Hei
Olen myymässä sukulaiseni vanhaa autoa, joka kuitenkin
on erinomaisessa kunnossa ja jolla on paljon kilometrejä edessä.
Autoliikkeestä sain murhaavan arvion. Vain vuosimalli ratkaisee hinnan.
Kerroin hinnan kahdella ja laitoin sen Autotalliin myyntiin. Sain sähköpostilla
hyväksymisen hinnalleni ilman auton katsomista. Minun piti vain perustaa tili PayPal:iin ja rahat tulisivat sinne ja auto vietäisiin USA:aan.
Taitaa olla kysymys rahanpesusta. Tutkiessani PayPal:ia olin käsittävinä ettei
siellä tarvita mitään henkilökohtaisia tunnuksia. Kaikki toimii sieltä saatavalla
sähköpostiosoitteella?
Mitä teen?
Vanhan auton myyminen
3
201
Vastaukset
- Paina delete
Tiedäthän toki itsekin, että mikä on liian hyvää ollakseen totta -- ei myöskään totta ole.
Ammattihuijarit asialla. - ÄläOleTyhmä
Googlaa.
- Tee kuten sanotaan
Teet niinkuin saamassasi ohjeessa sanotaan. Huikeaa ja ennennäkemätöntä että juuri sinun autosi herätti meilenkiintoa ulkomaita myöden. Onnekzi olkoon. Auto. Täytyy olla tosi hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429