Totuus: Elävä Jumala ja Elävä Sana

sinettisormus

Haluan teille tuoda todistuksena Jumalan johdatuksen ja siihen kuuliaisuuden.

Todistus.
Joulun aikaan sain näyn sinettisormuksesta jossa oli sinettinä kuninkaan kruunu ja sain myös näyn lahjapaketista joka oli paketoitu hyvin kauniisti ja käsi otti paketissa olevasta nimilapusta kiinni ja näin lapussa kuvan sateenvarjosta. Aiheuttaako tämä herätystä? Nyt nuo näyt ovat alkaneet avautua. sinettisormus avautui ensin Raamatun sanoista:
Ester 8:8:
Ja nyt kirjoittakaa kuninkaan nimessä sellainen juutalaisia koskeva määräys, kuin hyväksi näette, ja sinetöikää se kuninkaan sinettisormuksella; sillä kirjelmä, joka on kirjoitettu kuninkaan nimessä ja sinetöity kuninkaan sinettisormuksella, on peruuttamaon."

Tiesin että minulle oli Esteriä profetoitu 2x ja tuo sananpaikka toi mieleeni Jumalan sanan, joka on peruuttamaton ja totuus.Ja se on sinetöity kuninkaan sormuksella. Lisää sanaa.
Jesaja 62:1-3:
Siionin tähden minä en voi vaieta ja Jerusalemin tähden en lepoa saa, ennenkuin sen vanhurskaus nousee kuin aamunkoi ja sen autuus kuin palava tulisoihtu.
Ja kansat näkevät sinun vanhurskautesi, kaikki kuninkaat sinun kunniasi; ja sinulle annetaan uusi nimi, jonka Herra säätää.
Sinä tulet kauniiksi kruunuksi Herran kädessä ja kuninkaalliseksi päähineeksi Jumalan kädessä.

Olen useasti saanut napakymppi vastauksia Sanasta ja eräs sanoikin minulle että olen saanut armolajan löytää oikean sanan oikeaan aikaan. Lahjan, todellakin, näyssä oli lahja, oliko se tämä armolahja? Kerran sain jeremia 15 vastaukseksi ja tutkin sitä raamatusta jossa oli selitykset ja selityksen kohta avasi lisää:
*Kutsuessaan Jeremian profeetaksi Herra antoi hänelle sanansa, ne sanomat, jotka hänen oli kirjoitettava ...*
Tämä vuosi on alkanut vahvasti Hänen sanansa parissa ja sitä haluan toteuttaa. Herra laittoi minut avaralle paikalle joten saatoin sieltä nähdä hänen johdatuksensa. Syksyllä hän antoi saarnaaja 12:12 sanat:
Ja vielä näiden lisäksi: Poikani, ota varoituksesta vaari, paljolla kirjaintekemisellä ei ole loppua, ja paljon tutkiskelu väsyttää ruumiin.

Ymmärsin silloin että minun tulee lopettaa täällä kirjoittelu niin haikeaa kuin se olikin, mutta Herra halusi koetella minua ja uskoani. Nuo edellä olevat asiat olivat lupa paluuseen, muuttuneena kuin perhonen ja uudella nimellä: sinettisormus. Kunnia ja Kiitos Herralle, Jumalallemme! Nyt kuljen tätä tietä kunnes hän toisin määrää.
Herra Siunatkoon teitä!

T: ex-op.lapsi1/ sinettisormus

201

728

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinettisormus
    • Siunausta

Kiitos nim. sinettisormus. Olet tärkeä täällä ja juuri tähän aikaan, juuri nyt. Itsekin olen ihmetellyt, että miksi minun "pitää" pysähtyä tänne. Nyt tosin ymmärrän enemmän ja tiedän- miksi.

• sinettisormus

.... tarkennan vielä tuon Jeremia 15 selityksen:

*Kutsuessaan Jeremian profeetaksi Herra antoi hänelle sanansa, ne sanomat, jotka hänen oli julistettava. Hän "söi ne", omaksui elämäkseen ja ohjeekseen.Hän "sisäisti" ne ja ne olivat hänen sydämensä ilo. Vaikeina aikoina hänestä kuitenkin tuntui, kuin Herra olisi ollut"kuin ehtyvä puro" eikä "elävän veden lähde"; ja niin hän joutui hengellisesti "kuiville". Herra muistutti silloin Jeremialle, että hänen on käännyttävä hänen puoleensa, tuoden esiin vain jaloa eli saamaansa sanaa, ihmisten korvasyyhyjä kysymättä. Tällä ehdolla, hän sai edelleen olla "Herran suuna". Mahdollisesti Jeremialla oli hengellistä kuivuutta tuntiessaan vaara puhua omia tunteitaan ja ajatuksiaan.*

Tuntuu niin tutulle. Helposti puhumme omiamme ja unohdamme tärkeimmän; sanan julistuksen. Jumalan sana on ainoa Totuus!

• Vain Jeesus...

Painavaa sanaa linkistä.

9 Hyväksymmehän me ihmistenkin todistuksen, ja Jumalan todistus on paljon painavampi. Tämä on Jumalan todistus: hän on todistanut Pojastaan. 10 Jokaisella, joka uskoo Jumalan Poikaan, on tämä todistus sisimmässään. Mutta jokainen, joka ei Jumalan todistusta usko, tekee hänestä valehtelijan, hän kun ei usko itse Jumalaa. 11 Ja tämä on se todistus: Jumala on antanut meille iankaikkisen elämän, ja tämä elämä on hänen Pojassaan. 12 Jolla on Poika, sillä on elämä. Jolla ei Jumalan Poikaa ole, sillä ei ole elämää.

• 1Saara

Näin vähän aikaa sitten unta, jossa jokainen jolla oli sormus pääsi jonnekin. En muista minne siinä oltiin menossa. Katsoin nimettömääni ja siinä oli ihana jalokivin koristeltu sormus jossa oli myöskin laatta ja laatassa luki Jeesus. Tulin valtavan iloiseksi ja siihen heräsin.

• sinettisormus

Minäkin uskon että meille on suunniteltu jotain erityistä, pitää vain pysyä avoimina ettei hyvät asiat mene ohi. Olen usein saanut erilaisia kivisormus näkyjä ja eräs, jonka sain parikertaa oli todella kaunis, sinisellä kivellä oleva kultasormus. Hauskinta oli se että ihminen joka ei minua tuntenut oi nähnyt unen/näyn, jossa Jeesus ojensi minulle tuota sinistä kivisormusta ja hän kertoi siitä minulle täällä keskusteluissa, se on jäänyt lähtemättömästi mieleeni ja on usein uskovien kanssa keskustellessa, aiheena . Kuulummehan morsius seurakuntaan, ehkä se tulee siitä ...

• Raamattu,luotettavin

Mitä Raamattu sanoo uskosta ja tilanteesta yleensä maan päällä, ennen Jeesuksen toista tulemusta?

• sinettisormus

• sinettisormus

• Seurailija

Jo heti ensi riviltä tunnistin kirjoituksesi opl1:n kirjoittamksi.. Todella ihanaa että tulit takaisin sinettisormus nimellä, sinua täällä tarvitaankin, kiitos Jumalalle siitä.. Tervetuloa.

"Hän toi minut avaraan paikkaan, hän vapautti minut
      sillä hän oli mielistynyt minuun.
      Herra tekee minulle minun vanhurskauteni mukaan,
      minun kätteni puhtauden mukaan hän minulle maksaa.
      Sillä minä olen noudattanut Herran teitä enkä ole luopunut
      pois Jumalastani, jumalattomuuteen." Psalmi 18:20-22

• *EndTimes*

Ihana että olet taas täällä Sinettisormus!
      Jumalan sateenvarjon alla on Hänen seurakuntansa, sormus sormessa ja Kuninkaan kruunun alaisuudessa! Niin meistäkin hiotaan kaunista kruunua Hänen käteensä. Siunausta päivääsi, ja koko viikkoon!

• sinettisormus

Kuin myös kaikille teille Herran Rauhaa ja siunausta! Kuinka minulla olikaan teitä ikävä ja usein olisin halunnut vastata mutta en voinut pettää Jumalalle annettua lupausta. jäähyväis tekstejä lukiessa itkin posket märkinä, olette niin rakkaita, te tuntemattomat, mutta kuitenkin niin jo tutuksi tulleet ystäväni ... Herra antakoon meille yhteisiä päiviä!
      Joku minut tunnistikin, kun laitoin ensimmäisen viestin sinettisormuksena, ketjussa: Kuninkaan Voittolaulu, harmi että se poistettiin, Herra oli antanut siinä hyvää sanaa...

• Josko löytyy vielä

Katsoitko edellisiltä sivuilta kauas taaksepäin?

• sinettisormus
        Josko löytyy vielä kirjoitti:

Katsoitko edellisiltä sivuilta kauas taaksepäin?

.... ei löydy, laitoin haun ja tuli ilmoitus poistosta ... tekijä luulee hyökkäävänsä meitä vastaan, mutta totuudessa tämä tekee sen Jumalaa vastaan, silloin kun on kyse Jumalan sanasta, ja tulee vastaamaan myös Jumalalle ....

• aghö
        sinettisormus kirjoitti:

.... ei löydy, laitoin haun ja tuli ilmoitus poistosta ... tekijä luulee hyökkäävänsä meitä vastaan, mutta totuudessa tämä tekee sen Jumalaa vastaan, silloin kun on kyse Jumalan sanasta, ja tulee vastaamaan myös Jumalalle ....

Niinpä. Muu soopa onkin jäljellä, joten et tullut yhtään liian aikaisin takaisin.
        Oletettiin, että uskovien kirjoittelu loppuu. Mutta kiitos Herralle, nythän se vasta alkaakin. Olemme sinnikkäitä.

• sinettisormus

Näyssä jokin näkymätön selasi virsikirjan sivuja, tiesin että Herra haluaa meidän ylistävän virsiensanoin, sitten näin vanhan lautaseinän joka oli rikki, siinä oli iso reikä, josta paistoi valo sisään...
      Olemme monesti nuhruisia kuin tuo seinä ja ymmärsin että meidän tulee ylistää ja rukoilla Herraamme, että hän antaa meille karsivällisyyttä ja voimaa!
      Pyysin meille lohduttavaa sanaa ja se avautui Jesaja 35 kohdalta:

35 luku.
      Pelastuksen ajan ihanuus.
      1. Erämaa ja hietikko iloitsee, aromaa riemuitsee ja kukoistaa kuin lilja.
      2. se kauniisti kukoistaa ja iloitsee ilolla ja riemulla. Sille annetaan libanonin kunnia, Karmelin ja Saaronin ihanuus. He saavat nähdä Herran kunnian, meidän Jumalamme ihanuuden.
      3. Vahvistakaa hervonneet kädet, voimistakaa horjuvat polvet.
      4. Sanokaa hätääntyneille sydämille: "Olkaa lujat, älkää peljätkö. Katso, teidän Jumalanne! Kosto tulee, Jumalan rangaistus. Hän tulee ja pelastaa teidät."
      5.Silloin avautuvat sokeain silmät ja kuurojen korvat aukenevat.
      6. Silloin rampa hyppii niinkuin peura ja mykän kieli riemuun ratkeaa; sillä vedet puhkeavat erämaahan ja aromaahanpurot.
      7. Hehkuva hiekka tulee lammikoiksi ja kuiva maa vesilähteiksi. Aavikkosutten asunnossa, missä ne makasivat, kasvaa ruoho ynnä ruoko ja kaisla.
      8. Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät yksinkertaisetkaan.
      9. Ei ole siellä leijonaa, ei nouse sinne raateleva peto; ei sellaista siellä tavata: lunastetut sitä kulkevat.
      10.Niin Herran vapahdetut palajavat ja tulevat Siioniin riemuiten, päänsä päällä iankaikkinen ilo. Riemu ja ilo saavuttavat heidät, mutta murhe ja huokaus pakenevat.

Tämä on jälleen profetaalinen kuvaus Kristuksen armonvaltakunnasta, jossa Hänen armonsa ja henkensä vaikuttaa iloa, elämää ja kukoitusta. täydellisimmin tämä kaikki toteutuu tuhatvuotisessa valtakunnassa ja täydellisimmin uudessa maassa, jossa vanhurskaus asuu.

• Seurailija

Hän paljastaa syvät ja salatut asiat, hän tietää mitä pimeydessä on, ja valkeus asuu hänen tykönänsä. Dan 2:22

Siunausta sinettisormukselle, samaa kaikille muillekkin tähän päivään. Aamen

• sinettisormus
    • sinettisormus

kiitos Seurailija siunauksestasi ja sanan paikasta, sitä meidän tulee nyt viljellä, Hänen sanaa ja tässä kaikille Siunaukseksi ihana Psalmi 133, josta tulee myös muistoja mieleen ...

Psalmi 133.
      Veljesovun siunaus.
      1. Matkalaulu; Daavidin virsi.
      Katso, kuinka hyvää ja suloista on, että veljekset sovussa asuvat!
      2. Se on niinkuin kallis öljy pään päällä, jota tiukuu partaan - Aaronin partaan, jota tiukuu hänen viittansa liepeille.
      3. Se on niinkuin Hermonin kaste, joka tiukuu Siionin vuorille. Sillä sinne on Herra säätänyt siunauksen, elämän, ikuisiksi ajoiksi.

• sinettisormus
    • sinettisormus
    • sinettisormus
    • Kiitos'

Seurailijalta tämä

Hän paljastaa syvät ja salatut asiat, hän tietää mitä pimeydessä on, ja valkeus asuu hänen tykönänsä. Dan 2:22

Olen tässä ihmetellyt jonkin aikaa jo, miten ja mitä kaikkea onkaan paljastunut ja paljastuu. Nyt on se aika.

• sinettisormus

Viime yönä, näin "ehkä" unta ... olin vuoteellani ja tunsin että joku otti minua kaksin käsin kiinni, molemmista käsistäni, yritin nähdä kuka se oli mutta ensin kaikki oli vaalean utuista, olin kuitenkin jo varma kuka tämä oli ja pan näinkin selvästi kuinka Jeesus piteli minua molemista käsistä kiinni ... olin niin iloinen, saada taas kohdata Jeesus, Herrani ja Jumalani....
      Aamulla rukoilin sanan paikkaa tähän uneen ja tänne yhteisesti jaettavaksi, kaikkien lohdutukseksi ja minulle avautui tämä, iki ihana:

Psalmi 23:
      Daavidin virsi.
      Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.
      2. Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään; virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa.
      3. Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden.
      4. Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.
      5. Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen.
      Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen.
      6. Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.

Ottakaa Hänen Virvoittava leponsa vastaan!
      Herran Siunausta!

• sinettisormus

... anteeksi nuo kirjoitus virheet, ... "olin kuitenkin jo varma kuka tämä oli ja pan näinkin...." siis se pitää olla "pian näinkin.."

• sinettisormus
    • sinettisormus

Herra, sinun armosi on avara kuin taivas,
      pilviin ulottuu sinun totuutesi.
      Vanhurskautesi on vuoria korkeampi
      ja oikeutesi kuin syvyyksien syvys.
      Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.
      Ihmeellinen on sinun armosi, Jumala!
      Sinun siipiesi suojaan
      rientävät ihmislapset.
      Sinä ruokit heidät talosi runsain antimin
      ja annat heidän juoda ilosi virrasta.
      Sinun luonasi on elämän lähde,
      sinun valostasi me saamme valon.
      Psalmi 36: 6-10

• Seurailija

Kiitos sinettisormus toivoa antavasta ja rohkaisevasta psalmin kohdassta..
        Jatkan vanhan kirkkorukouksen sanoin:

Rakas Herrani,
        ole sinä kirkas liekki edelläni,
        ole sinä ohjaava tähti ylläni,
        ole sileä polku allani,
        ole sinä hellä paimen takanani
        tänään ja aina.

