Karvat pois pysyvästi?

Luomua kiitos

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288638547243.html

Cameron Diaz ihmettelee nuorten naisten intoa poistattaa häpykarvansa laserilla.

Ihan hyvä ihmetelläkin. Onhan tämä broileritrendi jo sen verran lennossa ettei kovin moni nuori nainen sitä omilla aivoillaan enää kyseenalaista. Mutta silti, kannattaako luonnon muovaamaa muuttaa pysyvästi...?

15

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pehko kuuluu asiaan

Älkää hyvät naiset ajako pois alapään karvoitusta! Alapään karvoitus on seksuaalista viritystä nostattavana ärsykkeenä yhtä tärkeä, kuin muutkin naisellisuutta edustavat osatekijät, kuten tissit ja takapuolen pehmeät muodotkin.

Jos sitten kohdalle sattuu joku sellainen pitempiaikainen mieskumppani, joka haluaa karvattoman alapään kanssa pelehtiä, on karvojen poistaminen muutaman minuutin juttu. Mutta niiden kasvattaminen upeaksi pehkoksi taas kestää kuukausia.

• nuorinainen1

Minun on paljon mukavampi olla ilman alapään karvoitusta, eikä siinä miehen mielipide paina.

• Pehko kuuluu asiaan

"Minun on paljon mukavampi olla ilman alapään karvoitusta, eikä siinä miehen mielipide paina. "

Tämä on ihan ymmärrettävä perustelu valinnalle.

Monet taas tekevät aihetta koskevia valintoja ollakseen vastakkaisen sukupuolen mielestä mahdollisimman kiinnostavia. Nuoret naiset verroinkin.

• Karvojen kanssa on parempi!

Mites sitten kun karvat tulevat taas muotiin ja on mennyt poistamaan karvansa pysyvästi?

• Varma tieto

Nehän on jo tulleet muotiin. Kestää vaan vielä viisi vuotta ennen kuin tieto ennättää Suomen pienempiin kaupunkeihin.

• 20+3

Omalla ihannenaisellani on siisti karvakolmio kummulla ja huulet paljaana. Näin olen myös kaikille pidempiaikaisille kumppaneille kertonut ja yhdelläkään ei ole ollut ongelmaa kasvattaa niitä karvoja. Näin päin se tosiaan nykyään menee, eli karvat on kasvatettava jotta saisi siistin kolmion trimmattua. Naturellit taitavat olla nykyään harvinaisia.

Pysyvän karvanpoiston ymmärrän kyllä bikinirajoista ja pepusta puhuttaessa, mutta sitä en tajua että kaikki karvat poistetaan pysyvästi. Suoraan sanoen puuttuva häpykarvoitus on vähemmän kiihottavan näköinen kuin jonkinlainen karvoitus. Perinteinen suohirviökään ei ole paras mahdollinen vaihtoehto, mutta jotenkin muokattu on se kaikkein kaunein ja seksikkäin, imo.

• Mä olen miäääs

Täältä lähtee myös kannatusääni edes jonkunlaiselle karvoitukselle. Tokihan liika on liikaa, mutta ei se posliinikaan kaikkein kiihottavin ole.

• luonnollinenpuskaonparas

Kannatan ehdottomasti karvoja. Itse nuorempana teininä jaksoin trimmata ja sheivata äläpääkarvoitukseni niin että oli joka päivä edustuskunnossa. Nyt 3 vuoden jälkeen ( olen nyt 18 vuotta) en jaksa enää tehdä karvoille mitään. Etenkään talvisaikaan.

bikineitä varten täsheivaan toki kaikki näkyvät karvat, mutta muuten rehottakoon housujeni sisällä kuin viidakko.

kukaan mies ei ole karvoituksestani valittanut, ja jos tulevaisuudessa karvat ovat miehelle ongelma, on mies minulle ongelma.

ps. Olen normaali itseäni kunnioittava nuori nainen(en ole feministi!) Minulla on ollut seksuaalista kanssakäymistä vastakkaisen sukupuolen kanssa.

• Mä olen miäääs
        luonnollinenpuskaonparas kirjoitti:

Kannatan ehdottomasti karvoja. Itse nuorempana teininä jaksoin trimmata ja sheivata äläpääkarvoitukseni niin että oli joka päivä edustuskunnossa. Nyt 3 vuoden jälkeen ( olen nyt 18 vuotta) en jaksa enää tehdä karvoille mitään. Etenkään talvisaikaan.

bikineitä varten täsheivaan toki kaikki näkyvät karvat, mutta muuten rehottakoon housujeni sisällä kuin viidakko.

kukaan mies ei ole karvoituksestani valittanut, ja jos tulevaisuudessa karvat ovat miehelle ongelma, on mies minulle ongelma.

ps. Olen normaali itseäni kunnioittava nuori nainen(en ole feministi!) Minulla on ollut seksuaalista kanssakäymistä vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Teinipoika kun saa pesää niin siinä vaiheessa sille on ihan sama että minkälainen se alapää on joten varmasti ei valituksen sanaa kuulu. :-D

Tietysti jokainen saa pitää tasan sellaista karvoitusta alapäässään kuin haluaa ja siihen ei muilla ole sananvaltaa. Toki mies saa halutessaan eriävän mielipiteen esittää, mutta jos ei kelpaa ja itse et halua muutosta siihen tehdä niin sehän on miehen kannalta silloin se kuuluisa voi, voi.

Mutta halutesaan voi myös miettiä asiaa miehenkin näkökulmasta. Itsellenikään sillä ei niin kauhean suurta väliä ole että minkälainen puska siellä alakerrassa on, mutta suuseksin osalta sellainen tolkuton karvalakki vie aika tehokkaasti halut. :-(

• Pehko kuuluu asiaan
        luonnollinenpuskaonparas kirjoitti:

"Kannatan ehdottomasti karvoja."

Näin sitä pitää!

Olet kunnon nainen. Kunpa kaikki muutkin uskoisivat, että sillä pehkolla on (kunnon miehille) merkitystä. Ilman pehkoa se tietty paikka alkaa näyttää lapsen sellaiselta ja lakkaa kiinnostamasta

• Aikuinen Mies
        Pehko kuuluu asiaan kirjoitti:

"Kannatan ehdottomasti karvoja."

Näin sitä pitää!

Olet kunnon nainen. Kunpa kaikki muutkin uskoisivat, että sillä pehkolla on (kunnon miehille) merkitystä. Ilman pehkoa se tietty paikka alkaa näyttää lapsen sellaiselta ja lakkaa kiinnostamasta

Keskenkasvuisilla alkaa olla ongelma, kun eivät ole miestenlehdissäkään nähneet karvaista tavaraa. ;-)

Aikuista miestähän ei haittaa. _Miehille_ kasvaa parta siksi että osaisivat olla välittämättä muutamasta haivenesta. Pojilla on ehkä oppimista kun eivät ole tottuneet.

• Noin nelkyt

Ihan kiva, että kannatetaan luomua alapäätä. Harmi vaan, että kaikilla "siellä" ei kasva karvat yhtä tuuheasti kuin yläpäässä. Karvallinen versio intiimialueilla on kihartava ja melko harva, eikä sellainen upea puska, kuin joillain onnekkailla. Mielestäni sellainen harvahko risukko vanhentaakin.. Tästä syystä ajelen miltei kaikki pois, vaikka sinkkunakin olisin (mutta pienen postimerkin kokoisen kolmion jätän "muistoksi"). Olisiko joku sitä mieltä, että tällaisessakin tapauksessa luomu on parempi?

• Pehkon ystävä

"Olisiko joku sitä mieltä, että tällaisessakin tapauksessa luomu on parempi? "

No tuota, jos se pehko on harvassa kunnossa, niin silloin suosittelisin rajaamaan sitä sillä tavoin, että se tihein osa ainakin jää jäljelle. Onhan se varsin yleistä, että pehkon tiheys harvenee laitoja kohti mentäessä.

