Jos tapaatte naisen ensimmäistä kertaa esim. baarissa, mitään sen syvällisempiä ei keskustella. enemmänkin niitä näitä ja nainen on pukeutunut seksikäästi muttei tyrkyksi niin mistä saatte kuvan tai tunteen naisestä että on on ns. "vaimomatskua". Vaikka nainen ei olisi mikään seinäruusunen, tanssii kunnolla, juttelee, flirttailee ja pitää hauskaa ilman että miettii miltä näyttää.
Mulle on usein uusi mies tuttavuus koko aikuis-iän ajan sanonut, että olen se nainen jonka kanssa mennään naimisiin tai etten ole yhden yön tuttu, vaikka ei olla sen pahemmin vakavia puhuttu. Jotkut miehet eivät ole halunneet tapailla mua, koska ovat kuvitelleet että se johtaisi vakavampaan. Luulin ensin ettei miehiä vaan kiinnosta ja se on tapa lopettaa jutustelu/suhde hyvällä tavalla, mutta olen saanut senverran usein pakit tämän takia ja/tai musta on sanottu että annan tämän kuvan. Eikä mun kavereilla ole ollu vastaavia kokemuksi ja hekään eivät osaa sanoa miksi musta saa tällaisen ensivaikutelman.
Mistä tunnistatte tuntemattomasta ns. vaimomatsku naisen?
27
1263
Vastaukset
Käytöksestä, pukeutumistyylistä, kävelytyylistä, kasvonpiirteistä. Kaikista niistä puuttuu bimboleima.
- aIbatrossi
En edes etsi vaimomatskua
hyvä sexy riittää - 3 vuotta aikaa
Sama täällä... Oon miesten mielestä vaimomatskua ja siitä syystä kukaan ei halua tutustua ja olenkin jäänyt yksin, kun ne "ei vaimomatskut" ovat kaikki päässeet naimisiin ja saaneet perheen....
Ei voi kuin huokaista syvään ja miettiä mitä tällä elämällä tekisi, kun ei voi saada kumppania eikä perhettä...
Olenkin päättänyt panostaa ihan tosissani ulkonäköni paranteluun, jospa sitten homma ottaisi tuulta alleen. Ihmiset on pinnallisia, vaikka kuka sanoisi mitä. Hyvännäköiset ei jää yksin. Aijon ottaa silikonit ja tehdä muutamia operaatioita kasvoihin, lisää symmetriaa eli kauneutta. Täyteläisemmät huulet, kevyt kulmien kohotus (koska olen vielä vähän alle 30), nenänpään muotoilu, täyteainetta poskipäihin ja silmänalusiin (tear through injections) ja sitten hammasrivistön hienosäätöä ja hampaidenvalkaisu. Sitten ainakin olen tehnyt kaikkeni. Ja jos ei sitten löydy kumppania, niin junan alle. Itse en ainakaan jaksa elää lopunelämääni sinkkuna. Jos en 32- vuotiaana noiden operaatioiden jälkeen ole löytänyt kumppania, niin sitten se on merkki siitä, että oon turha kasa paskaa ja tapan itseni. En aijo jäädä tänne looserina pyörimään ja katsomaan kun muut ympärillä saa kaiken ja itse ei saa mitään.Heh, et voi olla tosissaan...
Mut ota kylpyammeseilori täältä. Sille nyt varmaan kelpaa minkälainen nainen tahansa...- Kiskisu
Ei ole syy, miksi olet yksin, se että olisit vaimomatskua.
Genio.Mente kirjoitti:
Heh, et voi olla tosissaan...
Mut ota kylpyammeseilori täältä. Sille nyt varmaan kelpaa minkälainen nainen tahansa...Toisaalta luulen, että kun on tosi kyseessä, se huomaa olevansa munaton eikä tule uskaltautumaan treffeille...
Joten kyllä sä joudut ne kirurgiset toimeenpiteet teettämään... :(- aIbatrossi
Genio.Mente kirjoitti:
Toisaalta luulen, että kun on tosi kyseessä, se huomaa olevansa munaton eikä tule uskaltautumaan treffeille...
Joten kyllä sä joudut ne kirurgiset toimeenpiteet teettämään... :(Miten nuo gempsun irrationaaliset ideat syntyvätkään Lasolissa lilluvissa aivonrippeissä, joka atrofialta vielä säästynyt?
Itse Allah on suonut jälkeläisiä kui on taivaalla tähtiä--oli parempi anoa vasektomia, ettei tule tilaamattomia äpäriä. Virossakin on yx äpärä, kun pyöritin Saarenmaalla pellavapäätä neukkuaikaan, silloin ei voinutelareitkaan virotar vaatia......
Olen ehkä napalankokin gemsun kanssa---flikka oli ilmiselvä bändäri
Onnex ei klamydiaa saanut.
Keittömestari ei jonkin pirttihirmunmakaronivelliä syö.
Pattayalla on rakenteilla suomalaisille hoitokoti ja siihen rahani riittävät vielä pilden
ja nuru-hieronnan lisäxi kauniilta ämmiltä
Mihin tarvisin kalliixi tulevaa udmurttiämmää? aIbatrossi kirjoitti:
Miten nuo gempsun irrationaaliset ideat syntyvätkään Lasolissa lilluvissa aivonrippeissä, joka atrofialta vielä säästynyt?
Itse Allah on suonut jälkeläisiä kui on taivaalla tähtiä--oli parempi anoa vasektomia, ettei tule tilaamattomia äpäriä. Virossakin on yx äpärä, kun pyöritin Saarenmaalla pellavapäätä neukkuaikaan, silloin ei voinutelareitkaan virotar vaatia......
Olen ehkä napalankokin gemsun kanssa---flikka oli ilmiselvä bändäri
Onnex ei klamydiaa saanut.
Keittömestari ei jonkin pirttihirmunmakaronivelliä syö.
Pattayalla on rakenteilla suomalaisille hoitokoti ja siihen rahani riittävät vielä pilden
ja nuru-hieronnan lisäxi kauniilta ämmiltä
Mihin tarvisin kalliixi tulevaa udmurttiämmää?Pointti oli vaan siinä, että todellisuus sinun tapauksessa olisi ihan jotain muuta kuin se mielikuva mitä sä täällä itsestään hyvin tökeröllä tavalla yrität luoda. Tiedät sen itsekin ja sen takia sinusta ei olisi tapaamaan livenä ainuttakaan palstan naista(jos joku jostain kumman syystä haluaisi tavata sinut). Eli selitä mitä selität, mutta säälittävä vaippahousu kylpyammeseilori olet ja et siitä enää miksikään muutu. Et ainakaan parempaan suuntaan...
Jos taas itse jostain kumman syystä haluaisin tavata jonkun palstan naisen ja joku palstan naisista minut, reaktiot olisivat täysin toisenlaisia. Uskotko? Et tietenkään, mutta minä jostain syystä uskon. Miksiköhän...?
Mutta ei se mitään. Onneksi sulla on The Palsta, missä sä voit kuvitella olevasi kovakin pano- ja naistenmies. Parempi vaan, että häröilet täällä etkä livessä...- RekN
Genio.Mente kirjoitti:
Pointti oli vaan siinä, että todellisuus sinun tapauksessa olisi ihan jotain muuta kuin se mielikuva mitä sä täällä itsestään hyvin tökeröllä tavalla yrität luoda. Tiedät sen itsekin ja sen takia sinusta ei olisi tapaamaan livenä ainuttakaan palstan naista(jos joku jostain kumman syystä haluaisi tavata sinut). Eli selitä mitä selität, mutta säälittävä vaippahousu kylpyammeseilori olet ja et siitä enää miksikään muutu. Et ainakaan parempaan suuntaan...
Jos taas itse jostain kumman syystä haluaisin tavata jonkun palstan naisen ja joku palstan naisista minut, reaktiot olisivat täysin toisenlaisia. Uskotko? Et tietenkään, mutta minä jostain syystä uskon. Miksiköhän...?
Mutta ei se mitään. Onneksi sulla on The Palsta, missä sä voit kuvitella olevasi kovakin pano- ja naistenmies. Parempi vaan, että häröilet täällä etkä livessä...Hahah :-D Täsmälleen samat sanat sopivat itseesikin.
- EmmanueIIe
Genio.Mente kirjoitti:
Pointti oli vaan siinä, että todellisuus sinun tapauksessa olisi ihan jotain muuta kuin se mielikuva mitä sä täällä itsestään hyvin tökeröllä tavalla yrität luoda. Tiedät sen itsekin ja sen takia sinusta ei olisi tapaamaan livenä ainuttakaan palstan naista(jos joku jostain kumman syystä haluaisi tavata sinut). Eli selitä mitä selität, mutta säälittävä vaippahousu kylpyammeseilori olet ja et siitä enää miksikään muutu. Et ainakaan parempaan suuntaan...
Mutta ei se mitään. Onneksi sulla on The Palsta, missä sä voit kuvitella olevasi kovakin pano- ja naistenmies. Parempi vaan, että häröilet täällä etkä livessä...Uskot koska olet luonut itsellesi palstasta keinotodellisuuden, jossa kaikki menee niinkuin märissä unissasi. Ole kerranki rehellinen itsellesi ja myönnä pois .
RekN kirjoitti:
Hahah :-D Täsmälleen samat sanat sopivat itseesikin.
Voi olla. Tai sitten ei...Sitähän sinä et voi tietää...
EmmanueIIe kirjoitti:
Uskot koska olet luonut itsellesi palstasta keinotodellisuuden, jossa kaikki menee niinkuin märissä unissasi. Ole kerranki rehellinen itsellesi ja myönnä pois .
Heh, minun todellisuuteni on kyllä jossain muualla kuin täällä... Ja sitäpaitsi minä harvemmin puhun näistä asioista vastoin koettua tietoa...
Genio.Mente kirjoitti:
Voi olla. Tai sitten ei...Sitähän sinä et voi tietää...
Heh, tulipa muuten nopeasti kommentit mulle...
Kävikö aika pitkäksi minua odotellessa?- RekN
Genio.Mente kirjoitti:
Heh, tulipa muuten nopeasti kommentit mulle...
Kävikö aika pitkäksi minua odotellessa?Kullannuppelo, sinähän olet täällä aina. Ei vaadi ihmeitä osua samaan aikaan piipahtamaan ;-)
RekN kirjoitti:
Kullannuppelo, sinähän olet täällä aina. Ei vaadi ihmeitä osua samaan aikaan piipahtamaan ;-)
Voi kuules...
Minä olen ollut tänään pois himasta yli 12 tuntia. Jos nyt sattuu kiinnostamaan... Mutta vanha kumiankka viettää täällä aika paljon aikaa. Näin niinku esimerkiksi...- albatrossi
Genio.Mente kirjoitti:
Voi kuules...
Minä olen ollut tänään pois himasta yli 12 tuntia. Jos nyt sattuu kiinnostamaan... Mutta vanha kumiankka viettää täällä aika paljon aikaa. Näin niinku esimerkiksi...Mistäs eestin hippi tietäis, keitä olen pers, koht. tavannut
Ei niistä leuhkita, kuten gempsu on muka Rovaniemelläkin paneskellut
ja totuus: Pasilassa jo sammui ja heräsi putkassa
Kone on aina auki ja välillä vilkaisen olisos muutakin, kuin gempsu/dazu
legendaa
En mää sun koneessa asu sentään, puliukko111!!!111 albatrossi kirjoitti:
Mistäs eestin hippi tietäis, keitä olen pers, koht. tavannut
Ei niistä leuhkita, kuten gempsu on muka Rovaniemelläkin paneskellut
ja totuus: Pasilassa jo sammui ja heräsi putkassa
Kone on aina auki ja välillä vilkaisen olisos muutakin, kuin gempsu/dazu
legendaa
En mää sun koneessa asu sentään, puliukko111!!!111Heh, et mun koneessa, mutta palstalla melkein 24/7...
Ja sitäpaitsi en usko edes tältä palstalta löytyvän niiiiiin tyhmää tai hullua naista, joka sinut tavata haluaisi. Kyllä sä joudut etsimään vielä pahemman hourulan, jos meinaat jonkun naisen jostain keskustelupalstalta treffeille saada...
Toisaalta... Heh, onhan dazullakin käynyt joskus flaksi...- sama täällä mmmnbg
Genio.Mente kirjoitti:
Toisaalta luulen, että kun on tosi kyseessä, se huomaa olevansa munaton eikä tule uskaltautumaan treffeille...
Joten kyllä sä joudut ne kirurgiset toimeenpiteet teettämään... :(Minä olen kuulemma myös ns vaimomatskua, ollut koko ikäni, vaikken ole koskaan halunnut häitä tms. En tiedä mikä piirre se on, ehkä miestä pelottaa potentiaalinen sitoutuminen. Löysin avomieheni lopulta siten, että menin ehdottamaan hänelle baarissa yhdenillan suhdetta ja kerroin, että olen sitoutumiskammoinen luonne. Siitäkös mies innostui ja alkoi pyytämään treffeille, eikä tullut edes sitä yhden illan suhdetta. Kuulemma hän tiesi heti, että haluaa kanssani vakavan suhteen, eikä siksi lähtenyt yöksi. Ja kuulemma minusta paistoi läpi, etten ole oikeasti sellainen nainen, joka harrastaisi yhden illan suhteita, vaan olin heti "vaimomatskua".
Käsittämätöntä miehen logiikkaa, jonka voi selittää vain sillä, että mies oikeasti etsi vakavaa suhdetta, mutta kynnys ryhtyä siihen pelotti, joten uskalsi alkaa tutustua tällaiseen vaimomatskuun, kun heti aluksi tein selväksi, etten missään tapauksessa vaadi mitään vakavaa. Outoa, sanon minä, eikä ehkä tolmi kaikilla, mutta varmaan rennompi ja vähemmn vakavalta näyttävä suhtautuminen deitailuun auttaa vaimomatskuisia naisia.
Eiköhän niillä miehillä ole monenlaisia ihanteita ja ajatuksia, millainen sen vaimon pitäisi olla. Ei ole olemassa mitään yhtä vaimomatsku-tyyppiä. Jos joku ei halua jatkaa tapailua, tuo taitaa olla vain ympäripyöreä tapa sanoa, että olet vaimomatsku-tyyppiä -vaimo jollekin muulle miehelle siis, ei hänelle.
- vaimomatsku?
Mulla ei ole huonoa itsetuntoa ja ei kyllä taida olla ulkonäöstä kiinni. Usein kehutaan kauniiksi, enkä koe olevani epämielyttävän näköinen.
On se vähän outoa että mulle annetaan pakit vaimomatsku kuvan takia, mutta lukuisille kavereilleni tätä selitystä ei ole koskaan tullut vastaan...- no,
miten sinä eroat näistä kavereistasi?
päätin alle 20 vuotiaana etten mene ikinä naimisiin enkä hommaa lasta.
en katso naisia sillä tavoin et kiinostais sitoutua- Kiskisu
Ja olet pysynyt kannassasi etkä katunut?
Kiskisu kirjoitti:
Ja olet pysynyt kannassasi etkä katunut?
en ole katunut, joskus tosin miettinyt millaista ois ollut olla isä.
- Kiskisu
monte24 kirjoitti:
en ole katunut, joskus tosin miettinyt millaista ois ollut olla isä.
No ehdithän sä vielä isäksi jos mieli muuttuu.
Kiskisu kirjoitti:
No ehdithän sä vielä isäksi jos mieli muuttuu.
en ehdi, se olisi lasta kohtaan väärin
- m....
Onpa tä keskustelu taas pysynyt aiheessa...
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti28535534Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s854854Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos294664Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2583942Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori1003230Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös192809Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta612626En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122044Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi491946Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.4331694