Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Joka armeijan käynnyt kehtaa väittää

BadBoyBlues

että minä olen vähemmän mies kuin hän, saa tulla sanomaan päin naamaa. En käynyt armeijaa ja en orjatyö sivaria. Taitaisit olla sinä joka pian itkee äitiä..

22

441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Öriöriöri

      Sinulla taitaa olla itsetunto-ongelmia...?

      • Minä ainakin voin sanoa olevani MIES, kun kävin armeijan, Sivarit ja totaalit ei ole miehiä


      • totuushuoralle
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Minä ainakin voin sanoa olevani MIES, kun kävin armeijan, Sivarit ja totaalit ei ole miehiä

        RAAMATTURUNKKU ja PASKAHUORA sinä olet. Uskontosi on paskaa ja sinä täysi nolla.


      • Arto saarnamies

    • eisinnekaikkiahaluta

      Ymmärrän hyvin miksei avaaja ole joutunut inttiin...

    • Asevelvollisuus pois

      Hirmeijan Antit vinkukoot vain. Ei kiinnosta sitten tippaakaan.

    • Suomalainen sotilas

      Työttömyyskorvauksen varmaan otat vastaan ja muut sosiaalituet. Eli katsot sinulla olevan oikeuksia, mutta ei velvollisuuksia yhteiskuntaa kohtaan.

      • C Mies

        Ja naisilta kyseiset oikeudet pitäisi poistaa?

        Mainitsemasi korvaukset maksetaan veroilla, ei asepalveluksella. Jos tarkkoja ollaan niin metsässä larppaaminen vain kuluttaa näitä meidän tuottavaa työtä tekevien verorahoja.

        "Eli katsot sinulla olevan oikeuksia, mutta ei velvollisuuksia yhteiskuntaa kohtaan."
        Jokainen tulonsaaja on velvollinen maksamaan veroja tuloistaan, oletko ikinä ollut töissä vai etkö vain ole kuullut asiasta?


      • huutelijat
        C Mies kirjoitti:

        Ja naisilta kyseiset oikeudet pitäisi poistaa?

        Mainitsemasi korvaukset maksetaan veroilla, ei asepalveluksella. Jos tarkkoja ollaan niin metsässä larppaaminen vain kuluttaa näitä meidän tuottavaa työtä tekevien verorahoja.

        "Eli katsot sinulla olevan oikeuksia, mutta ei velvollisuuksia yhteiskuntaa kohtaan."
        Jokainen tulonsaaja on velvollinen maksamaan veroja tuloistaan, oletko ikinä ollut töissä vai etkö vain ole kuullut asiasta?

        Näillä kovilla armeijafanittajilla (mitälie koulut keskeyttäneitä kaljalippismiehiä suurin osa) tuskin on kovin paljoa käsitystä yhteiskunnan toiminnasta.


    • fordsonmajor

      yleensä sivari-vinkut ja muut itku-iitat asuvat vielä vanhempiensa helmoissa, koulutkin on jääneet kesken (jos on edes aloitettukaan) koska ei nappaa.

      edessä loistava tulevaisuus. turhaa vingutte, itse te sen tulevaisuutenne teette. jos ei edes armeijaa saa käytyä ei hyvältä näytä. no, älkää masentuko, kyllä se mami kuivaa kyyneleenne..., HAHAHA!!!!!

      • ajanhukkaa

        Kyllä opiskelu nappaa, koska siitä on hyötyä oman tulevaisuuden kannalta. Armeija taas on täysin turha este oman tulevaisuuden rakentamiselle. Sivarissa sentään pystyy sitä omaa tulevaisuuttansakin rakentaa kun jää aikaa muuhunkin kuin kaikenmaailman vääpelien miellyttämiseen.


    • kirjastolaulu
    • idjotismionpop

      Sairasta tämä suomen meno. Jengi lähtee inttiin kun ei omat aivot riitä ajattelemaan muuta. Eikö ihmisille riitä että luonnon katastrofit tappavat ihmisia. Eikö se ole jo tarpeeksi, vai miksi pitää sitten toisia lähteä ampumaan.

      Muutenkaan tätä kylmää hikistä pientä suomi plänttiä kartalla kannata ruveta puolustamaan. Jos sota syttyy lähden kauas lämpimään karkuun.

      • Lähe ny heti kuarmittamasta suomalaista yhteiskuntaa... pois pois.....


      • repetäti

        Nythän sitä voitte ihan vapaasti parkua ja valittaa kaikenlaisista puutteista ja ongelmista elämässänne.
        Jos nyt kuitenkin muistaisitte, ettei Teillä olisi muuta vaihtoehtoa kuin mennä kolmeksi vuodeksi jonnekin uralille armeijaan ellei nää aivottomat esi-isänne olisi tapelleet itärajalla aikoinaan. Ja se olisi pakollista se armeijan käynti ilman vaihtoehtoja.
        Idjotismionpopin kaltaisten takiakin ne vaarit on siellä heiluneet :-)

        Kauas lämpimään karkuun....onko se sukua sille; kaikki mulle nyt heti -jutulle??


    • heh heh

      joko olet hamekankaita ostanut?

    • Suomalainen sotilas

      "...miksi pitää sitten toisia lähteä ampumaan."?

      Meilläkin intissä aina lähti harjoituksiin enemmän porukkaa kuin palasi. Nimet sitten vaivihkaa viivattiin yli eikä asiasta puhuttu sen koommin. Kyselijöille sanottiin, ettei semmoista ole koskaan täällä ollutkaan. En sano varuskuntaa, koska sovittiin, ettei asiasta puhuta.

      Näinkö?

    • p-jaskaa

      Olipas hauska juttu, not.

    • kieltäydy HETI

      kävin armeijan ja oon nyt reservin kieltäytyjä

    • bnfjbnfjnjkf

      Oot täysi nolla jos ei oo miestä inttiä käymään !!!!

      • terv,Jussi

        Mutta Homma-foorumin leijonariipushemmot ihailee ja palvoo minua!


      • Hirmeijan Antti
        terv,Jussi kirjoitti:

        Mutta Homma-foorumin leijonariipushemmot ihailee ja palvoo minua!

        Siksikö kun sulla on niin iso kyrpä jolla sohit kohti persereikää? Meillä sivareilla on aikaa käydä panemassa sinunkin vaimoasi samalla kun sinä homostelet armeijassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2277
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1384
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe