Mun elämää on tässä viime vuodet varjostanut elämän tyhjyys. Tänään ovella kävi jehovan todistajia. Pyysin heiltä lappusen jonka sitten luin rauhassa. Tämä kohta ei paljoa helpottanut tai herättänyt kilpailuhenkeä minussa.
Kuinka monta ihmistä taivaaseen menee? Jeesus sanoi, että heitä on "pieni lauma" (luukas 12:32). Heidän lopullinen määränsä on 144 000. He tulevat hallitsemaan maata Jeesuksen kanssa. (Ilmesryksen 14:1)
Eli on jo päätetty taivaaseen pääsevistä? Heitä on "pieni lauma". Mulla meinas herätä pieni toivon kipinä, mutta nyt tuntuu että vois heittää "hanskat tiskii"...
Kävi ovella todistajia
9
114
Vastaukset
- en haluu Kunkuksi
Paratiisissa Maan päällä elelee sitten loput,
miljardit ihmiset.Ne hallittavat siis.
Jumala loi ensimmäisen,Eden-paratiisin
Maan päälle, ja ihmiset siihen asumaan.
Ei ihmiskehoa taivasta varten luotu.
Kumma vimma immeisillä sinne Taivaaseen painua?
Eikös olis kiva täällä Maan päällä
jutella Mooseksen, Nooan ja Johannes Kastajan kanssa, esimerkiksi? Siinä Paratiisissa joka Maan päälle ennallistetaan...
Kaikella kunnioituksella, ei mua ainakaan kiinnostas olla henkiolento Taivaassa,
vaikka kuinka sais hallita Kristuksen hallitsijatoverina.maan päällä olevia.
Joo, porukat halua sinne Taivaaseen Hallitsijoiksi?
sillä asenteella ei taida kyl päästä yhtään minnekään.Älä laske heitä sisään äläkä ota heiltä mitään vastaan
Jehovan todistajista varoitetaan jo Raamatussa
2JOH.1:9 Kuka ikinä menee edemmäksi eikä pysy Kristuksen opissa, hänellä ei ole Jumalaa; joka siinä opissa pysyy, hänellä on sekä Isä että Poika.
10 Jos joku tulee teidän luoksenne eikä tuo mukanaan tätä oppia (Jehovan todistajat), niin älkää ottako häntä huoneeseenne älkääkä sanoko häntä tervetulleeksi;
11 sillä joka sanoo hänet tervetulleeksi, joutuu osalliseksi hänen pahoihin tekoihinsa.- ...
totuusvoittaaaina kirjoitti:
Älä laske heitä sisään äläkä ota heiltä mitään vastaan
Jehovan todistajista varoitetaan jo Raamatussa
2JOH.1:9 Kuka ikinä menee edemmäksi eikä pysy Kristuksen opissa, hänellä ei ole Jumalaa; joka siinä opissa pysyy, hänellä on sekä Isä että Poika.
10 Jos joku tulee teidän luoksenne eikä tuo mukanaan tätä oppia (Jehovan todistajat), niin älkää ottako häntä huoneeseenne älkääkä sanoko häntä tervetulleeksi;
11 sillä joka sanoo hänet tervetulleeksi, joutuu osalliseksi hänen pahoihin tekoihinsa."Älä laske heitä sisään äläkä ota heiltä mitään vastaan"
Miksen voi kutsua hetä sisään, ja ottaa heiltä mitään vastaan.
Ei Raamattu varoita Jehovan Todistajista. Minä en ole ainakaan löytänyt Raamatusta jaetta , missä näin kerrotaan. - Siitä sait
... kirjoitti:
"Älä laske heitä sisään äläkä ota heiltä mitään vastaan"
Miksen voi kutsua hetä sisään, ja ottaa heiltä mitään vastaan.
Ei Raamattu varoita Jehovan Todistajista. Minä en ole ainakaan löytänyt Raamatusta jaetta , missä näin kerrotaan.Tsot tsot. Uudemmaailmankäännös Ef 2:3
- Pohtija..
"Kumma vimma immeisillä sinne Taivaaseen painua?
Eikös olis kiva täällä Maan päällä "
-asia ei ole aivan noin ykseinkertainen,henkilö joka on esim:pienen ikänsä uskonut kuoleman jälkeiseen elämään kuten mahdolliseen taivaaseen pääsyyn ei voi käsittää mitään paratiisia maan päällä, ja että hän ruumiillisesti lihassa eläisi täällä maan päällä edelleen.
-Sitten toinen on haluaako elää edes täällä maanpäällä kun raamatussa on taivaaseen pääsy mahdollisuus joillakin.
Asia ei ole niin yksiselitteinen,jotkut eivät halua edes elää ikuisesti taivaassa tai maanpäällä.
Toinen on sitten se ettei jehovan todistajana oleminen ole varma pääsy paratiisiin tai taivaaseen.(on toivo).
Aloittaja kertoo.......
"Tämä kohta ei paljoa helpottanut tai herättänyt kilpailuhenkeä minussa."
On erittäin vaikeaa saada lohdutusta jos henkiset voimavarat on muutenkin heikoilla,ehkä uutuudesta voi saada hetkeksi uutta virtaa tai sisältöä, mutta se ei kestä välttämättä niin että se olisi sydänmessä.
Kilpailu henkeä ei saisi olla niin että aloitaa kiistelyn,se veisi voimavarat entisestään.
Kaikista tärkein olisi puolueeton tutkiminen,jehovan todistajien materiaalia ja osallistumalla kokouksiin ja miettien.
Jo pelkästään näillä saadaan täytettyä tyhjyyttä sangen paljon.Ainakin ajallisesti.
Mutta jokainen tekee oman ratkaisunsa haluaako tutkia.
"Hukassa 24/7"
Teet mitä teet ,mutta minua elä syytä mistään,saatat saada uuden tulevaisuuden tai menettää........ vaikka esim:10 vuotta elämästä sekä .mahdollisesti jopa mielenrauhan.
-Jos kaikki ei mene niin kuin ajattelit niin muista
Itse päätät! ,kunhan muistat ettet syytä ketään ihmistä edes todistajia.
En siis yllytä suuntaa enkä toiseen,jokainen saa itse päättää. - myötä häpeää
Vielä kerkeää käydä paratiisissa, on olemassa oikea paikka esim. paratiisisaari, muuta paratiisia ei tule koskaan olemaan kun kuolee, ei tänne tulla enään henkseleitä paukutteleen ja sanota, että jeesus on mun kaveri. ja mitä nämä hallitsee?? pieksevätkö he sitten syntisiä sen 1000 v. ja katoavat sen jälkeen johonki? Pitkä olis kyllä olla jollottaa ja hymyillä maireasti päivästä päivään, kyllä tuntuu nyt jo niin teennäiseltä hommalta, ennemmin tämä kuullostaa vallaan halusta ja himosta, eli halutaan alistaa ns. normaalit ihmiset jotka ovat ollet kilttejä ikänsä tai avuton lapsi.jotenki tuntuu järkyttävältä ajattelutavalta jumalan ja jeesuksen leikit ihmisten kanssa, miksei jumala heti keksinyt paratiisia ja hallinnut näitä ihmisiä? Hänestä on varmaan hauska leikkiä ihmisten kanssa ja niiden tuhansien eri uskontokuntien jotka kaikkii luulee olevansa oikeassa. mutta minun puolesta kaikki lahkot saa harrastaa uskoaan niin paljon kuin haluaa...varmaan se voittaa joka kerää eniten maailman cupin voittoja. Taannoin kävi niitä oven takana kolistelijoita, tarjosin heille kahvit ja he saivat purkaa huolensa maailman tapahtumista, mutta ei se ole juurikaan muuttunut -70 luvulta. Onhan sotia ollut jo tuhansia vuosia ja muita ongelmia, ei ne siitä tule muuttumaan niin kauan kuin ihmisiä elää tällä telluksella. Kyllä ihmiset on tietoisia vääryyksistä sodista ym..ei niitä tarvi enään ovella käydä kertomassa, ei voi tuntea muuta kuin myötähäpeää. En kehtais nyt lähteä kulkeen ihmisten ovien taakse ja ilmoittaa, että maailmalla kaikki sekaisin, tule äkkiä uskoon niin "ehkä" pelastut, kylmät väreet kulkis kyllä selkäpiissä ja hävettäs. Varmaan soittasivat piipaa auton kun vielä tietäsivät että en kuulu lahkoon, mutta lahkossa jos on,niin ihmiset koittaa jotenki ymmärtää heitä.
- Paratiisi Maan pääll
Lomaparatiisi
hiihtoparatiisi
lasketteluparatiisi
sukeltajan paratiisi
kalastusparatiisi
puutarhaharrastajan paratiisi....
kaikki mainoksista poimittuja kohteita.
IhanTelluksen eli Maan päällä kaikki ovat.... - erikoistienraivaaja
Paratiisi Maan pääll kirjoitti:
Lomaparatiisi
hiihtoparatiisi
lasketteluparatiisi
sukeltajan paratiisi
kalastusparatiisi
puutarhaharrastajan paratiisi....
kaikki mainoksista poimittuja kohteita.
IhanTelluksen eli Maan päällä kaikki ovat....ostosparatiisi
- bling-ostaostaOSTAAA
erikoistienraivaaja kirjoitti:
ostosparatiisi
Täälä ne on Ostoshelvettejä ,
ruuhkaisine ja äkeine ihmismassoineen
kera kammottavan taustamusiikin ...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 928405
- 926485
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586314Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344991Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo593520- 453351
- 503295
- 442889
- 562862
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512836