Hän on se Hyvä paimen
        Hän on elämämme valo
        Hän on meidän turvamme.
        Hän on tie totuus ja elämä.
        Hän on kaikkemme.
        Hän on!. Aamen.

• sinettisormus
        Seurailija kirjoitti:

Kiitos sinettisormus toivoa antavasta ja rohkaisevasta psalmin kohdassta..
        Jatkan vanhan kirkkorukouksen sanoin:

Rakas Herrani,
        ole sinä kirkas liekki edelläni,
        ole sinä ohjaava tähti ylläni,
        ole sileä polku allani,
        ole sinä hellä paimen takanani
        tänään ja aina.

Hän on se Hyvä paimen
        Hän on elämämme valo
        Hän on meidän turvamme.
        Hän on tie totuus ja elämä.
        Hän on kaikkemme.
        Hän on!. Aamen.

Kiitos Seurailija!
        Sama teema jatkuu ja hyvä niin sillä näin Herra haluaa meille puhua tänään, tunnen että hän haluaa sanoa sinullekkin/ teillekkin, sulje sinäkin silmäsi ja näe minun kasvoni ja käteni jotka pitävät sinusta kiinni!
        Aamen!

• uskova.

Nyt on aika nousta ja lähteä.Tuli alkaa syttyä.

• sinettisormus

Aamen! Tuo alussa oleva lahja alkaa aueta!

• sinettisormus

Laitanpa tässä kysymystä AOAOAO...:lle, jos olet kuulolla? Tiedän että sinulta tulee hyviä tulkintoja joten mitä sanot tästä alku viikolla saadusta kuvanäystä, se jostain syystä on jäänyt vaivaamaan minua:
      Näky:
      Vanhanaikainen ovenpäällys ikkuna, jonka karmit oli tummaa puuta ja lasin sisäosaan oli tehty vielä erlillinen kaarenmuotoinen ikkuna ...???
      Hain siitä vertauskuvallisuutta mutta ei avaudu, ajattelin ettei tuo ole edes näky mutta se ei tunnu antavan rauhaa, ehkä se vielä avautuu jotenkin?
      Toki muutkin voi vastata jos herää jotain...

• kaisa1

Vanha-ikkuna ja uusi " mahdollinen kirkollinen ikkuna" vanhan karmin sisällä? kaunis ja koristeellinen.Katsoito ikkunasta ulos?

Ikkuna kertoo Ramatussa ulos katsomiseen.
      Laitappa Raamatun hakuun "ikkuna" jos avautuu sinulle henk.kohtaisesti.
      Joskus näyt eivät avaudu heti.

sananlasku 7 ainakin on ikkuna ja monta muuta kohtaa.

• sinettisormus

Kiitos kaisa1, en katsonut ikkunasta minulle vain näytettiin tuota ikkunan kuvaa, se oli kaunis ja koristeellinen mutta ei liian koristeellinen, se kauneus tuli ikkunan vanhuudesta, sen tummasta puusta ja sisemmän ikkunan kaarimuodosta.
        Tartunpa sinun vinkkeihin ja laitan hakuun "ikkuna".

• sinettisormus
        sinettisormus kirjoitti:

Kiitos kaisa1, en katsonut ikkunasta minulle vain näytettiin tuota ikkunan kuvaa, se oli kaunis ja koristeellinen mutta ei liian koristeellinen, se kauneus tuli ikkunan vanhuudesta, sen tummasta puusta ja sisemmän ikkunan kaarimuodosta.
        Tartunpa sinun vinkkeihin ja laitan hakuun "ikkuna".

...tästä löytyi jotain mielenkiintoista ...

http://vastaus.net/fi/tutkimisen-periaatteet

• sinettisormus
    • kaisa1

Ole hyvä sinettisormus.
      Näen itsekkin joskus näkyä joka ei heti avausu,joku avautuu hetkittäin pala-palalta,joissakin osiossa on monta symbolia.

Eräs sellainen oli,olen ehkä sitä saattaanut täälläkin kysellä" se on aika henk.kohtanen ja muistan tuolloin rukouksessa aikalailla kyselleeni asioita,elämäni oli tuolloin mutkikasta.
      Näky ei ihan kokonaisuudessaan ole vielä avautunut.
      Siinä oli iso kalkittu suuri valkoinen sali,-ja iso kaari ikkuna,ikkunan kivilaudalla oli puinen kaunis hiottu mahonkpuuta tai jotai todella kauiniista puusta veistetty risti ja ristissä oli nahkainen lenkki,joka tietenkin laitetaan kaulaan.Yhtä-äkkiä eteeni avautui portaat ja kävelin niitä ylöspäin,-samalla kävellessäni rappusten päässä olikin syvä holvi,- alaspäin,-holvista nousi suuri kello jonka viisarit olivat yli keskipäivän--eli niin sanotusti menossa illan puolelle...

"ehkä minun on laitettava se risti kaulaan ja lähdettävä evankelijoimaan".

Ja niin olen tehnytkin ja vastus on kova todella kova,ja kun meitä on tuolla maailman elopellolla nimeltäään internet-vain muutama ihminen,ja koska ihmiset ovat netissä ja eri palstoilla (uskomattomat),ja hengellisyys kaipaus ja taas toisaalta sielunvihollisen vastus on keskustelupalstoilla kova. ( en tarkoita suomi24.)

• sinettisormus

Hyvän ja vahvan näyn olet saanut, tuli mieleeni Jumalan lepokammio jossa saamme hänessä levätä ja kerätä voimia, lopunajalla asiat ja olosuhteet alkavat huonota, kaikki lähtee menemään alaspäin kuin näyssäsi ja tuo kello, todellakin, ehtoopuolella alamme kulkea.
        Siunausta ja Kärsivällisyyttä ja Voimaa Herralta työhösi, kaisa1!

• kaisa1

kiitos sinettisormus todellakin sitä tarvitaan:)

• sinettisormus
      • sinettisormus

... hänkin "PYSTYY" ja "TEKEE" Herran työtä omalta osaltaan, kun sydämessä on rakkaus häneen, ei suurempaa voimaa ole ...

• sinettisormus
        sinettisormus kirjoitti:

... hänkin "PYSTYY" ja "TEKEE" Herran työtä omalta osaltaan, kun sydämessä on rakkaus häneen, ei suurempaa voimaa ole ...

... eikä kaikki ole kuin kiiltokuvasta, mutta Jeesus sydämessä hän on täydellisempi kuin kukaan meistä ...

• Näköjään

Herran palvelija selvästi.

• sinettisormus

Näky käärostä joka ojennettiin minua kohti, se oli kirje tai lehti käärö, siinä oli paljon tekstiä ja sen paperin väri oli jo vanhan ruskea....
      Sana avautui psalmi 19:

http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Ps.19.html

Herran Rauhaa!

• näkymätön ninni

• sinettisormus
        näkymätön ninni kirjoitti:

Kiitos Herralle, että olet palannut palstalle sinettisormus!

Sinua tarvitaan täällä!

Siunausta teille kaikille rakkaat!

http://www.youtube.com/watch?v=361Um_McxJU

Kiitos ninni, aamulla näin myös parikertaa hyvin himmeän kuvan jossa Jeesus oli kädet levällään, valkoisessa vaatteessaan, ajattelin sen himeyden vuoksi että se oli omaa toiveajattelua, mutta ei, kyllä se oli näky, se avautui juuri äsken sinun tuomasi kappaleen kuvaan, juuri noin hän siinä seisoi....
        Tehkäämme yhdessä työtä, kaikkia meitä tarvitaan ja yhdessä muodostamme suuren voiman sillä hän on meidän kanssamme!

• näkymätön ninni
        sinettisormus kirjoitti:

Kiitos ninni, aamulla näin myös parikertaa hyvin himmeän kuvan jossa Jeesus oli kädet levällään, valkoisessa vaatteessaan, ajattelin sen himeyden vuoksi että se oli omaa toiveajattelua, mutta ei, kyllä se oli näky, se avautui juuri äsken sinun tuomasi kappaleen kuvaan, juuri noin hän siinä seisoi....
        Tehkäämme yhdessä työtä, kaikkia meitä tarvitaan ja yhdessä muodostamme suuren voiman sillä hän on meidän kanssamme!

Kiitos vahvistavista sanoistasi! :)

Tässä tapahtuikin "jännä" yhteensattuma, kun yritin laittaa tuota vastausta sinulle jo eilen, mutta en saanutkaan sitä lähetettyä. Onnistuin laittamaan sen vasta tänään.
        Taisikin olla tarkoitettu näin!
        Ihmeellisiä ovat Herran teot!

• sinettisormus

Kiitos vahvistavista sanoistasi! :)

Tässä tapahtuikin "jännä" yhteensattuma, kun yritin laittaa tuota vastausta sinulle jo eilen, mutta en saanutkaan sitä lähetettyä. Onnistuin laittamaan sen vasta tänään.
        Taisikin olla tarkoitettu näin!
        Ihmeellisiä ovat Herran teot!

Aamen.
        ... se oli tarkoitettu tähän päivään, ... Herra on opettanut minulle vahvasti, että mikään ei ole sattumaa ...

• näkymätön ninni

Luin eilen ennen nukkumaan menoa Psalmia 40, ja tuli näkysi kirjakääröstä mieleeni:

.(40:2) Hartaasti minä odotin Herraa, ja hän kumartui minun puoleeni ja kuuli minun huutoni.
        2 (40:3) Ja hän nosti minut ylös turmion kuopasta, lokaisesta liejusta, ja asetti minun jalkani kalliolle, hän vahvisti minun askeleeni.
        3 (40:4) Hän antoi minun suuhuni uuden virren, kiitoslaulun Jumalallemme. Sen näkevät monet ja pelkäävät ja turvaavat Herraan.
        4 (40:5) Autuas se mies, joka panee turvansa Herraan eikä käänny ylpeiden puoleen eikä niitten, jotka valheeseen eksyvät!
        5 (40:6) Herra, minun Jumalani, suuret ovat sinun ihmetekosi ja sinun aivoituksesi meitä kohtaan. Ei ole ketään sinun vertaistasi. Niitä minä tahdon julistaa, niistä puhua, niitten paljous on suurempi, kuin luetella taidan.
        6 (40:7) Teurasuhriin ja ruokauhriin et sinä mielisty; minun korvani sinä avasit, polttouhria ja syntiuhria sinä et vaadi.
        7 (40:8) Silloin minä sanoin: "Katso, minä tulen; kirjakääröön on kirjoitettu, mitä minun on tehtävä.
        8 (40:9) Sinun tahtosi, minun Jumalani, minä teen mielelläni, ja sinun lakisi on minun sydämessäni."
        9 (40:10) Minä julistan vanhurskautta suuressa seurakunnassa; katso, en minä sulje huuliani. Sinä, Herra, sen tiedät.
        10 (40:11) Minä en peitä sinun vanhurskauttasi omaan sydämeeni, vaan puhun sinun uskollisuudestasi ja avustasi; minä en salaa sinun armoasi ja totuuttasi suurelta seurakunnalta.
        11 (40:12) Sinä, Herra, älä sulje minulta laupeuttasi, sinun armosi ja totuutesi varjelkoon minua aina.

Tähän vilelä mitä kirjakääröön on kirjoitettu: Joh.5:39,46. Hebr10:7
        39 Te tutkitte kirjoituksia, sillä teillä on mielestänne niissä iankaikkinen elämä, ja ne juuri todistavat minusta;
        46 Sillä jos te Moosesta uskoisitte, niin te uskoisitte minua; sillä minusta hän on kirjoittanut.
        7 Silloin minä sanoin: 'Katso, minä tulen-kirjakääröön on minusta kirjoitettu-tekemään sinun tahtosi, Jumala'."

Rakas sinettisormus voisiko olla niin, että Herra on antanut sinulle tärkeän tehtävän julistaa suureessa seurakunnassa (tämä profetia palsta) meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen armoa ja totuutta.

Että tämmöisiä ajatuksia näkyysi liittyen! Koetelkaa ja ottakaa se mikä hyvää on!

• sinettisormus

Luin eilen ennen nukkumaan menoa Psalmia 40, ja tuli näkysi kirjakääröstä mieleeni:

.(40:2) Hartaasti minä odotin Herraa, ja hän kumartui minun puoleeni ja kuuli minun huutoni.
        2 (40:3) Ja hän nosti minut ylös turmion kuopasta, lokaisesta liejusta, ja asetti minun jalkani kalliolle, hän vahvisti minun askeleeni.
        3 (40:4) Hän antoi minun suuhuni uuden virren, kiitoslaulun Jumalallemme. Sen näkevät monet ja pelkäävät ja turvaavat Herraan.
        4 (40:5) Autuas se mies, joka panee turvansa Herraan eikä käänny ylpeiden puoleen eikä niitten, jotka valheeseen eksyvät!
        5 (40:6) Herra, minun Jumalani, suuret ovat sinun ihmetekosi ja sinun aivoituksesi meitä kohtaan. Ei ole ketään sinun vertaistasi. Niitä minä tahdon julistaa, niistä puhua, niitten paljous on suurempi, kuin luetella taidan.
        6 (40:7) Teurasuhriin ja ruokauhriin et sinä mielisty; minun korvani sinä avasit, polttouhria ja syntiuhria sinä et vaadi.
        7 (40:8) Silloin minä sanoin: "Katso, minä tulen; kirjakääröön on kirjoitettu, mitä minun on tehtävä.
        8 (40:9) Sinun tahtosi, minun Jumalani, minä teen mielelläni, ja sinun lakisi on minun sydämessäni."
        9 (40:10) Minä julistan vanhurskautta suuressa seurakunnassa; katso, en minä sulje huuliani. Sinä, Herra, sen tiedät.
        10 (40:11) Minä en peitä sinun vanhurskauttasi omaan sydämeeni, vaan puhun sinun uskollisuudestasi ja avustasi; minä en salaa sinun armoasi ja totuuttasi suurelta seurakunnalta.
        11 (40:12) Sinä, Herra, älä sulje minulta laupeuttasi, sinun armosi ja totuutesi varjelkoon minua aina.

Tähän vilelä mitä kirjakääröön on kirjoitettu: Joh.5:39,46. Hebr10:7
        39 Te tutkitte kirjoituksia, sillä teillä on mielestänne niissä iankaikkinen elämä, ja ne juuri todistavat minusta;
        46 Sillä jos te Moosesta uskoisitte, niin te uskoisitte minua; sillä minusta hän on kirjoittanut.
        7 Silloin minä sanoin: 'Katso, minä tulen-kirjakääröön on minusta kirjoitettu-tekemään sinun tahtosi, Jumala'."

Rakas sinettisormus voisiko olla niin, että Herra on antanut sinulle tärkeän tehtävän julistaa suureessa seurakunnassa (tämä profetia palsta) meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen armoa ja totuutta.

Että tämmöisiä ajatuksia näkyysi liittyen! Koetelkaa ja ottakaa se mikä hyvää on!

