Tällä palstalla on paljon valehtelijoita

daavidin poika

Eikö raamattu kielläkään valehtelua?

KTS valehtelee niin että korvat heiluvat ja ortodoksipoikia ihannoiva pikkutyttö karaa vanavedessä.
Toisaalla olevassa ktsn aloitukssa jossa puhutaan talmudista ja jeesuksesta, kehdataan ihan pokkana sanoa ettei Jeesus voi nut puhua talmudista koska sitä ei ollut kirjoitettu tuohon aikaan. Jos saan valistaa teitä keskustelukyvyttömiä, niin Jeesus puhuu isien perinnäissäännöistä, joka on sitä kuuluisaa suullista tooraa. Oliko se silloin kirjoitettu on merkityksetöntä tässä vaiheessa.

Miten juutalaisuus suhtautuu valehteluun ja disinformaation antamiseen sekä tarkoitushakuiseen kiemurteluun?

12

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+2

Sinähän voit tapasi mukaisesti itse vastata itsellesi,vai mitä. :D

Arbeit macht frei? Anna sinä asiaan Sturmbannfuhrerina oikea vastaus, sellainen arjalainen,jooko? :-)

• trollille

"Sinähän voit tapasi mukaisesti itse vastata itsellesi,vai mitä. :D"

Ei ole tarvis.Sinä sen sijaan otit itseesi ihan kahdellakin nikillä, tällä ja arnold kurzweil -nimimerkillä. Palautteena sinulle todettakoon, että et edusta mitään positiivista tällä palstalla, etkä todellakaan anna juutalaisuudesta hyvää kuvaa.
        Onko sinulla muuta elämää kuin S24?

• Sinä valitset

Kävin hiljattain tutustumassa Auschwitchiin, jonka portilla tuo teksti on muistuttamassa hirvittävyyksistä, jotka ovat tapahtuneet juutalaisille ja monille ei-juutalaisillekin Shoan aikaan. Työ ei kuitenkaan aikaan saanut vapautta, eikä saa tänäkään päivänä. Näen meille jokaiselle yhden mahdollisuuden: Avaa sydämesi täydelliselle rakkaudelle ja anna sen muuttaa näkökulmasi ja päämääräsi. Ei anneta vihan hallita meitä.

• Hyvän neuvon
        Sinä valitset kirjoitti:

Kävin hiljattain tutustumassa Auschwitchiin, jonka portilla tuo teksti on muistuttamassa hirvittävyyksistä, jotka ovat tapahtuneet juutalaisille ja monille ei-juutalaisillekin Shoan aikaan. Työ ei kuitenkaan aikaan saanut vapautta, eikä saa tänäkään päivänä. Näen meille jokaiselle yhden mahdollisuuden: Avaa sydämesi täydelliselle rakkaudelle ja anna sen muuttaa näkökulmasi ja päämääräsi. Ei anneta vihan hallita meitä.

annoit.

• Joo kts tässä on monta kertaa jäänyt kiinni valehtelusta. Väitti ettei ole luotsina missään keskustelussa vaikka on ainakin Juutalaisuus ja luterilaisuus ja helluntalaisuus

• mixet vastaa
        totuusonvoittaja kirjoitti:

Joo kts tässä on monta kertaa jäänyt kiinni valehtelusta. Väitti ettei ole luotsina missään keskustelussa vaikka on ainakin Juutalaisuus ja luterilaisuus ja helluntalaisuus

onkos Sanamies ympärileikattu kun
        haluaa olla niin *Jumalan valittuun kansaan*kuuluva?

• arnold kurzweil

Mee kuule Markku poijes,eiks nii. X-D

• sivusta seurannut

Palstalla pyörii ei-juutalaisia, joilla ei ole mitään kykyä asiakeskusteluun. Mitä he tekevät täällä?

• valittu ?

onkos Sanamies ympärileikattu kun
      haluaa olla niin *Jumalan valittuun kansaan*kuuluva?

• Sinun valintasi

Eikö koiratkin saa syödä pöydän alta murusia, jotka niitten isäntien pöydältä tippuu?

• Valitettavasti

ihminen voi katkeroitua Israelin Herraakin kohtaan vaikka itse olisi syypää Herran hylkäämiseen kun kuulee hyvää todistusta Juutalaisten Kuninkaasta. Toivoa on parantumisesta ja tässä on se ihmisen hyvä tie.

• ety rwet ewrt ewrt h

Benjamin Freedman syyttää kirjassaan heimoveljiään kasaarialkuperänsä tahallisesta salaamisesta, jotta nämä saisivat kristityt uskomaan, että heidän alkuperäinen kotimaansa olisi Palestiina, vaikka se todellisuudessa onkin jossain Keski-Aasiassa.

Benjamin Freedman kääntyi heimoveljiään vastaan ja käytti suuren osan omaisuudestaan tiedottamiseen juutalaisten kasaarialkuperästä. Hän ei hyväksynyt, että kasaarit käyttivät itsestään nimitystä "juutalainen", vaan
      nimitti heitä "niin sanotuiksi juutalaisiksi" ("self-styled jews"). Freedman piti Israelin perustamista kaikkien pahana kansainvälisenä rikoksena, sillä hän pelkäsi sen saattavan johtaa jopa kolmanteen maailmansotaan.

Kasaarit olivat turkkilais-mongolidinen kansa, joka oli sukua hunneille.

Kasaarit olivat kovasti mieltyneitä sotimiseen ja sen seurauksena Aasian muut kansat ajoivat kasaarit länteen.

Kasaarit valtasivat ajanlaskumme ensimmäisinä vuosisatoina suuren alueen Mustanmeren ja Kaspian meren pohjoispuolelta eli Etelä-Venäjältä. Sinne he perustivat suurvallan alistettuaan alueen 25 maanviljelystä harrastavaa kansaa.

Valtakunta oli mahtavimmillaan 700- ja 800-luvuilla, jolloin se oli kiistatta Euroopan mahtavin valtio. Noin 1000 jkr. venäläiset voittivat kasaarit, jolloin osa kasaariylimystöstä pakeni Eurooppaan lähinnä Unkariin ja Espanjaan.

Mutta varsinainen monimiljoonainen kansa jäi paikalleen ja tästä muodostui Itä-Euroopan ja Etelä-Venäjän kasaariväestö, joka käsitti 1900-luvun alussa noin yksitoista miljoonaa ihmistä.

Juutalaisen tietosanakirjan mukaan kasaarit olivat ryöstelyyn taipuvainen ja hyvin kostonhimoinen kansa. Juutalainen tietosanakirja mainitsee ns. itäjuutalaisten (ashkenasim) polveutuvan kasaareista.

Juutalaisen historiantutkijan Arthur Koestlerin mukaan kasaarit olivat raakoja ja likaisia, eivätkä esim. puhdistautuneet ulostamisen ja virtsaamisen jälkeen eivätkä koskaan vaihtaneet alusvaatteita, vaan antoivat niiden mädäntyä riekaleiksi.

http://aijaa.com/Nq2eX2

"I know the expression 'lost tribes of Israel' applied to the tribes which disappeared -- not to the tribe of Judah from which the current sons of bitches are descended. However, it is my personal opinion that this too is a lost tribe -- lost to all decency."

Minä tunnen sanonnan "Kadonneista Israelin heimoista" sovellettavan heimoihin jotka katosi -- ei siihen juutalaisten heimoon mistä nämä nykyiset huoranpenikat ovat kotoisin, se on kuitenkin minun henkilökohtainen mielipiteeni että tämä on myöskin kadonnut heimo -- kadottanut kaiken säädyllisyytensä.

Sattui olemaan Yom Kippur juhla, joten ne kaikki oli kerääntyneet suureen puiseen rakennukseen, jota he kutsuivat synagogaksi.

Kenraali Eisenhowerin oli määrä pitää puhe heille. Menimme sisään synagogaan, jonne oli kerääntynyt maailman suurin joukko haisevaa ihmiskuntaa, jonka olen koskaan nähnyt.

Päästyämme noin puoliväliin ylös, tuli kenraalia vastaan päärabbi, jonka päässä oli Englannin Henrik VII tyylinen karvahattu ja päällä voimakkaasti kirjailtu saastainen messupaita.

Haju oli niin hirveä, että melkein pyörryin, ja itse asiassa, vielä kolmen tunnin päästä tämä kuvottava ajatus vaivasi minua, enkä kyennyt syömään lounastani.

Patton oli vihainen juutalaisten käyttäytymiselle Pakkosiirrettyjen Henkilöiden leirillä (Displaced Persons (DP's)), jotka amerikkalaiset olivat rakentaneet, ja vieläkin vihaisempi miten juutalaiset käyttäytyivät kun ne oli sijoitettu Saksan sairaaloihin ja yksityisiin koteihin.

Hän huomasi kauhukseen että "nämä ihmiset eivät tunne wc:tä ja kieltäytyvät käyttämästä niitä, paitsi peltitölkkien ja roskan loppusijoituspaikkoina......juutalaiset pitivät vessojen asemasta käytännöllisempänä tapana tehdä tarpeensa lattioille."

Hän kuvaili päiväkirjassaan yhtä DP leiriä,

"Jos jossain oli huone, sinne tungeksi juutalaisia järkyttävät määrät ja lähes jokaisessa huoneessa oli kasa roskia yhdessä nurkassa, jota he käyttivät myös käymälä.

Juutalaiset luopuivat ilkeistä tavoistaan ja alkoivat siivoamaan ainoastaan uhkaamalla heitä kivääreillä.

http://aijaa.com/BdUaBL

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      6276
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      25
      3797
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      171
      2913
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      29
      2830
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1724
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1602
    7. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      9
      1583
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      148
      1561
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1298
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      21
      1232
    Aihe