Olarin Bilia

anttip

Kenelläkään myönteisiä kokemuksia liikkeestä? Itse kävin siellä katselemassa vähän käytettyjä Volvoja, koska tarkoitus on sellainen hankkia lähiaikoina. Kumma kyllä, yksikään myyjä ei palvellut (yksi jopa käänsi selkänsä kun lähestyin!). Katselin autoja kiinnostuneesti ja eikä pukeutumisessani yms. ole moitteen sijaa.

Malmin Biliasta olen jo kuullut että siellä ei ainakaan huolto pelaa. Onko lisää vastaavia esimerkkejä kyseisestä liikkeestä?

7

7233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • late

Itse täräytin sinne viikkoja sitten suoraan töistä puku päällä. Palvelua sai hakea kirveen kanssa. Ylipäätään kontaktia. Tuntui kuin oltais puhuttu toisillemme toinen suomea toinen sanskriittiä.

Auton sieltä kai kuitenkin saa ostettu jos on oma-aloitteinen. Koeajolle pääsy vaatii sitten jo varkaan taitoja.

• hjkljk

Itse ainakin pysyn kaukana kaikista Bil alkuisista paikoista.

Kyllä ne ovat tympeyden ja ahneuden keskittynmiä.

Sillä olarissa myyjä alkoi myydä omaa autoaan tiskin alta kun kyseistä autoa ei heillä vaihtoautona ollut.
      Lisäksi vanha viina haisi.

• Juuso

Ajoin 6 vuotta autolla, jota pääkaupunkiseudulla merkkihuoltaa Bilia. Eipä leasing-Volvoja ja -Relluja muualla taideta täällä edes huoltaa, eli valinta oli vähän niin kuin pakko. Myyjien kanssa ei ollut koskaan mitää ongelmaa, mutta huolto olikin sitten TODELLA syvältä. Muutaman kerran huollon jälkeen sain täytettäväkseni asiakastyytyväisyyskyselyn, johon vastasin suoraan, mitä ajattelin. Eipä tuntunut auttavan. Jos olet valitsemassa liisaria firmalle, jonka myyjät tuntevat ja ovat jo täyttäneet Volvoilla, saat hyvää palvelua yläkerrassa, alakerrassa se tökkäsee pahasti. Näin oli asiat Olarissa vv. 1995-2001. Nykytilanteesta en tiedä.

• 2 volvoa + rellu

kannattaa varoa sillä tuo on varsinainen Dr Jekyl ja Mr Hyde-ketju: myynti voi olla vielä ystävällinen ja toimiva mutta viimeistään huolto pulppuaa niin syvältä siitä ruskeasta läheteestä josta koko Bilia on peräisin ettei mitään määrää.

Paras todiste Volvojen ja nykyään Rellujenkin kestävyydelle on se että liikenteessä näkyy useita autoja jotka ovat ajokunnossa vielä senkin jälkeen kun niitä on "huollettu" Biliassa. Olarissa yritettiin parhaimmillaan upottaa minun laskuuni jonkun kaverin autoon vaihdettua 120€ varaosaa!!!

• varakas

Noissa Volvo-liikkeissä on joka paikassa tavattoman ylpeä ja huono palvelu, samanlaisia itseään täynnä olevia pellejä on Volvo-kuskit kuin myyjätkin.
      Itselläni ikävä kyllä yksi volvon rottelo oli, toista ei tule.
      Toyota-liikkeidenkin palvelu mennyt samaan ylpeään suuntaan.
      Karkkilan Auto-Kehästä ostin keväällä uuden X-trailin ja palvelu oli mahtavaa.

• Ässä 40

Moro

Mulla on taas kyseisestä liikkeestä toisenlainen kuva. Pari vuotta sitten liikuskelin liikkeessä ostoaikeissa ja ainakin silloin myyjä tuli heti esittelemään vaihtoehtoja. Kun löysin mieleisen vaihtoehdon, pyysin autoa koeajolle ja ainakin mun kohdalla koeajo onnistui heti. Tai itse-asiassa paremminkin, koska pyysin 2 tunnin koeajoa mutta myyjä sanoi että testaa autoa rauhassa koko päivä.

Yks juttu mikä myyjästä jäi erityisesti mieleen, niin myyjä ei sortunut perinteisiin slouganehin "tätä on kyselty, osta heti" , "tää on kuumaa kamaa, jos et nyt osta niin se menee alta", vaan varasi auton ja sanoi että mieti pari päivää rauhassa, auto pysyy tallessa. Ainakin multa tämä myyjä sai paljon pisteitä.

Palvelu oli hyvää joten saattaa olla että seuraavankin auton ostan tältä myyjältä.

• Einar

Kyllä olen aina saannut Olarin Biliassa hyvää palvelua. Johtuneeko kenties siitä että puhun ruotsia ??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      3317
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      49
      1213
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1182
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      56
      1147
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1072
    6. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      60
      1027
    7. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      27
      930
    8. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      888
    9. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      877
    10. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      872
    Aihe