Vedin

kiltti mies

yliannostuksen naksuja :)

17

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juustonaksujako? hitto ne on hyviä etenkin jumbonaksut, pikkasen joutuu tosin lisäämään suolaa niihin

      • kiltti mies

        Nimenomaan juustonaksuja :)

        Ai hitto kun ovat hyviä.


      • kiltti mies kirjoitti:

        Nimenomaan juustonaksuja :)

        Ai hitto kun ovat hyviä.

        viitsiikö niitä dipata mihinkään? vai meneekö ihan sellaisenaan. sipsien kans ostan yleensä valkosipulidipin mutta jotenki tuntuis ettei juustonaksujen kans sopis ylipäätään mikään ilman etteikö pilais makua.


    • Ilmoitan syöväni pähkinöitä ja juon teetä.

      • kiltti mies

        Etkö pidä naksuista? :)


    • Olen varma, että se oli elämäsi huippuhetki. Respect!

      • kiltti mies

        Niin olikin ja tuskin sinullakaan sen kummempaa ole tapahtunut elämäsi varrella :)


    • Mulla oli äsken 10 nallekarkkia, pihistin ne erään jemmapussista. On ne vähän turhan makeita. Huuhtelen jäkimaun vissyllä alas.

      • brrrrrr..... siis jälkimaun...


      • kiltti mies

        Ja sitten alat katsomaan transupornoa molo kädessä :)


      • kiltti mies kirjoitti:

        Ja sitten alat katsomaan transupornoa molo kädessä :)

        Miksei sun äitis hukuttanut sua omaan kusipottaasi?

        Häivy!


      • Tosi typylle vinkki,
        tosi..typy kirjoitti:

        Miksei sun äitis hukuttanut sua omaan kusipottaasi?

        Häivy!

        tämä sama heppu joka väittää sinua, kirpelaa, ziseliä jne miehiksi, kirjoittaa ainakin nimimerkeillä

        vili.
        MMies
        Myymälän johtaja
        Mr.Kalluppi (mustanikki)
        marijari
        sykiatrii-dazzuu
        matti penis
        kaarne. (mustanikki)
        Kukkomies. (mustanikki)
        Ratikkakuski. (mustanikki)
        iso karvainen mies
        y.b. off (yms)
        avaruus-pete
        salapoliiti
        mauno kuuppa

        ja heiltä saat aina samanlaisen "transumies" -vastauksen.


      • ghuui7oop
        Tosi typylle vinkki, kirjoitti:

        tämä sama heppu joka väittää sinua, kirpelaa, ziseliä jne miehiksi, kirjoittaa ainakin nimimerkeillä

        vili.
        MMies
        Myymälän johtaja
        Mr.Kalluppi (mustanikki)
        marijari
        sykiatrii-dazzuu
        matti penis
        kaarne. (mustanikki)
        Kukkomies. (mustanikki)
        Ratikkakuski. (mustanikki)
        iso karvainen mies
        y.b. off (yms)
        avaruus-pete
        salapoliiti
        mauno kuuppa

        ja heiltä saat aina samanlaisen "transumies" -vastauksen.

        Hyi hitto. Oksut.


      • ghuui7oop
        Tosi typylle vinkki, kirjoitti:

        tämä sama heppu joka väittää sinua, kirpelaa, ziseliä jne miehiksi, kirjoittaa ainakin nimimerkeillä

        vili.
        MMies
        Myymälän johtaja
        Mr.Kalluppi (mustanikki)
        marijari
        sykiatrii-dazzuu
        matti penis
        kaarne. (mustanikki)
        Kukkomies. (mustanikki)
        Ratikkakuski. (mustanikki)
        iso karvainen mies
        y.b. off (yms)
        avaruus-pete
        salapoliiti
        mauno kuuppa

        ja heiltä saat aina samanlaisen "transumies" -vastauksen.

        Hyi hitto. Oksut.


      • vcrunoilija
        tosi..typy kirjoitti:

        Miksei sun äitis hukuttanut sua omaan kusipottaasi?

        Häivy!

        Mikäli haluaisin olla ilkeä, vastaisin "No, tietysti siksi, että potta oli täynnä pas*aa"

        Koska en halua olla ilkeä, en vastaa noin.


    • kiItti nainen

      Eikö naksut ole hirveän epäterveellisiä? :)

      • Ei Ruokaa:.!1#%++

        .

        "This is NOT FOOD"

        har1!

        .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe