Olen ajatellut ostaa Nescafen kahvikoneen Dolce Gusto Genion. Mitä mieltä olette asiasta? Onko kone laadukas ja hintansa veroinen? Olen kuullut tuotteesta pelkästään positiivisia ajatuksia.
Kannattaako?
5
132
Vastaukset
- Rami3
Hei. Itse ostin sen kaikkein halvimman mallin jossa veden määrä säädetään itse. Töissä on automaattimalli, mutta siihen on veden määrä valittava etukäteen ja kun on erikokoisia kuppeja ... Lisäksi laite on pieni eli mahtuu päydän kulmalle. Maksoin tarjouksessa 39 €. Kustannushan tulee kahveista: n. 6 €/pkt (6 - 12 annosta riippuen siitä käytetäänko kupilliseen 1 vai 2 kapselia. Laite tekee nopeasti maukasta kahvia eli se käsin säätäminen ei ole vaiva, koska kahvi on melkein samalla valmis. Omia makusuosikkeja: Mocha (lisää hiukan kanelia päälle) ja tietysti Espresso-kahvit. Normaalisti kahvin tekee Moccamaster mutta välillä sitten näitä erikoiskahveja.
- Hötkyilemätön
Kun on kyse nautintoaineista, ei pidä kysyä, kannattaako!
Jos et saa tarpeeksi tyydytystä kaupan menekkikahveista ja totutuista valmistusmenetelmistä, pitänee sinunkin mennä muodin mukana ja alkaa maksaa kahveistasi seitsenkertainen hinta tähänastiseen verrattuna.
En osaa sanoa kysymäsi koneen laadusta ja hinnalle saadusta vastineesta mitään, koska en omista sellaista enkä aio sellaista ostaa.
>Mitä mieltä olette asiasta?
Taisin tulla tuossa edellä jo sanoneeksi. - kahvimaitof
Suomalainen Paulig Cupsolo on parempi. nimim. molempia maistellut.
- gf´f9g0df9g8
Minä ostin Gusto Genion ja olen tyytyväinen. Keitin nätti ja pienikokoinen- sellainen pingviini ;-) Paljon eri kylmiä/kuumia juomavaihtoehtoja. Tietysti ison porukan kahvitteluun kannaattaa käyttää perinteistä kahvinkeitintä. Toisaalta, onhan se mukava kun vieraat voivat itse valita mitä haluavat juoda. Ei mikään turhaka mielestäni ja ainakin näin sinkulle hyvä ostos, jää ne kahvipannun pesut ym. pois. Eikä tule keiteltyä ylimääräista kun juoma valmistetaan kuppi kerrallan.
- gf´f9g0df9g8
jatkoa vielä, Nescafén juomavalikoima paremman makuista kuin Pauligilla. Tämä siis minun mielipiteeni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1639646Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde503095Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422861- 612659
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012065- 1091986
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251903Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä541470Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121286- 281251