Okei, eli oon nyt pitkään yhdynnän jälkeen pessyt emättimen sillätavalla sisäpuolelta.siis tunkenut käsissuihkun siihen emättimen suu aukolle ja suihkauttanut vettä emättimen sisään, niin että vesi on purskahtanut kohdunkaulan suulta ns takaisin ulos. kysymys kuuluu voiko tästä tavasta tulla alavatsakipuja?mulla aina välillä alavatsa kipee, sellasia ikäänkuin kuukautiskipuja ilman kuukautisia.alaselkääkin silleen vihloo.
Emättimen peseminen sisäpuolelta?
8
334
Vastaukset
- kätilö täti
Tuo on aivan yliammuttu tapa pestä, koska emätin oikeastaan puhdistaa itse itsensä.
Jos kuiteskin tunnet olevasi liikalikainen niin osta pehmeä pesusieni ja varovasti työnnä sisään.
Mikä riittää ja mitä suositellaan on, että käy pissalla panon jälkeen.
ps- toivottavasti et ole käyttänyt käsisuihkumenetelmää ehkäisykeinona- luulin jo kaiken näh
Sienellä?????????? Eihän naisen alapään sisään tartte tunkea sen enempää sientä ku suihkuakaan. Kaikkea sitä saakin lukea.
Naisen alapäälle riittää normaali pesu. Ei tartte vettä tunkea sisään, kun se varmasti aiheuttaa vatsakipuja ja ehkä tuollasesta saattaa tulla tulehduksiakin.
- huh huijakkata sua
ei ei ja kerran vielä ei! riittää pelkkä vedellä huuhtelu päällisin puolin kerta päivässä! ja intiimipesuainetta apteekista ostettuna kerta päivässä-päällisin puolin,ei ikinä emättimeen mitään!
- hygieenista seksiä
Varsinkin nuorena inhosin todella miehen sitä, kinaa ja tietenkin vehje oli pestävä ennen rytymsitä hommiin. Toki itsekkin peseydyin. En ole tullut koskaan raskaaksi, mutta käydimme kondomia varsinkin silloin kun ei ollut mahdollisuutta kunnolliseen alapesuun.
- Dr.netti
No nuorempi nainen voi käyttää sisäiseen puhdistukseen näppärästi pulloharjaa, ja hieman vanhempi wc-harjaa.
- Anonyymi
Hyvän tuloksenn saa kun laittaa eukon konepellille haarat levällään ja ajaa huoltsikalle auton pesuun, liotinpesu . Niin kyllä vanhemmalle pitää olla vähintää wc-harja se versio jossa on se pikkuharja kyljessä niin tulee G-pistekin pestyä.
- käytännöllistä
Ja kun harjan hankkii, niin ehkäisykin tulee samalla hoidettua: turhat kutinat miehen perään tokenee pesupuuhissa.
- Anonyymi
Joo sähkö hammas harja sen työntää emättimeen aaahhh aaahhhh ahhhh aaaaahhhh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1181726
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371459Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221328Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641282- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511219- 521178
- 591117
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995