YLLÄ PITO !

teu,

Minulle on käynyt satoja kertoja , että vastaus ei pysy siinä.
mistä sen lähettää , vaan se pyrkii alas ,,kuinka ylläpito luulee
että on miträän mieltä vastasta sellaiseen kysymykseen johgon
vata tulee 20-30 perarssä ,

Kaipa tämä nyt tuli selvä'ksi ..

Jotain korjauksia tarvitään tahi uusi ohjelma

mutta en hyväksy enää kaiken laisia vastauksia .
Eihän JUmalakaan , hyväksynyt Jerobemin kaiken laisia PAPPEJA.

17

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leiff.

Aivan , se ei ole sefulle este koskan hänen vastaus pysyy siinä
      misdtä se lähtee olen huomannut samaa on inhottavaa vatata JOLLEKKIN
      ja sitten se on jossakin 10 päässä ,,ymmärrän,,

Ihmiset voisi vaatia , palvelua ,kun sitä sentä'än saa, pöyytää
      Suomi 24 voisi ottaa onkeen , eikö..

• Olisiko sopimatonta toivoa, ettei Luotsi osallistuisi merkillään tavalliseen keskusteluun, vaan ottaisi toisen nim imerkin keskusteluun ja tuolla merkillä esiintyisi vain keskustelun ohjauksessa.

Jos tuolla merkillä tekee teräväpiirtoa opillisissa asioissa, niin ikäänkuin vetää linjan mikä täällä on hyväksyttyä.

• Laitetaan harkintaan. En ole täällä vetämässä opillisia linjoja.

• kapi,,

vihne piirtää oikein, jotkut haluaa myös nuolla (mielistellä) luotsia.vinouttaa fiilliksiä.

• siis että

Moden asia ei ole osallistua ollenkaan yleiseen keskusteluun.

Sen enepää kuin kokouksen puheenjohtajankaan.

Tämä luulis olevan ensimmäinen perusasia modettamisessa.

tästä jankkasin mm netmissiossa kauan kauan sitten mutta eihän ne malt a pysyä pois, kun kerta kaikki tieto ja viisaus asetttui modeen heti huutoäänestyksen jälkeen.

• Itse olin aikanaan täällä sheriffinä ja toimin siten. Eri nimimerkillä oli vapaa keskustella ja vain tällä, joka oli silloin seriffin tähdellä merkittynä otin kantaa poistoihin ym sisällön tyyliin.

Jos kaikki tekee yhdellä tunnuksella, voi tulla tilanne, jossa joutuu tuomariksi ns omassa asiassa ja se ei ole puolueetonta edes siihen määrään mitä ihminen pystyy.

• teu,

Olen sitä mieltä , että sefu voi vatamillä merkillä tahansa , kun asia menee
      ymärryksen kasaa oikein ..

mutta kysymys oli miksei servot toimi miksi ne hiplaa missä vain. ?

• su***

teu, Laita nimerkkitunus, kenen viestii haluat vastata. Se vastauksesi löytyy monenkin viestin perästä.
      Yksinkertaista. Kato, niin kuin minä nyt tein.

• teu,

"su "

Tuo oli ketjun päämäin sillin , eli se kuuluu juuri siihen , tarkoitan
        kun olen viimeinen kirjoittaja , se pysyy ei juokse ..

• kerrannii oikiasa

kyä näin on

• obel
        teu, kirjoitti:

"su "

onko jotain karjalanmurretta, ei ymmärrä

• teu,
        teu, kirjoitti:

"su "

OLi vissiin tarkoitus sanoa että kun on sillä kohtaa ketjun alin se jo pysyy siinä
        Mutta on siinä yksi mahdollisiis joku obel tulee ja kirjoittaa edellisen ja minun väliin
        Jos omistaa voimakkamman koneen se siirtää sitten kin vielä viestiä. -

Jos joku karjalaa miettiii varokoon vain ettdi lyö päätään karjalan mäntyuyn -
        Muista että arvokkain on sittenkin Usko , ja kohdista se Jeesukseen , Hänen kautta
        saamme Taivas kutsun ..se ei tule mistään muullata ..

• Vihne, voisit ruveta uudelleen vaikka toiseksi seriffiksi. Sitten voin jäävätä itseni ns. omassa asiassa.

Ei tämä mikään kutsumustyö ole. Otin tämän homman siksi ettei palstalla ollut sefua, ja kaiken maailman pellet kävivät sotkemassa ja pilkkaamassa.

Menee pelleilyksi jos vaihdan nikkiä koko aika. Kaikki tietää kuitenkin kuka on kuka.

Enkä aio lopettaa keskustelemista ja pelkästään seurata vierestä.

Eli ehdotan että muutama halukas täyspäinen ja rekisteröitynyt luotsiksi. Vihne täyttää kyllä ehdot. Saa täällä olla ilmeisesti useampi luotsi.

• muuttis

vihne, ota nyt harkintaan tyhmelinin kutsu. Se on yhteinen toive että kaikki tulisivat kerran taivaan kotiin. Siihen kun tähdätään ei menne varmaan harhateille.. eikä tule viholliselle iloksi.

• Vain yksi Jeesus

Opillinen suuntautuneisuus (reformoidut) osoittautui vihneen ongelmaksi silloinkin. Hän poisteli asiallisiakin viestejä, jotka eivät sopineet hänen ei luterilaisen vakaumuksensa kanssa yhteen.

En siis suosittele. Perisynti ja Pyhä Kaste ovat osoittautuneet hänelle ylitsepääsemättömiksi. Hänellä on kummastakin opista voimakas luterilaisia vastustava mielipide, joka aiheuttaa asiallistenkin viestien poistamisen.

MIelipiteeni! Tämä sama ongelma (luterilaisten diskriminointi) pani hänet ehdottamaan tätäkin.

Tyhmelinillä on oma selkeä vakaumus tunnustuksellinen luterilaisuus, mutta myös kypsyyttä jättää poistamatta eri tavalla ajattelevien vistejä, kunhan ne ovat asillisia. Ruorijuttu on niin ja näin. Kyllä ruorimiehellä pitää olla oma vankkumaton vakaumuksensa, mutta kypsyyttä arvioida asialliset vistit
      toisenlaisten näkökantojenkin osalta.

• Kiitos kannustuksesta, mutta en enää sotke näppejäni näihin asioihin. Koitin silloin hoitaa asian niin hyvin kuin osasin. Luin jokaikisen jutun ja käytin harkintavaltaani. Joskus poistin pitkiäkin ketjuja kokonaan siksi, että keskustelu alkoi vinoutua niin pahasti eikä ollut selkeää kohtaa, josta katkaista. Silloin oli mielestäni reilumpaa poistaa koko juttu.

Mitä tulee puhdasoppisuuteen ainakaan silloin ei ylläpito perännyt puhasoppisuutta vaan tasapuolisuutta. Sitä kysyttiin pystynkö olemaan tasapuolinen eli puolueeton, koska olen taustaltani esikoisia. Vastasin, että yritän, mutta takuuta en pystyu antamaan.

Minun mielestäni sellainen keskustelu ei hyödytä ketään, jos tiedetään vastaukset ja oikeat sellaiset ja niitä haetaan ja toisinajattelevia murjotaan sanallisesti.

Kokemukset sheriffinä olivat sen verran turhauttavat, että en ala millekkään siinä asiassa.

• noa..

vihne oli ihan ok, ei olla jeesuksia. -kärsivällisyys avain luotsilla.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3026
    2. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2472
    3. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      107
      2451
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2131
    5. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      237
      1689
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      100
      1678
    7. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      441
      1609
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1564
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1522
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      20
      1329
    Aihe