Onko huijariliike? Dick automobile?
8
591
Vastaukset
- Jopaontuttu
Eip ole, pääasiassa leasing autoja myyvät...
Itse hakenut pari autoa tuolta, homma toiminut ok.
Myyjä David osaa hyvää englantia ja hänen kanssaan kauppoja on hyvä tehdä. - AlkuperäinenPeelo
No sitten kysyn sinulta seuraavan jutun, uskallanko ostaa auton näkemättä sieltä? Kysyn tiedot yms. ja maksan auton ja kuljetusliike noutaa pois. Voiko näin tehdä dickin liikkeessä? Merkkiliikkeistä olen tilaillut ja hyvin toimii homma.
- Jopaontuttu
Enpä itse uskaltaisi mitään autoa ostaa näkemäti. DA:n autot olivat keskimääräistä siistimpiä (ainakin uudemmat). Kauppa tuntuu liikkeessä käyvän hyvin, joten hyvät katoavat parissa päivässä.
Paikalla oli viimekesänä paljon ostajia itäeuroopan maista ja varsinkin ryssistä...
- Dikki
Itsekin ostin tuolta, tyytyväinen olen. Ja sitten joskus taas kun menen hakemaan seuraavaa, niin suuntaan suoraan tuonne. En ostaisi mistään kuvien perusteella. Vaihtuvuus tuolla on tosiaan suurta, aamupäivän aikana kun kaupat tehtiin (tuli myös kilvet siinä ajassa ilman lisäkuluja) liikkeestä myytiin varmaan toistakymmentä autoa.
- Autonhakija
mihin lentokenttään kannattaa lentää? Ja millä konstilla eteenpäin jos yksin meinaa hakea auton ja ajamalla kotiin?
- Jos et pysty
itse selvittämään edes kysymiäsi asioita, unohda koko juttu. Tämä ihan ystävällisenä neuvona.
- muuta kaupan
Jottei vaan olis kulissia tuo auto kauppa?
- sivuliike
Sillä on kaupungin keskustassa toinen liike fuck automobile. Siellä saa täyttä palvelua samaan hintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1142758EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291351- 1031207
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133968- 56865
- 40688
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22683Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110632