Huomenta, ninni, ja kiitos tuosta vastauksesta, sille voi vain sanoa. Aamen.
        Kaunista ja vahvaa sanaa, Herra toi sen eteesi, mikään ei ole sattumaa.
        Et ole ensimmäinen joka sanoo että Herra on asettanut minulle tämän tehtävän, ja uskon näin itsekin. Kerronpa unen jonka kerroin kun ensi kertoja täällä olin ja päälleni tuli hyökkäys. Herra muistutti minua tuolla unella ja olin sen saanut paljon ennen tänne tuloani, mutta tuossa hetkessä hän toi sen mieleeni:

Menin ystävillemme kylään ja talo oli järven rannassa. Minulla oli polvipituinen valkoinen mekko päällä. Talossa oli juhlat ja kaikki oli humalassa ja joku oli morsiuspuvussa ja se roikkui tämän päällä miten sattui tämän humalatilasta johtuen. Halusin pois, en halunnut osallistua siihen (koin että tuo tarkoitti entistä elämääni), rannassa oli silta (sovituksensilta) ja lähdin kulkemaan sitä.
        Keskellä siltaa huomasin että pukuni muuttui täysipitkäksi morsiuspuvuksi (uskonkaste), jatkoin matkaa ja maelkein toisella puolella huomasin että taakse ilmestyi ylös ja alas menevä hyllystö ja siinä oli paljon erilaisia kaloja, isoja lohia (kalastamme ihmisiä). Yritin kääntyä takaisin (hyökkäys), mutta en päässyt koska hyllystö oli koko sillan levyinen, sitten uni loppui, ei näytetty toiselle puolelle pääsyä, mutta huomasin että nuo hyllyt menivät ylös ja alas niinkuin täällä nämä keskustelu ketjut, Herra näytti että tämä on tarkoitettu ja sain itselleni rauhan ja voimaa. Kiitos Herralle siitä, ja sinulle ninni että sain taas tuon muistutuksen sinun kauttasi.

• näkymätön ninni
        sinettisormus kirjoitti:

Huomenta, ninni, ja kiitos tuosta vastauksesta, sille voi vain sanoa. Aamen.
        Kaunista ja vahvaa sanaa, Herra toi sen eteesi, mikään ei ole sattumaa.
        Et ole ensimmäinen joka sanoo että Herra on asettanut minulle tämän tehtävän, ja uskon näin itsekin. Kerronpa unen jonka kerroin kun ensi kertoja täällä olin ja päälleni tuli hyökkäys. Herra muistutti minua tuolla unella ja olin sen saanut paljon ennen tänne tuloani, mutta tuossa hetkessä hän toi sen mieleeni:

Menin ystävillemme kylään ja talo oli järven rannassa. Minulla oli polvipituinen valkoinen mekko päällä. Talossa oli juhlat ja kaikki oli humalassa ja joku oli morsiuspuvussa ja se roikkui tämän päällä miten sattui tämän humalatilasta johtuen. Halusin pois, en halunnut osallistua siihen (koin että tuo tarkoitti entistä elämääni), rannassa oli silta (sovituksensilta) ja lähdin kulkemaan sitä.
        Keskellä siltaa huomasin että pukuni muuttui täysipitkäksi morsiuspuvuksi (uskonkaste), jatkoin matkaa ja maelkein toisella puolella huomasin että taakse ilmestyi ylös ja alas menevä hyllystö ja siinä oli paljon erilaisia kaloja, isoja lohia (kalastamme ihmisiä). Yritin kääntyä takaisin (hyökkäys), mutta en päässyt koska hyllystö oli koko sillan levyinen, sitten uni loppui, ei näytetty toiselle puolelle pääsyä, mutta huomasin että nuo hyllyt menivät ylös ja alas niinkuin täällä nämä keskustelu ketjut, Herra näytti että tämä on tarkoitettu ja sain itselleni rauhan ja voimaa. Kiitos Herralle siitä, ja sinulle ninni että sain taas tuon muistutuksen sinun kauttasi.

Kiitos, että toit näkysi tänne!

Täällä tosiaan saa hyökkäyksiä hyökkäyksien perään, mutta olkaamme sinnikkäitä; Kannustetaan ja vahvistetaan toisiamme. Emmehän pienistä säikähdä! :)

jatkan tähän vielä Psalmin 40 loput jakeet...

12 (40:13) Sillä lukemattomat vaivat minua saartavat, minun rikkomukseni ovat ottaneet minut kiinni, niin etten nähdä taida; ne ovat useammat kuin pääni hiukset, ja rohkeus on minulta mennyt.
        13 (40:14) Kelvatkoon sinulle, Herra, pelastaa minut, Herra, riennä minun avukseni.
        14 (40:15) Hävetkööt ja punastukoot kaikki, jotka minun henkeäni etsivät, hukuttaaksensa sen; peräytykööt ja tulkoot häpeään ne, jotka tahtovat minulle onnettomuutta.
        15 (40:16) Tyrmistykööt häpeästänsä ne, jotka minulle sanovat: "Kas niin, kas niin!"
        16 (40:17) Iloitkoot ja riemuitkoot sinussa kaikki, jotka sinua etsivät; ne, jotka sinun autuuttasi rakastavat, sanokoot aina: "Ylistetty olkoon Herra!"
        17 (40:18) Minä olen kurja ja köyhä, mutta Herra pitää minusta huolen. Sinä olet minun apuni ja pelastajani; minun Jumalani, älä viivy.

• Hyvä on

Olipas taas osuvaa tekstiä.

. Kelvatkoot sinulle minun suuni sanat ja minun sydämeni ajatukset sinun edessäsi, Herra, minun kallioni ja lunastajani.
      Seuraava luku, Ps

• sinettisormus
    • estää

Ei hengen sateella saa olla sateenvarjoa se estää herätyksen, kaikki jarrut jaestot pois päältä!

• sinettisormus

Ehkä se tarkoitti sitä, että piirrettyynkuvaan, niinkuin tuo pakettikorttikin oli, on helppo ja symbolinen ilmaisu kertoa sateesta, piirtää sateenvarjo ja sanotaan että Herra on myös meidän suojamme ... pitää muistaa että nämä ovat usein symbolisia ja vertauskuvallisia....

• sinettisormus
      • sinettisormus

Eräässä ohjelmassa, saarnaaja/ raamatunopettaja, kehoitti, että meidän tulisi lukea mooseksen tekstejä joka päivä, vaikka edes pieni pätkä ja etenkin tuota, moos.5 lukua tulisi lukea jatkuvasti.
        Olkaa Siunattuja Hänen Sanansa parissa, syökää se eläväksi.

• näkymätön ninni

Psalmit 1

1 Autuas se mies, joka ei vaella jumalattomain neuvossa eikä astu syntisten teitä eikä istu, kussa pilkkaajat istuvat,

2 vaan rakastaa Herran lakia ja tutkistelee hänen lakiansa päivät ja yöt!

3 Hän on niinkuin istutettu puu vesiojain tykönä, joka antaa hedelmänsä ajallaan ja jonka lehti ei lakastu; ja kaikki, mitä hän tekee, menestyy.
        4 Niin eivät jumalattomat! Vaan he ovat kuin akanat, joita tuuli ajaa.
        5 Sentähden eivät jumalattomat kestä tuomiolla eivätkä syntiset vanhurskasten seurakunnassa.
        6 Sillä Herra tuntee vanhurskasten tien, mutta jumalattomain tie hukkuu.

• sinettisormus

Psalmit 1

1 Autuas se mies, joka ei vaella jumalattomain neuvossa eikä astu syntisten teitä eikä istu, kussa pilkkaajat istuvat,

2 vaan rakastaa Herran lakia ja tutkistelee hänen lakiansa päivät ja yöt!

3 Hän on niinkuin istutettu puu vesiojain tykönä, joka antaa hedelmänsä ajallaan ja jonka lehti ei lakastu; ja kaikki, mitä hän tekee, menestyy.
        4 Niin eivät jumalattomat! Vaan he ovat kuin akanat, joita tuuli ajaa.
        5 Sentähden eivät jumalattomat kestä tuomiolla eivätkä syntiset vanhurskasten seurakunnassa.
        6 Sillä Herra tuntee vanhurskasten tien, mutta jumalattomain tie hukkuu.

... niin ihanaa sanaa hän meille tarjoaa, ... ja tuostakin tulee muistoja mieleen ....= )

• sinettisormus
        sinettisormus kirjoitti:

... niin ihanaa sanaa hän meille tarjoaa, ... ja tuostakin tulee muistoja mieleen ....= )

Psalmi 22:26-27
        Sinusta on minun ylistyslauluni suuressa seurakunnassa;
        minä täytän lupaukseni häntä pelkääväisten edessä.
        Nöyrät saavat syödä ja tulevat ravituiksi; ne, jotka etsivät Herraa, ylistävät häntä.
        teidän sydämenne on elävä iankaikkisesti.

• sinettisormus
    • sinettisormus
    • sinettisormus

Huomenta kaikille rakkaat ystävät!
      Yöllä Näin unisen viestin, jossa Herra ilmoitti:
      - " Ihmiselle jolla syöpää sairastava ystävä, lue Jesaja 55".
      Havahduin kunnolla hereille ja painoin asian mieleeni, kenelle se sitten olikin tarkoitettu, hän tuntee sen rinnassaan, tämän luettua...
      Mutta lukekaa muutkin, Olkaa Siunattuja!

http://www.evl.fi/raamattu/1992/Jes.55.html

• sinettisormus

... aamulla näyssä, näkymätön viipaloitsi vaaleaa leipää ... joten sanaansa hän haluaa laittaa tarjolle kaikille halukkaille, syökää sitä ja saakaa siitä voimaa...

• sinettisormus
    • sinettisormus

Rukoilkaame tämän unessa tarkoitetun sairaan puolesta:

Kaikkivaltias Jumala, elämän ja terveyden lähde ja niiden apu,
      jotka turvaavat sinuun.
      Me rukoilemme sinua:
      Armahda tätä palvelijaasi.
      Anna hänelle voimasi,
      ja jos sinun tahtosi on,
      suo hänen tulla terveeksi.
      Ole hänen kanssaan ja anna hänelle kärsivällisyyttä ja kestävyyttä sairauden kantamisessa.
      Poikasi Jeesuksen Kristuksen kautta.
      Aamen
      .
      (laittakaamme sydämmessä kätemme tämän sairaan päälle ja vielä jatkaen):

Herramme Jeesuksen Kristuksen Armo ja Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon sinun kanssasi.
      Aamen.

• Seurailija

Kiitos sinettisormus.. Rukoillaan ja lauletaan ja mikä on rukoillessa koska Jumala käyttää ja seuraa tätä nettiäkin!, ihan todistettavasti käyttää ja seuraa. Minulla on ollut kahdesti kurkkuni kanssa ongelmia, äänihuulissani on ollut kahdesti kasvain ja muutama päivä sitten palautui jälleen samat oireet ja äänikin meni. Huusin Herraa apuun toissa iltana ja hän vastasi heti!, kurkku oli aamulla terve! siis eilen aamulla ja nettiin/sähköpostiin oli tullut päivän sanana teksti Psalmi 30:2 "Herra minun Jumalani sinua minä huusin, ja sinä paransit minut". Samallalailla tuli nettiin teksti silloin kun tunnustin Jeesuksen Herrakseni 2 Tim. 1:6 "Siksi muistutan sinua virittämään palavaksi Jumalan armolahjan, jonka sait, kun panin käteni sinun päällesi". (hellari tyttöjen kädet edellisenä päivänä, kun rukoilivat puolestani ja tulin uskoon. Jumala sytytti vielä saunan kiukaaseenkin tulet varmistuksena!.. mieletöntä kutsumista... Kiitos Jumala.. Kiitos Kiitos Kiitos!!!

Että mennään kaikkialle nettimaailmaankin ja julistetaan evankeliumia kaikille luoduille, ne merkit seuraavat uskovia täälläkin. Käärmeitä on viimeaikoina unissani ollut ja olen niitä unissani nostellutkin, kädet voi laittaa tekstinkin muodossakin sairaiden päälle ja sairaat tulevat terveiksi, sydämestä kaikki lähtee.. Ollaan rohkeita ja uskotaan ja luotetaan Sanaan, Jumalalle on kaikki mahdollista.

Rukoillaan vielä vaimoni sisaren miehenkin puolesta, häneen on yllättäen iskenyt dementia.. Tiedän että Jumala on häntä kutsunut, ihan nimeltä kutsunut! mutta hän ei ole uskossa.. Tämä dementia on Jumalan keino saada hänet uskoon, kääntymään Jeesuksen puoleen, huutamaan Jumalaa apuun, autetaan häntä rukoillen että hänen sydämensä pehmenisi ja hän paranisi ja pääsisi tekemään sitä työtä mihin Jumala on häntä suunnitellut, sillä turhaan Jumala ei ketään nimeltä kutsu. Siunausta kaikille Psalmi 91:4 sanoin: "Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus". Aamen.

• sinettisormus
        Seurailija kirjoitti:

Kiitos sinettisormus.. Rukoillaan ja lauletaan ja mikä on rukoillessa koska Jumala käyttää ja seuraa tätä nettiäkin!, ihan todistettavasti käyttää ja seuraa. Minulla on ollut kahdesti kurkkuni kanssa ongelmia, äänihuulissani on ollut kahdesti kasvain ja muutama päivä sitten palautui jälleen samat oireet ja äänikin meni. Huusin Herraa apuun toissa iltana ja hän vastasi heti!, kurkku oli aamulla terve! siis eilen aamulla ja nettiin/sähköpostiin oli tullut päivän sanana teksti Psalmi 30:2 "Herra minun Jumalani sinua minä huusin, ja sinä paransit minut". Samallalailla tuli nettiin teksti silloin kun tunnustin Jeesuksen Herrakseni 2 Tim. 1:6 "Siksi muistutan sinua virittämään palavaksi Jumalan armolahjan, jonka sait, kun panin käteni sinun päällesi". (hellari tyttöjen kädet edellisenä päivänä, kun rukoilivat puolestani ja tulin uskoon. Jumala sytytti vielä saunan kiukaaseenkin tulet varmistuksena!.. mieletöntä kutsumista... Kiitos Jumala.. Kiitos Kiitos Kiitos!!!

Että mennään kaikkialle nettimaailmaankin ja julistetaan evankeliumia kaikille luoduille, ne merkit seuraavat uskovia täälläkin. Käärmeitä on viimeaikoina unissani ollut ja olen niitä unissani nostellutkin, kädet voi laittaa tekstinkin muodossakin sairaiden päälle ja sairaat tulevat terveiksi, sydämestä kaikki lähtee.. Ollaan rohkeita ja uskotaan ja luotetaan Sanaan, Jumalalle on kaikki mahdollista.

Rukoillaan vielä vaimoni sisaren miehenkin puolesta, häneen on yllättäen iskenyt dementia.. Tiedän että Jumala on häntä kutsunut, ihan nimeltä kutsunut! mutta hän ei ole uskossa.. Tämä dementia on Jumalan keino saada hänet uskoon, kääntymään Jeesuksen puoleen, huutamaan Jumalaa apuun, autetaan häntä rukoillen että hänen sydämensä pehmenisi ja hän paranisi ja pääsisi tekemään sitä työtä mihin Jumala on häntä suunnitellut, sillä turhaan Jumala ei ketään nimeltä kutsu. Siunausta kaikille Psalmi 91:4 sanoin: "Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus". Aamen.

... siis voimme myös laittaa kätemme myös sinun yllesi, Seurailija, että saat voimasi ja myös sukusi ylle voimaa, Herra siunatkoon sinua ja sukuasi.
        Aamen!
        Kiitos todistuksestasi. Kaipailinkin jo sinua, mihin hävisit? Kun tein päätöksen lopettaa krjoittaa tänne, Herran tahdosta, minusta oli ihana, kun luin itku silmässä vastaustasi yksin armolle, että op. tulee vielä takaisin ja loppuun sanoit: ... jooko? Se oli niin hellyttävää ja olin usein huolissani ja rukoilin puolestasi, että Herra pitää huolen sinusta, ...
        Ole Herrassa Siunattu, Rakas Veljeni!

• sinettisormus
        sinettisormus kirjoitti:

... siis voimme myös laittaa kätemme myös sinun yllesi, Seurailija, että saat voimasi ja myös sukusi ylle voimaa, Herra siunatkoon sinua ja sukuasi.
        Aamen!
        Kiitos todistuksestasi. Kaipailinkin jo sinua, mihin hävisit? Kun tein päätöksen lopettaa krjoittaa tänne, Herran tahdosta, minusta oli ihana, kun luin itku silmässä vastaustasi yksin armolle, että op. tulee vielä takaisin ja loppuun sanoit: ... jooko? Se oli niin hellyttävää ja olin usein huolissani ja rukoilin puolestasi, että Herra pitää huolen sinusta, ...

... ja tässä vielä tuo Psalmi 30, itseasiassa se tuli tänään, aamulla minuaki vastaan, joten Herra haluaa sen varmasti jakoon ...

http://www.evl.fi/raamattu/1992/Ps.30.html

• Seurailija
        sinettisormus kirjoitti:

Aamen!

Voi että olet ihana sisar.. Joo muistan kun kirjoitin ya:lle.. samat tuntemukset oli minullakin eikä oikein huvittanut jatkaa kun olitte molemmat pois mutta sinä tulit onneksi takaisin, muistit sen jooko? sanankin, ikävissäni kirjoitin, kyllä täällä kiintyy saman ajattelutavan kirjoittajiin ja saman Herran tunnustavien kanssa. Suuret kiitokset siitä että minun ja perheeni puolesta rukoilet ja rukoilette, sitä rukousta tässä kaipaakin, tarve on suuri. Nyt olen liikuttunut. mutta en ole hävinnyt minnekkään..
        Murhe on ollut kova kun tyttäreni on jättänyt uskontiensä, ei halua kulkea enää missään tilaisuuksissa, rukoile, rukoilkaa hänenkin puolesta..
        Herra pitää sinustakin huolen, sinusta ja perheestäsi, aivan varmasti pitää, Aivan varmasti pitää Rakas Sisareni! Olet Herrassa siunattu! Kiitos.

• sinettisormus
        Seurailija kirjoitti:

Voi että olet ihana sisar.. Joo muistan kun kirjoitin ya:lle.. samat tuntemukset oli minullakin eikä oikein huvittanut jatkaa kun olitte molemmat pois mutta sinä tulit onneksi takaisin, muistit sen jooko? sanankin, ikävissäni kirjoitin, kyllä täällä kiintyy saman ajattelutavan kirjoittajiin ja saman Herran tunnustavien kanssa. Suuret kiitokset siitä että minun ja perheeni puolesta rukoilet ja rukoilette, sitä rukousta tässä kaipaakin, tarve on suuri. Nyt olen liikuttunut. mutta en ole hävinnyt minnekkään..
        Murhe on ollut kova kun tyttäreni on jättänyt uskontiensä, ei halua kulkea enää missään tilaisuuksissa, rukoile, rukoilkaa hänenkin puolesta..
        Herra pitää sinustakin huolen, sinusta ja perheestäsi, aivan varmasti pitää, Aivan varmasti pitää Rakas Sisareni! Olet Herrassa siunattu! Kiitos.

Auts, tuo sattui, kun kerroit tuosta tyttäresi asiasta, mutta ymmärrän, sillä hänellä on ollut ja ehkä vieläkin, todella vaikeat ajat. Ulkoiset olosuhteet murentavat ihmisen ja on vaikea uskoa että mitään Jumalaa onkaan, mutta siinä koetellaan samalla meidän uskoamme, uskommeko ja rakastammeko todella Herraa niin paljon kuin hänelle väitämme? Kestääkö usko vaikeuksien yllättäessä? Uskon että hän löytää vielä takaisin sitä pitää rukoilla, suurta voimaa tyttäresi elämään. Onhan hän nähnyt valonkin, epäileekö nyt näkemäänsä, silmiensä näkyä?
        Herra, anna tälle tyttärelle voimaa, voimaa palata luoksesi, sillä tiedän, että sinä malttamattomana häntä takaisin odotat.
        Aamen!

• sinettisormus
        sinettisormus kirjoitti:

Auts, tuo sattui, kun kerroit tuosta tyttäresi asiasta, mutta ymmärrän, sillä hänellä on ollut ja ehkä vieläkin, todella vaikeat ajat. Ulkoiset olosuhteet murentavat ihmisen ja on vaikea uskoa että mitään Jumalaa onkaan, mutta siinä koetellaan samalla meidän uskoamme, uskommeko ja rakastammeko todella Herraa niin paljon kuin hänelle väitämme? Kestääkö usko vaikeuksien yllättäessä? Uskon että hän löytää vielä takaisin sitä pitää rukoilla, suurta voimaa tyttäresi elämään. Onhan hän nähnyt valonkin, epäileekö nyt näkemäänsä, silmiensä näkyä?
        Herra, anna tälle tyttärelle voimaa, voimaa palata luoksesi, sillä tiedän, että sinä malttamattomana häntä takaisin odotat.
        Aamen!

Tämä Job 1 luku, kertoo kuinka meitä koetellaan, muistin tämän, kun se tuli minua pari päivää sitten vastaan, luin sen ja totesin, että näin on, hyvä kuvaus koettelemuksista ja sopii tänään tänne tuoda.

http://www.evl.fi/raamattu/1992/Job.1.html

• Seurailija
        sinettisormus kirjoitti:

Aamen!

Kirjoitat niin viisaasti ja muistat kaiken valoa myöten!.. Niin uskommeko tosiaan niin paljon kuin annamme ymmärtää, varmaan on helppo suurennella asioita mutta Herra näkee ne suurentelut ja tuo asioita eteemme koettelemuksina että hei, mitä oikein meinaat!.. Heikkojahan me kaikki olemme, sydän pitää olla mukana rukouksissa, ei ne saa olla mitään saneluhommia.. Jeesuksen armon käsivarsille olen jättänyt kaiken itsestäni perheestäni, kaikki kuormani hänen päällensä joka päivä, tytärtä myöten hän ne jaksaa kantaa, hänellä on viisaus siihen ja kun kaiken jättää hänen kannettavakseen niin asiat valkenee aina!. Mutta rukoukset ja kaikki toiminta pitää olla häntä kunnioittavia. Kiitos sinettisormus. Rukoile! Rukoile!! Rukoile!!!, tehdään se yhdessä Aamen

• Seurailija
        sinettisormus kirjoitti:

Tämä Job 1 luku, kertoo kuinka meitä koetellaan, muistin tämän, kun se tuli minua pari päivää sitten vastaan, luin sen ja totesin, että näin on, hyvä kuvaus koettelemuksista ja sopii tänään tänne tuoda.

http://www.evl.fi/raamattu/1992/Job.1.html

Kuinka moni pystyy samaan kuin Job?, kunnioitettava mies. Tuohon samaan kannattaa pyrkiä. Se on tänä maallisena aikana lähes mahdottomuus?, joku siihen pystyy tänäänkin, kunnioittamaan Jumalaa täydestä sydämestään, kiittämään Jumalaa vaikka maailmansa kaatuu ympäriltään.

• sinettisormus
        Seurailija kirjoitti:

Kirjoitat niin viisaasti ja muistat kaiken valoa myöten!.. Niin uskommeko tosiaan niin paljon kuin annamme ymmärtää, varmaan on helppo suurennella asioita mutta Herra näkee ne suurentelut ja tuo asioita eteemme koettelemuksina että hei, mitä oikein meinaat!.. Heikkojahan me kaikki olemme, sydän pitää olla mukana rukouksissa, ei ne saa olla mitään saneluhommia.. Jeesuksen armon käsivarsille olen jättänyt kaiken itsestäni perheestäni, kaikki kuormani hänen päällensä joka päivä, tytärtä myöten hän ne jaksaa kantaa, hänellä on viisaus siihen ja kun kaiken jättää hänen kannettavakseen niin asiat valkenee aina!. Mutta rukoukset ja kaikki toiminta pitää olla häntä kunnioittavia. Kiitos sinettisormus. Rukoile! Rukoile!! Rukoile!!!, tehdään se yhdessä Aamen

... ja me rukoilemme, YHDESSÄ!

Oi sinä kaikkein armollisin, ristiinnaulituu Herra Jeesus Kristus.
        Armahda palvelijaasi, tytärtäsi, vaivaista syntistä,
        ja katsahda palvelijasi, tyttäresi, puoleen laupeutesi silmillä,
        niin kuin sinä katsoit Pietariin,
        kun hän oli sinut kieltänyt,
        ja niinkuin sinä katsoit syntiseen naiseen fariseuksen huoneessa ja ryöväriin ristinpuussa.
        Ja anna tyttärellesi pyhä armosi,
        että niin kuin Pietari , myös tyttäresi itkisi syntejään,
        niin kuin syntinen nainen sinua sydämestään tytär rakastaisi
        ja ryövärin kanssa saisi katsella pyhiä kasvojasi taivaissa iankaikkisesti.
        Tämän rukouksen jätämme sinun käsivarsillesi,
        että kannat Seurailijan tyttären takaisin sinun luoksesi, rakkauteesi.
        Aamen.

• sinettisormus
        Seurailija kirjoitti:

Kuinka moni pystyy samaan kuin Job?, kunnioitettava mies. Tuohon samaan kannattaa pyrkiä. Se on tänä maallisena aikana lähes mahdottomuus?, joku siihen pystyy tänäänkin, kunnioittamaan Jumalaa täydestä sydämestään, kiittämään Jumalaa vaikka maailmansa kaatuu ympäriltään.

Aamen.

• Seurailija
        sinettisormus kirjoitti:

... ja me rukoilemme, YHDESSÄ!

Oi sinä kaikkein armollisin, ristiinnaulituu Herra Jeesus Kristus.
        Armahda palvelijaasi, tytärtäsi, vaivaista syntistä,
        ja katsahda palvelijasi, tyttäresi, puoleen laupeutesi silmillä,
        niin kuin sinä katsoit Pietariin,
        kun hän oli sinut kieltänyt,
        ja niinkuin sinä katsoit syntiseen naiseen fariseuksen huoneessa ja ryöväriin ristinpuussa.
        Ja anna tyttärellesi pyhä armosi,
        että niin kuin Pietari , myös tyttäresi itkisi syntejään,
        niin kuin syntinen nainen sinua sydämestään tytär rakastaisi
        ja ryövärin kanssa saisi katsella pyhiä kasvojasi taivaissa iankaikkisesti.
        Tämän rukouksen jätämme sinun käsivarsillesi,
        että kannat Seurailijan tyttären takaisin sinun luoksesi, rakkauteesi.
        Aamen.

Yhdessä rukoiltiin. Kiitos, Aamen. Vahva rukous, oikein sydänverestä. Kiitos Jumala.

• sinettisormus
        Seurailija kirjoitti:

Yhdessä rukoiltiin. Kiitos, Aamen. Vahva rukous, oikein sydänverestä. Kiitos Jumala.

Aamen, Aamen, Aamen!
        Kaikki tulkoon hyväksi, siihen uskomme, sillä hän on luvannut että usko siirtää vuoretkin, nuo ongelmien vuoret, ne väistyköön.
        Seurailija, tyttäresi käy niin kuin sinunkin kun olit eksyksissä ja kuitenkin löysit takaisin hänen luokseen, hän kaitsee lampaitaan, eikä anna yhdenkään eksyä, hän löytää vielä takaisin kotiin, Kiitos Herra, Jeesus Kristus, Rakas Jumalamme!

• sinettisormus
        sinettisormus kirjoitti:

Aamen, Aamen, Aamen!
        Kaikki tulkoon hyväksi, siihen uskomme, sillä hän on luvannut että usko siirtää vuoretkin, nuo ongelmien vuoret, ne väistyköön.
        Seurailija, tyttäresi käy niin kuin sinunkin kun olit eksyksissä ja kuitenkin löysit takaisin hänen luokseen, hän kaitsee lampaitaan, eikä anna yhdenkään eksyä, hän löytää vielä takaisin kotiin, Kiitos Herra, Jeesus Kristus, Rakas Jumalamme!

https://www.youtube.com/watch?v=k__Yhntamcw

• sinettisormus

... ja tässä vielä tämän päivän keskusteluihin sopivaa sanaa evankeliumista ...

http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Joh.4.html

• Seurailija

Ihmeellisiä asioita tapahtuu, olin aivan alamaissa muutama päivä sitten, vaikeroin yötä päivää asioitamme ja vielä tuo kurkkukin siihen samaan aikaan paheni ja äänikin meni, olin aivan ulkona, ihan kuolemaa vailla.. Sitten tuo toissa yö vapautti kaikesta!.. Nyt on kurkkukin kunnosssa ja mieli hyvä!.. Silloin vuosi pari sitten Pyhähenki kuiskasi korvaani nimeni ja sanoi että sinulla ei ole mitään hätää, kaunis ääni, rauhallinen, ihana ääni.. Tuo Pyhänhengen kuiskaus on edelleen voimassa!.. Pyhähenki ilmoittaa jos ei ole voimassa, jos tilanteeni on muuttunut. mutta ei ole muuttunut..
        On kolme profetiaa jotka kaikki sanoivat samallalailla ja tunnistin ne minulle kuuluviksi.. ne sanottiin noin kuukauden sisällä toisistaan, eri tilaisuuksissa, kolmen eri ihmisen(naisen) sanomaa.. Kaikissa samat sanat!.. Että Hän on kuullut rukoukseni joissa olen kantanut murheeni Hänen käsivarsilleen ja että Hän näkee kuinka lujilla olen, Hän tulee pian eheyttämään elämääni.. Kuinka kauan on pian?.. kohta kuitenkin, olen vakuuttunut siitä, uskon siihen vuorenvarmasti! .. Kaikki rukoukset on kuultu ja kuullaan, mikään ei mene hukkaan!.. Rukoillaan, nyt on tuli sydämessä.. Aamen.

• sinettisormus
        Seurailija kirjoitti:

Ihmeellisiä asioita tapahtuu, olin aivan alamaissa muutama päivä sitten, vaikeroin yötä päivää asioitamme ja vielä tuo kurkkukin siihen samaan aikaan paheni ja äänikin meni, olin aivan ulkona, ihan kuolemaa vailla.. Sitten tuo toissa yö vapautti kaikesta!.. Nyt on kurkkukin kunnosssa ja mieli hyvä!.. Silloin vuosi pari sitten Pyhähenki kuiskasi korvaani nimeni ja sanoi että sinulla ei ole mitään hätää, kaunis ääni, rauhallinen, ihana ääni.. Tuo Pyhänhengen kuiskaus on edelleen voimassa!.. Pyhähenki ilmoittaa jos ei ole voimassa, jos tilanteeni on muuttunut. mutta ei ole muuttunut..
        On kolme profetiaa jotka kaikki sanoivat samallalailla ja tunnistin ne minulle kuuluviksi.. ne sanottiin noin kuukauden sisällä toisistaan, eri tilaisuuksissa, kolmen eri ihmisen(naisen) sanomaa.. Kaikissa samat sanat!.. Että Hän on kuullut rukoukseni joissa olen kantanut murheeni Hänen käsivarsilleen ja että Hän näkee kuinka lujilla olen, Hän tulee pian eheyttämään elämääni.. Kuinka kauan on pian?.. kohta kuitenkin, olen vakuuttunut siitä, uskon siihen vuorenvarmasti! .. Kaikki rukoukset on kuultu ja kuullaan, mikään ei mene hukkaan!.. Rukoillaan, nyt on tuli sydämessä.. Aamen.

Herra, ihanaa kuinka sinä vuodatat rakkauttasi ja öljyäsi seurailijan ylle.
        Se todistaa, että sinun sanasi toimii ja on totuus.
        Kiitos Pyhästä Hengestä joka ihanasti meitä neuvoo ja ohjaa.
        Pyhä Henki kuiskasi myös veljelleni vähän aika sitten tämän nimen ja sanoi ettei ole hätää, niinkuin teit Seurailijallekkin.
        Kiitos Herra, että saamme olla sinun rakkaudellisessa suojeluksessasi.
        Anna meistä valosi loistaa niin näkyvästi, että sen kaikki huomaa,
        ja he haluavat samaa hyvää Henkeäsi kuin mekin saamme kantaa sydämessämme.
        Kirkastukoon sinun nimesi kaikessa mitä teemme
        Aamen.

• sinettisormus
      • sinettisormus

Tämä kirje kolossalaisille, on hyvä jatkumo eilisille keskusteluille.

Siunaus.
        Herra siunatkoon meitä ja varjelkoon meidät kaikesta pahasta ja johdattakoon meidät iankaikkiseen elämään.
        Aamen.

• Seurailija
        sinettisormus kirjoitti:

Tämä kirje kolossalaisille, on hyvä jatkumo eilisille keskusteluille.

Siunaus.
        Herra siunatkoon meitä ja varjelkoon meidät kaikesta pahasta ja johdattakoon meidät iankaikkiseen elämään.
        Aamen.

Niin on, kiitos sinettisormus sananpaikastasi, Paavali on muutenkin lähellä sydäntä, voimakas rohkea ja täynnä pyhäähenkeä. Paavali aloitti ja päätti rukouksensa kiitoksilla ja ylistyksellä, todellinen rukousten mies.

"Jumala on pelastanut meidät pimeyden vallasta
        ja siirtänyt meidät rakkaan Poikansa valtakuntaan,
        hänen, jossa meillä on lunastus, syntien anteeksi
        saaminen." 1:13-14

Armo olkoon teidän kanssanne tänäänkin. Aamen

• sinettisormus
        Seurailija kirjoitti:

Niin on, kiitos sinettisormus sananpaikastasi, Paavali on muutenkin lähellä sydäntä, voimakas rohkea ja täynnä pyhäähenkeä. Paavali aloitti ja päätti rukouksensa kiitoksilla ja ylistyksellä, todellinen rukousten mies.

"Jumala on pelastanut meidät pimeyden vallasta
        ja siirtänyt meidät rakkaan Poikansa valtakuntaan,
        hänen, jossa meillä on lunastus, syntien anteeksi
        saaminen." 1:13-14

Armo olkoon teidän kanssanne tänäänkin. Aamen

Paavalin teksteistä on tullut minullekkin hyvin tärkeitä , sain kokea sen kirkastumisen minkä Paavalikin koki, se oli valtava kasvunpaikka johon toki liittyi muutakin ... olen siitä op:nä kirjoittanutkin, silloin tapahtui toinen hyökkäys ...

• sinettisormus

Kerronpa teille sisaresta joka käy juuri etsikko aikaa elämässään. Hän on alkoholin orja ja hän antoi luvan kertoa tämän. Joulun aikaan oli puhelin yhteydessä häneen kun hän halusi rukouksesta ja keskustelusta lohdutusta ja me rukoilimme ja hän sanoi olevansa valmis Herralle ja toivoo että viinakin jäisi pian pois. Vielä vuosi sitten hän ei antanut edes rukoilla puolestaan. (mutta rukoilin silti)
      Hän kertoi että oli ollut rukouksessa, niillä omilla sanoillaan kuin osaa ja hän koki ihmeen. Hän tunsi kuinka kädet aivan kuin lukkituivat rukous asentoon, sormet ristissä, eikä hän niitä erilleen halunnutkaan vaan jatkoi rukoiluaan. Sitten hän huomasi että oikea silmä alkoi valtoimenaan vuotaa kyyneleitä ja vasemmasta ei tullut kyyneltäkään. Sanoin hänelle että koin tämän Herran viestinä, nuo lukkiutuneet kädet tarkoittivat Herran rakkautta sisreen,eikä halua antaa häntä pois ja nuo kyynellet, niistä sanoin, että näen Jeesuksen istumassa Isänsä oikealla puolella ja hän kyynelehtii tämän sisren puolesta, rakkaudesta häneen. Jos kyyneleet olisi tullut molemmista silmistä, ei hän olisi nähnyt asian yliluonnollisuutta ja pitänyt sitä tavallisena omana tunnekuohunaan. Herra olkoon vahvasti tämän sisaren kanssa ja johdattakoon tämänkin eksyneen lampaan hänen tiellensä.
      Aamen.

• Seurailija

Hyvältä näyttää tuon sisaren kohdalla, hyvä ettet antanut periksi.
        Hän on jo tiellä, ottaa ensiaskeleitaan. Kiitos Jumala.

• sinettisormus
        Seurailija kirjoitti:

Hyvältä näyttää tuon sisaren kohdalla, hyvä ettet antanut periksi.
        Hän on jo tiellä, ottaa ensiaskeleitaan. Kiitos Jumala.

Olen sanonut tälle sisarelle että hän voi ottaa yhteyttä koska tarvitsee ja niin hän on tehnytkin. Hän tuntee etten tuputa hänelle väkisin mitään, vaikka näistä puhunkin, eikä hän kykene puhumaan näitä kenelle vaan, sillä ihmiset heti leimaavat ...
        Kuljen hänen vierellään ja taistelu jatkuu ... Kiitos todella Jumalalle kuinka hän on alkanut johdattaa tätä sisarta ja sen näkee hänen puheissaankin, kuinka ne muuttuvat päivä päivältä ...

• Seurailija
        sinettisormus kirjoitti:

Olen sanonut tälle sisarelle että hän voi ottaa yhteyttä koska tarvitsee ja niin hän on tehnytkin. Hän tuntee etten tuputa hänelle väkisin mitään, vaikka näistä puhunkin, eikä hän kykene puhumaan näitä kenelle vaan, sillä ihmiset heti leimaavat ...
        Kuljen hänen vierellään ja taistelu jatkuu ... Kiitos todella Jumalalle kuinka hän on alkanut johdattaa tätä sisarta ja sen näkee hänen puheissaankin, kuinka ne muuttuvat päivä päivältä ...

Hienosti menettelet ss, et tuputa väkisin. Luottamus pitääkin olla. Kuljet hänen vierellään ja Herra kulkee teidän vierellä. Ihana tilanne.. Kiitos Jumalalle.

• Seurailija
        Seurailija kirjoitti:

Hienosti menettelet ss, et tuputa väkisin. Luottamus pitääkin olla. Kuljet hänen vierellään ja Herra kulkee teidän vierellä. Ihana tilanne.. Kiitos Jumalalle.

Oho tais olla huono lyhennys tuo ss, siitä tulee pahamaineiset sotaupseerit mieleen, Anteeksi, pitää lyhentää vaikka pelkkä sinetti. Sinä olet hyvämainenen Jumalan sotilas, evankeliumin eteenpäin viejä puettuna täyteen sotavarustukseen. Kiitos Jumalalle!

• sinettisormus
        Seurailija kirjoitti:

Oho tais olla huono lyhennys tuo ss, siitä tulee pahamaineiset sotaupseerit mieleen, Anteeksi, pitää lyhentää vaikka pelkkä sinetti. Sinä olet hyvämainenen Jumalan sotilas, evankeliumin eteenpäin viejä puettuna täyteen sotavarustukseen. Kiitos Jumalalle!

Joo, hymyillen katselin itse tuota lyhennettä, mutta sama se, kun itse tiedämme mitä tarkoittaa. Jouluna kävin tuon sisaren luona, tai oikeammin kulkuni johti erääseen baariin ja hänellä oli siellä ystävä, joka oli myös toivonut minua paikalle sanomalla:
        - "... voikohan se tulla tänne baarin, haluaisin tavata hänet ..."
        Ja tottakai voin, minä join kahvia toisten siemaillessa muuta ja sitten selvisi syy baariin menoon, tämä ystävä halusi rukousta sairautensa puolesta ja minä pyysin että rukoilemme kaikki yhdessä ja tuo rukous muuttui itkuksi, kaikki kolme, siellä baarin takapihalla itkimme ja lopuksi sanoin tuolle ystävälle, että tunne kuinka Jeesus rakastaa häntä valtavasti, ja käskin ottamaan tämän parantavan rakkauden vastaan. Tuo sisar vierellä kysyi:
        - "Rakastaahan Jeesus minuakin?"
        Vastasin hymyillen että kyllä ja muistutin häntä siitä kyyneliä vuotavasta oikeasta silmästä. Tunsin, että tämä sisar tunsi pienoista mustasukkaisuutta Jeesuksesta ja annoin ymmärtää, että sitä rakkautta riittää meille kaikille kunhan otamme vastaan. En ole koskaan rukoillessa alkanut itkemään, mutta silloin me kaikki kolme itkimme. Ehkäpä nuo kaksi ovat kohta toisenlaisella tiellä, sitä rukoilen. Kiitos Herra, että sinä lupauksessasi autat.

• sinettisormus
    • sinettisormus
    • sinettisormus

Tänään näyssä meille tarjottiin "valkoisia" korvatulppia ...Mietin, mitä voisi tarkoittaa ja tuo psamin 18: 42 jae avaa sitä. (sanat vihkiraamattuni mukaan):

He huutavat, mutta pelastajaa ei ole, huutavat Herraa,mutta hän ei heille vastaa.

Katselin tuota palstaa tänne tullessani, niitä kaikkia ketjuja joita siinä jonossa oli ja ajattelin että minkälaista huutoa täällä onkaan, korvatulpat tulevat todella tarpeeseen, näin saamme levon olla hänen sanansa äärellä.
      Kiitos Sinulle Herra!
      Olkaa Herrassa Siunattuja!

• Seurailija

Joskus tuntuu että sais olla silmälaputkin ettei näkisi ihan kaikkea..
        Kiitos sinetti sanan paikoista, olen ne lukenut, niissä ei tarvi korvatulppia eikä silmälappuja, ihanaa sanaa..

Olen kertonut siitä siskoni tyttären vauvasta jonka Jeesus paransi toivottomasta sairaudesta.. Herra kuuli rukoukset ja antoi armon käydä, olen kiittänyt päivittäin häntä siitä. Eilen tuo vauva oli äitineen tyttärelläni kylässä, vauva oli täynnä virtaa eikä olis ikinä voinut uskoa että oli kuoleman sairas muutama kuukausi sitten, vauva oli letkuissa eikä mikään toiminut, hengityskään, sydänkin oli huonossa tilassa, lääkäritkään eivät antaneet toivoa, aamut ja illat olivat täynnä omaisten itkua, hän oli jo hautaan vaipuvien joukossa, lopussa kuitenkin joutuivat toteamaan että ihme on tapahtunut..
        Kiitos Jeesus, sinä hänet herätit ja sinä hänet paransit.

Pelastuneen kiitoslaulu

Daavidin psalmi, temppelinvihkimislaulu.

Minä ylistän sinua, Herra, sillä sinä nostit
        minut syvyyksistä etkä sallinut viholliseni
        iloita minusta.
        Herra minun Jumalani, sinua minä huusin,
        ja sinä paransit minut.
        Herra sinä nostit minun sieluni tuonelasta,
        sinä herätit minut henkiin hautaan vaipuvien
        joukosta.
        Laulakaa ylistystä Herralle, te hänen hurskaansa,
        kiittäkää hänen pyhää nimeään.
        Sillä hetken kestää hänen vihansa, eliniän hänen
        suosionsa. Illalla on vieraana itku mutta aamulla
        ilo.
        Minä sanoin menestykseni päivinä: "En minä ikinä
        horju."
        Herra, armossasi sinä vahvistit vuoreni. Mutta sinä
        kätkit kasvosi, minä säikähdin.
        Sinua, Herra, minä huusin, Herra sinulta anoin armoa:
        Mitä hyötyä on verestäni, kun vaivun hautaan? Kiittääkö
        tomu sinua, julistaako se sinun uskollisuuttasi?
        Kuule, Herra, ja armahda minua, Herra tule auttajakseni.
        Sinä muutit valitukseni karkeloksi, sinä riisuit surupukuni
        ja vyötit minut ilolla, että sieluni laulaisi sinun kunniaasi
        eikä vaikenisi. Herra, minun Jumalani, sinua minä kiitän
        ikuisesti. Psalmi 30

Siunausta kaikille.

• sinettisormus
    • sinettisormus

Psalmi 134.
      Kiitosvirsi yövartiohetkinä.
      Matkalaulu.
      Katso, kiittäkää Herraa,
      kaikki te Herran palvelijat,
      jotka öisin seisotte Herran huoneessa.
      2. Kohottakaa kätenne pyhäkköön päin
      ja kiittäkää Herraa.
      3. Herra siunatkoom sinua Siionista,
      hän, joka on tehnyt taivaan ja maan.

• Hyvä on

Ihana ketju lukea.

• Yksin Jeesus

Hyvä käännös tuo Raamattu kansalle. Kiva kun laitoitte linkitkin kuuntelulle.

• sinettisormus

Tänään, näyssä oli kivinen seinä ja siinä oli ristin muotoinen ikkuna aukko ja aukosta näin naisen ulkopuolella, kuin Marian vaatteet yllään ja kuulin äänen sanovan: "Eikä hänen pitäisi olla siellä." ...ja se näkyi myös kirjoitettuna tekstinä, yritin laittaa tuon sanoman hakusanaksi, mutta en löytänyt vastaavaa, mutta eteeni tuli aina tämä evankeliumin paikka ja hyvälle se tuntuikin:

http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Joh.3.html

• sinettisormus

Kiitos Herralle, hänen työstään ja pelastuksestaan Seurailijan, siskon tyttären kohdalla, että hänen vauvansa on nyt energinen, ja terve lapsi. Me rukouksilla saatoimme häntä Jeesuksen käsivarsille, vaikka näytti todella toivottomalta ... nyt heräsi ajatus tuosta aamun viestistä, tätä kirjoitellessa, olithan Seurailija illalla ja aamulla rukouksissani ja puhelin Herralle tuosta vauvasta, KIITTÄEN!
        ... nuo sanat: "...eikä hänen pitäisi olla siellä..."
        Valtava todistus Jumalan olemassa olosta ja siitä että hän toimii tänäänkin ja hän on hyvin ELÄVÄ JUMALA! ...ei mitään historian tietoa, vaan Elävä Jumala ja hänen Elävä Sanansa! Kiitos HERRA!

• Seurailija
        sinettisormus kirjoitti:

Kiitos Herralle, hänen työstään ja pelastuksestaan Seurailijan, siskon tyttären kohdalla, että hänen vauvansa on nyt energinen, ja terve lapsi. Me rukouksilla saatoimme häntä Jeesuksen käsivarsille, vaikka näytti todella toivottomalta ... nyt heräsi ajatus tuosta aamun viestistä, tätä kirjoitellessa, olithan Seurailija illalla ja aamulla rukouksissani ja puhelin Herralle tuosta vauvasta, KIITTÄEN!
        ... nuo sanat: "...eikä hänen pitäisi olla siellä..."
        Valtava todistus Jumalan olemassa olosta ja siitä että hän toimii tänäänkin ja hän on hyvin ELÄVÄ JUMALA! ...ei mitään historian tietoa, vaan Elävä Jumala ja hänen Elävä Sanansa! Kiitos HERRA!

Joo ei Herra ole historiaa. Taidettiin olla yhtä aikaa rukouksissa aamulla ja illalla, muistin sinettiäkin, anomalla hänelle voimallisia näkyjä Jumalalta. Kiitos sinetti, Kiitos Jumalalle.

• sinettisormus
    • Seurailija

"Tiibetiläinen Elia, joka oli Gileadin asukkaita, sanoi Ahabille: "Niin totta kuin Herra, Israelin Jumala, elää, hän jota minä palvelen, näinä vuosina ei tule kastetta eikä sadetta muuten kuin minun sanani kautta." 1 Kun. 17:1

Herra etsii löytääkseen jonkun joka suostuisi asettumaan muurin aukkoon Hänen edessään koko kansan puolesta. Jeesus etsii sydäntä joka antautuu hänen edessään niin että Isän rakkaus ilmestyy ja murtaa pimeyden henkivaltojen kahleet koko kansan yltä.. Missä hän on?, hän tekee jotain muuta?, eikä hänen ei pitäisi olla siellä. Hänen pitäisi tehdä Herran työtä koko kansan puolesta että herätyksen sateet alkaisivat.

• sinettisormus

Aamen.
        Tämä minullekkin tuli mieleen, muurinaukko joka oli ristin muotoinen, hän huutaa vartioita, mutta missä he ovat? Emme näe kuinka Jumala yrittää meitä johdattaa, meidän tulisi herätellä hengellistä näkökykyämme, herkistää tuntosarvemme ja hakeutua avaralle paikalle ... Me uskomme, mutta onko meistä tekemään muuta, haluamme vain korvasyyhisinä kuunnella yleisönä kaikkea kivaa, mutta olisiko meistä tekijäksi? Heitä Herra kaipaa. Ajattelin juuri eilen, että kun tänne kirjoittelen ja annan todistuksia ja niin tekee Seurailijakin, mutta uskon, että lisää todistuksia tarvitaan, sillä niitä on, muttei uskalleta kertoa. Nämä ovat kuitenkin todellisia, elämässä tapahtuneita ja olisi hyvä kun useammat alkaisivat niistä kertoa, ja näin kirkastaa Herran nimeä.
        Tämä on vain yksi tapa tehdä Herran työtä. Lisää saat esim. Matt. evakeliumista luvusta 25.
        Täyttäkäämme aukot, Herran voimassa!

• Seurailija

Joka ottaa vastaan hänen todistuksensa, se sinetillä vahvistaa, että Jumala on todellinen. Joh 3:33

• sinettisormus

Aamen.

• sinettisormus
      • Seurailija

Aura todistaa juuri niinkuin asiat ovat, hän osui juuri ristin keskustaan, ei mitkään muut voimat pelasta, vain yksin Jeesus . Piisissäkin aidot Jumalan sanat... Hyvä yksinkertainen todistus jonka jokainen ymmärtää. Kiitos Jumalalle.

• Amen

Rakkaat lapseni, minä ohjaan teitä. Näin luulen Herran ajattelevan.

• sinettisormus

Amen. Juuri näin, - ei kukaan muu, vain yksin Herra!

• sinettisormus
    • sinettisormus
    • sinettisormus

Virsi 356.

Tyydy, sielu Herran tahtohon,
      auttajas hän uskollinen on,
      sinua ei heitä.
      vaikka yllättäisi synkin yö,
      raukeaisi suurin toive, työ,
      kulje Herran teitä.
      Milloin pettää turva muu,
      Herran armo sulle uudistuu,
      auttaa jälleen kerran.
      Pane toivo Jumalaan,
      kyyneleet hän kuivaa aikanaan.
      Tyydy tahtoon Herran.

• sinettisormus

• Seurailija

Niin, "Tyydy sielu Herran tahtohon".. noin alkaa sinetin tuoma virsi 356..
      Sen asian kans onkin tekemistä jos luonne on intohimoinen, räiskyvä..
      Ajattelin "jostain syystä" tuota "intohimo" sanaa eilen kun olin lähdössä
      seurakunnan tilaisuuteen ja kuinka ollakkaan julistaja sanoi saman sanan..
      Hengellinen tilakin saa olla Jumalan sanaa viedessämme intohimoinen..
      jotkut saarnaa rauhalliseen sävyyn ja jotkut niin että tuli räiskyy, itse tykkään jälkimmäisestä kun olen itsekkin räiskyvä silloin kun saan olla oma itseni..
      Molempia täytyy kuitenkin olla koska molempia ihmisiäkin on olemassa...

Intohimosella ihmisellä on kuitenkin vaaransa ettei hommat karkaa käsistä
      ja lähdetä väärälle tielle, asiaa voi verrata vaikka urheilu autoon, sillä on helppo ja ihana ajaa
      mutta herkästi ollaan lepikossa jos liikaa käyttää sen voimavaroja..

Haaleammallakin ihmisellä on "vaaransa", hän ei saa sanaa perille? välttämättä yhtä tehokkaasti, tuntuu kuin jarrut olisi päällä mutta viisauden kanssa luovimalla asia menee perille yhtä hyvin.. Jumala on ihmeellinen, luonut niin erilaisia ihmisiä, mahtavan rikkauden se tuokin elämäämme, loi meidät sisintämme myöten.. "Haalea on ehkä väärä sana, en tarkoita että haaleampi olisi vähempi uskossaan, yhtä paljon uskova hän voi olla". harkitseekin sanojaan tarkemmin, ei tule ylilyöntejä niin herkästi, harkitsee enempi kuin meikäläinen höyrypää heh.. ehkä tämä "haalea" pysyy tielläkin helpommin?

Julistaja luki Psalmi 139:tä muutaman jakeen, tuttuja asioita mutta tunsin itseni jätesäkiksi niitä kuullessani.. Todellakaan meillä ei voisi olla pelastusta ilman Jeesuksen armontyötä, ei pelastu haalea eikä intohimoinen ilman Jeesusta, sillä Jumala tietää kaiken meistä, kaiken mitä suunnittelemmekin, jopa milloin istumme ja seisomme!..

Psalmi 139. "Herra on kaikkivaltias"
      "Musiikinjohtajalle. Daavidin psalmi. Herra, sinä olet
      minut tutkinut ja sinä tunnet minut.

Sinä tiedät milloin minä istun ja milloin minä nousen,
      sinä ymmärrät ajatukseni jo kaukaa.

Polkuni ja makuusijani sinä olet vaaksalla mitannut,
      kaikki minun tieni ovat sinulle tutut.

Minun kielelläni ei ole sanaakaan, jota sinä, Herra,
      et tuntisi.

Edestä ja takaa sinä olet minut saartanut, olet laskenut
      kätesi päälleni.

Tämä tieto on minulle ylen ihmeellinen, niin, korkea etten
      voi sitä käsittää.

Minne voisin mennä sinun Henkesi ulottuvilta, minne
      paeta kasvojesi edestä?

Jos nousisin taivaaseen, sinä olet siellä, jos tekisin
      vuoteeni tuonelaan, sielläkin sinä olet.

Jos kohoaisin aamuruskon siivin ja asettuisin asumaan
      meren ääriin, sielläkin sinun kätesi minua johtaisi, sinun
      oikea kätesi pitäisi minusta kiinni.

Ja vaikka sanoisin: "Pimeys peittäköön minut, ja valo
      ympärilläni muuttuisi yöksi", ei pimeyskään kätkisi minua
      sinulta, vaan yö valaisisi kuin päivä, pimeys olisi kuin valo.

Sinä loit minut sisintäni myöten, sinä kudoit minut kokoon
      äitini kohdussa.

Minä kiitän sinua siitä, että minut on tehty ylen ihmeellisesti,
      ihmeelliset ovat sinun tekosi, sieluni tietää sen varsin hyvin.

Minun luuni eivät olleet sinulta kätkössä, kun minut salassa
      valmistettiin, kun minut kudottiin taidokkaasti maan
      syvyyksissä.

Sinun silmäsi näkivät minut jo idullani. Kaikki päivät oli luotu
      ja kirjoitettu sinun kirjaasi, ennen kuin ainoakaan niistä oli tullut.

Kuinka kalliit ovatkaan minulle sinun ajatuksesi, Jumala, kuinka
      valtava onkaan niiden määrä!

Jos laskisin ne, niitä olisi enemmän kuin hiekanjyviä. Minä herään
      ja olen yhä sinun luonasi.

Jumala, kunpa sinä surmaisit jumalattomat! Murhamiehet,
      väistykää luotani!

He puhuvat sinusta juonitellen ja lausuvat nimesi turhaan,
      nuo vihollisesi.

Herra enkö vihaisi niitä, jotka vastustavat?

Minun vihani on loputon niitä kohtaan, heistä on tullut minun
      vihollisiani.

Tutki minua, Jumala, ja tunne sydämeni, koettele minua ja
      tunne ajatukseni, ja jos näet tieni johtavan vaivaan, ohjaa
      minut iankaikkiselle tielle."

Ja Jumala ohjaa meitä iankaikkiselle tielle:

Minä sanon: vaeltakaa Hengessä, niin ette toteuta lihan himoa.
      Liha himoitsee Henkeä vastaan ja Henki lihaa vastaan. Ne ovat
      toisiaan vastaan, niin ettette tee sitä, mitä tahdotte.
      Gal. 5: 16-17.

Siunausta jokaisen lukijan päivään. Aamen

• sinettisormus

Kerronpa viimeöisestä unesta josta muistan pätkän, en tiedä onko sllä mitään tarkoitusta, mutta unesta tuli hyvä olo, ja kiitos Seurailija hyvästä päivän aloituksesta!
      Uni.
      Olin syys aika ja satoa oli jo korjattu, loput siemenet mitä oli keväästä ja kesästä jäänyt laitettiin maahan. Eläimet tekivät syys muuttoa ja ihmeekseni huomasin ja äänen ihmettelin näkyä sähkölankojen yläpuolella:
      - "Katsokaa tuonne, jänikset ja oravatkin lentää!"
      Kukaan ei meinannut uskoa, mutta joutuivat toteamaan, että niin todella lentävät. Traktori peräkärryineen oli pellolla ja näin kun Jeesus tuli vierelle ja sanoi että menee hetkeksi lepäämään lavalle ja jatkaa sitten matkaa, minä vastasin Jeesukselle:
      -Ei sinun vielä tarvitse lähteä, voit jäädä meille lepäämään ja sitten vasta jatkaa matkaa..."
      Jeesus asettui lepäämään ja kärryjen vierelle tuli ihminen jonka silmät olivat niin tulehtuneet että ne olivat muurautuneet kiinni. Sanoin, että Jeesus on levolla mutta minä voin rukoilla ja jos se ei auta, odotetaan sitten Jeesuksen heräämistä. Tuo ihminen mumisi jotain ja sanoin:
      - "Ei, en tee niin kuin Jeesus, en sylkäise käsiini, minä rukoilen vain ..."
      Sitten, en muista unesta muuta. Erikoiseksi unen teki se että Jeesus oli mukana, ja oli korjuun aika ...

Herran Rauhaa ja Siunausta Kaikille!

• Seurailija

Huikaiseva uni sinetillä, tuota pitää oikein ajan kanssa miettiä... oli korjuun aika.. jänikset ja oravat lensivät, olivat saaneet siivet, pelastautuivat?.. tuosta vaan juttelit Jeesuksen kaa.. Huh huh.. mikä uni... ..

• sinettisormus
        Seurailija kirjoitti:

Huikaiseva uni sinetillä, tuota pitää oikein ajan kanssa miettiä... oli korjuun aika.. jänikset ja oravat lensivät, olivat saaneet siivet, pelastautuivat?.. tuosta vaan juttelit Jeesuksen kaa.. Huh huh.. mikä uni... ..

... huikaiseva uni oli tai tuo pätkän minkä muistan siitä. Se että eläimet lensivät toi tunteen ettei tälä ehkä ollut isompaa tarkoitusta,mutta kuka tietää kyllä siinä oli niitä hyviä elementtejäkin. Eläimillä ei ollut siipiä mutta silti ne lensivät ja tuo kun juttelin Jeesuksen kanssa, kuvastaa sitä jutustelua jota teen hänen kanssaan joka päivä olen hänen läsnäolossaan ja hän on minulle tullut niin tutuksi ja Rakkaaksi, hakekkaa hänen läsnäoloaan, jutelkaa niin kuin ystävälle tai vain lepäätte hänen käsivarsillaan... kyllä hän lukee teidän ajatuksenne....

• sinettisormus
        sinettisormus kirjoitti:

... huikaiseva uni oli tai tuo pätkän minkä muistan siitä. Se että eläimet lensivät toi tunteen ettei tälä ehkä ollut isompaa tarkoitusta,mutta kuka tietää kyllä siinä oli niitä hyviä elementtejäkin. Eläimillä ei ollut siipiä mutta silti ne lensivät ja tuo kun juttelin Jeesuksen kanssa, kuvastaa sitä jutustelua jota teen hänen kanssaan joka päivä olen hänen läsnäolossaan ja hän on minulle tullut niin tutuksi ja Rakkaaksi, hakekkaa hänen läsnäoloaan, jutelkaa niin kuin ystävälle tai vain lepäätte hänen käsivarsillaan... kyllä hän lukee teidän ajatuksenne....

Tähän sopiva Psalmi 139.

https://www.youtube.com/watch?v=ZSPkpFwSKsI

• Seurailija

• sinettisormus
        Seurailija kirjoitti:

Toit saman psalmin, minä kirjoittamalla, sinä toit videona, Hyvä..

Tuo on niin kaunis psalmi, jonka äärellä usein olen itkenyt ja tuntenut hänen rakkautensa, tuo video on niin kauniisti tehty ... kaunista sanaa, josta ei saa kyllikseen ...

• Seurailija

Tuosta kärryjen viereen tulleesta ihmisestä tuli mieleen eilinen tv:n ohjelma "Parantavat kädet", se kertoi norjalaisesta vanhasta miehestä jolla on parantajan lahjat mutta hän ei puhunut Jumalasta tai Jeesuksesta mitään. Pappikaan ei ollut osannut selittää mistä hän on voimansa saanut.. Ihmeellisen näkökyvyttömiä ihmiset voivat olla. Parantaja ei voi olla koskaan muu voima kuin Jumala.. Samaten tuo unesi mies oli sokeutunut, silmänsä oli muurautuneet kiinni, hän toimi jokatapauksessa toisin kuin Jeesus.. Tarkkana pitää olla eksyttäjistä, heillä voi olla jopa parantajan lahjatkin käytössään eksyttäessään.

• sinettisormus
        Seurailija kirjoitti:

Tuosta kärryjen viereen tulleesta ihmisestä tuli mieleen eilinen tv:n ohjelma "Parantavat kädet", se kertoi norjalaisesta vanhasta miehestä jolla on parantajan lahjat mutta hän ei puhunut Jumalasta tai Jeesuksesta mitään. Pappikaan ei ollut osannut selittää mistä hän on voimansa saanut.. Ihmeellisen näkökyvyttömiä ihmiset voivat olla. Parantaja ei voi olla koskaan muu voima kuin Jumala.. Samaten tuo unesi mies oli sokeutunut, silmänsä oli muurautuneet kiinni, hän toimi jokatapauksessa toisin kuin Jeesus.. Tarkkana pitää olla eksyttäjistä, heillä voi olla jopa parantajan lahjatkin käytössään eksyttäessään.

... mielenkiintoista, tuo sisar josta olen kertonut, soitteli eilen ja oli katsonut saman ohjelman. Sanoin, että ihminen joka sanoo parantavansa omissa voimissaan, ei tee työtä oikeassa hengessä, kukaan ei voi ottaa siitä kunniaa itselleen vain Jeesus voi parantaa. Me emme saa korottaa itseämme, me olemme vain työkaluja ... Harmi etten huomannut tuota ohjelmaa ... Mutta parantajan henki ei ollut Jumalasta, jos hän ei siihen uskonut ...

• sinettisormus
        sinettisormus kirjoitti:

... mielenkiintoista, tuo sisar josta olen kertonut, soitteli eilen ja oli katsonut saman ohjelman. Sanoin, että ihminen joka sanoo parantavansa omissa voimissaan, ei tee työtä oikeassa hengessä, kukaan ei voi ottaa siitä kunniaa itselleen vain Jeesus voi parantaa. Me emme saa korottaa itseämme, me olemme vain työkaluja ... Harmi etten huomannut tuota ohjelmaa ... Mutta parantajan henki ei ollut Jumalasta, jos hän ei siihen uskonut ...

... niin, piti vielä laittaa tuosta unesta, että minä sanoin tuolle ihmiselle jolla oli silmat ummessa nuo sanat: "En tee niinkuin Jeesus, en sylje käsiini, rukoilen vaan ..."
        Tarkoitin tuossa sitä raamatun kohtaa jossa Jeesus paransi sokean ja otti maasta multaa ja sylkyä ja hieroi sen sokean silmille, en halunnut tehdä sitä tuossa unessa tuolle ihmiselle, vain rukoilla ...

• Seurailija
        sinettisormus kirjoitti:

Paljon siinä ohjelmassa oli pimeää jos oli jotain hyvääkin, minulla tuli huono olo.
        Hän oli ollut kirkon palveluksessakin ja sanoi että hänelle tuli raskas mieli koska näki ihmisten päällä ristejä. meni hetki ja he kuolivat.. Kummallsta että oli kuitenkin kirkon palveluksessa eikä tiennyt mistä voimansa sai. Kirkossa ja kaikissa kristillisissä yhteisöissä on näitä sokeita eksyttäjiä, muissa uskonnollisissa yhteisöissä ei muita olekkaan.. Aivan tajuttomia on paholaisen työt. mutta "ME OLEMME VOITTAJAN PUOLELLA! AAMEN.

• sinettisormus
        Seurailija kirjoitti:

Paljon siinä ohjelmassa oli pimeää jos oli jotain hyvääkin, minulla tuli huono olo.
        Hän oli ollut kirkon palveluksessakin ja sanoi että hänelle tuli raskas mieli koska näki ihmisten päällä ristejä. meni hetki ja he kuolivat.. Kummallsta että oli kuitenkin kirkon palveluksessa eikä tiennyt mistä voimansa sai. Kirkossa ja kaikissa kristillisissä yhteisöissä on näitä sokeita eksyttäjiä, muissa uskonnollisissa yhteisöissä ei muita olekkaan.. Aivan tajuttomia on paholaisen työt. mutta "ME OLEMME VOITTAJAN PUOLELLA! AAMEN.

Aamen.

• Seurailija
        sinettisormus kirjoitti:

... niin, piti vielä laittaa tuosta unesta, että minä sanoin tuolle ihmiselle jolla oli silmat ummessa nuo sanat: "En tee niinkuin Jeesus, en sylje käsiini, rukoilen vaan ..."
        Tarkoitin tuossa sitä raamatun kohtaa jossa Jeesus paransi sokean ja otti maasta multaa ja sylkyä ja hieroi sen sokean silmille, en halunnut tehdä sitä tuossa unessa tuolle ihmiselle, vain rukoilla ...

Anteeksi väärinkäsitykseni, nyt hävettää se viimeinen n kirjain jäi näkemättä,,,,,,, oikein teitkin, meille riittää pelkkä rukous, Jeesus halusi käyttää joskus jotain muutakin kuin tehosteena, joskus ihmetellyt miksi käytti?. olisi parantunut muutenkin mutta se on hänen asiansa Aamen.

• sinettisormus
        Seurailija kirjoitti:

Anteeksi väärinkäsitykseni, nyt hävettää se viimeinen n kirjain jäi näkemättä,,,,,,, oikein teitkin, meille riittää pelkkä rukous, Jeesus halusi käyttää joskus jotain muutakin kuin tehosteena, joskus ihmetellyt miksi käytti?. olisi parantunut muutenkin mutta se on hänen asiansa Aamen.

... ei tarvii hävetä, kirjoitin sen niin, että helposti sen luki juuri noin kuin sinä, sori...
        = )

• Seurailija
        sinettisormus kirjoitti:

... ei tarvii hävetä, kirjoitin sen niin, että helposti sen luki juuri noin kuin sinä, sori...
        = )

Ok.. molemmat sori = )

• sinettisormus

• sinettisormus
    • sinettisormus

Tänään näky oli selkeä ja ei paljoa selityksiä kaipaa:
      Mies oli rukous asennossa, hänen sormensa ei ollut ristissä, vaan sormenpäät heikosti yhdessä, sitten hän kohoti kätensä ylös ylistykseen ...
      Tätä Herra haluaa meiltä, rukousta ja ylitystä.
      Pyysin vahvistusta sanan kautta, ja se avautui Jesaja 35 sanoin:

http://www.evl.fi/raamattu/1992/Jes.35.html

Olkaa Herran Rauhassa ja Siunauksessa!

• Seurailija

Voimia antava, mielialaa kohottava, toivoa antava, suuri kunnianosoitus Herran suuruudelle tuo Jesaja 35, luin sen ajatuksien kanssa useaan kertaan. On yhtä samaa puuta näkysi kanssa. Kiitos ja Siunausta. Siunausta kaikille muillekkin.
        .
        Ei nouse sille tielle raatelevat pedot... vain vapaiksi lunastetut sitä vaeltavat...

Vähän mieli alakuloinen, tuo Jesajan jae paikkaa sitä hyvin, alakuloinen sen vuoksi koska eräs lähimmäinen on tullut uskoon, palavaan uskoon näillä sivuilla tuomitun evankelistan kautta.. Yritin puolustellakkin tuota evankelistaa mutta likasankojahan siitä vain niskaan tulee.. En mene kertomaan hänelle(uskoon tulleelle) että Hei sinä olet väärässä uskossa!, vaan annan hänen ylistää Herraamme rauhassa .. Miksi sitten hyväksytään uskoon tulo Jeesuksen neitseestä syntymisen kieltävien pappien kautta?, heitä on jo monia, tämä evankelista tunnustaa kuitenkin Jeesuksen neitseestä syntymisen.. Ja Jeesuksen veressä hän puhuu ja antaa kunnian hänelle. Ei ketään ihmistä saa ylistää mutta ei ihmistä kivittääkkään saa.. Ei meitä ole samalla muotilla luotu, kaikki olemme erilaisia ja sanatkin on eri järjestyksessä ja sävyisyys aste heittelee mutta Jumala on sama ja Jeesus Kristus on Vapahtaja kaikille jotka hänet tunnustaa. Ja vain Jeesus Kristus voi lunastaa meidät vapaiksi.

Eikö Johanneksen kirje kuitenkin todista jotain!

"Rakkaani, älkää uskoko jokaista henkeä, vaan
        koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta, sillä
        monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.

Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki,
        joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan
        tulleeksi on Jumalasta.

Yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole
        Jumalasta. Sellainen on Antikristuksen henki, jonka
        te olette kuulleet olevan tulossa ja joka jo nyt on
        maailmassa." Johanneksen kirje 4:1-3
        Raamattu kansalle käännös.

Tämän jälkeen en enää asiasta puhu, ainakaan täällä. Olen
        sanani sanonut ja sillä siisti. Jos olen väärässä niin anna
        Jumala anteeksi. Osaan nöyrtyäkkin ja antaa periksikin jos
        huomaan väärässä olleeni, mutta jos oikeassa olen niin periksi
        en anna, ainakaan uskon perimmäisissä asioissa.. Aamen

• sinettisormus
        Seurailija kirjoitti:

Voimia antava, mielialaa kohottava, toivoa antava, suuri kunnianosoitus Herran suuruudelle tuo Jesaja 35, luin sen ajatuksien kanssa useaan kertaan. On yhtä samaa puuta näkysi kanssa. Kiitos ja Siunausta. Siunausta kaikille muillekkin.
        .
        Ei nouse sille tielle raatelevat pedot... vain vapaiksi lunastetut sitä vaeltavat...

Vähän mieli alakuloinen, tuo Jesajan jae paikkaa sitä hyvin, alakuloinen sen vuoksi koska eräs lähimmäinen on tullut uskoon, palavaan uskoon näillä sivuilla tuomitun evankelistan kautta.. Yritin puolustellakkin tuota evankelistaa mutta likasankojahan siitä vain niskaan tulee.. En mene kertomaan hänelle(uskoon tulleelle) että Hei sinä olet väärässä uskossa!, vaan annan hänen ylistää Herraamme rauhassa .. Miksi sitten hyväksytään uskoon tulo Jeesuksen neitseestä syntymisen kieltävien pappien kautta?, heitä on jo monia, tämä evankelista tunnustaa kuitenkin Jeesuksen neitseestä syntymisen.. Ja Jeesuksen veressä hän puhuu ja antaa kunnian hänelle. Ei ketään ihmistä saa ylistää mutta ei ihmistä kivittääkkään saa.. Ei meitä ole samalla muotilla luotu, kaikki olemme erilaisia ja sanatkin on eri järjestyksessä ja sävyisyys aste heittelee mutta Jumala on sama ja Jeesus Kristus on Vapahtaja kaikille jotka hänet tunnustaa. Ja vain Jeesus Kristus voi lunastaa meidät vapaiksi.

Eikö Johanneksen kirje kuitenkin todista jotain!

"Rakkaani, älkää uskoko jokaista henkeä, vaan
        koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta, sillä
        monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.

Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki,
        joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan
        tulleeksi on Jumalasta.

Yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole
        Jumalasta. Sellainen on Antikristuksen henki, jonka
        te olette kuulleet olevan tulossa ja joka jo nyt on
        maailmassa." Johanneksen kirje 4:1-3
        Raamattu kansalle käännös.

Tämän jälkeen en enää asiasta puhu, ainakaan täällä. Olen
        sanani sanonut ja sillä siisti. Jos olen väärässä niin anna
        Jumala anteeksi. Osaan nöyrtyäkkin ja antaa periksikin jos
        huomaan väärässä olleeni, mutta jos oikeassa olen niin periksi
        en anna, ainakaan uskon perimmäisissä asioissa.. Aamen

Aamen.
        Tärkeintä on että läheisesi on tullut uskoon, uskoon Jeesuksessa Kristuksessa ja sen tunnustaa. Jumala voi käyttää työvälineenä jumalatontakin, ilman että tämä siitä tietää ...
        Herran siunausta tuolle uudelle luomukselle, iloitkaamme siitä!

• sinettisormus
        sinettisormus kirjoitti:

Aamen.
        Tärkeintä on että läheisesi on tullut uskoon, uskoon Jeesuksessa Kristuksessa ja sen tunnustaa. Jumala voi käyttää työvälineenä jumalatontakin, ilman että tämä siitä tietää ...

https://www.youtube.com/watch?v=LZx9gyXOnLE

• Seurailija
        sinettisormus kirjoitti:

Aamen.

Kiitos ja kiitos ettet sinä raivonnut. Tärkeintä onkin usko Jeesuksessa Kristuksessa, usko hänen verensä voimaan. Aamen

• sinettisormus
        Seurailija kirjoitti:

Kiitos ja kiitos ettet sinä raivonnut. Tärkeintä onkin usko Jeesuksessa Kristuksessa, usko hänen verensä voimaan. Aamen

Aamen.'
        Miksi olisin raivonnut, meidän tulee iloita jokaisesta uudesta luomuksesta.
        Älkäämme tuijottako ihmiseen/ ihmisiin, vaan Jeesuksen kasvoja. Me emme tule Pelastetuksi ihmisestä vaan Herrasta.

• sinettisormus
        sinettisormus kirjoitti:

Aamen.'
        Miksi olisin raivonnut, meidän tulee iloita jokaisesta uudesta luomuksesta.
        Älkäämme tuijottako ihmiseen/ ihmisiin, vaan Jeesuksen kasvoja. Me emme tule Pelastetuksi ihmisestä vaan Herrasta.

... ja vielä, mitä me olemme tuomitsemaan, sekin kuuluu Jumalalle, älkäämme astuko hänen saappaisiinsa ...

• Seurailija
        sinettisormus kirjoitti:

... ja vielä, mitä me olemme tuomitsemaan, sekin kuuluu Jumalalle, älkäämme astuko hänen saappaisiinsa ...

Niinpä, armon varassa eletään joka hetki.. AAMEN
        Tein pitkän lenkin, mieli oli taivaassa koko ajan ja mieli oli koko lenkin ajan aivan mahdottoman hyvä, Kiitos Jumala.

• sinettisormus
    • sinettisormus

Huomenta rakkaat ystävät, sisaret ja veljet.
      Tänään näin kaksi näky kuvaa. Ensin kun heräsin unestani ilmestyi eteeni sykkivä sydän ja kohta oli näky, jossa käpy putosi lumiseen maahan ja se alkoi pyöriä tuulen mukana sen vierellä näin maassa myös vanhan kuihtuneen kukan, ruukussaan ja tuuli pyöritti sitäkin ...
      Ajattelin että näky oli symbolinen/ vertauskuvallinen. Mietin oliko tuo pudonnut käpy vielä nuori, (ihminen) jos niin, ei se pystynyt siementään laskemaan tuohon kylmään ja tuuliseen maahan ja tuo toinen, tuo vanha kukka, joka voisi symboloida vanhaa, jo kuihtunutta ihmistä jonka elämä oli mennyt turhaan, koska sekin pyöri tuolla lumisessa ja tuulisessa maassa, oli sillä ollut kukoistuksensa aika mutta oli sen ajan väärin käyttänyt ... tämä oli minun tulkintani ja pyysin sanaa ja se avautui Hesekiel 22. Eilen illalla juuri näistä asioista oli keskustelua veljeni kanssa kahvipöydässä.

Herran Siunausta teille.

• sinettisormus

• sinettisormus
    • sinettisormus

Eilen illalla veljeni kertoi kuinka heidän kokuksessaan oli nuorukainen tullut uskoon. Kun he olivat rukoilleet tämän puolesta oli tämä kysynyt äkisti:
      - Mitä te teitte minulle, tuntui niin kummalliselta?"
      Eivät he olleet tehnyt muuta kuin rukoilleet mutta nuorukainen oli tuntenut kuin pieniä sähköiskuja ja nipistyksiä koko kehollaan. Pyhä Henki oli tullut häneen. Herralle Kiitos!
      Sanoin, että nyt tästä ihmisestä tulee pitää huota, hänen ensi askeleillaan, niin usein jätämme juuri uskoon tulleen omilleen ja näin koko työ voi hukkaan karista, se ei saa otollista kasvu alustaa, kuin tuossa näyssäkin, oli vain kylmä maa, pidetään siis uusista luomuksista huoli.
      Aamen.

• sinettisormus

• Seurailija

Kiitos Jumalalle tuosta uskoon tulleesta nuorukaisesta, okein kyyneleet valuu nyt.

• Seurailija

Oho tuttuja sanoja tuossa Hesekiel 22 luvussa ja sen jae 30 on miltei sanalleen samat sanat kuin sinulle lähettämässäni vastauksessa 23,1 kirjoittamaasi näkyyn "Kiviseinästä ja siinä olevasta ikkuna aukosta joka oli risti muotoinen"..

Vastaukseni näkyysi oli (Herra etsii löytääkseen jonkun, joka suostuu asettumaan aukkoon Hänen edessään koko kansan puolesta. Jeesus etsii sydäntä joka antautuu hänen edessään niin että Isäön rakkaus ilmestyy ja murtaa pimeyden henkivaltojen kahleet koko kansan yltä. Missä hän on?, hän tekee jotain muuta? eikä hänen pitäisi olla siellä. Hänen pitäisi tehdä Herran työtä koko kansan puolesta että herätyksen sateet alkaisivat.)

Hesekiel 22:30 "Minä etsin heidän joukostaan miestä, joka korjaisi muurin ja seisoisi muurinaukossa minun edessäni maan puolesta, etten minä sitä hävittäisi, mutta en löytänyt."

Ei hyvältä näytä, Herra alkaa olemaan epätoivoinen tämän maan uskon tilaan, näyttää että on jo päätöksensäkkin tehnyt.. Herra armahda meitä, kyllä meitä on valmiina siihen aukkoon, minäkin.. Anna Herra aseet, rohkeus ja voima, koko sotapuku käyttöömme niin asetumme siihen aukkoon koko kansan puolesta.. Näen itse tämän jo hätätilanteena!

