KUKA SAA TULLA JEESUKSEN LUOKSE JA PELASTUA?

Palstalla on alkanut esiintymään kirjoituksia joissa pohditaan kuka voi pelastua ja kuka mahdollisesti ei voi pelastua. Pohditaan olisiko mahdollisesti joku tehnyt niin paljon syntiä ettei hän enää voi saada anteeksi ja pelastua. Jotkut kirjoittajat pyrkivät kirjoituksillaan jopa sulkemaan pelastuksen Oven ihmisiltä. Jos he eivät suorastaan pane ovea lukkoon ja heitä avaimia mereen, he pyrkivät kyseenalaistamaan jonkun ihmisen mahdollisuuden anteeksisaamiseen ja pelastukseen. Toiset taas kirjoituksillaan panevat kenkää väliin ja yrittävät pitää ovea auki odottaen että mahdollisimman moni ihminen ehtii sisään ennen kuin Jumala sulkee oven. Aika erikoista että tällaista keskustelua ja jopa väittelyä yksilön mahdollisuudesta pelastukseen edes käydään. Nämä asiat pitäisivät olla selvät kaikille uskoville.

Jumala on avannut meille jokaiselle pelastuksen Oven. Meidän ihmisten ei tulisi pyrkiä sulkemaan Jumalan avaamaa Ovea kenenkään edestä. Vain Jumala voi sulkeaa pelastuksen Oven. Olen kirjoittanut tähän aiheeseen liittyen anteeksiantamuksesta jonkun verran kotisivullani http://www.jaikal.se/48683132

Ymmärrämme että Raamattu ei voi olla ristiriitainen itsensä kanssa. Sen tähden voimme väittää yhtäpitävästi Raamatun Sanan kanssa että jokainen ihminen, joka tulee Jeesuksen Kristuksen luokse, saa myös jäädä Hänen luokseen. Jeesuksen luona on sitten autuus ja iankaikkinen lunastus ja pelastus. Perustelen alla.

Pelastus on Jeesuksessa Kristuksessa, Jumalan Pojassa. Pelastuksemme tulee Jumalalta joka istuu valtaistuimella, ja Karitsalta. Uskoon tulossa me tulemme sisälle pelastukseen. Se, joka on tullut Jeesuksen luokse, uskoo Häneen ja hylkää ja tunnustaa syntinsä Jeesukselle Kristukselle, on tullut Hänen luokseen ja sisälle Pelastukseen, sisälle Kristukseen. Jumala on asettanut hänet Kristukseen Jeesukseen ja Hänessä sisälle pelastukseen pelastettujen joukkoon. Kristus Jeesus on tullut Jumalalta meille pelastukseksi, vanhurskaudeksi ja lunastukseksi. Kristus Jeesus on pelastuksemme takuumies. Hänessä meillä on myös syntiemme anteeksiantamus. Kaiken tämän on Jumalan armo ja rakkaus saanut aikaan. Siksi pelastus on Jumalasta. Jeesus Kristus sai ristillä aikaan ikuisen lunastuksen.

Sinut ja minut on siis lunastettu. Lunastus on Jeesuksessa Kristuksessa. Me otamme vastaan pelastuksen ja lunastuksen ja kaiken mitä Jumala on antanut meille Kristuksessa Jeesuksessa http://www.jaikal.se/48683141.

Tiedämme varmasti että heti kun joku, kuka tahansa ihminen, tahtoo palata/tulla Jeesuksen luokse, Jeesus ottaa vastaan ja antaa anteeksi. Jeesuksen luokse tuleminen kun johtuu siitä että Isä vetää ihmistä Jeesuksen luokse. Ja Isä antaa Jeesukselle Kristukselle Hänen luokseen palaavan/tulevan ihmisen. Sen tähden Jeesus ei heitä ketää ulos. Jos Hän heittäisi yhden Hänen luokseen tulevan ihmisen ulos, pois Hänen luotaan, Hän olisi joutunut riitaan Isän kanssa, ja se on täydellinen mahdottomuus.

JOKA JANOAA, HÄN TULLA SAA, LUOKSE JEESUKSEN , LUOKSE MESTARIN, JOKA USKOO HÄNEEN, JOKA LUOTTAA HÄNEEN, ELÄMÄN ALKAA SAA UUDESTAAN. http://www.youtube.com/watch?v=aU-MAwQ5Cx8

38

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jape1

Kyllä ihmiset on pimeitä jos uskovat johonkin vitun jumalaan ja jeesukseen . Kyllähän sen jo jokainen jolla on omat aivot ymmärtää että satu olentoja nuohan ovat. Mut sairaita näköjään suomessa riittää lestaadiolaisetkin saa lastensa raiskaukset saarnalla sovitetuksi.

