Miesten kokemukset kalun imemisestä?

ekekede

Kiinnostaisi tietää, että miltä miehestä tuntuu, kun saa imeä kovaa kalua ja erityisesti mitkä on fiilikset, kun spermalasti laukeaa suuhun?

Onko imijän olo myös kiihottunut? Onko oma kalu myös jäykkänä? Tekisikö mieli imeä useampaa kalua perä jälkeen, lastit niellen?

Ps. Näin netistä muutaman ns. jerking videon, missä jotkut isokaluset kundit masturboivat lastit pihalle. Oli sen verran mehevän näköisiä meloja, että olis tehnyt mieli imeä ne tyhjiksi. Muut homotouhut eivät kiinnosta lainkaan. Vain imeminen ja lastin nieleminen.

77

3242

Vastaukset

• minua on vaan imetty kun olin aika kännissä..en usko että pystyisin edes koskemaan saatikka suutelemaan toisen miehen elintä,ei kauheesti edes kiinnosta,mut jos joku ukkeli sattuu avaamaan sepalukseni kun olen kännissä en jaksa panna hanttiinkaan..koska haluan edes jonku laukaseva paineeni,viimesen kerran vuosi sitten yks naimisissa oleva äijä imutti pallini tyhjiks niillä yllättäen,en edes arvannu mitään et olikin bi..mulla sen mukaan oli kyrpä josta espanjalaiset homot olis hullaantuneita,äijä vissiin käyny siellä imemässä tummaa kyrpää..kyl mua naiset kiihottaa,ukot on vaan hätävara..voisin antaa kullini imettäväks jollein äijälle jossain festareilla jos tietäsin et jäisin ilman pillua

• Kokemuksena se on aina yhtä kielletyn hedelmän juttu, kuten täälläkin huomaat niin jos kirjoitat miehenä että annoin toiselle miehelle suuseksiä niin saat vastauksia jossa sinut tuomitaan. Siksi se on aina yhtä jännittävää koska se on kiellettyä taas jos naiset antaa suuseksiä toiselle se on niin sanotusti normi hyväksyttyä monen miehen ja jopa naisen mielestä.
      Itse olen miehille antanut suuseksiä ja se on aina yhtä jännittävää ajatella että otat toisen miehen peniksen käteen ja tunnet miten se alkaa jäykistyä ja paisua lisäksi kun hyväilet sitä niin kuin itse haluat naisenkin tekevän omalle kalullesi saat huomata miten mies kiihottuu ja alkaa nauttimaan käsittelystäsi.
      Ajattele miltä tuntuu kun kosketat huulillasi toisen penikseen ja otat sen syvemmälle suuhun niin se tunne on sama kun alat kielellä koskemaan naisen häpyä ja nuolemaan niin että huomaat naisen nauttivan sinun käsittelystä.
      Miehen peniksen käsittely on lähes samaa ja kun kieli koskee toisen terskaan niin mies alkaa työntään kaluansa syvemmälle suuhusi ja liikuttamaan itseään kun huomaat että toinen nauttii tästä niin anna mennä ja se kun huomaat hänen jäykistyvän ja sanovan jatka niin saat kohta tuntea miten suuhusi lentää lämmin sperma.
      Lopuksi tunnet tietysti pientä arkuutta että se teki hyvää mutta se on tyypillistä siksi kun se oli kielletty hedelmä.

• yök

• Ina hyvää

• Minä itse ainakin pidin kun pääsin ottamaan poskeen ensimmäistä kertaa toiselta mieheltä :) Itse tykkään ottaa lastit naamalle (en tiedä miksi) ja parasta on kun saa tehdä sen samaan aikaan kahden miehen kanssa. Ja minä ainakin kiihotun kun saan imeä :)
      PS. en ole homo vaan bi-poika (19v. ja turusta)

• vois kokeilla joskus...

• Hyvä niin

• bi ja homon ero on pieni

• minua opetti aikuinen mies olin 15 v ja joududuin aikuisen miehen kanssa yhteen arvasin että jotain tapahtuu olimme kahdenhänen mökissään riisuimme alasti hän alkoi hyväillä minua ja minä hänen suurta siitintään ainakin minun 15 v mielestä sitten etenimme hitaasti suuhoitoon ja alkoi umuttaminen mikä oli mahtavaa aina laukeamiseen asti seuraava laukeaminen kesti kauemmin ja tuntui mahtavalta olen sanonut kyllä koko elämäni jos on ollut mahdollisuu saada siitin suuhun ja antaa toiselle

• Nuo rippikoulun aikaiset kokemukset jää kyllä ikuisesti mieleen. Sain imeä ja opetusta imemiseen. Se oli ainutlaatuista.

• Miehen imeminen on todella upeata. Olen itse 45 ukm, mutta tapaan toista miestä. Annamme toisillemme suuseksiä. Jos vain joku haaveileekin, niin suosittelen kokeilemaan. Toiset tykkää ja jää yhteen kertaan, toiset taas haluaa sitä lisää. Upeata on todellakin ottaa se kalu käteen ja tuntea kuinka se kovenee entisestään. Myös laukeamishetki on upeaa, varsinkin kun toisen silmistä näkee, että se nauttii todella.

• Mieshän tykkää kun kalua ottaa suihin.
      Mahtavat ainakin minusta kun suullani mällään hänen penistä.
      Taivaallisen mahtavat, kun sain sitä herkkua viimeksi 31.11.2013 oikein kunnolla suihin nilin kaiken.
      Kyllä olin nii kiihoksissani että loppua ei meinannut tulla. Pimpero sykki aivan kamalasti. Ei kyllä yksi riitti ja senkin paneminen suuseksissä aivan mieletöntä. Lasti oli taivaalisen ihanaa. Sama täällä mutta vain oman mieheni penistä hamuan jos tekee mieleni imuu penistä. Ja painan sen syvälle karvoihin asti penistä ja nuolen välillä. Painan taas sisään niin pitkälle kuin saan nielaisen myös. Näin saan sen juureen asti upotettua suuhun. En väilä ole tempaissut penistä suuhun juureen asti mutta kunhan kerkiän. Ilmoittelen miltä se tuntui. Miten mahtavalta se penis tuntui suihin panossa.

• Marraskuussa on vain 30 päivää...

• Onko imijän olo myös kiihottunut? Onko oma kalu myös jäykkänä? Tekisikö mieli imeä useampaa kalua perä jälkeen, lastit niellen? Vastaus kaikkiin kysymymyksiin on KYLLÄ!.Sitä tunnetta ei voi sanoin kuvata kun saan toisen miehen kiimaan ja laukeamaan.

• Kyllä siinä oma kalu jäykistyy kun kaveri työntää omenaisen terskan suuhun...olenkin ajatellut että parasta olisi kun ensimminen kaveri laskisi mehut suuhun jo kiihottumisvaiheessa ja sitten kun seuraava antaisi kalun suuhun olisi spemaa jo suussa...jos oma orgasmi tulisi vaikka jo ennen kaveria.Parasta on saada lasti ensin,sitten orgasmi tuleekin nopeasti.

• TUU JYÄSKYLÄÄN

• Halu olis kova kokea imee munaa. Mut aika hankala saada seuraa toho touhuu,
      Yleensä jää viestittely pohjalle.
      Uskoakseni olis tosi kiimasta ja varmasti oma kalu seisois.

• Heips. Pikkukalu! Missä päin asut? Mä ainakin haluaisin kokea kerran kun ....

• Tuu Palokkaan

• tUU jYÄSKYLÄÄN

• Carlos4 kirjoitti:

Heips. Pikkukalu! Missä päin asut? Mä ainakin haluaisin kokea kerran kun ....

tUU jYÄSKYLÄÄN

• kyllä se tuntuu omassa kullissakin kun on kova kalu suussa ja kun kuuma sperma lentää suuhun

• hYVÄ TUU jYVÄSKYLÄÄN

• Mistähän löytyis luotettava kaveri jota saisi imutella rauhassa.

• Ota yhteyttä toiseen ukm. Imuja ja suutelua molemmin puolin.

• Tuu Palokkaan

• Miten otan yhteyttä?

• Olis tosi kiihoittavaa kokeilla, sais imeä ja mua imettäis. Sais laueta miehen suuhun!

• Oiskohan miestä jolta vois imee spermat suuhun kiihtelysvaara Tohmajärvi kitee suunnalla lauantai aamuisin

• ssdd1 kirjoitti:

Oiskohan miestä jolta vois imee spermat suuhun kiihtelysvaara Tohmajärvi kitee suunnalla lauantai aamuisin

Tänään aamulla hyvä suihin otto spermat naamalle tosi kivaa m54 mulla stayupit ja sukkanauhaliivit päällä

• Mua kiinnostais ihan sama, imeä ja saada lasti suuhun sekä antaa miehen imeä ja laueta hänen suuhunsa...
        Mistäpäin Suomea olet..?
        Jos vaikka voitais toisiamme auttaa...

• mann75@luukku.com kirjoitti:

Mua kiinnostais ihan sama, imeä ja saada lasti suuhun sekä antaa miehen imeä ja laueta hänen suuhunsa...
        Mistäpäin Suomea olet..?
        Jos vaikka voitais toisiamme auttaa...

Jyäskylän Paloka

• iHAN HYVÄ TUU jYVÄSKYLÄÄN

• Nautin suuresti saadessani imeä miehen munaa, ottaesani hieman paisuneen kalun käteeni se kovettuu paisuu lisää, imen ja nuolen smalla sormeni hyväilee peppua, ja palleja. Huomaan miehen pian laukeavan, ääntely sen paljastaa hetken kuluttua saan sperman suuhuni. Toivon varttuneempaa ukkomiestä seuraksi. Miehen kanssa ei muuta kun suuhoidot, ilman tunteita.

• Tuu Jyväskylään. haluan laueta sulle.

• Kun katsoo seksipalstan logoa niin herää kysymys kuuluuko tämä tällainen tänne?

• Kyllä muna kuulu suuhun. Niin naisille kuin miehillekin.

• Juuh, munan paikka on juurikin suussa parasta. Minä joka olen umpihetero olen yleensä tarjonut sitä naisille paria Pattisjuttua lukuunottamatta. Mutta koska olen maailmankiertäjä ja kokenut aika hienoa kohtelua varsinkin aasiassa niin tuntuu siltä etteivät suomi- tytöt
      oikein hommaa vielä hallitse. Työskentely on lievästi sanoen amatöörimäista. Yhdelläkin rouvalla oli yläproteesi joka lievästi sanoen harmitti koska kova muovi ei ole oikea tunne herkälle terskalle. Ihmetteli siinä sitten kun kaluni suusta poistin ja halusin haarojen väliin jossa odotteli liukas ja hieno pimppi. Sanoi että kaikki ovat pitäneet hänen imutuksestaan. Epäilen että nämä tyypit olivat paikallisen kapakan kännikaloja jotka olivat menettäneet kosketusherkkyytensä sekä älynsä.

• kyllä on ihanaa ottaa kunnon kulli suuhun kun mies laskee lastin lämmin suuhuni nielen sen mielellenäni ihana tunne mies kaksikertaa kokokenut haluan sitää lisää miehtet keskenään on ihana tunne kun sais vielä suudella kiihkeästi miehet keskenään odotan yht

• Olen kanssa kokenut vanhemman miehen kanssa kaksi kertaa suihinoton ihanuuden..... kunpa vielä kokisi saman....

• Mies kaipaa imuttelua.Hki

• Minkä ikäinen Hesan mies on,joka olisi suuta vailla?

• Anonyymi kirjoitti:

Minkä ikäinen Hesan mies on,joka olisi suuta vailla?

Täällä olis 48v vailla myös...

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä olis 48v vailla myös...

No olisit nyt enemmän itsestäsi kertonut...
        Ikäsi,kokosi,millanen kulli ja mistäpäin olet?
        Imut sun luona...

• Anonyymi kirjoitti:

No olisit nyt enemmän itsestäsi kertonut...
        Ikäsi,kokosi,millanen kulli ja mistäpäin olet?
        Imut sun luona...

177/77 16 senttinen ymppis pk-seudulta ilman paikkaa

• Anonyymi kirjoitti:

177/77 16 senttinen ymppis pk-seudulta ilman paikkaa

tule riihimäkeen minun kotiini otan kullisi hellään suuhoitoon saat laskea lastin suuhuni otathan myös minun kullini suuhoitoon tule nautitaan pidempi sessio

• onse ihana tunne kun saa ison kullin suuhun ja hieroa palleasi kun lasket lastin suuhuni nielen kaiken lämpimän lastin toivottavasti saan sen jälkeen suudella sinua mies odottaa sinua

• Mulle oli iso pettymys imeä miehen kullia. Olin siitä haaveillut vuosikaudet ja sitku pääsin sitä tekemään, ni ei se oikein tuntunu miltään. Enemmän nautin siitä, että sain sitä kullia pyllyyn. Olen siis mies.

• Olen kerran imenyt miehen kullia ja se oli aivan mielettömän upeaa. Tää kalu oli tosi iso ja suonikas, oli ihanaa ottaa sen huulien väliin ja imeä. Oma kalu oli aivan kovana .

• En oo koskaan kokeillu miltä tuntuu mut nytten kun enemmän alkanu kiinnostaa ajatus toisen jätkän kaa olemisest ja suihinottoakin kun miettinyt niin se kyllä kiihottaa..

• Kyllä se huikealta tuntuu. Kova ja kuitenkin samalla samettisen pehmeä kalu suussa, tuntuu että imemistä voisi vain jatkaa vaikka kuinka kauan. Oma kalu luonnollisesti on samaan aikaan aivan kovana. Lopussa sitten lastin voi fiiliksestä riippuen ottaa suuhun tai antaa sen lentää kasvoille. Suosittelen kokeilemaan ja nauttimaan!

• Pysyykö tatti suu sisäll ku alkaa sykkii

• Tottakai!,ettei hyvät kiisselit mene hukkaan ; )

• Sehän se juuri on parasta,kiva tunne kun sperma lentää suuhun sykkien.Myös mukavaa tuntea käsin varresta se syke.Samalla yrittää runkata oman kalunsa orgasmiin.Kerran yritin sinnitellä ettei tulisi ennekuin suuhun tulvii spermaa mutta oma kalu alkoi ruikkia spermaa rekkakuskin paljaille nilkoille.Samassa alkoi rekkakuskin kalu sykkiä spermaa suuhuni,minultakin vielä tuli.Oli sellainen orgasmi joka kesti pitkään ja teki niin hyvää että näkö hämärtyi hetkeksi

• tuothan kullisi luokseni haluan nuolla terskaasi kielelläni saan sinut kunnon seisontaan lasket lastin suuhuni tiedät mikä on kunnon orkku mies tyydyttää sinut nauttisin siitä

• Jos ei naista saatavilla,niin tyytynyt miesten tuottamaan mielihyvään.
      Itse en ole koskaan koskenut toisen kaluun,eikä kyllä kukaan ole pyytänytkään,kun on alussa tehnyt selväksi,että toiminta on yksipuolista.
      Reilu 20 krt purkautunut,toisen miehen käsittelyssä,suurin osa ollut ukkomiehiä.
      On saatu spermat lentämää kädellä runkaten,imien lauettu kumiin,runkattu ja roiskinu toisen päälle ja tietenkin imetty paljasta laueten suuhun.
      Kukaan ei kyllä ole vielä nielly,mutta eiköhän senkin saa koettua vielä joskus.

• tule suuni iloksi nuolen terskaasi huolella olen mies joka nielee joka tipan kieli hierontaa päälle jos saatais toinen lasti ulos suuni odottaa sinua nauttimaan

• On ihanan kiihottavaa ottaa toisen jätkän penis suuhun, nuoleskella terskaa niin että saa kiimatipat valumaan omaan suuhun. Mitä enemmän kiimatippoja tulee sen ihanampaa ja nielaisen ne saman tien terskan päästä. Sperman mausta pidän myös ja nielen kaikki. Oon bi, mut jotenkin vielä enemmän homo kuin hetero. Jätkän kanssa imuttelu on vaan niin ihanaa :D

• Pidän siitä.

• Minua opetti rippikoulu aikaan vanhempi kaveri. Siinä iässä muutamankin vuoden ero on paljon.

• kerro sä vaan

• Kyllä sä joudut kuule ihan ite kertoo.Etkö uskalla no jatka samaan malliin ime haisevaa,Itse asiassa tarkemmin ajatellen se on sulle mulkulle ihan oikein.

• kerro sä vaan

• Ai sä taidat olla se tuhkaluukun kautta alkunsa saanut kaveri.Jutut on ihan saman tasoisia.

• Ei aavistustakaan. Mua sais kyllä imeä. Vaikka tuntuu pelkkö ajatuskin miehehestä imemässä minua melko oudolta.

• Hei minusta se tuntuu ihanalta kun kalu on todella kova ja fiilis kun saa spermalastin
      nieluun on se todella makeeta ja onhan se terveellistäkin voisin vaikka joka päivä imeä

• Eilen yksin saunassa vetelin pitkästä aikaa ja heitin valtavat lastit joista osa lensi omaan suuhuni, ekaa kertaa maistoin oikein kunnolla vielä kädeltä. Tuli jotenkin olo että olispa siistiä ottaa joskus joltain suihin alusta loppuun ja ottaispa joku iteltäkin. Vaimo ei koskaan ota loppuun saakka, vain esileikkinä / lämmittelynä imee...mikä sekin tuntuu kyllä hyvältä ei siinä. Mies 38 HKI

• Sehän tuntuu ihanalta,sekä imeä että imettää.sitä saa vaan niin harvoin.

• minusta on hienoa kun muna on suussani ja saan imeä kalua.
      Toisinaan pippelini on jäykkänä toisinaan ei.
      Tärkeintä on imettäjän nautinto.
      Tuntuu ihanalta kun Imettäjä tyhjentää sperma-lastin suuhuni ja saan niellä sen.

• Olen 68-v mies ja imen munaa säännöllisesti.
      olen kavereitteni vaki-imijä. Toisinaan imen vieraitten miesten kalua.
      Kun olen nuorena päässyt munan makuun, niin tarvitsen munaa suuhuni jatkuvasti.

• On ihanaa kun muna on suussani ja huomaan, että Imettäjä nauttii.
      Eka kerran sain imeä munaa kun luokka-kaverini pani kalunsa suuhuni.
      Tiedän kokemuksesta, kun kerran imee niin imee munaa aina.
      Olen aina ollut imijä ja on hieno tunne kun Imettäjä alistaa minut imemään.

• Itselläkin eka kerrat muodostui ylempi luokkalaisten alistamana. Joitakin kiihotti kun saivat alistaa. Niitä harmitti huomata että nautin. Toisaalta toiset vain vain nauttivat. Mun imu on parempi kuin aamuinen onanointi, niin ne sanoivat.

• olen kaksi kertaa ottanut kullin suuhuni ja saanut lastin suuhuni nielin kaiken ensi kokemus oli ihana koska kaverilla oli iso kulli hän laski lastin suuhuni pyysin että panisi minua mutta leväyhdys paikalla ei onnistunut saisimpa sen ihanan kullin perääni tavattiin janakkalan parkkipaikalla etelään suuntaan mies kaipaa kulliasi riihimäki

• Aivan mahtavaa, kun saa imeä miehen kalua. Parasta on, kun kaveri ottaa kiinni takaraivosta, määrää tahdin ja nai suuhun. Olen oppinut ottamaan yökkäämättä, vaikka kalu tulee melko syvälle kurkkuun. Mahtava tunne, kun voi ottaa kalun suuhun kahvaa myöten ja pallit läiskii vasten leukaa. Minulta ei kysytä, olen pelkkä tyydyttäjä. Kysyn kaverilta, haluaako hän laueta suuhun vai kasvoille ja toteutan toiveen. Polvillani istuen teen mitä pyydetään ja otan nöyrästi vastaan, mitä annetaan.

• Moi,olen 68v ukm,olen myös impotentti.Tykkään imeä kovaa miehistä kalua,ottaa spermat suuhun.Tuntuu hyvälle antaa laukeaminen tyydytys miehiselle miehelle.Vanhemmalla iällä olen imenyt miestä.

• Samoin täällä tykkään😎 nautin kun mies nauttii, lämpöinen kulli suussani miehen keho vääntelehtii ja henkitys kiihtyy. Parasta kun kulli alkaa sykkii suussani ja tiedostan kohta sperma purkautuu suuhuni sit imen lujaa viimeisenkin pisaran pois😎

• Itse olin se joka sai munaa peppuun juniorin ja kerran se tilanne taas ja yllätykseksi se oli suussa. Huono paikka niin se loppui siihen. Jos olisi ollut se tavallinen kerta niin se olisi voinut tuntuukin hyvälle

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotisiivous vähintään 40e/h

Suomen kotityöpalveluyhdistys ry mukaan alin kannattava hinta siivouksesta on 40e/h. Tämä on outoa, koska puhdistusaineita ja vettä kuluu 1h aikana k
      Maailman menoa
      183
      3968
    2. Puma hakee uutta elättäjää.

Nyt on nahkahousut jalassa ja Kämpissä uuteen nousuun. Taitaa olla uus lompakko hakusessa kv-staralla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2073
    3. Mies pimittää rahankäyttöään

Sain selville, että mieheni on jo kuukausia käyttänyt isoja summia rahaa tietämättäni harrastuksiinsa. Samaan aikaan hän on kertonut, ettei hänellä ty
      Parisuhde
      41
      1743