se oli muuten lyhyin Joulujuhla suvun parissa mitä koskaan olen viettänyt. Päätyen tunnissa ilmiriitaan.
Otin kassini kävelin ulos ja soitin itselleni kyydin.
Eipä olla soiteltu puolin ei toisin. Antaa ajan kulua...
Öitä myös sulle..ei tarvitse nähdä painajaisia. Jee Jee kirjoitti:
Anteeksi Elisa jos loukkasin sua, ei ollut tarkoitus.
Sulla vaan on mielipiteet ja tyyli kirjoittaa välillä kuin äijillä. Toisinaan taas tekstistä tulee ulos -ihka elävä nainen.
Mutt mitäpä sillä lopultakaan on väliä mulle, olet sitten mies tai nainen.
Eipä olla kumpikaan varmaan paria täältä hakemassa.
Ketut eivät ole lemmikkejä, eivätkä kotieläimiäkään.
Villieläimiä ovat alkujaan mutt jotkut niitä raukkoja myös tarhaavat hyötyeläiminä.
Pudotin kaikki ne ihmiset pois listalta joiden kanssa muistin jutelleeni: joita siten voitais epäillä sen perusteella vaikka mielenkiintoni kohteeksi.
Muuten tänne tulis joukkopako...modelli jo pakenikin
varmuuden vuoksi. =))
Öitä sullekin...nuku rauhassa.Ei hätiä Jee :)
Uskoisin että meissä kaikissa on kaikki vastakkaiset puolet, kuten feminiivinen ja maskuliininen minä. Tyyli ja näkemykset muodostuvat niin monista tekijöistä.
Ketulla taas on aivan oma tarinansa.
Palstakirjoittajien elämää on mielenkiintoista spekuloida, ei se ole pelkästään trollien harrasteena. Ei pidä ottaa sellaista itseensä. Muista kaikessa että vain sinä itse tiedät kuka ja mikä olet - muiden mielipiteillä tai näkemyksillä ei ole väliä. Palstakirjoittelijoiden ääneen lausumattoman sääntö vain on, ettei ketään loukata tarkoituksella - ellei tämä ole sitä ansainnut. Hieman veteen piirretty viiva tälläisellä irvailufoorumilla :-D
Minusta nuo toiset kirjoittajat ovat luovia ja siksi mielenkiintoisia henkilöinä ja kirjoittajina ja on ihan ok osoittaakin mielenkiinto. Jos joku osoittautuu kiinnostavaksi vaikka tarkempaa tutustumista varten, anna palaa vain. Jotkut hyvät ystävyys- ja parisuhteet ovat saaneet alkunsa jopa tälläisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449181
- 785682
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon394154- 573682
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543432Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293327- 452520
- 342112
- 351826