Onko Keravalla lenkkipolkuja missä ei kuuluisi autojen äänet? Ankkalammen ympäristö ei todellakaan ole paikka rauhoittumiselle.
Vastaukset 4
- Tuijaliini22
Talman alue. Lisäksi Kannistossa menee pururadalta tien yli metsikköön polkuja joissa on kiva käyskennellä.
- MelusaasteenVanki
Ei ole ellei omaa autoa. :(
- hiljain muuttanut
Pitää käydä tsekkaamassa joku kerta Kannistosta :) Välillä kaipaisi niin rauhallisuutta ja luonnon ääniä...
- Metsänpeikko
Talman alue on paras minun löytämäni lenkkeilypaikka Keravalla. Laita vaikka Googlen karttahakuun Talmantie ja suuntaa sen mukaan. Päädyt alueelle, jossa risteilee ylläpidettyjä lenkkeilypolkuja hevosaitausten ja metsän lomassa.
Ihan täysin ei liikenteen melulta pääse sielläkään pakoon, sillä siinä on vieressä iso tie, mutta ei se ääni niin iholle tule kuin muualla täällä. Kyllä se ainakin tämän maalaistaustaisen mielestä ihan luonnosta jo käy. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493