Miksi ihmisten

Miksi ihmisten täytyy puolustaa jumaliansa, varsinkin kun ne jumalat sattuu useissa tapausissa olevan kaikkivoipia, jotku lentelee lentokoneella taloja päin, jotku käy hakkaamassa homoja, jokku hylkää perheenjäsenensä, ja ylipäänsäkin melko äärimmäisiä konsteja löytyy, miksi ei ihmiset anna jumaliensa hoitaa näitä hommia ihan ite, koska ne ovat kuulemma kuitenkin kaikkivoipia?

21

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zorroritari

Nokun ei ne hoida. Muttä älä kysy miksi -se olisi jumalanpilkkaa.

• Miksi se miksi kysymys olis jumalanpilkkaa?

• ilkimyksen isoisä

Vilkaise joskus *JC:n löpinöitä kreationismipalstalla. Ihmisen ei ole sopivaa kysellä Jumalan luomistöistä tjsp. (Suomeksi: turpa kiinni tai tulee h/keppiä.)

• ilkimyksen isoisä kirjoitti:

Vilkaise joskus *JC:n löpinöitä kreationismipalstalla. Ihmisen ei ole sopivaa kysellä Jumalan luomistöistä tjsp. (Suomeksi: turpa kiinni tai tulee h/keppiä.)

juu, olen niitä lueskellu. :)

• siunausta kaikille

Jumalaa ei tarvitse puolustella. Se mitä minä uskovana teen on lähetystyö. Tärkeintä minulle on, että jokaiselle menee sanoma perille ennenkuin on liian myöhäistä. Jumala ei tarvitse puolustelua mutta sana Jumalasta tarvitsee. Moni yrittää vääristellä ilmoitusta ja riistää siltä arvon. Silloin minä saavun paikalle ja teen parhaani korjatakseni tilanteen.

• ilkimyksen isopappa

Muista että sinua on kielletty olemasta tekemisissä uskottomien kanssa, syntinen. Eikö sana kuulu?

• siunausta kaikille
        ilkimyksen isopappa kirjoitti:

Muista että sinua on kielletty olemasta tekemisissä uskottomien kanssa, syntinen. Eikö sana kuulu?

Aivan. En saa seurustella mutta saan levittää uskoa ja väärinkäsitysten korjaaminen on osa sitä.

• Mutta miksi jumalasi ei tee sitä itse henkilökohtaisesti, niin ettei jää epäselvyyksiä eikä tulkinnan varaa, vaan sinun täytyy tehdä se hänen puolesta, ja ainakaan minun mielestä et tee kovin hyvää työtä, sori.

• siunausta kaikille
        A.Mikkonen kirjoitti:

Mutta miksi jumalasi ei tee sitä itse henkilökohtaisesti, niin ettei jää epäselvyyksiä eikä tulkinnan varaa, vaan sinun täytyy tehdä se hänen puolesta, ja ainakaan minun mielestä et tee kovin hyvää työtä, sori.

Uskottoman puheet eivät voi horjuttaa uskovaa. Uskova on vahva ja Herra on hänen kanssaan. Epäuskoisen puhe on hänelle sietämätöntä hapatetta.

Jumala näkee sinunkin epäuskosi ja saat siitä palkan itsellesi.

• siunausta kaikille kirjoitti:

Uskottoman puheet eivät voi horjuttaa uskovaa. Uskova on vahva ja Herra on hänen kanssaan. Epäuskoisen puhe on hänelle sietämätöntä hapatetta.

En olekaan epäillyt, että minun puheeni uskovaa "horjuttaisi", mutta kunhan muuten vaan kyselen, vaikka että miksi sinun täytyy se kertoa mitämieltä kaikkivaltias on, koska kyseinen henkihän voisi sen tehdä myös itse, ilman välikäsiä, niin ettei jäisi minkäänlaista epäselvyyttä, sinähän tyydyt vain turhanpäiväiseen uhkailuun, "usko tai muuten... "

• Ikiateisti.
        A.Mikkonen kirjoitti:

En olekaan epäillyt, että minun puheeni uskovaa "horjuttaisi", mutta kunhan muuten vaan kyselen, vaikka että miksi sinun täytyy se kertoa mitämieltä kaikkivaltias on, koska kyseinen henkihän voisi sen tehdä myös itse, ilman välikäsiä, niin ettei jäisi minkäänlaista epäselvyyttä, sinähän tyydyt vain turhanpäiväiseen uhkailuun, "usko tai muuten... "

Siunausta kaikille on trolli, katso toinen tämänpäiväinen ketju

• siunausta kaikille
        A.Mikkonen kirjoitti:

Myös Paavalia syytettiin uhkailusta ja pelottelusta, vaikka hän vain kertoi mitä hänelle oli ilmoitettu. On totuus, että ihminen on Jumalalle portto, jos elää epäuskossa.

• Ikiateisti. kirjoitti:

Siunausta kaikille on trolli, katso toinen tämänpäiväinen ketju

Niinhän toi taitaa olla, mutta sitkee sellainen. :)

• siunausta kaikille
        siunausta kaikille kirjoitti:

Myös Paavalia syytettiin uhkailusta ja pelottelusta, vaikka hän vain kertoi mitä hänelle oli ilmoitettu. On totuus, että ihminen on Jumalalle portto, jos elää epäuskossa.

Jumala käyttää epäuskoisia prostituoituinaan.

• siunausta kaikille kirjoitti:

Mutta tuossakin käytettiin välikäsiä.

• Apo-Calypso
        siunausta kaikille kirjoitti:

Pidä partapellesi sekä läpimätä ja kupansyömä "uskosi" ja rupinen satukirjasi.

• I am god

"Miksi ihmisten täytyy puolustaa jumaliansa,"

Koska jumalia ei ole. Ihmiset puolustavat omia mielikuviaan ja toiveitaan.

• zyrt

Ei ne jumaliaan puolusta vaan omaa uskomustaan ja siis itseään.

• näin se on

Joka noin tekee "jumalansa nimissä" ei ole löytänyt rauhaa Jeesuksessa ja ei ole löytänyt yhteyttä Isään Jumalaan vaan on sairas ja hänen jumalkaipuunsa täyttää jumalisuuden kaipuu ja korvikejumala, siis epäjumala. Lue Apostolien teot luku 17.
      Varmaan aidosti asiaa ateistina pohdit, kun et ole päässyt todelliseen jumalyhteyteen.
      Jos ihminen ei ole löytänyt Jumalaa hän sisimmän täyttää epäjumala, saatanapalvonta ja jopa ateismi.

• "miksi ei ihmiset anna jumaliensa hoitaa näitä hommia ihan ite"

Eiköhän se johdu ihan siitä, että ihmiset tiedostamattaan tajuavat, etteivät jumalat tee mitään. Jotkut eivät kuitenkaan uskalla tai ymmärrä tehdä siitä johtopäätöksiä, kuten että jumalia ei taida olla olemassakaan oman pään ulkopuolella.

• "...miksi ei ihmiset anna jumaliensa hoitaa näitä hommia ihan ite, koska ne ovat kuulemma kuitenkin kaikkivoipia?"

Niin, miksi jumalat eivät itse ole toteuttaneet laeissaan antamiaan tuomioita, esimerkiksi kivityksiä, vaan ovat aina delegoineet ne marioneteilleen. Jumalilla olisi useita keinoja homoseksuaalisen käytöksen poistamiseen planeetalta, mutta jostain syystä he vain valitsevat ajatustensa julkituomiseen kanavan, joka usein kärsii eriasteisesta persoonallisuushäiriöstä - joka tietenkin saattaa johtua jumalien interventiosta ihmisen mieleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      319
      4113
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      7
      2538
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      313
      2536
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      69
      2240
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      79
      1871
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      410
      1627
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      31
      1419
    8. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1265
    9. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1228
    10. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      34
      1192
    Aihe