Muutaman kerran on tullu haettua kavereita tuolta yksinäisyyspalstalta ja muutama kaveri on sitä kautta myös jo löytynyt. En kuitenkaan koe tuntevani vielä liiaksi ihmisiä, joten jatkan haeskelua.
Olen 25-vuotias mies. Muutin Turkuun n. 1,5 vuotta sitten Pohjanmaalta ja olen viihtynytkin näissä maisemissa ihan hyvin. Sosiaalisten tilanteiden pelko on tosin hieman vaikeuttanut kaverien löytämistä, mutta suurta haittaa siitä ei sopivassa seurassa ole. Mua kiinnostaa mm. ulkona oleskelu kesäisin, puhuminen mielenkiintoisista asioista ja illanvietot mukavassa seurassa. Yritän olla reilu ja toiset huomioiva kaveri. Mulla ei taida olla suurempia kriteereitä, eli kaikki saavat ottaa halutessaan yhteyttä privaviestillä tai vastailemalla tähän ketjuun. Kiitos! :)
Kavereita Turun seudulta?
6
309
Vastaukset
- sielläjatäällä
Hei!
Mulla on hieman vastaavanlainen tilanne. Muutin Turkuun opiskelun perässä ja (siirto-opiskelija) nyt on tullut asuttua täällä noin 1,5 vuotta. Jostain kumman syystä uusia kaverisuhteita täällä en ole saanut luotua. Jos kiinnostuit niin ota sähköpostitse yhteyttä panthers(ät)mail.ru ja jatketaan jutustelua siellä. Esittelen mielelläni itseni :)- Putunaali
kahlittu88 kirjoitti:
^ Laitoin mailia
Hei!
Tässä läheällä Turkua asuva 18-vuotias poikamies, että jos tarvitset seuraa Turun keskustassa niin käyn siellä arkisin Ma - Pe, minulla ei ole juurikaan kavereita joten jos seura kelpaa niin ilmoittele. Jos omistat Skypen niin juttelen siellä mielelläni ... Skypenimi "Putunaali"
Kysy jos on jotain kysyttävää, yritän vastata mahdollisimman pian
Moikka, Olen koht 20 vuotias poika/tyttö ja olen juuri muuttanut tänne turku ja en tunne vielä ketään. Olis kiva saada joku kenen ka vois mennä ulos kävelemään tai baari tai tehdä ihan miten vaan jotain hauska :D Olen hyvä kuuntelija ja olen hauska vaikka joskus mun jutut on vähän tyhmiä mutta sellainen minä olen jos olet kiinnostunut niin voit lähetä mulle sähköposti
[email protected]sielläjatäällä minkä ikänen oot? Missä päin Turkua asustelet?
- Kkorrik
Moikka! :) muutin viime kuussa turkuun opiskelemaan ja etsiskelen uusia ystäviä ja tuttavia kaikenlaiseen ajanviettoon. Olen 22- vuotias nainen ja asun Kaarinassa, voitaisiin porukalla käydä syömässä/ kahvilla tms? :) terkuin, [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171024- 128920
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504