Mies puhuu isoja, mutta...

Kuka kumma nainen

Aina sanotaan että naiset antaa ymmärtää mutta eivät ymmärrä antaa. Voin kertoa että samaa vaivaa näköjään miehissäki :( Yhden puolitutun miehen kanssa vaihdeltu aika seksuaalisväritteisiä viestejä ja aina kun kohtaamme niin silmäpelit on sitä luokkaa että oksat pois. Viimeisin viesti minkä häneltä sain oli kutakuinkin sellainen että hän antaisi mitä vain jos saisi edes yhden yön mun kanssa. Mulla vähän samat fiilikset ja ehdotin tapaamista suoraan, päivämäärän ja kellonajan ja paikan. Eipä ole sen koommin miehestä kuulunut mitään, aikaa mennyt kohta jo viikko. Olis ollu kohteliasta edes jotain vastata, vai kokeillaanko tässä nyt sitä että rupeanko minä ruikuttamaan hänen peräänsä ja kyselemään että niin nähdäänkö vai ei. Vai mikä juttu tää nyt on, mä en osaa yhtään pelata näitä tälläsiä pelejä, oon tottunut suoraan puheseen.

32

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pakko tunnustaa, olen syylistynyt tuollaiseen käytökseen :)

    • Citynainen

      Ei mies halua kaltaistasi Iorttoa.

    • Citynainen

      Ei mies halua kaltaistasi Iorttoa.

    • runontaja off

      Tuli mieleen vitsi, jossa mies kohtaa elämänsä rinnat ja lupaa rintojen omistajalle summan rahaa, jos saa purra naisen rintoja. Nainen kysyy onko mies hullu, mutta suostuu lopulta kun hinta nousee 10 000 euroon. Hiljaisemmassa paikassa mies hyväilee ja suutelee naisen rintoja pidemmän tovin kunnes nainen kysyy missä vaiheessa mies oikein aikoo purra rintojaan. Mies vastaa ettei hänellä ole kyseistä summaa rahaa.

      Eli olet ymmärtänyt väärin miehen flirtin.

      • Kuka kumma nainen

        "Mä antaisin mitä vaan jos pääsisin naimaan sua"
        Näin hän sanoi puhelimessa.

        Ja sit ne sanoo et naiset on vaikeita ja ties mitä. No tulipa todettua et saatte miehet syyttää ihan itseänne siitä jos daamit antaa pakkeja tai on muuten hankalia. Ei tollasta jaksa kukaan, kun pitää arvailla että onkohan se tosissaan ku sanoo noin vai mikä juttu.


      • runontaja off
        Kuka kumma nainen kirjoitti:

        "Mä antaisin mitä vaan jos pääsisin naimaan sua"
        Näin hän sanoi puhelimessa.

        Ja sit ne sanoo et naiset on vaikeita ja ties mitä. No tulipa todettua et saatte miehet syyttää ihan itseänne siitä jos daamit antaa pakkeja tai on muuten hankalia. Ei tollasta jaksa kukaan, kun pitää arvailla että onkohan se tosissaan ku sanoo noin vai mikä juttu.

        "Mä antaisin mitä vaan jos pääsisin naimaan sua" voi olla myös flirttiä.

        Toisaalta "mitä vain" saattoi olla lopussa.


      • Kuka kumma nainen
        runontaja off kirjoitti:

        "Mä antaisin mitä vaan jos pääsisin naimaan sua" voi olla myös flirttiä.

        Toisaalta "mitä vain" saattoi olla lopussa.

        Ehkä hyvä niin et oli "mitä vaan" loppu, multaki loppu "viitseliäisyys". Olkoon seuraavanki 8 kk ilman toosaa =D Sehän häneltä sujuu helposti kun yhden sellaisen rupeaman on jo vetänyt. Ainakaan omilta kyliltä ei tule saamaan, eikä muutamasta ympäeyspitäjästäkään, tyttöjen varoituspiiri on hoitanut homman. Nähköön vaivaa että löytää jonkun sitte ku oikeesti haluaa pildeä. Mä en vaan jaksa enkä kestä tollasia mikkihiiriä.


      • Niin?
        Kuka kumma nainen kirjoitti:

        Ehkä hyvä niin et oli "mitä vaan" loppu, multaki loppu "viitseliäisyys". Olkoon seuraavanki 8 kk ilman toosaa =D Sehän häneltä sujuu helposti kun yhden sellaisen rupeaman on jo vetänyt. Ainakaan omilta kyliltä ei tule saamaan, eikä muutamasta ympäeyspitäjästäkään, tyttöjen varoituspiiri on hoitanut homman. Nähköön vaivaa että löytää jonkun sitte ku oikeesti haluaa pildeä. Mä en vaan jaksa enkä kestä tollasia mikkihiiriä.

        Ehkä ei halunnut kaltaistasi lutkaa


      • Euvlhjop
        Kuka kumma nainen kirjoitti:

        Ehkä hyvä niin et oli "mitä vaan" loppu, multaki loppu "viitseliäisyys". Olkoon seuraavanki 8 kk ilman toosaa =D Sehän häneltä sujuu helposti kun yhden sellaisen rupeaman on jo vetänyt. Ainakaan omilta kyliltä ei tule saamaan, eikä muutamasta ympäeyspitäjästäkään, tyttöjen varoituspiiri on hoitanut homman. Nähköön vaivaa että löytää jonkun sitte ku oikeesti haluaa pildeä. Mä en vaan jaksa enkä kestä tollasia mikkihiiriä.

        pikkulortoilla on oma rinki :-P


      • ,,,,,,,,,,
        Kuka kumma nainen kirjoitti:

        Ehkä hyvä niin et oli "mitä vaan" loppu, multaki loppu "viitseliäisyys". Olkoon seuraavanki 8 kk ilman toosaa =D Sehän häneltä sujuu helposti kun yhden sellaisen rupeaman on jo vetänyt. Ainakaan omilta kyliltä ei tule saamaan, eikä muutamasta ympäeyspitäjästäkään, tyttöjen varoituspiiri on hoitanut homman. Nähköön vaivaa että löytää jonkun sitte ku oikeesti haluaa pildeä. Mä en vaan jaksa enkä kestä tollasia mikkihiiriä.

        Mitä on tapahtunut että olet noin,,,,,,halpa ?


      • Kuka kumma nainen
        ,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Mitä on tapahtunut että olet noin,,,,,,halpa ?

        Halpa? Minäkö? Mielestäni mä en ole tässä se halpa. En kyllä kalliskaan, en ota maksua. Mutta halpamaista on tollanen turha pelleily mitä mieheltä sain osakseni. Onhan se tietty ikävää että nyt ei reppana pildeä saa miuten kuin reissaamalla kauemmas ja näkemään vaivaa sen eteen, mutta niin se menee et Siperia opettaa ja pakkanen kesyttää nudistit. Toivottavasti oppii toisia ihmisiä kunnioittamaan ja jättää turhat puheet sikseen ja oppii olemaan sanojensa mittainen mies.


      • ,,,,,,,,,,,
        Kuka kumma nainen kirjoitti:

        Halpa? Minäkö? Mielestäni mä en ole tässä se halpa. En kyllä kalliskaan, en ota maksua. Mutta halpamaista on tollanen turha pelleily mitä mieheltä sain osakseni. Onhan se tietty ikävää että nyt ei reppana pildeä saa miuten kuin reissaamalla kauemmas ja näkemään vaivaa sen eteen, mutta niin se menee et Siperia opettaa ja pakkanen kesyttää nudistit. Toivottavasti oppii toisia ihmisiä kunnioittamaan ja jättää turhat puheet sikseen ja oppii olemaan sanojensa mittainen mies.

        Kyllä pimppiään tyrkyttävä naikkonen on nimenomaan halpa.


      • Kuka kumma nainen
        ,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Kyllä pimppiään tyrkyttävä naikkonen on nimenomaan halpa.

        Eipä ole koskaan hyvä, jos et anna ni olet pihtari, jos pitkän vääntämisen jälkeen antaisit ni olet halpa? Ihan sama mulle, mä pärjään ilmanki vaikka hauskaahan se olis voinu olla. ;)


      • Niin? kirjoitti:

        Ehkä ei halunnut kaltaistasi lutkaa

        siis mitä, mullakin heräs mielenkiinto.. millä tavalla näette aloittajan jonain lutkana tms.? onko se siis naisen syy jos mies ei oo sanojensa mittainen tai siksi että sai naisen kiinnostumaan? seki ku on vaan raukkamaisuutta jos jättää asian vaan siihen. tuollaisia munattomia lurjuksia riittää ilman että tarvis mikään lutka ees olla, usko mua.. ja nimenomaan juuri sen takia niin suuri osa päättääki pysyä sinkkuna, sekä nainen että mies.

        hyvä ap, älä jää ruikuttamaan.. ja mikäli ne päättää yhteyttä pitkän ajan jälkeen ottaa niin näytä pyllyä, elämä jatkuu.


