Muutaman kerran on tullu haettua kavereita tuolta yksinäisyyspalstalta ja muutama kaveri on sitä kautta myös jo löytynyt. En kuitenkaan koe tuntevani vielä liiaksi ihmisiä, joten jatkan haeskelua.
Olen 25-vuotias mies. Muutin Turkuun n. 1,5 vuotta sitten Pohjanmaalta ja olen viihtynytkin näissä maisemissa ihan hyvin. Sosiaalisten tilanteiden pelko on tosin hieman vaikeuttanut kaverien löytämistä, mutta suurta haittaa siitä ei sopivassa seurassa ole. Mua kiinnostaa mm. ulkona oleskelu kesäisin, puhuminen mielenkiintoisista asioista ja illanvietot mukavassa seurassa. Yritän olla reilu ja toiset huomioiva kaveri. Mulla ei taida olla suurempia kriteereitä, eli kaikki saavat ottaa halutessaan yhteyttä privaviestillä tai vastailemalla tähän ketjuun. Kiitos! :)
Kavereita Turun seudulta?
6
209
Vastaukset
- sielläjatäällä
Hei!
Mulla on hieman vastaavanlainen tilanne. Muutin Turkuun opiskelun perässä ja (siirto-opiskelija) nyt on tullut asuttua täällä noin 1,5 vuotta. Jostain kumman syystä uusia kaverisuhteita täällä en ole saanut luotua. Jos kiinnostuit niin ota sähköpostitse yhteyttä panthers(ät)mail.ru ja jatketaan jutustelua siellä. Esittelen mielelläni itseni :)- Putunaali
kahlittu88 kirjoitti:
^ Laitoin mailia
Hei!
Tässä läheällä Turkua asuva 18-vuotias poikamies, että jos tarvitset seuraa Turun keskustassa niin käyn siellä arkisin Ma - Pe, minulla ei ole juurikaan kavereita joten jos seura kelpaa niin ilmoittele. Jos omistat Skypen niin juttelen siellä mielelläni ... Skypenimi "Putunaali"
Kysy jos on jotain kysyttävää, yritän vastata mahdollisimman pian
Moikka, Olen koht 20 vuotias poika/tyttö ja olen juuri muuttanut tänne turku ja en tunne vielä ketään. Olis kiva saada joku kenen ka vois mennä ulos kävelemään tai baari tai tehdä ihan miten vaan jotain hauska :D Olen hyvä kuuntelija ja olen hauska vaikka joskus mun jutut on vähän tyhmiä mutta sellainen minä olen jos olet kiinnostunut niin voit lähetä mulle sähköposti
[email protected]sielläjatäällä minkä ikänen oot? Missä päin Turkua asustelet?
- Kkorrik
Moikka! :) muutin viime kuussa turkuun opiskelemaan ja etsiskelen uusia ystäviä ja tuttavia kaikenlaiseen ajanviettoon. Olen 22- vuotias nainen ja asun Kaarinassa, voitaisiin porukalla käydä syömässä/ kahvilla tms? :) terkuin, [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173946
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842439Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731587Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231067- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42882Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73841- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800