Onko Keravalla lenkkipolkuja missä ei kuuluisi autojen äänet? Ankkalammen ympäristö ei todellakaan ole paikka rauhoittumiselle.
Ulkoilua ilman liikeenteen melua?
4
202
Vastaukset
- Tuijaliini22
Talman alue. Lisäksi Kannistossa menee pururadalta tien yli metsikköön polkuja joissa on kiva käyskennellä.
- MelusaasteenVanki
Ei ole ellei omaa autoa. :(
- hiljain muuttanut
Pitää käydä tsekkaamassa joku kerta Kannistosta :) Välillä kaipaisi niin rauhallisuutta ja luonnon ääniä...
- Metsänpeikko
Talman alue on paras minun löytämäni lenkkeilypaikka Keravalla. Laita vaikka Googlen karttahakuun Talmantie ja suuntaa sen mukaan. Päädyt alueelle, jossa risteilee ylläpidettyjä lenkkeilypolkuja hevosaitausten ja metsän lomassa.
Ihan täysin ei liikenteen melulta pääse sielläkään pakoon, sillä siinä on vieressä iso tie, mutta ei se ääni niin iholle tule kuin muualla täällä. Kyllä se ainakin tämän maalaistaustaisen mielestä ihan luonnosta jo käy. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733414Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91901Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241279- 1331127
- 1001033
- 60964
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68961Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6925- 84899
- 34830