      • ap.
        LaRito kirjoitti:

        siis mitä, mullakin heräs mielenkiinto.. millä tavalla näette aloittajan jonain lutkana tms.? onko se siis naisen syy jos mies ei oo sanojensa mittainen tai siksi että sai naisen kiinnostumaan? seki ku on vaan raukkamaisuutta jos jättää asian vaan siihen. tuollaisia munattomia lurjuksia riittää ilman että tarvis mikään lutka ees olla, usko mua.. ja nimenomaan juuri sen takia niin suuri osa päättääki pysyä sinkkuna, sekä nainen että mies.

        hyvä ap, älä jää ruikuttamaan.. ja mikäli ne päättää yhteyttä pitkän ajan jälkeen ottaa niin näytä pyllyä, elämä jatkuu.

        Annan pyllyä jos joku vain huolii ;-D


      • ap. kirjoitti:

        Annan pyllyä jos joku vain huolii ;-D

        no pff mene sinä siitä nukkumaan äläkä vastaa toisten vuorolla :D


      • NäinOn.
        LaRito kirjoitti:

        siis mitä, mullakin heräs mielenkiinto.. millä tavalla näette aloittajan jonain lutkana tms.? onko se siis naisen syy jos mies ei oo sanojensa mittainen tai siksi että sai naisen kiinnostumaan? seki ku on vaan raukkamaisuutta jos jättää asian vaan siihen. tuollaisia munattomia lurjuksia riittää ilman että tarvis mikään lutka ees olla, usko mua.. ja nimenomaan juuri sen takia niin suuri osa päättääki pysyä sinkkuna, sekä nainen että mies.

        hyvä ap, älä jää ruikuttamaan.. ja mikäli ne päättää yhteyttä pitkän ajan jälkeen ottaa niin näytä pyllyä, elämä jatkuu.

        Seksi kuuluu parisuhteeseen


      • NäinOn. kirjoitti:

        Seksi kuuluu parisuhteeseen

        seksi? miten tuossa poloisessa ihmissuhteessa mitään seksiä ees näet kerta mies teki tyypilliset raukat ja katos? voi hyvä ihminen, kaikkeen sellaiseen tarvitaan 2, ihminen ei yksinään kuvittele mitään jos nyt ihan tervepäisistä puhutaan. eikä se oo rikos jos toinen jäis kaipaamaan toista tai sitä mitä piti olla.. niin, jos tosiaan tosissaan on ollut eikä oo leikkiny!


      • Dayum nöf
        LaRito kirjoitti:

        seksi? miten tuossa poloisessa ihmissuhteessa mitään seksiä ees näet kerta mies teki tyypilliset raukat ja katos? voi hyvä ihminen, kaikkeen sellaiseen tarvitaan 2, ihminen ei yksinään kuvittele mitään jos nyt ihan tervepäisistä puhutaan. eikä se oo rikos jos toinen jäis kaipaamaan toista tai sitä mitä piti olla.. niin, jos tosiaan tosissaan on ollut eikä oo leikkiny!

        ekkö oo lukenu mitä löyhäpilde ap on kirjoittannu 8)


      • Dayum nöf kirjoitti:

        ekkö oo lukenu mitä löyhäpilde ap on kirjoittannu 8)

        pikaiseen luin joo läpi kaikki. ps. pois tuollaiset nimimerkit.


      • -ok-
        Kuka kumma nainen kirjoitti:

        Eipä ole koskaan hyvä, jos et anna ni olet pihtari, jos pitkän vääntämisen jälkeen antaisit ni olet halpa? Ihan sama mulle, mä pärjään ilmanki vaikka hauskaahan se olis voinu olla. ;)

        Ei voi mennä pieleen kun antaa seurustelukumppanilleen ......


    • ettei vain...

      sattunut vaimo lukemaan viestisi...