Samoin (miehenä) neuvoisin niitä naisia, joilla on tuuhea pehko ja karvoitus ulottuu taipeisiin saakka, rajaaman pehkoa siten, että se osuus poistetaan, joka alkaa mennä taipeiden puolelle. Siis myös bikinikauden ulkopuolellakin.

Tämä siksi, että taipeisiin asti ulottuva ja sillä alueella harveneva pehko muistuttaa miesten karvoitusta. Naisilla pitää olla se kolmion muotoinen, selvästi rajallinen ja mielellään mahdollisimman tuuhea pehko.

Vielä tätä taipeisiin levittäytyvää pehkoa huonompi vaihtoehto on, jos karvoituksesta nousee kiila miesten karvoituksen tapaan kohti napaa. Se nyt ainakin muistakaa poistaa.

• onkspakkojoseitaho
        Pehkon ystävä kirjoitti:

"Olisiko joku sitä mieltä, että tällaisessakin tapauksessa luomu on parempi? "

No tuota, jos se pehko on harvassa kunnossa, niin silloin suosittelisin rajaamaan sitä sillä tavoin, että se tihein osa ainakin jää jäljelle. Onhan se varsin yleistä, että pehkon tiheys harvenee laitoja kohti mentäessä.

Samoin (miehenä) neuvoisin niitä naisia, joilla on tuuhea pehko ja karvoitus ulottuu taipeisiin saakka, rajaaman pehkoa siten, että se osuus poistetaan, joka alkaa mennä taipeiden puolelle. Siis myös bikinikauden ulkopuolellakin.

Tämä siksi, että taipeisiin asti ulottuva ja sillä alueella harveneva pehko muistuttaa miesten karvoitusta. Naisilla pitää olla se kolmion muotoinen, selvästi rajallinen ja mielellään mahdollisimman tuuhea pehko.

Vielä tätä taipeisiin levittäytyvää pehkoa huonompi vaihtoehto on, jos karvoituksesta nousee kiila miesten karvoituksen tapaan kohti napaa. Se nyt ainakin muistakaa poistaa.

Mitä tästä opimme? Ei mitään.

Tai ehkä sen ettei naisten kuulu kysyä miehiltä ohjeita. Ihmiset ovat yksilöitä ja vasta sitten jonkun ryhmän edustajia. Yksi pitää siloitellusta broilerista. Toisen mielestä kunnon rämemajava on ainoa oikea. Kolmas (minä) ei voisi vähempää olla kiinnostunut, kunhan nainen on muuten tolkullinen ja lähellä oleminen on mukavaa.

Jos haluat ajella, tee niin. Jos et tahdo, anna olla.

• Keskustelu jatkukoon
        onkspakkojoseitaho kirjoitti:

Mitä tästä opimme? Ei mitään.

Tai ehkä sen ettei naisten kuulu kysyä miehiltä ohjeita. Ihmiset ovat yksilöitä ja vasta sitten jonkun ryhmän edustajia. Yksi pitää siloitellusta broilerista. Toisen mielestä kunnon rämemajava on ainoa oikea. Kolmas (minä) ei voisi vähempää olla kiinnostunut, kunhan nainen on muuten tolkullinen ja lähellä oleminen on mukavaa.

Jos haluat ajella, tee niin. Jos et tahdo, anna olla.

"Tai ehkä sen ettei naisten kuulu kysyä miehiltä ohjeita."

No, eihän nämä annetut ohjeet ketään mihinkään velvoita.

Hyvää tässä keskustelussa on ainakin se, että tuleepahan paremmin tiettäväksi, että tämä naisten alapään paljaaksiajo-villitys ei ole miesten keskuudessa läheskään niin suosittua, kuin naiset ehkä ilmiön viimeaikaisen yleisyyden perusteella ovat erehtyneet kuvittelemaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      45
      2857
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      43
      2824
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2608
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      328
      1667
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1074
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1041
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      192
      902
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      762
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      750
    10. Kuinka pitkiä olette?

Ap aloittaa, 177cm
      Sinkut
      99
      691
    Aihe