Eastenders

Dodella outoo

Eastenders Esitysaja on menneet sekaisin . TUusin jakso näkyy subilla aamulla ja uusintoina avalla.

22

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä vaan

      Katselin ohjelmatietoja parin viikon päähän ja näin on, tuorein jakso näkyy subilla aamulla 9.30 (tai jotain niillämain).
      Sikäli harmi, olen itse tykännyt katsoa sen emmeä odotellessa .

      Eastenders on ollut aikaajoin jopa mielenkiintoisempi, kuin Emmerdale.

    • The One

      Eastenders on synkkä kuin yö, mutta on se mielenkiintoinen. Jotkut näyttelijöistä ovat hyvinkin kiinnostavia kuten nuo sisarukset Ronnie & Roxie. Porukka myös vaihtuu aika tiuhaan tahtiin. Uutta naamaa tulee tasaisin väliajoin ja vanhoja häipyy.

      Ei ollenkaan huono sarja.

    • Kaipaus keskustella

      Miksi ei ole omaa keskustelupalstaa noin hyvälle ohjelmalle. Kaipaisin myös Lemmen viemää sarjalle omaa keskustelua.
      Aika tylsää kun ei voi lukea näistä ja keskustella, vai tiedätkö mistä voisi lukea?

      • jannine

        Olen samaa mieltä tuosta keskutelupalstasta sillä Eastender on paras sarja ja katson joka jakson,Teen vuorotyötä ja siksi on kiva nuo kaksi esitysaikaa.Kurjaa että Bradley kuoli ja vieläpä syyttömänä,


      • ert1234
        jannine kirjoitti:

        Olen samaa mieltä tuosta keskutelupalstasta sillä Eastender on paras sarja ja katson joka jakson,Teen vuorotyötä ja siksi on kiva nuo kaksi esitysaikaa.Kurjaa että Bradley kuoli ja vieläpä syyttömänä,

        Luin jostain brittisivulta, että tämä Bradleyn Branning näyttelijä (Charlie Clements) halusi itse pois sarjasta useamman vuoden sarjassa olon jälkeen kohti uusia haasteita kuten sanotaan.


    • Outsider

      Bradleyn kuolema oli ikävä tapaus, niin symppis kaveri. Hengiltä kolkattu Archie oli kyllä varsinainen mulkero, jonka yksi jos toinenkin halus nähdä vainajana. Stacey jo tais tunnustaakin surmanneensa Archien, mutta itse tuota vähän epäilen.

      Kumpa Staceyn veli Sean tulis takasin. Hän oli mun suosikki. Ja onhan EE:ssä myös eräs kaikkien aikojen hurjimmista ikä-mimmeistä eli Shirley.

      • Oma keskustelupalsta

        Minua jäi vaivaamaan, miksi niin symppis tyyppi kuin Bratly laitettiin pois. Oliko noista tunnustajusta joku todella syyllinen murhaan, epäilen.
        Eastendestä on suosikkini, voisi tulla tunnin pätkissä kuin ,lemmen viemääkin,.
        Muuten Shirley on hyvä tyyppi. Sanoisin että oikeat näyttelijät osissaan.


      • saippuafani
        Oma keskustelupalsta kirjoitti:

        Minua jäi vaivaamaan, miksi niin symppis tyyppi kuin Bratly laitettiin pois. Oliko noista tunnustajusta joku todella syyllinen murhaan, epäilen.
        Eastendestä on suosikkini, voisi tulla tunnin pätkissä kuin ,lemmen viemääkin,.
        Muuten Shirley on hyvä tyyppi. Sanoisin että oikeat näyttelijät osissaan.

        Laitoin palstaehdotuksen tuonne kehitysideat-osioon, sinne vaan kaikki peukuttamaan, jos vaikka saataisiin joskus Eastenders-palsta.
        Minulta jäi kaikki joululoman aikaiset jaksot näkemättä, mietin että miksi Biancalla ja äidillään on niin huonot välit?


      • Eastendersin katsoja
        saippuafani kirjoitti:

        Laitoin palstaehdotuksen tuonne kehitysideat-osioon, sinne vaan kaikki peukuttamaan, jos vaikka saataisiin joskus Eastenders-palsta.
        Minulta jäi kaikki joululoman aikaiset jaksot näkemättä, mietin että miksi Biancalla ja äidillään on niin huonot välit?

        Tuo jakso jossa Bradley kuoli oli aikanaan kohuttu juttu sillä se esitettiin livenä, siis näyttelijät esiintyivät täysin livenä samaan aikaan kun hommaa kuvattiin ja ajettiin ulos. Tämä erikoisjakso oli osa Eastendersin 25-vuotisjuhlaa ja esitettiin briteissä helmikuussa 2010. Jaksoa mainostettiin etukäteen valtavasti ja kerrottiin että jaksossa selviää Archien murhaaja. Edes näyttelijät itse eivät tienneet kuka heistä on murhaaja, Stacyn näyttelijälle asia kerrottiin vasta juuri ennen filmauksen alkua.

        Asun ulkomailla ja voin katsoa Eastendersiä samaan tahtiin kuin sitä esitetään briteissä, ja se onkin yksi suosikkisarjojani. Olen katsonut vuodesta 1997 lähtien ja nähnyt kaikki jaksot. Välillä on ollut huonompia vuosia mutta aina sarja onnistuu palaamaan kiinnostavaksi.

        Jännä lukea näitä keskusteluja kun Suomi kuitenkin on niinkin paljon brittejä jäljessä, ja miettiä mitä kaikkea onkaan tapahtunut tuon nyt Suomessa nähdyn jakson jälkeen.

