Kyllä se on noloo ja säälittävää jos joutuu yksin olemaan uutena vuotena. Varsinkin jos on mies niin naiset ei sellasesta miehestä kiinnostu ikinä. Tosin ei kannata sitten sanoa naisille että viettää yksin uutta vuotta jos joku kysyy.
Moniko juhlii uutta vuotta yksin?
26
294
Vastaukset
- atm. espoo
Minä
Niin kyllähän siitä kaikki naiset aina just negatiivista ajattelevat, jos joku nuori mies viettää yksin uutta vuotta tai muita sellaisia juhlapyhiä, jotka nuorten kuuluisi viettää aina kavereiden seurassa. Varsinkin baariin jos menet yksin uutena vuotena, niin saat kyllä aivan varmasti kohdata kaikkea ihmisten negatiivista ajattelua ja painostavaa utelua siitä, että miksei sulla ole ketään kavereita siellä mukana.
- neiti 26 turku
Tuletko Dark Fear minun kanssa baariin uutena vuotena?
- neiti 26 turku
neiti 26 turku kirjoitti:
Tuletko Dark Fear minun kanssa baariin uutena vuotena?
Ei taida sitten tulla. Menen sitten kaverin kanssa mutta mukaan olisi päässyt.
- hyvää uutta vuotta
Olen sinkku, mut aion viettää uuden vuoden yhen vanhan kaverin kanssa. Jos hän ei olis päässy, olisin menny muitten kavereitten kanssa.
Siis ilmeisesti vietät uuden vuoden yksin? On niitä naisiakin mitkä on yksin, et ole ainut. Toivottavasti sulle edes joku soittaa ja toivottaa hyvää uutta vuotta! - hiljaistenmiesten ba
aarista terkut. Yritän kyllä mennä baariin, yksin tänäkin vuonna. Tumma poplaritakki on suojanani kunnes narikka koittaa. Upea rippipukuni kyllä tekee vaikutuksen naisiin. Liian pitkä jonotus saa minut ahdistumaan liikaa, kuten viime vuonna kävi ja juoksin pois. Silloinkin tyhjeni kaljakori kun upeaa nuoruuttani muistelin kaiholla.
Baareissa juokseminen on minulle tuttu laji, ei kukaan muu saisi paria tuoppia yhtä hitaasti juotua jotta aamuyöstä alkaa humala tulla. Kävelen kämpille siihen aikaan kun duunarit lähtee aamuvuoroon. Kun nuoruuden jälkeen naiset ovat hulluja, eronneita, tai karanneita, siitäpä sitten valkkaa pienimmän pahan. - miesssss
Viime vuonna vietin uv:n yksin.
Ei siksi, että mulla ei ole kavereita/ystäviä, mutta koska olin vasta eronnut ja jokainen kaveri/hyvä tuttu on perheellinen, ihan jokainen.. ja halusin baanalle. Ei huvittanut ajatus istua uutta vuotta kaveriperheen seurassa kun oma oli just pistetty palasiksi. Halusin pitää hauskaa, unohtaa murheet ja vähän naurattaa naisia.
Menin yksin baariin. Aika haastava ilta kun jengi on omissa kaveriporukoissaan liikenteessä. Löysin kyllä bileseuraa, mutta aika tuskan takana se oli.
Ongelma on edelleen sama. Pari satunnaista, vapaata bilekaveria on tarttunut haaviin, mutta harvoin tulee käytyä.
Nyt on muksut, joten vietän mielelläni uuttavuotta kaveriperheen kanssa. Raketit on jo ostettu :) Ensi vuonna... who knows what. - 17+17
En kylläkään juhli, mutta yksin toki.
- ätmi
Olen yksin, mutta en tietenkään aio juhlia uutta vuotta mitenkään.
- voihemmettiiii
Täälläkin vietetään yksin. Tää Joulun ja UV:n aika on ehkä pahin ikinä, kun tällöin aina korostuu se kuinka yksin on..Ikää on jo se 26 vuotta ja kaikki kotipaikkakunnalla ( jonne pyhien ajaksi tulin) ovat perheellisiä ja loput kaveresita ovat muualla/ulkomailla. Tää on niin nöyryyttävää, mutta ei voi mitään!
Hyvää uutta vuotta!
T: Nainen 26 - mans_e
Täällä nainen 25v. viettää todennäköisesti myös uuden vuoden juhlallisuuksia itsekseen. Lähtisin mielelläni vaikka baariin, mutta kaverit on poikaystävien kanssa tai pois paikkakunnalta. Ja yksin baariin meneminen tuntuu ajatuksenakin ahdistavalta.
Minä myös. Melkeinpä aina vietän yksin juhannukset, uudetvuodet ja vaput.
- fkhjkfhkj
en osaa vielä sanoa. tänä vuonnahan nää joulukuun pyhät ei ajoitu vkonlopun yhteyteen, joten sekin helpottaa, kun ei tule niin pitkää yksin oloa. viime vuoden pyhät taisin olla kaikki yksin ja se oli yhtä helvettiä. no tänä vuonna sentään juhlin joulua normaali ihmisten tapaan, joten kait sen uudenvuoden yksinkin jaksaa viettää, kun on vaan se yks ila kun se vähän vituttaa.
yhdet kotipirskeet on, joihin sain kutsun. näissä bileissä mua alkaa ahdistaa. sen tiedän jo etukäteen. juurikin minulta aletaan udella: "millompa oot pillua saanu viimeks?" "ootko saanu pillua viimeaikoina?" jne.... aina kun noissa bileissä olen käynyt niin olen ajatellut itsekseni "en enää koskaan mene tonne, en ainakaan jos en ole saanut pillua hetkeen" niin ahdiavaa se tivaus on.
tossa on vaihtoehdot ja molemmat tuntuu pahalta. sekä bileet ja yksin olo. pitäis valita se vähemmän paha vaan.... - anonyymi kurppa
Minä juhlin yksin. Tai no juhlin ja juhlin mut vietän yksin kuitenkin. Aion kyllä mennä kuuntelemaan live-musiikkia baariin joten ympärilä on ihmisiä. Mutta yksin "joukon keskellä" koska olen epäsosiaalinen.
