Kuluneesta vuodesta

Mikä oli tänä vuonna iloisin/ kurjin juttusi ?

(Voi vieteri, ku piti monta kertaa kirjoittaa, ennenku tuli jotenkin selkee juttu..Taitaa olla pönttö viel joulun vietossa. :P )

No, ei se tuonkaan tekstin kirjoittaminen ongelmitta menny. :D

18

189

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tien päältä tälleen

      Ei mitään isompia iloja
      eikä suurempia suruja,
      tasasen tyytyväistä tallustelua läpi vuoden.

      Näin vuosi kun vaihtuu,
      sen kunniaksi.
      ja tavarataivaaseen
      sopivaksi
      veisaan pätkän viisua
      jolla ilahutan miisua.

      (Hahhahhehhehhihhihhii ittelensä naureksii)

      Go, go, go!
      Ale. ale, ale!
      Go, go, go!
      Ale, ale, ale!
      Here we go,
      ale, ale, ale!
      Go, go, go!
      Ale, ale, ale!!

      • itejatoinen

        silleen takomista sietuu olla kuiten omistusasu takomisen kanssa


    • Tuohan ilahdutti jo isosti. :))

      Tasaseen tahtiin menevä elämähän se on sitä parasta. Tulee vastaan kaikkea tasapuolisesti. :)

    • Iloisin juttu oli syksyinen patikointireissu lappiin :) Ylitin itseni josta oon yhäkin ylpeä.
      Oikeastaan viime vuonna ei ole ollut mitään erityissurkeita juttuja *koputtaa päätä*, enemmän menee plussan puolelle tuntemukset.

      • Kiva, että sun viime vuosi meni mukavasti. :) Teitkö pitkänki patikkaretken?


      • mii-su kirjoitti:

        Kiva, että sun viime vuosi meni mukavasti. :) Teitkö pitkänki patikkaretken?

        kahden päivän aikana patikoin 28 kilometriä :) En olis ikinä uskonut tuollaiseen kykeneväni, mutta ei tässä näköjään ihan rapakunnossa olla vielä. Kokeneille patikoijille se ei kyllä oo paljonkaan, mutta oon silti tosi tyytyväinen. Pari päivää jälkeenpäin oli reidet hapoilla, kun maasto oli paikkapaikoin aika haastava, nousuja ja laskuja. Yövyttiin erätuvassa. Ens syksynä uudestaan :)


      • TaikisN kirjoitti:

        kahden päivän aikana patikoin 28 kilometriä :) En olis ikinä uskonut tuollaiseen kykeneväni, mutta ei tässä näköjään ihan rapakunnossa olla vielä. Kokeneille patikoijille se ei kyllä oo paljonkaan, mutta oon silti tosi tyytyväinen. Pari päivää jälkeenpäin oli reidet hapoilla, kun maasto oli paikkapaikoin aika haastava, nousuja ja laskuja. Yövyttiin erätuvassa. Ens syksynä uudestaan :)

        Jessus...Tuohan oli pitkä matka! :O

        Mahtoi olla kuitenki jälkikäteen muutenki mukava fiilis, kun oli oikein rääkänny itseään. Kesäisin, kun olen joskus jaksanu juosta 6 km yhtä soittoa, niin se fiilis on mahtava sen jälkeen. :)


    • Kauhia ku nauratti tuo ylläpidon nostama keskusteluaihe "pyllyjen tiirailu jumppatunneilla" ja siinä oleva kuva :))) Kuntoutuksessa ollessani meitä oli aina iso salillinen aikuisia miehiä ja naisia yhdessä jumppaamassa......välillä siellä oli pyllynpystöönnostamisjumppaakin :D

      • Bongasitko montakin? ;))


      • mii-su kirjoitti:

        Bongasitko montakin? ;))

        En kehdannut katsoa...ja oman pyrstöni tähtäsin aina seinää päin :D


      • TaikisN kirjoitti:

        En kehdannut katsoa...ja oman pyrstöni tähtäsin aina seinää päin :D

        :))))))))


    • Hitto, ku tänne Suolen postiin on alkanut tulemaan kaikensorttista s-postia.. :/ Haluatko salaista seuraa jne.. Vattuako se niille kuuluu haluanko.. :/ :P :D

      • Ei ole näemmä Vantaan Lihatiski tuottanut varatuille seikkailijoille riittävästi tyydytystä.


      • strange.cyborg kirjoitti:

        Ei ole näemmä Vantaan Lihatiski tuottanut varatuille seikkailijoille riittävästi tyydytystä.

        Jaaaa..Vantaan lihatiski...?!??


      • mii-su kirjoitti:

        Jaaaa..Vantaan lihatiski...?!??

        Hotelli Vantaa


    • itejatoinen

      matka oli tarvis, siinä oli mennen tullen luona kotia katsomomuksessa soittaa ovikelloa avain hukassa ilman mattoa lähiruokana luomus

    • vargas

      Paras juttu oli kuulla, että aivoissa ei ole rintasyövän etäpesäkkeitä.
      Kurjin juttu oli joutua miettimään sitä

      • Yllätyin kovasti,kun näin vanhan aloitukseni...

        Olipa hieno juttu tuo,ettei ollut levinnyt..On aina kurjaa elää epätietoisuudessa. :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      90
      4696
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3374
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3182
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      3027
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2955
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2806
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      44
      2697
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      235
      2478
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2266
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      52
      2245
    Aihe