• Sen syntin on surempi joka "piilotti" sinulta Vapahtajan.
        Mutta sinä voit löytää Hänet kun etsit Häntä kaikesta
        sydämestäsi. Emme puhu täällä teorioita. Me jotka
        todistamme Jeesuksesta, me olemme kohdanneet
        ja kokeneet Hänet. Mikäli kristinuskossa olisi kyseessä
        teoreettinen uskonto ilman mitään kokemuksia Jumalasta
        ja Jumalan kanssa, minä olisin aikaa sitten luopunut
        sellaisesta uskosta.

• profetta
        jaikali kirjoitti:

Sen syntin on surempi joka "piilotti" sinulta Vapahtajan.
        sellaisesta uskosta.

Sinun kannattaa lukea evankeliumia enemmän jaikal, kuka sen oven avaa ja sulkee; Isä Jumala vai Poika Jeesus!

• profetta kirjoitti:

Sinun kannattaa lukea evankeliumia enemmän jaikal, kuka sen oven avaa ja sulkee; Isä Jumala vai Poika Jeesus!

Jaikal ja profetta. Se on varmaan Jumalan tahto että yritätte käännyttää jaikalia omaan uskoonne.

Ei sillä että oppi olisi jotenkin oikeampi kuin jaikalilla vaan siksi että kun hän joutuu agressiivisen käännytyksen kohteeksi niin hän oppii kuinka inhoittavaa on olla käännytettävänä.

Vielä hän ei ole sitä oppinut.

Nöyryys ja toisten ihmisten kunnioittaminen puuttuu täysin, rakkaus, ja niitä varmaan jumala haluaisi jaikalijoukolle ennen kaikkea opettaa.

Että kattos vaan sinne oman nuttunsa alle.

• jaikali kirjoitti:

Sen syntin on surempi joka "piilotti" sinulta Vapahtajan.
        sellaisesta uskosta.

Nyt jaikla profetta tuli käännyttää SUA. Tiedätpä miltä tuntuu olla käännytettävänä-kun toinen selittää täysin utopistista shaissea tajuamatta ollenkaan miten älyttömältä jutut kuulostaa.

Sinä teet sellaista.

• profetta
        sarisusannass73 kirjoitti:

Jaikal ja profetta. Se on varmaan Jumalan tahto että yritätte käännyttää jaikalia omaan uskoonne.

Ei sillä että oppi olisi jotenkin oikeampi kuin jaikalilla vaan siksi että kun hän joutuu agressiivisen käännytyksen kohteeksi niin hän oppii kuinka inhoittavaa on olla käännytettävänä.

Vielä hän ei ole sitä oppinut.

Nöyryys ja toisten ihmisten kunnioittaminen puuttuu täysin, rakkaus, ja niitä varmaan jumala haluaisi jaikalijoukolle ennen kaikkea opettaa.

Että kattos vaan sinne oman nuttunsa alle.

Silloin kun ei uskota Isä Jumalaan ja Poikaan Jeesukseen, vaan lihassa opetetaan se että Jeesus on Jumala niin silloin poljetaan totuus lokaan. J

• sarisusannass73 kirjoitti:

Nyt jaikla profetta tuli käännyttää SUA. Tiedätpä miltä tuntuu olla käännytettävänä-kun toinen selittää täysin utopistista shaissea tajuamatta ollenkaan miten älyttömältä jutut kuulostaa.

Sinä teet sellaista.

Jos sinä et itse tahdo mennä Ovesta sisälle,
        anna toisten tehdä omat valinnat ja mennä
        sisäpuolelle. Ovi on vielä vähän aikaa auki.
        Jumala ei ole sitä sulkenut, niin ei meidän
        ihmistenkään tulisi pyrkiä sulkemaan sitä, ei
        itseltämme eikä varsinkaan toisilta ihmisiltä.

Minua hämmästyttää ja kysyn itseltäni:
        Mikä ihmeen vimma joillakin on pyrkiä
        sulkemaan pelastuksen ovi toisilta ihmisiltä?

• profetta
        jaikali kirjoitti:

Sinä sen oven muilta suljet, kerrot kuinka Jumalaa seuraat ym. Pojasta Jeesuksesta on tullut sinulle kompastuskivi ja loukkauskallio. Sinun elämäsi ei lepää kristus kalliolla vaan oman lihasi vanhurskaudessa. Kolminaisuusopilla eksytät.

• jaikali kirjoitti:

Se on hyvä että sinulle opetetaan yhtä utopistista juttua kuin mitä sinä itse opetat muille mm.väittämällä jeesuksen tehneen betonia työmaallasi.

Hih.

Onko kiva olla käännytyksen kohteena kun ei kiinnostas yhtään?

Älä enää koskaan tee mitään päätelmiä mun hengellisestä tilasta.

Minähän nimenomaan sanoin että on hyvä että jumala vähän kouluttaa sua. Selvästi se tekee, yrittää tehdä niin.

Tuskin on sattumaa että sinulla on kaikki nää jeesus ei ole jumala-ihmiset kimpussas.

Kumpa vaan oppisit jotain,.

Se on hyvä että sinulle opetetaan yhtä utopistista juttua kuin mitä sinä itse opetat muille mm.väittämällä jeesuksen tehneen betonia työmaallasi.

Hih.

Onko kiva olla käännytyksen kohteena kun ei kiinnostas yhtään?

Älä enää koskaan tee mitään päätelmiä mun hengellisestä tilasta.

Minähän nimenomaan sanoin että on hyvä että jumala vähän kouluttaa sua. Selvästi se tekee, yrittää tehdä niin.

Tuskin on sattumaa että sinulla on kaikki nää jeesus ei ole jumala-ihmiset kimpussas.

Kumpa vaan oppisit jotain,.

>>>>Onko kiva olla käännytyksen kohteena kun ei kiinnostas yhtään?

• profetta
        jaikali kirjoitti:

Ymmärrätkö Pojan Jeesuksen sanoja; Minulle on annettu kaikki valta. Kuka antoi Jeesukselle kaiken vallan?

• jaikali kirjoitti:

"Maailma ja maailman ihmiset on yksi suuri käännyttäjä."

Olen hämmästynyt sillä en todellakaan tarkoittanut tuota. Profetta yrittää käännyttää sinua.

Maailma on luultavasti tottunut sinuun uskovaisena miehenä ja antavat sinun olla omissa oloissaan.

Vaikea kuvitella että kukaan sinua esm.paukuille pyytäisi. Minä en ainakaan koe mitään houkutusta käännyttää sinua pois uskosta, sillä sinä olet niin syvällä harhoissasi ettet koskaan tule tätä todellisuutta tajuamaan.

Omalla tavalla olet mielenkiintoinen ihminen uskosi kanssa.

Mutta ikävä kyllä en itselleni löydä jutuistasi sellaista joka vahvistaisi uskoani jumalaan.

Antaisin sinun siis mielelläni käännyttää minut omaan uskoosi mutta juttusi ovat liian utopistisia uskottaviksi.

Kuten se betoni-ihme. Jos myöntäisit sen sepitteeksi alkaisin pitää sinua rehellisenä.

Nyt näen että petät itseäsi.

• pam poks

Olen hämmästynyt sillä en todellakaan tarkoittanut tuota. Profetta yrittää käännyttää sinua.

Maailma on luultavasti tottunut sinuun uskovaisena miehenä ja antavat sinun olla omissa oloissaan.

Vaikea kuvitella että kukaan sinua esm.paukuille pyytäisi. Minä en ainakaan koe mitään houkutusta käännyttää sinua pois uskosta, sillä sinä olet niin syvällä harhoissasi ettet koskaan tule tätä todellisuutta tajuamaan.

Mutta ikävä kyllä en itselleni löydä jutuistasi sellaista joka vahvistaisi uskoani jumalaan.

Antaisin sinun siis mielelläni käännyttää minut omaan uskoosi mutta juttusi ovat liian utopistisia uskottaviksi.

Kuten se betoni-ihme. Jos myöntäisit sen sepitteeksi alkaisin pitää sinua rehellisenä.

Tulikos otettua paukkuja miten runsaasti joulun aikana.

Sinnekö meni taas autorahat viinakauppaan vai miten kävi.

• Kelleskaupunginvaari

>> Minä en ainakaan koe mitään houkutusta käännyttää sinua pois uskosta, sillä sinä olet niin syvällä harhoissasi ettet koskaan tule tätä todellisuutta tajuamaan.>Kuten se betoni-ihme. Jos myöntäisit sen sepitteeksi alkaisin pitää sinua rehellisenä.

• pam poks kirjoitti:

Tulikos otettua paukkuja miten runsaasti joulun aikana.

Sinnekö meni taas autorahat viinakauppaan vai miten kävi.

Uutena vuotena tuli vähän kavereitten kanssa otettua. Auton säästö on ihan aluillaan.

Pitäähän minunkin päästä kokoukseen. Olette saaneet minut kiinnostumaan.

Jaikla pitää minua varmaan maailmallisena houkuttelijana mutta ei tulisi mieleenkään hänenlaisen uskovaisen ihmisen kanssa edes kysyä.

Me puhutaan vaan jumalasta aina vaan. Jaikla on tuttu monen vuoden ajalta.

• Kelleskaupunginvaari kirjoitti:

>> Minä en ainakaan koe mitään houkutusta käännyttää sinua pois uskosta, sillä sinä olet niin syvällä harhoissasi ettet koskaan tule tätä todellisuutta tajuamaan.>Kuten se betoni-ihme. Jos myöntäisit sen sepitteeksi alkaisin pitää sinua rehellisenä.

Ei tarvitse valhedella voi vaikka vaan myöntää että nyt tuli virhearvio tehtyä.

Uutena vuotena tuli vähän kavereitten kanssa otettua. Auton säästö on ihan aluillaan.

Pitäähän minunkin päästä kokoukseen. Olette saaneet minut kiinnostumaan.

Jaikla pitää minua varmaan maailmallisena houkuttelijana mutta ei tulisi mieleenkään hänenlaisen uskovaisen ihmisen kanssa edes kysyä.

Me puhutaan vaan jumalasta aina vaan. Jaikla on tuttu monen vuoden ajalta.

ps.oliko vielä jotain? Lähden tästä erään kaverin luo viemään hänelle lainassa olleita kävelysauvoja takaisin..

Ryyppykaveri sekin on.

Ei se humalassa niitä kävelysauvoja käytä

• Anonyymi
        profetta kirjoitti:

Ymmärrätkö Pojan Jeesuksen sanoja; Minulle on annettu kaikki valta. Kuka antoi Jeesukselle kaiken vallan?

Eipä tuo ole sitten omahyväisissä puheissaan Stalinia tai Pol Pottia kummempi.

• Jumalan tuli tarttui ja uskoni koki ihmeellisen muutoksen, siitä on lähes vuosi aikaa. Muistattehan kuinka kerroin palstalla käynnstäni Jaikalin kotisivuilla ja kuulleeni musiikn sieltä http://www.jaikal.se/48683118.
      Jos tuo uudistus ei olisi olut Herrasta se tuskin olisi minua näin kauaa viitoittanut, väistyi kaikki katkeruus, saan uskoa kokonaisen raamatun, voin pitää tai sanoa Jeesus Jumalani.
      Tunnen alati kunka Jeesus on sydämmessäni ja saan apua heti jos sattuu heikottamaan, ajatella mnäkin saan nojata maailmassa olevan kalleimman asian puoleen, nojata Herraani Jeesukseen. Suosittelen.

• Anonyymi

Sinä olet ollut minulle iloksi ja siunaukseksi. Kiitämme yhdessä Herraa Jeesusta Kristusta, että Hän suuressa armossaan pelasti meidät molemmat. Hänen Sanansa ja Henkensä on meissä ja meidän kanssamme. Meidän tehtävämme on sitten levittää tätä ihanaa evankeliumia toisille, että myös meidän kauttamme joku voisi löytää Pelastajan ja Vapahtajan. Siunausta sinulle tomumaja. Terveisin jumala-kanssamme nimmari. https://www.jumala-kanssamme.se/

• Anonyymi

Tuli on hyvä renki mutta huono isäntä. Koeta parantua.

• Anonyymi

Oikein, Kaikki on Jumalassa kunnes jossain vaiheessa elämäntaivalta rikkovat senverran Jumalaa vastaan että yhteys katkeaa. Silloin on Pelastuksen kutsu ja paikka avoin. Pelastettu on joutunut tänään uskomaan Jeesuksen nimessä ja sovintoVeressään kaikki syntinsä anteeksi ja ikiElämän sekä suostumaan seuraamaan Jeesusta toisten kristityiden kera. Tämän työn ja hinnan on Jumala maksanut Poikansa jeesuksen yhteydessä puolestamme. Tästä tänään kiitämme Jumalaa Jeesuksen nimessä. Jumalan Armo ja Totuus on aina ylivoimaa eikä mikään mahti kestä Pelastuksensa edessä kun ihminen tahtoo Jumalan Sanan mukaan Jeesusta seurata. Hän Armahtaa lapsiaan ja puolustaa aina perheensä jäseniä, kuten rukouksessaankin opettaa. Mt.6:5-15, ja uskollisuudesta Ap.16:31. 1.Kor.15:1-11. Ap.2:38,39. Ilosanomansa on kutsunsa.

• Anonyymi

Aloituksessa ei siteerattu yhtäkään jaetta Raamatussa, mutta aloittaja vain purki omaa harmitusta ja selitteli omia lihallisia mielipiteitään.

Viisas etsii vastausta Raamatusta. Siellä lukee selvästi, että tehkää parannus laittomuudesta, muuten Jeesus ei armada. Tämä on nyt niitä perusasioita, joita pitäisi ensin ymmärtää, jotta tietää, mitä täytyy tehdä, että Jeesus pelastaa.

Matt 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

Ap.t 2:38 Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan.

Ap.t 3:19 Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois,
      20 että virvoituksen ajat tulisivat Herran kasvoista ja hän lähettäisi hänet, joka on teille edeltämäärätty, Kristuksen Jeesuksen.

Ap.t 17:30 "Tällaista tietämättömyyttä Jumala on pitkään sietänyt, mutta nyt sen aika on ohi: hän vaatii kaikkia ihmisiä kaikkialla tekemään parannuksen. [Luuk. 24:47; Ap. t. 14:16; Tit. 2:11]
      31 Hän on näet määrännyt päivän, jona hän oikeudenmukaisesti tuomitsee koko maailman, ja tuomarina on oleva mies, jonka hän on siihen tehtävään asettanut. Siitä hän on antanut kaikille takeet herättämällä hänet kuolleista." [Luuk. 20:18; Ap. t. 10:42]

1 Joh 3:4 Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.
      -----
      7 Lapseni, älkää antako kenenkään johtaa itseänne harhaan. Joka tekee Jumalan tahdon, on vanhurskas, niin kuin Kristus on vanhurskas. [1. Joh. 2:29]
      8 Joka tekee syntiä, on Paholaisesta, sillä Paholainen on tehnyt syntiä alusta asti. Juuri sitä varten Jumalan Poika tuli maailmaan, että hän tekisi tyhjäksi Paholaisen teot. [Joh. 8:44]
      9 Yksikään Jumalasta syntynyt ei tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä. Hän ei voi tehdä syntiä, koska on syntynyt Jumalasta. [Joh. 1:13 ]
      10 Tästä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan, ketkä Paholaisen lapsia: se, joka ei tee Jumalan tahtoa, ei ole Jumalasta,

Hep 10:26 Jos me näet teemme syntiä ehdoin tahdoin, senkin jälkeen, kun olemme oppineet tuntemaan totuuden, ei ole enää mitään uhria syntiemme sovitukseksi.
      27 Ei ole muuta kuin kauhea tuomion odotus ja ahnas tuli, joka nielee Jumalaa uhmaavat. [Jes. 26:11; Sef. 1:18]
      28 Jos joku kieltää Mooseksen lain, hänet tuomitaan säälittä kuolemaan; siihen riittää kahden tai kolmen todistajan sana.

• Anonyymi

Oletko älypääpälliäinen koskaan tullut ajatelleeksi, miksi sinä valitsit Raamatusta nimenomaan NUO jakeet? Puhkesiko Raamattu puhumaan sinulle ääneen ja sanoiko se: "Siteeraa minusta tätä, tätä ja tätä jaetta?"
        Ai ei vai?
        Sinä paljastat sitaateillasi ainoaastaan ja vain YHDEN asian: oman lakihenkisen maailmankuvasi, johon haet pönkkää raamatunjakeilla. Lopeta jo se irvokas Mooseksen perseennuoleminen, idiootti.

• kirjoitukseni = Anonyymi 20.5.2019 5:38 kirjoittajalle.

Niin, meissä on se vika, että vaikka -oletettavasti- eläisi kirjoitusajatuksesi mukaan, niin se "hyvän ja pahantiedonpuu" on niin lähellä sydäntä. so. vaarallinen paikka.
        Siinä lähdetään suomennettuna, mittamieheksi. Sitten käyskennellään Eedeniämme oikealle ja vasemmalle, sekä mitataan "naapurin" pukua, että peittääkö se riittävästi, tätä alastomuuttamme, vai pitäisikö olla vaatturi, sekä lisätä tuossa helmaa- toisessa paitaa, tms. että mittamme olisi uskovaisuuteen täydellinen. Eikös vain?

Siksi Herra - kun aikojen alussa, luomistyön päätös- ja sapattipäivän pyhittämisen jälkeen, niin käyskenteli luomansa Adamin kanssa, niin vertauskuvallisen opetuksen ja ohjeen muodossa luki meillekin tähän päivään Näkyvyytensä. So. Jumalan Sana

Eli tämä luomakunta on Jumalanluoma. Edenimme tätäpäivää, ja vertauskuvallisesti - syö tuosta ja tuosta puusta - siis niistä puista - mitkä Herra itse antaa "Hengelliseksi ravinnoksi" - on rakkauden lain suhteen hyvää hedelmää. Niin syö niistä, ravitu ja elä, sekä elämänpuusta. Viljele ja varjele - mutta tämä puu, eli hyvän ja pahantiedonpuu, se oli Jumalan käden alla. Eli siitä ÄLÄ syö.
        Sillä kun siitä syöt- tulet tietämään "hyvän ja pahan" ja mutta, ongelma on juuri siinä, että me emme OSAA käyttää tuon puun hedelmän "taikasauvaa", eli mitata -oikein-.
        tai jättää väärä hedelmän mitta jossain käyttämättä. Me huiskitaan vain mittoja ja määritellään ja "ohjeistetaan" lähimmäisiä ja siinä se meidän rakkautemme on riittämätön.
        Eikös vain*?

Nyt meidän pitäisi syödä "Elämänpuusta", kun tiedämme hyvän ja pahan.
        Kun riittävästi olemme tässä syytelleen, kuka Eevaansa Herran edessä tai kuka nyt mitäkin, niin se alastomuutemme "häpeä" on aika silmiinpistävän laatuista, vai mitä.
        Me EMME osaa tuota "taikamittaa" käyttää. Olemme sen hedelmäkorin äärellä alastomia.
        Lankeamme vääriin tuloksiin.
        Meidän paikkamme on Kristuksessa, se on Jumalantyö. Ja siksi Sana-- se yksin ja tuon kautta vain, voimme lukien tuoda Jumalantahdon näkyviin ja tehköön Herra- kun pelastus on Jumalantyö - niin Hän työnsä.
        Ja sitten kukin nähköön kohdaltaan, sen alastomuutensa ja sen kautta katselkoon Luoja- Sapatin Herraansa, jonka sanoma on lepo ja vapaus. Kertoohan se jo "nimikin". Sapatin Herra. Ja näin Jumalantyönä, sijaisuhrin nahka- eli karitsa, peittää syntien paljouden, kun sydän yhtyy Isän mielipiteeseen, siitä että on tästä syöty väärää, "korjaa Sinä" tee luomistyösi meissä valmiiksi.
        Eli oman minuuden toteaminen on Jumalan Sanan edessä henkilökohtainen kokemus.
        Siksi Pyhä Henki kirkastaa Jeesusta. Ja Hänessä näemme -Rakkauden, neuvon ja ohjeen, kuinka "Elämäntietä" kuljetaan -oikein- ja ohjaamme vain itsemme- sinne Jeesuksen askeliin, seuraamaan Häntä.
        Se totuuden Sana kirjoituksista avatkoon kullekin Itse Valkeuden, joka valaisee sydäntemme pimeyden, ja korjatkoon meidät kohdaltamme, pukien Jumalanmielenmukaiseen pukuun.

Siksi pyhä – pyhittyköön ja saastainen saastukoon. Usko on vapaehtoinen ja siksi rakkaus – luomakunnassa on luettavaa – Hengen, tai hengen hedelmää, mistä puu tunnetaan.
        ts. elämän toleranssimitta on kaikenkattava- Pyhä, epäpyhä, ts. uskonnollinen, sekä maailmanmatkaaja.
        No, tämä tässä. Jatketaan aamupolkuun kukin omaan suuntaansa, mihin sydän kutsuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko älypääpälliäinen koskaan tullut ajatelleeksi, miksi sinä valitsit Raamatusta nimenomaan NUO jakeet? Puhkesiko Raamattu puhumaan sinulle ääneen ja sanoiko se: "Siteeraa minusta tätä, tätä ja tätä jaetta?"
        Ai ei vai?
        Sinä paljastat sitaateillasi ainoaastaan ja vain YHDEN asian: oman lakihenkisen maailmankuvasi, johon haet pönkkää raamatunjakeilla. Lopeta jo se irvokas Mooseksen perseennuoleminen, idiootti.

>>>Oletko älypääpälliäinen koskaan tullut ajatelleeksi, miksi sinä valitsit Raamatusta nimenomaan NUO jakeet? Puhkesiko Raamattu puhumaan sinulle ääneen ja sanoiko se: "Siteeraa minusta tätä, tätä ja tätä jaetta?"<<<

Jokainen Raamatun jae on Jumalana sanaa. Sen takia siteeraamani jakeet Uudesta testamentista ovat päteviä ja niissä on paljon sellaista tärkeää tietoa, mikä kertoo siitä, millä edellytyksillä voi saada Jeesukselta Kristukselta armoa. Raamatussa ei ole yhtään sellaista ilmoitusta, että siteeraamani jakeet olisivat kumoutuneet tai mitättömiä. Joka alkaa kumoamaan Raamattua yhdenkin käsky osalta, vie itsensä tielle kohti helvettiä.

2 Tim 3:16 Jokainen pyhä, Jumalan Hengestä syntynyt kirjoitus on hyödyllinen opetukseksi, nuhteeksi, ojennukseksi ja kasvatukseksi Jumalan tahdon mukaiseen elämään.

Matt 5:19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi.

Sinun taktiikkasi on alkaa panettelemaan, kun et kestä lukea vanhurskasta Jumalan sanaa. Se taktiikka on sinulle itsellesi tuhon tie.

Juud 1:4 Teidän joukkoonne on näet luikerrellut ihmisiä, joista jo kauan on ollut tuomio kirjoitettuna. Nämä jumalattomat kääntävät meidän Jumalamme armon riettaudeksi

• Anonyymi

Tehkää parannus ja kääntykää - KÄÄNTYKÄÄ JEESUKSEN KRISTUKSEN PUOLEEN!
        Itsestämme ei mitään parannusta lähde.
        Vain Jeesus Kristus voi meidät parantaa.
        Ellemme käänny Herran Jeesuksen puoleen - että Hän meidät parantaisi, ovat kaikki omat parannusyrityksemme turhia ja epäonnistumaan tuomittuja.
        Fariseukset eivät tahtoneet kääntyä Jeesuksen puoleen, että Hän heidät parantaisi.
        Tehdä parannus ja kääntyä, että syntimme pyyhittäisiin pois, on KÄÄNTYÄ HERRAN JEESUKSEN PUOLEEN JA HUUTAA HÄNEN NIMEÄÄN AVUKSEMME - sillä vain Hänessä tulevat syntimme pois pyyhityksi.

s-seutulainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tehkää parannus ja kääntykää - KÄÄNTYKÄÄ JEESUKSEN KRISTUKSEN PUOLEEN!
        Itsestämme ei mitään parannusta lähde.
        Vain Jeesus Kristus voi meidät parantaa.
        Ellemme käänny Herran Jeesuksen puoleen - että Hän meidät parantaisi, ovat kaikki omat parannusyrityksemme turhia ja epäonnistumaan tuomittuja.
        Fariseukset eivät tahtoneet kääntyä Jeesuksen puoleen, että Hän heidät parantaisi.
        Tehdä parannus ja kääntyä, että syntimme pyyhittäisiin pois, on KÄÄNTYÄ HERRAN JEESUKSEN PUOLEEN JA HUUTAA HÄNEN NIMEÄÄN AVUKSEMME - sillä vain Hänessä tulevat syntimme pois pyyhityksi.

s-seutulainen

Jeesus ei pelasta ketään hänen nimeään huutavaa, joka ei tottele Jeesuksen käskyä tehdä parannus lain rikkomisesta. Usko Jeesukseen tarkoittaa myös Jeesuksen käskyjen tottelemista. Ilman tekoja usko on kuollut.

Matt 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

Ap.t 3:19 Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois,
        20 että virvoituksen ajat tulisivat Herran kasvoista ja hän lähettäisi hänet, joka on teille edeltämäärätty, Kristuksen Jeesuksen.

Jaak 2:26 Sillä niinkuin ruumis ilman henkeä on kuollut, niin myös usko ilman tekoja on kuollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus ei pelasta ketään hänen nimeään huutavaa, joka ei tottele Jeesuksen käskyä tehdä parannus lain rikkomisesta. Usko Jeesukseen tarkoittaa myös Jeesuksen käskyjen tottelemista. Ilman tekoja usko on kuollut.

Jaak 2:26 Sillä niinkuin ruumis ilman henkeä on kuollut, niin myös usko ilman tekoja on kuollut.

19. Mutta me tiedämme, että kaiken, minkä laki sanoo, sen se puhuu lain alaisille, että jokainen suu tukittaisiin ja koko maailma tulisi syylliseksi Jumalan edessä;
        20. sentähden, ettei mikään liha tule hänen edessään vanhurskaaksi lain teoista; sillä lain kautta tulee synnin tunto.
        21. Mutta nyt Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia,
        22. se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta.
        23. Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla
        24. ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa,
        25. jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit
        26. jumalallisessa kärsivällisyydessään, osoittaaksensa vanhurskauttaan nykyajassa, sitä, että hän itse on vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen.
        ( Room.3 )

18. Sillä jos minä uudestaan rakennan sen, minkä olen hajottanut maahan, osoitan minä olevani lain rikkoja.
        19. Sillä minä olen lain kautta kuollut pois laista, elääkseni Jumalalle. Minä olen Kristuksen kanssa ristiinnaulittu,
        20. ja minä elän, en enää minä, vaan Kristus elää minussa; ja minkä nyt elän lihassa, sen minä elän Jumalan Pojan uskossa, hänen, joka on rakastanut minua ja antanut itsensä minun edestäni.
        21. En minä tee mitättömäksi Jumalan armoa, sillä jos vanhurskaus on saatavissa lain kautta, silloinhan Kristus on turhaan kuollut.
        ( Gal.2 )

1. Oi te älyttömät galatalaiset! Kuka on lumonnut teidät, joiden silmäin eteen Jeesus Kristus oli kuvattu ristiinnaulittuna?
        2. Tämän vain tahdon saada teiltä tietää: lain teoistako saitte Hengen vai uskossa kuulemisesta?
        3. Niinkö älyttömiä olette? Te alotitte Hengessä, lihassako nyt lopetatte?
        4. Niin paljonko olette turhaan kärsineet? - jos se on turhaa ollut.
        5. Joka siis antaa teille Hengen ja tekee voimallisia tekoja teidän keskuudessanne, saako hän sen aikaan lain tekojen vai uskossa kuulemisen kautta,
        6. samalla tavalla kuin "Aabraham uskoi Jumalaa, ja se luettiin hänelle vanhurskaudeksi"?
        7. Tietäkää siis, että ne, jotka uskoon perustautuvat, ovat Aabrahamin lapsia.
        8. Ja koska Raamattu edeltäpäin näki, että Jumala vanhurskauttaa pakanat uskosta, julisti se Aabrahamille edeltäpäin tämän hyvän sanoman: "Sinussa kaikki kansat tulevat siunatuiksi".
        9. Niinmuodoin ne, jotka perustautuvat uskoon, siunataan uskovan Aabrahamin kanssa.
        10. Sillä kaikki, jotka perustautuvat lain tekoihin, ovat kirouksen alaisia; sillä kirjoitettu on: "Kirottu olkoon jokainen, joka ei pysy kaikessa, mikä on kirjoitettuna lain kirjassa, niin että hän sen tekee".
        11. Ja selvää on, ettei kukaan tule vanhurskaaksi Jumalan edessä lain kautta, koska "vanhurskas on elävä uskosta".
        12. Mutta laki ei perustaudu uskoon, vaan: "Joka ne täyttää, on niistä elävä".
        13. Kristus on lunastanut meidät lain kirouksesta, kun hän tuli kiroukseksi meidän edestämme - sillä kirjoitettu on: "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu" -
        ( Gal.3 )

s-seutulainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>>>Oletko älypääpälliäinen koskaan tullut ajatelleeksi, miksi sinä valitsit Raamatusta nimenomaan NUO jakeet? Puhkesiko Raamattu puhumaan sinulle ääneen ja sanoiko se: "Siteeraa minusta tätä, tätä ja tätä jaetta?"<<<

Jokainen Raamatun jae on Jumalana sanaa. Sen takia siteeraamani jakeet Uudesta testamentista ovat päteviä ja niissä on paljon sellaista tärkeää tietoa, mikä kertoo siitä, millä edellytyksillä voi saada Jeesukselta Kristukselta armoa. Raamatussa ei ole yhtään sellaista ilmoitusta, että siteeraamani jakeet olisivat kumoutuneet tai mitättömiä. Joka alkaa kumoamaan Raamattua yhdenkin käsky osalta, vie itsensä tielle kohti helvettiä.

2 Tim 3:16 Jokainen pyhä, Jumalan Hengestä syntynyt kirjoitus on hyödyllinen opetukseksi, nuhteeksi, ojennukseksi ja kasvatukseksi Jumalan tahdon mukaiseen elämään.

Matt 5:19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi.

Sinun taktiikkasi on alkaa panettelemaan, kun et kestä lukea vanhurskasta Jumalan sanaa. Se taktiikka on sinulle itsellesi tuhon tie.

Juud 1:4 Teidän joukkoonne on näet luikerrellut ihmisiä, joista jo kauan on ollut tuomio kirjoitettuna. Nämä jumalattomat kääntävät meidän Jumalamme armon riettaudeksi

Haista sinä Mooseksen perseennuolija pitkä paska haisevine paskakikkarepartoinesi ja värssyinesi. Kaiken maailman omavanhurskaita paskapääidiootteja sitä näille foorumeille eksyykin.

• Anonyymi

"Anonyymi.tot" lainaa tekstikohtia jättäen pois kaikkein oleellisimman.

Miksi ihmeessä??

Esim:

>> Juud 1:4 Teidän joukkoonne on näet luikerrellut ihmisiä, joista jo kauan on ollut tuomio kirjoitettuna. Nämä jumalattomat kääntävät meidän Jumalamme armon riettaudeksi >>

Miksi jae on vääristettynä tuotu ilman oleellista jakeen kokonaisilmoitusta?
        Näin jae kuuluu kokonaisuudessaan.

4. Sillä teidän keskuuteenne on pujahtanut eräitä ihmisiä, joiden jo aikoja sitten on kirjoitettu tulevan tähän tuomioon, jumalattomia, jotka kääntävät meidän Jumalamme armon irstaudeksi ja kieltävät meidän ainoan valtiaamme ja Herramme, Jeesuksen Kristuksen. ( Juud. )

Miksi joku siis itseasiassa "kieltää" meidän ainoan valtiaamme ja Herramme, Jeesuksen Kristuksen, jättämällä Hänet pois tästäkin ilmoituksesta?

Voisitko "tämä.on.totuus" perustella toimintasi, joista kirjoituksesi todistavat?

Usko Toivonen

• Anonyymi
      • Anonyymi

On se vaan hienoa kun ihmiset palvovat Aadamin lankeemusta ja paskantavat tuon lankeemuksen nimissä Jeesuksen Kristuksen ristinkuoleman päälle julistaeni hmisoppeineen ristinkuoleman tehottomammaksi kuin Aadamin lankeemuksen. Hävetkää, senkin siat!

• Jaikalin akoitus on raamatullinen.

• Anonyymi

Jaikalille kävi köpelösti runsas vuosi sitten. Se lakkasi olemasta eikä sivusto enää löydy. Klikkasin yhtä jaikalin linkkiä ja tulin sivustolle, jossa myytin vaatteita. Se ei ole aloittajan, siis minun, sivusto. Lopetin "jaikal" sivuston juuri siitä syystä, että se voi viedä aivan hunningolle sivustoani etsivän ihmisen. Avasin sitten uuden sivuston. Koska asun Ruotsissa, suomalaisen sivuston avaaminen ei onnistunut täällä Svean maalla. Sivustoni on nyt "se" sivusto mutta tekstit ovat suomeksi. https://www.jumala-kanssamme.se

• Anonyymi

Ketut on käsketty tuoda Herran eteen, hopihopi.

• Anonyymi

Raamatussa: "sinun nimessisä me ajoimme ulos riivaajia, paransimme sairaita, ja teimme monta voimallista tekoa"
      Jeesus vastaa heille: "Menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät"

• Anonyymi

Jaikalilla on erittäin hyviä opetuksia. Hän myös opettaa Pyhän Hengen kasteesta kuten vesikasteestakin oikein.
      Pelastuksen vastaan ottamisesta ja nöyrtymisestä en ole lukenut hänen opetuksiaan. Mitähän se sisältää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      88
      8149
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      89
      6238
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6178
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4731
    5. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3235
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      3234
    7. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2779
    8. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      43
      2724
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      44
      2676
    10. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      56
      2572
    Aihe