        Bianca ja äitinsä eivät tule toimeen ollenkaan ja syynä on se että Bianca aloitti suhteen mieheen joka oli hänen äitinsä miesystävä, äiti oli jopa menossa naimisiin. Kun Carol sai tietää suhteesta hän raivostui ja sanoi irti suhteensa Biancaan täysin ("et ole enää tyttäreni" yms). Lisäksi hän oli vielä raskaanakin ja teetti abortin koska ei halunnut enää olla miehen kanssa missään tekemisisä. Joten hän syytti Biancaa myös siitä että menetti viimeisen mahdollisuutensa olla äiti. Tuon jälkeen (tämä tapahtui vuonna 1999) molemmat näyttelijät lähtivätkin sarjasta ja olivat poissa monta monta vuotta kunnes 2008 tuottajat onnistuivat houkuttelemaan Biancan näyttelijän takaisin, ja pari vuotta myöhemmin palasi myös hänen äitiään näyttelevä Lindsay Coulson.

        Molemmat ovat muuten vielä tällä hetkelläkin mukana. :-)


    • 18+13

      IMDb pisteytys:
      Eastenders: 5.2
      Emmerdale: 4.9
      Coronation Street: 6.1

      • Veronica M.

        Eastenders on parasta mitä tällä hetkellä teeveestä tulee, mutta saataispa se kaikkein paras eli Coronation street takaisin ruutuun. Emmerdalesta on kyllä kadonnut kiinnostavuus täysin Cain Dingleä lukuuottamatta.


      • Parhaita sarjoja
        Veronica M. kirjoitti:

        Eastenders on parasta mitä tällä hetkellä teeveestä tulee, mutta saataispa se kaikkein paras eli Coronation street takaisin ruutuun. Emmerdalesta on kyllä kadonnut kiinnostavuus täysin Cain Dingleä lukuuottamatta.

        Ykkösellä ei taida riittää meidän verorahat. On nääs Sotshi.


    • Brittisarjafani

      Moi ee-fanit! Miten Bradley kuoli? Jäi jakso välistä. Ootte kai huomanneet, että BBC entertainment näyttää ee:tä, meillä Sonera-kanavapaketissa. Tietty myös you tubessa voi katsella tuoreita jaksoja, samoin Coronation Streetiä. Minäkin haluaisin Cs:n Suomen telkkariin, kumma, että sitä ei näytetä.

    • OmaPALSTA ?

      Nyt on jo palattu entiseen esitys paikkaan ensin Avalla Eastenders, sitten kanavan vaihto emmelle Tv3.

      • Emme alusta

        On kyllä ihmeellistä että Avaa näyttää heti perään saman uudelleen.
        Näyttäisi vaikka alusta Emmerdalea eikä osan silloin tällöin. Mistähän maksan verorahoja?


      • Tullari
        Emme alusta kirjoitti:

        On kyllä ihmeellistä että Avaa näyttää heti perään saman uudelleen.
        Näyttäisi vaikka alusta Emmerdalea eikä osan silloin tällöin. Mistähän maksan verorahoja?

        Et maksa AVA:n ohjelmista veroa. Vain YLE:n kanavat saavat verorahoja.


    • elliivo

      Katson myös Eastendersia. Ihan huippu sarja. Emmerdalea katsoin -97 alkaen muutaman vuoden kunnes kyllästyin.
      Coronation Streetia katsoin silloin kun se tuli telkasta.
      Bradleyn kuolema ja hautajaiset olivat liikuttavat. Uskon että Stacey tappoi Archien.
      Ronnie, Jack Branning; Jane, Shirley........mahtavia tyyppejä. Ja nyt tämä Lucyn raskaus. Ja vielä on selviämättä kaksi henkirikosta. Eivät tiedä että keskuudessaan elää sarjamurhaaja......
      Tuo Shirleyn esittäjähän oli myös Bad Girls-sarjassa.

      • eloosii

        Shirley hahmohan elää vielä sarjassa. Onko poistumassa sarjasta ?
        < Staceyin ystävätär on jokseenkin outo, mitähän sotkua saa aikaiseksi.

        Niin en mistanutkaan et, Emmeähän lähetettiin jossain vaiheessa Avaltakin (23.1.2014 15:09),

        Oma palstaa kaipaisin, ja joku vanha palsta voisi vaikka poistaa esim, Metsolat.


    • emputar

      Hei.

      Tuolta BBC One-kanavalta voi katsoa brittien ajassa EE.
      Ainakin tänään tulee meidän aikaa 23.59-00.59

      "After the Carters experience the day from hell, Shirley makes a difficult decision for the sake of the family. Sharon is thrilled about a new business opportunity, but not everyone is so happy."

      Nuista lähetysajoista en tiedä sanoa tarkkaa,uskon että tulee parempaankin aikaan,sielläkin uusitaan paljon( Emmedlale,corrie) tuosta linkistä pääsee useammalle kanavalle. Itse seuraan emmerdalea ja corrieta,jotka tulevat itv1:stä.


      http://www.filmon.com/tv/bbc-one

      • emputar

        Korjaus tuohon aikaan 21.59-22.29


      • http://www.itv.com/e

        Pitääpä kokeilla katsoa.


    • OisKiva

      Harmi kun uusia jaksoja ei ole hetkeen tullut esitykseen Suomen kanaville. Mielenkiintoisempi sarja kuin HollyOaks

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5674
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1987
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      13
      1295
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe