Olen jo viisi tuntia myöhässä töistä, mitä sanon pomolle?!?

Aamuvirkku

Työskentelen henkilökohtaisena avustajana eräässä firmassa ja minulla olisi ollut töitä tänään klo. 8-16. Olen nukkunut jo monta yötä putkeen todella huonosti ja siitä syystä univelkaa on päässyt kertymään jonkin verran. Herätyskelloni oli soimassa aamulla klo. 6.00, mutta en muista ollenkaan, että olisin käynyt silloin hereillä, saati sitten sammuttanut kelloa. Ilmeisesti näin on kuitenkin käynyt, koska heräsin vasta tunti sitten kauheassa paniikissa, kun kello oli jo niin paljon.

Pomo on yrittänyt soittaa jo seitsemän kertaa ja laittanut tekstariakin perääni. Mitä ihmettä nyt teen?! En ole IKINÄ nukkunut pommiin tällä tavalla, enkä muutenkaan myöhästele töistä lähes koskaan. Vaikean tästä asiasta tekee vielä sekin, että aloitin työt kyseisessä firmassa vasta kolmisen viikkoa sitten ja ehdin viime viikolla olemaan kaksi päivää sairaslomallakin mahataudin takia. Kaiken lisäksi tänään on sopivasti vielä lauantaikin, joten voin vain kuvitella mitä pomo siellä nyt miettii. Olen 20-vuotias, joten hän varmasti luulee ja arvelee, että olen viime yönä ollut juhlimassa.

Mitä sanon pomolleni?! HELP!!!! :(

8

3663

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuuden torvi

Mitäs jos vaikka kokeilet aloittamalla siitä mitä on tapahtunut. Valheilla on lyhyet jäljet.

• Hernekeitto

Jos tulee potkut ja ehkä haukut niin mitäs sitten? Ei elämää kannata ottaa liian vakavasti. Elämässä on tärkeämpiäkin asioita, että kyllä se siitä. Hyvin nukutun yön jälkeen viimeistään asiat näyttää jo paremmalta.

• tyantaja

Että päätit sitten täältä kysyä neuvoa... kertoo sinusta tosi paljon, et ole kykenevä työhön! Kasva aikuiseksi ja vastuulliseksi ihmiseksi!

• Aamuvirkkuu

Ajattelin josko täällä olisi ollut kohtalotovereita, joilta olisi saanut vertaistukea (: Ja ehkä jollakin olisi ollut kokemusta lopputuloksesta. Soitin töihin heti tuon aloituksen teon jälkeen ja kerroin totuuden. Minusta vaikutti siltä, ettei pomo uskonut tuota pommiin nukkumista, vaan epäili että olen ollut juhlimassa koko viime yön (kuten arvelinkin). Maanantaina on sitten kuulemma keskustelu edessä... En tiedä saanko potkut, varoituksen vai mitä, mutta innolla en maanantaita odota.

• kljlklj

Kaikkea sattuu ja tapahtuu.Pahimmassa tapauksessa mielestäni saat kirjallisen varoituksen. Jos potkut tulevat, niin pää pystyssä eteenpäin. Parempi paikka varmasti tulossa eteen.
        Muuten, hanki kaksi herätyskelloa, niin minäkin käytän. Nukkuu yönsä paremmin :)

• Queen Obscene

Teit ihan oikein jos kerroit totuuden. Valehtelut ja valheet paljastuvat ennen pitkää.
        Pomo antaa todennäisesti palautetta, mutta toisaalta tämä palautteen anto voi olla hyvä kääntöpiste urallasi. Voit alkaa tekemään ahkerammin ja tunnollisemmin töitä, jolloin muutkin huomaavat sun tsemppaavan. Toisaalta voit vaikka ilmoittaa eroavasi ja lähdet tekemään töitä muualle onnistuen siellä paremmin. Tsemppiä!

• akukuu

no, miten kävi?

• laiska-jaakko

Trolliavaus varmaankin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      54
      2409
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      28
      1759
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      70
      1434
    4. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      238
      1320
    5. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      119
      1154
    6. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      13
      990
    7. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      963
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      948
    9. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      933
    10. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      59