Ihme liike, kun eivät vastaa edes sähköposteihin...Ilmeisesti menee niin hyvin, että ei tarvitse...
Novoset Oy Lempäälä
9
2513
Vastaukset
- ?? ?? ??
Osaatko käyttää puhelinta? Vai haetko vain chat-seuraa?
- kuttolopunki
Samaa näillä muillakin käytettyjen kauppiailla, netti auki päivät mutta vastauksia ei saa kuin oikein kalliista kaupasta.
- Novoset
Huono palvelu!?
Ne laita auton myynttiin kun soitta ne sanovat on hutokappassa myynissä ne ei ilmoita textissa mutta vast kin soitaa…..!!!??? - tulejaosta
Ei ehdi kirjeenvaihtopalstaa pitää kun täytyy tehdä livenä kauppaa, netistä ei pysty työntää autoa pöydällesi , elämä on kontaktilaji livenä ei netissä haaveillen ja uneksien.
Ota paljon rahaa mukaan ja tule oikeille kaupoille kuten tapana on. - MeneeNiinHyvin
Niin. KUN autoille on valittavaksi asti useampi ottaja, niistä valikoidaan paras/liiketoiminnalle kannattavin.
Jos ja kun suurin osa sähköposteista on höpönpöppöä, vaihdossa tarjottava ylihinnoiteltu, vaihdossa tarjottava rikki/katsastettava heti, vaihdossa tarjottavasta ei mitään tietoja muuta kuin "Mites vaihto?" niin varmuudella vastausta saa odotella. Myyjä keskittyy parempiin tarjokkaisiin.
Ja vaikka vaihtoautoa ei mainitsekaan, ostattelijoilla on kumma tyyli aloittaa sähköpostikysely; "Mikä ois tiukka hinta?"
Häh?
Eikös se hinta ole jo ilmoituksessa? Kyseinenkin liike on hinnoitellut yleisesti vertaillen melko edulliseksi lähes jokaisen myyntiautonsa. Millä perusteilla se hinta on mitenkään väärä ja miksi sitä pitäisi sähköpostiutelijalle vielä laskea entisestään?
Hulluille vastaamattomuus on kannattavuuden lähtökohta ja edellytys. - turhuudenmaximointia
Sposti kyselijöistä ei yleensä kukaan koskaan tule oikeille ostoksille koskaan, jos joku muuta väittää niin ei ole ammattilainen autokaupan alalla. No kai tästäkin joku taas vääntää ja kääntää, kun ei ole oikeata tietoa.
- Tyhyy
Lestadiolaisia samaa Sipilän porukkaa
- Huipputulosta
Paljon myyvät ja paljon on vikoja autoissa, käytettyjä kuluneita pelejä.
- Anonyymi
Novoset on kyllä perseestä ja huomaa kyllä että lestoja koko porukka. Varokaa kyseistä liikettä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849