Höh..

Mihinkäs on hävinnyt sunnuntain saksalaisdekkarit? Katoin, että huomenna olis ollut hyvä päivä, kun tulee uusintana heti Komisario Palmua kolmin kappalein päivällä ja illalla vielä Komisario Montalbano ja The Wire sekä J.J. Calesta dokkari. Tänään ajattelin laittaa nauhalle Ylikomisario Morsen ja The Hourin ja sit ton Traning Dayn kans, ku en muista oonko nähnyt sitä. Wallanderin katson ku se tulee päällekkäin noiden kahden kans. Oon mä kai senkin nähnyt, mutta meneehän se ilta siinä. Oli niinku vähän luntakin maassa, mitä ulos vilkaisin. Joo, selvin päin oon.

25

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Aloitko katsoa tuota uutta sarjaa Under the Dome? Se on vähän niin kuin Twin Peaks -tyyppinen, ihan viihdyttävä :)
      Sit huomenna tulee viimeinen osa Crickly Hallin Salaisuutta, joka on aika järkyttävä, mutta hyvä sekin. - Teemalta tulee Saari ja TV2:lta Siskonpeti, mutta se nyt taitaa olla enemmän meidän naisten mieleen...

Tänään myös Midsomerin murhat ja huomenna Hercule Poirot :)

• En mä oikein jaksa noita uusia jenkkisarjoja. Vamppyyreitä, zombeja, joku jätkä jousipyssyn kanssa..siis ei helvetti.
        Ainoa, mitä katoin pari jaksoa uusista on toi Paljastava totuus, missä oli jänskä idea. Toi Crickley hall on mennyt multa kokonaan ohi kyllä. Niin, ja tulee taas uusintana Metcalfe ja Studio Julmahuvin mennen tullen:)

• under the dome on kirjana niiin paljon parempi ja mielikuvitusrikkaampi mitä kirjat yleensäkki on.. jos vaan jaksaa lukea niin ennemmin suosittelen sitä mitä sarjaa jossa on se akkapoliisiki tuttu siitä death race -leffasta. vie vähä makua moinen.

LaRito kirjoitti:

under the dome on kirjana niiin paljon parempi ja mielikuvitusrikkaampi mitä kirjat yleensäkki on.. jos vaan jaksaa lukea niin ennemmin suosittelen sitä mitä sarjaa jossa on se akkapoliisiki tuttu siitä death race -leffasta. vie vähä makua moinen.

Itse asiassa tykkäisin kyllä nimenomaan lukea kirjoja enemmän, mutta ei ole ollut olevinaan aikaa keskittyä lukemiseen enää vuosiin... - Pistänpä kuitenkin vinkin korvan taakse, kiitos ;)

• **** kirjoitti:

Itse asiassa tykkäisin kyllä nimenomaan lukea kirjoja enemmän, mutta ei ole ollut olevinaan aikaa keskittyä lukemiseen enää vuosiin... - Pistänpä kuitenkin vinkin korvan taakse, kiitos ;)

xenaaa, nyt heti nimimerkkiä kehiin ja kirjoittelemaan tänne enempi! :)

LaRito kirjoitti:

xenaaa, nyt heti nimimerkkiä kehiin ja kirjoittelemaan tänne enempi! :)

Haha ;) Kiitos kultaseni! Tulin nyt vain pistäytymään ja yritän tosissani taas pysyä pois jaloistanne jonnin aikaa... - Mutta hyvä huomio :)

• **** kirjoitti:

Haha ;) Kiitos kultaseni! Tulin nyt vain pistäytymään ja yritän tosissani taas pysyä pois jaloistanne jonnin aikaa... - Mutta hyvä huomio :)

tere siulle, jos oikeesti olet xena ;)

monte24 kirjoitti:

tere siulle, jos oikeesti olet xena ;)

Tere tere! Hauska tappa vanha tuttu :)
        Toivottavasti kaikki OK ja äitikin voi hyvin?
        Nyt kuitenkin poistun aiheuttamasta enempää aiheetonta hämminkiä eli suoraan ja suomeksi sanottuna menen saunaan :)

• **** kirjoitti:

Nyt kuitenkin poistun aiheuttamasta enempää aiheetonta hämminkiä eli suoraan ja suomeksi sanottuna menen saunaan :)

olkoot löylyt lempeät ja miellyttävät. :)

• kepu xena
        **** kirjoitti:

Miksi jazuli valehtelee äitiydestänsä?

kepu xena kirjoitti:

Miksi jazuli valehtelee äitiydestänsä?

Ei valehtele. :)

• moi platos! :) o/ ja vieläpä selväpäiselle sulle.

• Tsau. Skippasin uutiset.

• Mä noista sakemanneista ikinä ihmeemmin välittänyt, mutta Horst Schimanski oli Äijä.

Tänään muuten vitutti vähän kun kattelin ohjelmaa siitä Flow festarista. Kyllä Nick Cave olisi ansainnut ihan oman ohjelman ja keikka kokonaisuudessa. Piti mennä sinne, mutta sitten kummatkin mietittiin, ettei nyt jaksa niin isoja annoksia niitä hipstereitä. Nyt kyllä kaduttaa. Kyllä se Caven keikka olisi ollut sen hipstereiden aiheuttaman kärsimyksen arvoista.

Herran seuraavaa Suomen vierailua odottaessa...

• Schimanskithan tuli uusintana muutama vuosi sitten. Ne oli jotenkin parempia silloin ku ne kattoi ekaa kertaa joskus 90-91, vai koska ne nyt tuli. Aika kai kultas muistot tms.

Olishan toi Cave ollut ihan näkemisen arvoinen, kuten Neil Youngkin. Mulla on aivan ilmiömäisen loistava tapa bongata kaikki aina jälkikäteen. Toisaalta täältä perseenreiästä on vähän paskamaista kömpiä ihmisten ilmoille; busseja, junia, takseja..rahaa palaa, ahistaa ja jos erehtyy ottamaan häppää, ei muista mitään jälkikäteen. Muutenkin ihan pimeetä, että kaikki kiva on vain Hesassa; niinku joku elokuvakin pelkästään Rakkautta&Anarkiaa festareilla, ei muilla paikkakunnilla ollenkaan :(

https://www.youtube.com/watch?v=7obsE0DNHAQ

(katsomisen arvoinen)

• PlatosMorbidDust kirjoitti:

Schimanskithan tuli uusintana muutama vuosi sitten. Ne oli jotenkin parempia silloin ku ne kattoi ekaa kertaa joskus 90-91, vai koska ne nyt tuli. Aika kai kultas muistot tms.

Olishan toi Cave ollut ihan näkemisen arvoinen, kuten Neil Youngkin. Mulla on aivan ilmiömäisen loistava tapa bongata kaikki aina jälkikäteen. Toisaalta täältä perseenreiästä on vähän paskamaista kömpiä ihmisten ilmoille; busseja, junia, takseja..rahaa palaa, ahistaa ja jos erehtyy ottamaan häppää, ei muista mitään jälkikäteen. Muutenkin ihan pimeetä, että kaikki kiva on vain Hesassa; niinku joku elokuvakin pelkästään Rakkautta&Anarkiaa festareilla, ei muilla paikkakunnilla ollenkaan :(

https://www.youtube.com/watch?v=7obsE0DNHAQ

(katsomisen arvoinen)

Noo... Oli Brucen Turin keikat ollut aivan mielettömän hienoja. Mut sä et varmaan erityisemmin lämpene Pomolle.

Neil Young tuli tsekattua economy-mestoilta. Heh, eli aidatun alueen ulkopuolelta. Ihan hyvin sieltä näki ja kuuli. Ei tarvinnut pettyä siihenkään. Saatiin frendien kans se mitä odotettiinkin. Taattua Crazy Horsea...

Täytyy tsekata myöhemmin...

• Genio.Mente kirjoitti:

Noo... Oli Brucen Turin keikat ollut aivan mielettömän hienoja. Mut sä et varmaan erityisemmin lämpene Pomolle.

Neil Young tuli tsekattua economy-mestoilta. Heh, eli aidatun alueen ulkopuolelta. Ihan hyvin sieltä näki ja kuuli. Ei tarvinnut pettyä siihenkään. Saatiin frendien kans se mitä odotettiinkin. Taattua Crazy Horsea...

Heh, siis Turun keikat...Ettei vaan kukaan erehtyisi luulemaan Tuuriksi...

• Genio.Mente kirjoitti:

Joo, ei pomo iske. Liian keskinkertaista musaa mun makuun.

Joo, ei pomo iske. Liian keskinkertaista musaa mun makuun.

Itse kävin stadikan keikalla, siinä reilu 4 tuntia kestäneellä. En ole itsekään mikään HC-diggari, mutta kyllä mies on silti paikkansa ansainnut. U2:sesta taas diggaan huomattavasti enemmän, vaikka vitusti ärsyttääkin se Bonon maailmanparannusmissio. Hienon keikan hekin veti stadikalla. Lavalla oli oikeastikin Bändi eikä mikään Zoo-Tv skeida.

Mutta kyllä Bruce on kaikkea muuta kuin keskinkertaista. Se on vaan sinun mukavuusalueen ulkopuolella. Ja se on ihan fine. Sillä stadikan keikalla minulle suurin yllätys oli se, että kuin hyvin Pomo oikeasti osaa soittaa kitaraa...

Mut nyt on odotukset kovat kun Nine Inch Nails on tulossa toukokuussa tänne...

• Genio.Mente kirjoitti:

Itse kävin stadikan keikalla, siinä reilu 4 tuntia kestäneellä. En ole itsekään mikään HC-diggari, mutta kyllä mies on silti paikkansa ansainnut. U2:sesta taas diggaan huomattavasti enemmän, vaikka vitusti ärsyttääkin se Bonon maailmanparannusmissio. Hienon keikan hekin veti stadikalla. Lavalla oli oikeastikin Bändi eikä mikään Zoo-Tv skeida.

Mutta kyllä Bruce on kaikkea muuta kuin keskinkertaista. Se on vaan sinun mukavuusalueen ulkopuolella. Ja se on ihan fine. Sillä stadikan keikalla minulle suurin yllätys oli se, että kuin hyvin Pomo oikeasti osaa soittaa kitaraa...

Mut nyt on odotukset kovat kun Nine Inch Nails on tulossa toukokuussa tänne...

Emmä tiedä mukavuusalueesta, mutta ei vaan iske. Tää iski eilen, bongasin Spotifysta:

https://www.youtube.com/watch?v=AqTYMzhhgaQ

Aika kaukana Brucesta tai Bonosta kyllä.

Emmä tiedä mukavuusalueesta, mutta ei vaan iske. Tää iski eilen, bongasin Spotifysta:

https://www.youtube.com/watch?v=AqTYMzhhgaQ

Aika kaukana Brucesta tai Bonosta kyllä.

Tämäntyylinen musa on taas hemmetin kaukana minun mukavuusalueestani. En nyt silti lähtisi keskinkertaiseksi sanomaan.

Mitä pidät esimerkiksi Damien Ricesta? Keskinkertaista?

https://www.youtube.com/watch?v=P0UwqqLCBvc

• Genio.Mente kirjoitti:

Tämäntyylinen musa on taas hemmetin kaukana minun mukavuusalueestani. En nyt silti lähtisi keskinkertaiseksi sanomaan.

Mitä pidät esimerkiksi Damien Ricesta? Keskinkertaista?

https://www.youtube.com/watch?v=P0UwqqLCBvc

Enpäs oo tosta ennen kuullut. Pitää tsekata joku päivä paremmalla ajalla. Kiitti vinkistä :)

Enpäs oo tosta ennen kuullut. Pitää tsekata joku päivä paremmalla ajalla. Kiitti vinkistä :)

Ole hyvä.

Itselleni yks frendi vinkkas tästä jo hyvin kauan sitten kun juteltiin musasta näin niinku yleisesti. Kesti monta vuotta ennen kuin jaksoin kuunnella. Heh, sen jälkeen ajattelin et olis vaan pitänyt kuunnella heti...

Yks juttu, mikä tyypin tapauksessa harmittaa on se, että enää ei ole Lisa Hannigan mukana... :(

• t_erroristi

Tässä on sulle sakuetsivät

http://www.youtube.com/watch?v=x9Ansf9z6bs

Multa jäi kolme kappaletta lukematta kirjasta, silmiä särkee ja täällä mä häiriköin
      *eikö olekkin reilua*

Ylen Katsomosta löytyi kolme saksankielistä: docventures, jotain teinisarjoja ja yksi prisessajuttu. Onko niistä korvikkeiksi?
      (tee hakurajaus sakun kielelle)

• En mä nyt mitään saksaa kaipaa, sunnuntai-illan sarjoja vain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      285
      35534
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      85
      4854
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      29
      4664
    4. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      258
      3942
    5. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      100
      3230
    6. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      19
      2809
    7. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      61
      2626
    8. En suuttunut missään vaiheessa

Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk
      Ikävä
      12
      2044
    9. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      49
      1946
    10. Trump on jo ihan seonnut...

Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.
      Maailman menoa
      433
      1694
    Aihe