yliannostuksen naksuja :)
Vedin
17
134
Vastaukset
juustonaksujako? hitto ne on hyviä etenkin jumbonaksut, pikkasen joutuu tosin lisäämään suolaa niihin
- kiltti mies
Nimenomaan juustonaksuja :)
Ai hitto kun ovat hyviä. kiltti mies kirjoitti:
Nimenomaan juustonaksuja :)
Ai hitto kun ovat hyviä.viitsiikö niitä dipata mihinkään? vai meneekö ihan sellaisenaan. sipsien kans ostan yleensä valkosipulidipin mutta jotenki tuntuis ettei juustonaksujen kans sopis ylipäätään mikään ilman etteikö pilais makua.
Ilmoitan syöväni pähkinöitä ja juon teetä.
- kiltti mies
Etkö pidä naksuista? :)
Olen varma, että se oli elämäsi huippuhetki. Respect!
- kiltti mies
Niin olikin ja tuskin sinullakaan sen kummempaa ole tapahtunut elämäsi varrella :)
Mulla oli äsken 10 nallekarkkia, pihistin ne erään jemmapussista. On ne vähän turhan makeita. Huuhtelen jäkimaun vissyllä alas.
- kiltti mies
Ja sitten alat katsomaan transupornoa molo kädessä :)
kiltti mies kirjoitti:
Ja sitten alat katsomaan transupornoa molo kädessä :)
Miksei sun äitis hukuttanut sua omaan kusipottaasi?
Häivy!- Tosi typylle vinkki,
tosi..typy kirjoitti:
Miksei sun äitis hukuttanut sua omaan kusipottaasi?
Häivy!tämä sama heppu joka väittää sinua, kirpelaa, ziseliä jne miehiksi, kirjoittaa ainakin nimimerkeillä
vili.
MMies
Myymälän johtaja
Mr.Kalluppi (mustanikki)
marijari
sykiatrii-dazzuu
matti penis
kaarne. (mustanikki)
Kukkomies. (mustanikki)
Ratikkakuski. (mustanikki)
iso karvainen mies
y.b. off (yms)
avaruus-pete
salapoliiti
mauno kuuppa
ja heiltä saat aina samanlaisen "transumies" -vastauksen. - ghuui7oop
Tosi typylle vinkki, kirjoitti:
tämä sama heppu joka väittää sinua, kirpelaa, ziseliä jne miehiksi, kirjoittaa ainakin nimimerkeillä
vili.
MMies
Myymälän johtaja
Mr.Kalluppi (mustanikki)
marijari
sykiatrii-dazzuu
matti penis
kaarne. (mustanikki)
Kukkomies. (mustanikki)
Ratikkakuski. (mustanikki)
iso karvainen mies
y.b. off (yms)
avaruus-pete
salapoliiti
mauno kuuppa
ja heiltä saat aina samanlaisen "transumies" -vastauksen.Hyi hitto. Oksut.
- ghuui7oop
Tosi typylle vinkki, kirjoitti:
tämä sama heppu joka väittää sinua, kirpelaa, ziseliä jne miehiksi, kirjoittaa ainakin nimimerkeillä
vili.
MMies
Myymälän johtaja
Mr.Kalluppi (mustanikki)
marijari
sykiatrii-dazzuu
matti penis
kaarne. (mustanikki)
Kukkomies. (mustanikki)
Ratikkakuski. (mustanikki)
iso karvainen mies
y.b. off (yms)
avaruus-pete
salapoliiti
mauno kuuppa
ja heiltä saat aina samanlaisen "transumies" -vastauksen.Hyi hitto. Oksut.
- vcrunoilija
tosi..typy kirjoitti:
Miksei sun äitis hukuttanut sua omaan kusipottaasi?
Häivy!Mikäli haluaisin olla ilkeä, vastaisin "No, tietysti siksi, että potta oli täynnä pas*aa"
Koska en halua olla ilkeä, en vastaa noin.
- kiItti nainen
Eikö naksut ole hirveän epäterveellisiä? :)
- Ei Ruokaa:.!1#%++
.
"This is NOT FOOD"
har1!
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419