Ylikomisario Morse

anglofiili

24

1917

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Brylcrem

Morse osittain korjaa järkytystä, jonka Ravisuoran esittäminen ykkösellä lauantain alkuillasta aiheutti.

• Brylcrem

• Horse Anna

Ravisuora on suoraan hevonpөrseestä. Lisäksi sen Lähteenmäen ääntä ei kestä kuunnella.

• takkari

Aion katsoa kaikki jaksot mitä näytetään!

• oikea Morse

niin minäkin. Olen jo ennenkin katsonut, uusintanahan ne tulevat. Katsoin myös Nuoren Morsen, mutta siitä en oikein tykännyt. Ei tuntunut olevan mitään valtaa ja kohdeltiin kuin koiraa. Yleensäkään en tykkää sarjoista, jossa poliisia kohdellaan kaltoin.

• takkari
        oikea Morse kirjoitti:

niin minäkin. Olen jo ennenkin katsonut, uusintanahan ne tulevat. Katsoin myös Nuoren Morsen, mutta siitä en oikein tykännyt. Ei tuntunut olevan mitään valtaa ja kohdeltiin kuin koiraa. Yleensäkään en tykkää sarjoista, jossa poliisia kohdellaan kaltoin.

Tuskinpa nuori poliisi pääsee suoraan "päällikön hommiin" ja vallan kahvaan. Alhaalta on aloitettava ja kohtelu voi olla huonoakin, kun pompotetaan. Useita englantilaisia poliisisarjoja katsottuani olen huomannut, että heidän poliisivoimissa on melkoinen hierarkia.

• vanhempi borsa
        oikea Morse kirjoitti:

Nuoren Morsen lähin esimies oli itseasiassa sympaattinen tapaus.
        Vei melkein huomion Morsesta

• takkari
        vanhempi borsa kirjoitti:

Nuoren Morsen lähin esimies oli itseasiassa sympaattinen tapaus.
        Vei melkein huomion Morsesta

Esimies piti Morsen puolia ja viestitti omalle esimiehelleen, että Morse on hyvä, mutta turhaan.

• Strange
        takkari kirjoitti:

Esimies piti Morsen puolia ja viestitti omalle esimiehelleen, että Morse on hyvä, mutta turhaan.

Kaiketi tunnistitte vanhan Morsen pomon Endeavour-sarjasta. Selvisi sekin miksi koetti pitää Morsen puolia myöhemmillä vuosilla, vaikka usein murisi ja ärisi.

• vanhempi borsa
        Strange kirjoitti:

Kaiketi tunnistitte vanhan Morsen pomon Endeavour-sarjasta. Selvisi sekin miksi koetti pitää Morsen puolia myöhemmillä vuosilla, vaikka usein murisi ja ärisi.

Nyt tuli uppo-outo sana Endeavour-sarja.
        Onko milloin esitetty Suomessa? Jollain oudolla tavalla henkilö tutun tuntuinen, mutta en muista tuota sarjaa?

Suomen google antoi melkein vain sukkulaa paitsi tämän
        http://murobbs.plaza.fi/tv-sarjat-elokuvat-ja-musiikki/1002599-endeavour.html
        joka ei selvittänyt oikein, että onko tuorekin juttu.

• Courvoisier
        vanhempi borsa kirjoitti:

Nyt tuli uppo-outo sana Endeavour-sarja.
        Onko milloin esitetty Suomessa? Jollain oudolla tavalla henkilö tutun tuntuinen, mutta en muista tuota sarjaa?

Suomen google antoi melkein vain sukkulaa paitsi tämän
        http://murobbs.plaza.fi/tv-sarjat-elokuvat-ja-musiikki/1002599-endeavour.html
        joka ei selvittänyt oikein, että onko tuorekin juttu.

Sarjoista puheenollen: Endeavour = Nuori Morse

Endeavour on Morsen etunimi.

• vanhempi borsa
        Courvoisier kirjoitti:

Sarjoista puheenollen: Endeavour = Nuori Morse

Endeavour on Morsen etunimi.

Äh...

• dljslj

Kuuluttaja puhui ihan palturia ennen lauantain esitystä kertoessaan, että yle esittää Morse-sarjan KAIKKI 28 jaksoa... 28 jaksoa valmistui vuosina 1987-1993, mutta vuosina 1995, 1996, 1997, 1998 ja 2000 valmistui jokaisena vielä 1 Morse-jakso, joten sarjaan kuuluu kaiken kaikkiaan 33 jaksoa imdb.comin mukaan. Ärsyttävää epätarkkuutta ja miksi 5 viimeistä jaksoa ei muka esitetä??? Ei niitä enää kukaan muista...

• fsdlfldk
    • <<<<

LOISTAVA SARJA < IHME ETTEI SUOMEN TV TUNNE SARJAA SWEENEY JOSSA OLI MYÖS JOHN THAW < NUOREMPANA

• Tulipa nähtyä

Red Cap-sarjassa niin nuori ja siloposkinen Thaw.

• Tulipa nähtyä

• Hob Boskins
    • j.e.thaw

Tiedätte että kaveri oli alkkis ja silti hyvä näyttelijä...hattua nostan..kuoli viinaan lopulta,elämä taistelua viinan kiroja vastaan ja häviö tuli.

http://fi.wikipedia.org/wiki/John_Thaw

• Colin Thaw Dexter

En tiedä kenestä oikein puhut, mutta Thaw kuoli kyllä syöpään.

• Colin Thaw Dexter

Endeavour-sarjasta (Nuori Morse) valmistunut jo toinen kausi. Huippulaatua näyttää olevan. Pitää vielä katsoa neljäskin osa.

• Hienoako?

Anteeksi vaan teille intoilijoille mutta minusta Morse on pitkitetty ja tylsähkö. Ei voi mitään. Lisäksi liian vanhahtava.

• Anonyymi

Miksi Morse nilkuttaa?

• Anonyymi

Vanhat ja nuoret Morset löytyvät CMORElta. Molemmista kahdeksan tuotantokautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1740
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1414
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      80
      1397
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109