    • Mies oli valmis antamaan vaikka henkensä jotta saisi olla kanssasi.

      Herrasmiehenä hän täytti sanansa ennen aktia.

    • Oletko varma, ettei mies ole varattu?

      Ehkä perääntyminen voisi siis liittyä jotenkin siihen... Omatunto alkoi kolkuttamaan, jäi kiinni viestittelystä kanssasi tms...

      • Kuka kumma nainen

        Niin, sitä en tiedä. On vain miehen sana siitä että mitään emäntää ei kuviossa ole.
        Niin se vaan on nähtävä, ettei tän päivän miehistä ole muuhun ku isoihin puheisiin ja marjanpoimintaan. Sääli. :(


      • Kuka kumma nainen kirjoitti:

        Niin, sitä en tiedä. On vain miehen sana siitä että mitään emäntää ei kuviossa ole.
        Niin se vaan on nähtävä, ettei tän päivän miehistä ole muuhun ku isoihin puheisiin ja marjanpoimintaan. Sääli. :(

        Joistain miehistä ei tosiaan ole kuin vedättämään, mutta muunkinlaisia miehiä onneksi on olemassa.

        Haastavinta on vain löytää se oma kultakimpaleensa kaiken sohjon joukosta... :)

        Oikein kuitenkin teet, kun et jää perään ruikuttamaan. Kurjaa toimintaa mieheltä, olisi voinut nyt edes jotain laittaa, mutta anna mokoman olla.


      • Kuka kumma nainen
        oasis79 kirjoitti:

        Joistain miehistä ei tosiaan ole kuin vedättämään, mutta muunkinlaisia miehiä onneksi on olemassa.

        Haastavinta on vain löytää se oma kultakimpaleensa kaiken sohjon joukosta... :)

        Oikein kuitenkin teet, kun et jää perään ruikuttamaan. Kurjaa toimintaa mieheltä, olisi voinut nyt edes jotain laittaa, mutta anna mokoman olla.

        Just niin teenkin ;) Ja nyt kun sopivasti on järjestettyä vapaa-aikaa niin taidan mennä tuona päivänä tallille. Hevoset on mahtavia, eivät kuseta, eivät puhu paskaa ja ne kohtaavat ja hyväksyvät ihmisen juuri sellaisena kuin ihminen on.Oikeastaan mitä niillä miehillä edes tekee kun heppoja maailma täynnä ;D (vitsivitsi, on miehissäki ne hyvät puolet. Ehkä)


      • Kuka kumma nainen kirjoitti:

        Just niin teenkin ;) Ja nyt kun sopivasti on järjestettyä vapaa-aikaa niin taidan mennä tuona päivänä tallille. Hevoset on mahtavia, eivät kuseta, eivät puhu paskaa ja ne kohtaavat ja hyväksyvät ihmisen juuri sellaisena kuin ihminen on.Oikeastaan mitä niillä miehillä edes tekee kun heppoja maailma täynnä ;D (vitsivitsi, on miehissäki ne hyvät puolet. Ehkä)

        Oi, heppoja! :) Ne on kieltämättä upeita otuksia ja niiden kanssa puuhailu on kertakaikkisen terapeuttista puuhaa. Pääsisipä itsekin vielä joku päivä heppailemaan... Kannatan siis lämpimästi heppailua keinoksi unhoittaa hankalat miehet ainakin hetkeksi mielestään ;)


      • aIbatrossi
        oasis79 kirjoitti:

        Oi, heppoja! :) Ne on kieltämättä upeita otuksia ja niiden kanssa puuhailu on kertakaikkisen terapeuttista puuhaa. Pääsisipä itsekin vielä joku päivä heppailemaan... Kannatan siis lämpimästi heppailua keinoksi unhoittaa hankalat miehet ainakin hetkeksi mielestään ;)

        Katinkutamuru brawo.brawi iskee koht Oasixeen kiinni, ku takiainen


      • aIbatrossi kirjoitti:

        Katinkutamuru brawo.brawi iskee koht Oasixeen kiinni, ku takiainen

        Kuinka olen ollu huomaavinani että missä oasis, siellä kumiankkamainen ihailijakin paikalla =)


    • Kelpo kaveri, säästää itsensä sille oikealle. Viestinnässä vaan vähän kiusallisia ongelmia :o)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. 44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      898
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe