Kavereita Turun seudulta?

Muutaman kerran on tullu haettua kavereita tuolta yksinäisyyspalstalta ja muutama kaveri on sitä kautta myös jo löytynyt. En kuitenkaan koe tuntevani vielä liiaksi ihmisiä, joten jatkan haeskelua.

Olen 25-vuotias mies. Muutin Turkuun n. 1,5 vuotta sitten Pohjanmaalta ja olen viihtynytkin näissä maisemissa ihan hyvin. Sosiaalisten tilanteiden pelko on tosin hieman vaikeuttanut kaverien löytämistä, mutta suurta haittaa siitä ei sopivassa seurassa ole. Mua kiinnostaa mm. ulkona oleskelu kesäisin, puhuminen mielenkiintoisista asioista ja illanvietot mukavassa seurassa. Yritän olla reilu ja toiset huomioiva kaveri. Mulla ei taida olla suurempia kriteereitä, eli kaikki saavat ottaa halutessaan yhteyttä privaviestillä tai vastailemalla tähän ketjuun. Kiitos! :)

6

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sielläjatäällä

Hei!

Mulla on hieman vastaavanlainen tilanne. Muutin Turkuun opiskelun perässä ja (siirto-opiskelija) nyt on tullut asuttua täällä noin 1,5 vuotta. Jostain kumman syystä uusia kaverisuhteita täällä en ole saanut luotua. Jos kiinnostuit niin ota sähköpostitse yhteyttä panthers(ät)mail.ru ja jatketaan jutustelua siellä. Esittelen mielelläni itseni :)

• ^ Laitoin mailia

• Putunaali
        kahlittu88 kirjoitti:

^ Laitoin mailia

Hei!
        Tässä läheällä Turkua asuva 18-vuotias poikamies, että jos tarvitset seuraa Turun keskustassa niin käyn siellä arkisin Ma - Pe, minulla ei ole juurikaan kavereita joten jos seura kelpaa niin ilmoittele. Jos omistat Skypen niin juttelen siellä mielelläni ... Skypenimi "Putunaali"

Kysy jos on jotain kysyttävää, yritän vastata mahdollisimman pian

• Moikka, Olen koht 20 vuotias poika/tyttö ja olen juuri muuttanut tänne turku ja en tunne vielä ketään. Olis kiva saada joku kenen ka vois mennä ulos kävelemään tai baari tai tehdä ihan miten vaan jotain hauska :D Olen hyvä kuuntelija ja olen hauska vaikka joskus mun jutut on vähän tyhmiä mutta sellainen minä olen jos olet kiinnostunut niin voit lähetä mulle sähköposti

[email protected]

• sielläjatäällä minkä ikänen oot? Missä päin Turkua asustelet?

• Kkorrik

Moikka! :) muutin viime kuussa turkuun opiskelemaan ja etsiskelen uusia ystäviä ja tuttavia kaikenlaiseen ajanviettoon. Olen 22- vuotias nainen ja asun Kaarinassa, voitaisiin porukalla käydä syömässä/ kahvilla tms? :) terkuin, [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      3946
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2439
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1587
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1157
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1067
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      882
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      73
      841
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      100
      809
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      800
    Aihe