- hjkhjkhjkh
Huomenna siivoan töiden jälkeen ja katselen leffan ja aikaisin nukkumaan. 1 Päivänä lenkille ilman krapulaa... Ei jaksa pakkojuhlimista, eikä kännäillä keskellä viikkoa...
- ikisinkkun
En juhli mutta yksin olen kuten monena aiempana vuonna.
- -M27-
Olishan noita paikkoja johon mennä. Bileet siellä kaveri täällä mutta ei jotenki nappaa. Ei vaan huvittas läträtä viinan kanssa.
Alkoholiton uusi vuosi lähipiirissä taitaa olla lähinnä perheen/suvun parissa tai perheellisillä kavereilla, ei nekään oikein nappaa.
Toisaalta ei se olunen kaks mitään haittais mutta ärsyttää vaan se että se läträäminen tuntuu olevan itseistarkoitus.
Mielessä on käynyt että jos vaan lähtis ajelemaan ympäri Oulua, kattelemaan menoa. Toinen vaihtoehto olis lähtä käymään paikallisessa parilla mutta tuntuu jotenki surulliselta lähteä yksin lähiöbaariin uutta vuotta viettämään :/
Joku viehko neito olis kyllä kiva mutta alkaa olla vähän kiirus löytää mieluista seuraa huomiseksi. - Vir74
Tutun kuuloista nimim. miesssss.... Mä olen päättänyt lähteä yksin liikenteeseen ja ehkä tapaan jonkun kiinnostavan miehen. Muutama uudenvuoden juhlinta ehdotus on tullut, mutta miehiltä jotka ehkä ajattelevat minua muutenkin kuin kaverina. No thanks. Vois tulla väärinkäsityksiä.
Mut hei, jos oulusta löytyy sinkkuja jotka on yksin lähdössä baariin niin siellähän me sit nähdään :) - jaskaaaa
Itellä ajatus viettää uuttavuotta muutaman kaverin kanssa, mut eivät kuulemma halua mua pilaamaan heidän iltaansa. Joten en nyt ajatellut mitään juhlia, josko pari leffaa katsois niin eiköhän se oo aika nähty..
- Rauhallinen ilta....
Minä vietän illan yksin, otan vähän viiniä, olutta ja syön mukavasti ketsellen vaikka telkkua. Mua ei kiinnosta yhtään tuo örveltäminen enää baareissa ja onhan mulla jo hieman tätä ikääkin kertynyt, mies 54v :) En pidä siitä että ihmiset juovat itsensä tolkuttomaan tilaan ja käyttäydytään epäasiallisesti, siksi vetäydyn niistä "juhlista" kokonaan ja säästyn kenties monilta harmeilta yms Baarin menen kun huvittaa ja yleensä ihan normi vkloppuna tulee vähän sielllä käytyä oluella.
Baareista ei oikeaa ystävää löydä milloinkaan, ne on täynnä teeskentelijöitä yms paskasakkia. Löydän oikean naisen lenkkipolulta tai vaikkapa lähikaupasta yms :)- Komppaan
Minulla on samanlaiset mietteet. Vietän illan oikein mielelläni itsekseni ja jätän juhlimisen kernaasti muille. Ruokalistalla on tulista härän(naudan)paistia ja punaviiniä. Illan kuluessa siirryn makuuhuoneeseen, sovittelen klassista hiljalleen toistelevat kuulokkeet korvilleni raketteja torjumaan ja keskityn jo puoliksi lukemaani kirjaan, johon olen jo koukussa. Onneksi on noita lukemattomia kirjoja niin paljon, ettei sängyssä lukeminen, yksi elämän suurimmista nautinnoista, pääse keskeytymään.
Luulin minäkin jossain vaiheessa vahingossa löytäväni mukavan miehen, mutta täällä neljänkympin tällä puolen lienee aika jo todeta, että tuli vahingossa valituksi tämä vielä mukavampi vaihtoehto. Mukavaa iltaa ja uutta vuotta! :)
- erkki-täti
Yksin leikin paperinukeillani.
Kilistellään uudenvuoden maljoja. Pelottaa kyllä, että saatan tulla humalaan, kun eihän nuo paperinuket oikeasti juo, joten minun täytyy hörppiä niidenkin puolesta.- mies32
Etkö annakaan niitä lahjoiksi puutteenalaisille?!
- erkki-täti
mies32 kirjoitti:
Nehän on jo virtuaalisesti lahjoitettu :)
- FixusMixus
mies32 kirjoitti:
Et sinä nukkea tarvitse kun on elävä ihminen on olemassa. Voit tulla uuden vuoden juhlaksi tänne, syödään ja juodaan, kun tänään on vuoden tärkein juhla!!! Ja paljon ruokaa jo tehty :)
- zzzzzzzzz1111
En koskaan juhli tai vietä uutta vuotta mitenkään. Skippaan sen kokonaan. Ei kiinnosta, uv ei poikkea mitenkään mistään arki-illasta. Olen yksin kotona, touhuan ihan arkisia juttuja. Yksinoleminen ei ole mikään ongelma tai ahdistava asia.
Olen 47 v. nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482503
- 1801748
- 921598
- 691583
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k61005- 80958
- 68891
- 61856
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188854- 61818