http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=242446153&asrc=st
Uskaltaako Carmaxilta ostaa? Onko huijariliike?
A1 Saksasta?
5
156
Vastaukset
- 5+19
Jos haluaa ostaa sukulaiskansalta, sillä Tukacs Csaba vaikuttaa unkarilaiselta nimeltä. Kommenteissa valitettiin, että ovat ulkomaalaisia ja pihtaavat autojen tietoja.
- Hujausta
Missä kommenteissa näin valitettiin? Linkkiä kehiin? Aika huonosti tuo kyllä vastasi sähköpostilla kysymyksiini autosta. Sen verran irti sain, että tuotu Hollannista ja ex-leasing auto.
- 5+19
Löytyy sivun alareunasta kohdasta Kundenbewertungen, aika hyvin tähtiä kuitenkin silti saanut.
http://haendler.autoscout24.de/carmax-gmbh-und-co-kg?srcl=2 - välittäjä Saksasta
Tunnen liikkeen ja olen siellä pari kertaa välittäjänä käynyt tarkastamassa autoa asiakkaalle. Paikalla paljon asiakkaita idästä ja Välimeren maista. Autot leasing/vuokra-autoja, hankinta isompina erinä huutokaupoista, jolloin sekaan mahtuu hyviä ja huonoja yksilöitä. Huono palvelu, autot tarkistettava perusteellisesti papereita myöten. Kysy Vin-numeron perusteella paikallisesta Audista huolto/korjaustiedot.
Itse en ole sieltä tarpeeksi luotettavan tuntuisia autoja löytänyt ja auto löytyi Fuldan Audi-liikkeestä.. Hyviäkin varmaan firmasta löytyy. Kundenbewertungen (asiakasarvioinnit) on helppo manipuloida, en luottaisi niihin. - Hujausta
En sit uskalla ostaa sieltä. Parempi katsoa Audin merkkiliikkeestä. Ei ne hinnat merkkiliikkeessä ole paljon kalliimmat. Saapahan ainakin asiallisen laitteen, eikä mitään vuokravehkeitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882