Onko huijariliike? Dick automobile?
8
465
Vastaukset
- Jopaontuttu
Eip ole, pääasiassa leasing autoja myyvät...
Itse hakenut pari autoa tuolta, homma toiminut ok.
Myyjä David osaa hyvää englantia ja hänen kanssaan kauppoja on hyvä tehdä. - AlkuperäinenPeelo
No sitten kysyn sinulta seuraavan jutun, uskallanko ostaa auton näkemättä sieltä? Kysyn tiedot yms. ja maksan auton ja kuljetusliike noutaa pois. Voiko näin tehdä dickin liikkeessä? Merkkiliikkeistä olen tilaillut ja hyvin toimii homma.
- Jopaontuttu
Enpä itse uskaltaisi mitään autoa ostaa näkemäti. DA:n autot olivat keskimääräistä siistimpiä (ainakin uudemmat). Kauppa tuntuu liikkeessä käyvän hyvin, joten hyvät katoavat parissa päivässä.
Paikalla oli viimekesänä paljon ostajia itäeuroopan maista ja varsinkin ryssistä...
- Dikki
Itsekin ostin tuolta, tyytyväinen olen. Ja sitten joskus taas kun menen hakemaan seuraavaa, niin suuntaan suoraan tuonne. En ostaisi mistään kuvien perusteella. Vaihtuvuus tuolla on tosiaan suurta, aamupäivän aikana kun kaupat tehtiin (tuli myös kilvet siinä ajassa ilman lisäkuluja) liikkeestä myytiin varmaan toistakymmentä autoa.
- Autonhakija
mihin lentokenttään kannattaa lentää? Ja millä konstilla eteenpäin jos yksin meinaa hakea auton ja ajamalla kotiin?
- Jos et pysty
itse selvittämään edes kysymiäsi asioita, unohda koko juttu. Tämä ihan ystävällisenä neuvona.
- muuta kaupan
Jottei vaan olis kulissia tuo auto kauppa?
- sivuliike
Sillä on kaupungin keskustassa toinen liike fuck automobile. Siellä saa täyttä palvelua samaan hintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821299Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631073Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631003Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734