Kannattaako?

jallu90

Olen ajatellut ostaa Nescafen kahvikoneen Dolce Gusto Genion. Mitä mieltä olette asiasta? Onko kone laadukas ja hintansa veroinen? Olen kuullut tuotteesta pelkästään positiivisia ajatuksia.

5

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rami3

Hei. Itse ostin sen kaikkein halvimman mallin jossa veden määrä säädetään itse. Töissä on automaattimalli, mutta siihen on veden määrä valittava etukäteen ja kun on erikokoisia kuppeja ... Lisäksi laite on pieni eli mahtuu päydän kulmalle. Maksoin tarjouksessa 39 €. Kustannushan tulee kahveista: n. 6 €/pkt (6 - 12 annosta riippuen siitä käytetäänko kupilliseen 1 vai 2 kapselia. Laite tekee nopeasti maukasta kahvia eli se käsin säätäminen ei ole vaiva, koska kahvi on melkein samalla valmis. Omia makusuosikkeja: Mocha (lisää hiukan kanelia päälle) ja tietysti Espresso-kahvit. Normaalisti kahvin tekee Moccamaster mutta välillä sitten näitä erikoiskahveja.

• Hötkyilemätön

Kun on kyse nautintoaineista, ei pidä kysyä, kannattaako!

Jos et saa tarpeeksi tyydytystä kaupan menekkikahveista ja totutuista valmistusmenetelmistä, pitänee sinunkin mennä muodin mukana ja alkaa maksaa kahveistasi seitsenkertainen hinta tähänastiseen verrattuna.

En osaa sanoa kysymäsi koneen laadusta ja hinnalle saadusta vastineesta mitään, koska en omista sellaista enkä aio sellaista ostaa.

>Mitä mieltä olette asiasta?

Taisin tulla tuossa edellä jo sanoneeksi.

• kahvimaitof

Suomalainen Paulig Cupsolo on parempi. nimim. molempia maistellut.

• gf´f9g0df9g8

Minä ostin Gusto Genion ja olen tyytyväinen. Keitin nätti ja pienikokoinen- sellainen pingviini ;-) Paljon eri kylmiä/kuumia juomavaihtoehtoja. Tietysti ison porukan kahvitteluun kannaattaa käyttää perinteistä kahvinkeitintä. Toisaalta, onhan se mukava kun vieraat voivat itse valita mitä haluavat juoda. Ei mikään turhaka mielestäni ja ainakin näin sinkulle hyvä ostos, jää ne kahvipannun pesut ym. pois. Eikä tule keiteltyä ylimääräista kun juoma valmistetaan kuppi kerrallan.

• gf´f9g0df9g8

jatkoa vielä, Nescafén juomavalikoima paremman makuista kuin Pauligilla. Tämä siis minun mielipiteeni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      236
      4016
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2317
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1481
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      937
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      930
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      770
    Aihe