Onko teidän mielestä järkevää hommata satunnaisiin auton pellien hitsuutteluun n. 1300€ migiä. Eihän nuo halpa migit yhtä hyviä ole hitsattavuudeltaan, mutta ajaisko tässä asiassa asiansa kun hitsaustarve on melko vähäistä. Satunnaista autopellihitsuuttelua.
Puikko kone jo talossa on, mutta sillä ei kannata pellihommiin ryhtyä
Auton hitsuuttelu
Kaleviino
1
143
Vastaukset
- Olaviino
Kaleviino on dille, kun ei hommaa sen ikäistä autoa, jota ei tarvitse hitsuutella. Kaleviino on todella todella dille.
Olaviinollapa on 2012 vuosimallin maasturi, johon on kaikki hitsuutukset tehty jo tehtaalla valmiiksi. Olaviino ei olekaan dille, vaan Olaviino on hyvin hyvin viisas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316