• sinettisormus

Totta, kun luin tuon Hesekielin kohdan, muistin tuon näkyni siinä heti ja muistin sinun vastauksesi.
        Äsken katsoin itse tuon Jukka Rokan videon tuolta toisesta ketjusta ja siinäkin nousi nämä tämän päivän sanat. (eilen sen pikasesti linkitin, mutten kerinnyt sitä kunnolla katsomaan) Itku tuli videon lopulla, näkee tänään kuinka kaikki on tuota mitä lopunajalla sanotaan olevan, joka puolella maailmaa, sotaa, vihaa väkivaltaa, himoja, laittomuutta, välinpitämättömyyttä ja ennenkaikkea, yleisesti jumalattomuutta. Maailmassa on todella kylmä maaperä, niin kuin aamuisessa näyssä. Siitä on vaikea saada otetta ja saada siitä hyvää kasvua.
        Herra ole meille Armollinen!

• Seurailija
        sinettisormus kirjoitti:

Totta, kun luin tuon Hesekielin kohdan, muistin tuon näkyni siinä heti ja muistin sinun vastauksesi.
        Äsken katsoin itse tuon Jukka Rokan videon tuolta toisesta ketjusta ja siinäkin nousi nämä tämän päivän sanat. (eilen sen pikasesti linkitin, mutten kerinnyt sitä kunnolla katsomaan) Itku tuli videon lopulla, näkee tänään kuinka kaikki on tuota mitä lopunajalla sanotaan olevan, joka puolella maailmaa, sotaa, vihaa väkivaltaa, himoja, laittomuutta, välinpitämättömyyttä ja ennenkaikkea, yleisesti jumalattomuutta. Maailmassa on todella kylmä maaperä, niin kuin aamuisessa näyssä. Siitä on vaikea saada otetta ja saada siitä hyvää kasvua.
        Herra ole meille Armollinen!

Rokan näky on Jumalalta.. Kaikki paha etenee suurella nopeudella, ravintola annoksia tuplataan, yhdysvaltan presidentti suosittelee huumeita ja viinaa, seksi on ykkönen, valitaan vuoden homot ja kuumimmat jne.. Maailma on muuttunut tosiaan kylmäksi ja Jumalattomaksi, maailma on tukahtunut ja kyllästynyt synteihin, vaikea miltei mahdoton siitä on tosiaan hyvää kasvua saada enää aikaan. Yhdyn sinetti sanoihisi Herra ole meille Armollinen!

• sinettisormus
        Seurailija kirjoitti:

Rokan näky on Jumalalta.. Kaikki paha etenee suurella nopeudella, ravintola annoksia tuplataan, yhdysvaltan presidentti suosittelee huumeita ja viinaa, seksi on ykkönen, valitaan vuoden homot ja kuumimmat jne.. Maailma on muuttunut tosiaan kylmäksi ja Jumalattomaksi, maailma on tukahtunut ja kyllästynyt synteihin, vaikea miltei mahdoton siitä on tosiaan hyvää kasvua saada enää aikaan. Yhdyn sinetti sanoihisi Herra ole meille Armollinen!

https://www.youtube.com/watch?v=0xf3VctNP3k

• sinettisormus
        sinettisormus kirjoitti:

https://www.youtube.com/watch?v=0xf3VctNP3k

Ensimmäinen Samuelin kirja 2 luku.
        1-10:
        Ja Hanna rukoili ja sanoi:
        "Minun sydämeni riemuitsee Herrassa; minun sarveni kohoaa korkealle Herrassa.
        Minun suuni on avartunut vihollisiani vastaan, sillä minä iloitsen sinun avustasi.
        2. Ei kukaan ole pyhä niinkuin Herra; paitsi sinua ei ole yhtäkään, eikä ole kalliota meidän Jumalamme vertaista.
        3. Älkää yhä ylpeitä puhuko, älköön suustanne lähtekö julkeita sanoja; sillä Herra on kaikkitietävä Jumala, hänen edessänsä punnitaan teot.
        4.Urhojen jouset ovat särjetyt, voipuneet vyöttäytyvät voimalla.
        5. Kylläisinä olleet käyvät palvelukseen leipäpalkoilla, nälkää nähneet eivät enää nälkää näe. Hedelmätön synnyttää seitsemän lasta, lapsirikas kuihtuu.
        6. Herra antaa kuoleman ja antaa elämän, hän vie alas tuonelaan ja tuo ylös jälleen.
        7.Herra köyhdyttää ja rikastuttaa, hän alentaa ja ylentää.
        8. Hän tomusta nostaa halvan, hän loasta korottaa köyhän, pannaksensa heidät ruhtinasten rinnalle ja antaaksensa heidän periä kunniasijat. Sillä maan tukipylväät ovat Herran, hän on asettanut niiden päälle maanpiirin.
        9. Hän varjelee hurskastensa jalat, mutta jumalattomat hukkuvat pimeyteen; sillä mies ei omalla voimallaan mitään voi.
        10. Jotka taistelevat Herraa vastaan, ne joutuvat kauhun valtaan; hän jylisee taivaasta heidän ylitsensä. Herra tuomitsee maan ääret; hän antaa vallan kuninkaallensa ja korottaa korkealle voideltunsa sarven."

Aamen.

• sinettisormus
    • sinettisormus

Kijoittelin tuossa tiedostoihini ylös vihkoon keräytyneitä kirjoituksiani ja kun olin kohdassa jossa kerrottiin tämän ketjun alussa olevasta todistuksesta, avautui minulle uni joka muutama vuosi sitten näin. Olin siinä enkeleiden hoidettavana, kahdella eri pöydällä ja kun olin valmis, mitä sitten minulle tehtiinkin , enkelit sanoivat: -"Ei ylhäinen muttta kuninkaallinen."
      Olen usein miettinyt mitä se tarkoittaa ja on sitä yritetty avatakkin.
      Alussa oleva Jesaja 62 :3 avasi minulle paljon, Kiitos ja Kunnia Herralle, Jumalalleni, iankaikkisesti!!!

Jesaja 62:3
      Sinä tulet kauniiksi kruunuksi Herran kädessä ja kuninkaalliseksi päähineeksi Jumalan kädessä.

Hän avasi tuota todistusta lisää, olkoon tämä iloinen todistus hänen ihanuudestaan ja rakkaudestaan. (ainakin minulle avautui)
      Aamen.

• sinettisormus
    • Amen

Ihana ketju. Kiitos siitä.

• sinettisormus
    • sinettisormus

Tänään näky, miehestä joka oli rakentanut asuinsijakseen jonkinlaisen teltan ja hän katsoi tuon teltan aukosta ulos ja hänen naamansa oli täynnä paiseita ...
      Ajattelin ettei tämä ole näky ja sanoinkin että jos kuitenkin on niin, tulee se minua vastaan ja sana avautui Matt. 12. ja se osoitti tämän olevan näky.

• sinettisormus

• Seurailija

Näit 25.1 näyssäsi ihmisen jonka silmät olivat muurautuneet kiinni,
        sanoit hänelle että minä en tee niinkuin Jeesus, en sylkäise käsiin, minä rukoilen vain.. Ja Jeesus nukkui vieressänne.

Ei Jeesus nuku, hän katselee vieressämme mitä teemme.. Rukoilu onkin työtämme, tänäänkin kannattaa rukoilla jonkun sairaan puolesta..

Ei nyt on mentävä, ei kerkeä enempää, odotetaan ulkona!

• sinettisormus

• Seurailija

Ihania nuo Paavalin kirjeet, Kiitos sinetti että olet niitä tänne tuonnut.. Minulle tuli päivän sanana Psalmi 91:5-7

Ihmeellistä, se oli esillä avoimeksi jääneessä raamatussa eilisestä.
      Ja tänään se annettiin päivän sanaksi..
      Antaakin paljon voimaa ja luottamusta, Jumala haluaa niin,
      melkoset lupaukset tälle päivälle!
      Hyvä lähteä halkosavottaan noillä eväillä..
      .
      Jumala puhuu rauhalliseen sävyynsä ja tarkoittaa oikeasti mitä sanoo.
      Kiitos Jumala. .. Siunausta Kaikille Aamen..

"Sinä et pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta,
      et ruttoa, joka kulkee pimeässä, et tautia, joka tekee
      tuhojaan keskellä päivää.
      Kaatukoon tuhat sivuiltasi, kymmenen tuhatta oikealta
      puoleltasi, mutta sinuun ei satu."

• sinettisormus

Aamen, kiitos itsellesi kun toit tuon sananpaikan,
        huomasin että siinä sanottiin: Sinä et pelkää ..., ....., et ruttoa, joka pimeässä kulkee ..."
        Tuli tuo näyn mies mieleen, hänen paiseinen naamansa ... Käynpä hakemassa jatkoksi tuon toisen Timoteuksen. niitä on ihana kuunnella, totuuden sanaa, rauhallisella äänellä ...

• sinettisormus
      • Seurailija

"Siksi muistutan sinua virittämään palavaksi Jumalan armolahjan, jonka sait, kun panin käteni sinun päällesi." 2 Tim. 1:6

Se ihanin kohta joka tuotiin silloin eteeni kun hellari tytöt olivat rukoilleet puolestani ja kun se saunanpesäkin syttyi itsestään tuleen, uskontien ensiaskeleet.. Aivan ihmeellistä.. Tuolla kohdalla on muistuttamista sinetillekkin rukoilijalle, rukoilussasi on voimaa enempi kuin ymmärräkään ja kaikille muillekkin jotka uskovat. Ja ne seuraavatkin jakeet ja koko kirje, mahtavaa! ..siinä on ohjeet siinä on kaikki eväät ja voima.. Kiitos Jumala..
        Kohta takaisin maallisiin askareisiin, juon kahvit ja pilkon puutkin Jumalan kunniaksi. Aamen

• sinettisormus
        Seurailija kirjoitti:

"Siksi muistutan sinua virittämään palavaksi Jumalan armolahjan, jonka sait, kun panin käteni sinun päällesi." 2 Tim. 1:6

Se ihanin kohta joka tuotiin silloin eteeni kun hellari tytöt olivat rukoilleet puolestani ja kun se saunanpesäkin syttyi itsestään tuleen, uskontien ensiaskeleet.. Aivan ihmeellistä.. Tuolla kohdalla on muistuttamista sinetillekkin rukoilijalle, rukoilussasi on voimaa enempi kuin ymmärräkään ja kaikille muillekkin jotka uskovat. Ja ne seuraavatkin jakeet ja koko kirje, mahtavaa! ..siinä on ohjeet siinä on kaikki eväät ja voima.. Kiitos Jumala..
        Kohta takaisin maallisiin askareisiin, juon kahvit ja pilkon puutkin Jumalan kunniaksi. Aamen

AAMEN!

• sinettisormus
      • sinettisormus

... ja näyssä upotettiin ruosteisia sormuksia veteen ...

• sinettisormus

Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu, ... sanoo psalmin sanat ja ne ovat todet ja lohduttavat. Mieleeni tulvi eräs nuoruudessa tapahtunut ihme kun perheeni kanssa olimme lapin matkalla. Meheni lähti alhaalla olevalle purolle kalaan. Isäntä joka vuokrasi meille mökin, evästi mieheni hyvin matkaan ja sanoi vielä: -"Tuo mies tuolla alhaalla veneessä on jo yrittänyt saada kalaa neljä päivää eikä ole tullut, kallista kalaa ..."
      Näin mökin ikkunasta kun mieheni onki ja laitoin käteni ristiin ja aloin rukoilemaan:
      - " Rakas Jeesus, anna miehelleni kala, ei sen tarvitse olla suuri, mutta sellainen että pääsee sanomaan että tulihan sieltä. Aamen!"
      Yhtä aikaa aamenen kanssa mieheni vapa nousi ja siinä roikkui kala. Rannalla alkoi vipinää. Saksalaiset turistit halusivat valokuvata ja kohta mökin oveen koputettiin. Isäntä tuli kertomaan, että oli seurannut kiikarilla, mieheni onkimista ja tuli nyt kertomaan että kalaa oli tullut. Minä vastasin rauhallisen onnellisena:
      - "Minä tiedän ..."
      Kun mieheni tuli takaisin mökille kaloineen. Hän esitteli sitä iloisena, eihän se iso ollut, mutta pääsi sanomaan että tulihan sieltä. se painoi n. 1kg 100g, jotain semmoista, jos oikein muistan.
      Joskus vielä kun kerron sitä ja kuinka samalla sekunnilla tuli aamen ja kala, näen välillä mieheni silmillä kyyneleitä, vaikka väittääkin ettei hänellä ole uskoa, silti jokin liikahtaa sydämessä ... tiedän että eräänä päivänä saan ylistää ja kiittää Herraa tuosta kalansaaliista joka muuttuu mieheni uskoksi.
      Aamen.

• sinettisormus
    • Seurailija

"Minä kihlaan sinut itselleni ikiajoiksi, kihlaan sinut itselleni vanhurskaudella ja oikeudella, armolla ja laupeudella." Hoos. 2:21

Juuri noin Jumala toimii niinkuin toimi tuon kalan saannin suhteen ja Jumala toimii edellen asiassa, saat ylistää Herraa jonain päivänä miehesi uskoontulosta, ei Herra jätä mitään kesken, miehesi on nyt herätyksessä, hänen sydämessä on jokin liikahtanut niinkuin sanoit. Kala on uskovien merkki, miehesi sai aidon kalan ja aidon uskonki hän vielä saa.

Tiedetään että asiat eivät kuitenkaan etene jos ne jättää kohtalon varaan, meidän täytyy rukoilla vahvasti rakkaittemme puolesta, sinnikkäästi ja jättää heidät joka päivä rukouksissamme Herramme käsivarsille, armon käsivarsille.

Herra Jeesus Kristus pelastaa ennemmin tai myöhemmin jokaisen joka häneen turvaa. Uskomalla Herraamme olet sinäkin sinetti pelastunut ja koko perhekuntasi pelastuu periksiantamattomalla rukouksella.. He pelastuvat!.. MONIEN ESIRUKOUSTEN LAPSI EI VOI JOUTUA HUKKAAN! AAMEN.

• sinettisormus

Aamen, Seurailija! ... ja tuo kala oli lohikala ....

• sinettisormus
    • sinettisormus
    • sinettisormus
    • sinettisormus
    • Seurailija

"Huuda minua avuksi ahdistuksen päivänä. Minä vapautan sinut, ja sinä olet kunnioittava minua." Psalmi 50:15 ( raamattu kansalle käännös)

"Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua." -38 käännös.

Ja jos rukousvastaukset viipyvä vaikka oltaisiin otettu yhteys Jumalaan tuon hänen hätänumeronsa kautta niin ei se tarkoita sitä etteikö hän vastaisi. Jumala vastaa jokaiseen avunpyyntöön, hän ei vaan vättämättä ole niin huolissamme kuin me itse hetkellisissä ahdistuksissamme koska hän näkee pitemmälle ja asian kokonaisuuteen.

Kerran olin oikein ahdistunut, tuntui että seinät kaatuu, kaikki murheet kaatui päälleni, yhtäkkiä Pyhähenki kuiskasi korvaani nimeni ja sanoi että ei sinulla ole mitään hätää.. siihen päättyi ahdistukseni, tajusin itsekkin tilanteen ja sain voimaa Jumalalta vapautukseen.

Sama tapahtui sinettisormuksen veljellekkin jos oikein muistan?..
      Siunattua päivää sinulle sinetti ja Siunausta kaikille muillekkin ja jätetään tämäkin päivä Herran käsivarsille, Hän pitää meistä huolen tänäänkin. Aamen.

• sinettisormus

Oikein muistit: Veljeni kuuli myös äänen, joka kuiskasi hänen nimensä ja sanoi ettei ole mitään hätää. Veljelläkin oli silloin ulkoisista olosuhteista johtuvaa ahdistusta, mutta tuo ääni rauhoitti häntä. Tuntui hauskalta lukea kuinka sinä Seurailija olit saanut kokea samaa ...
        tänää veljeni on vahvistunut ja saavat tiiminsä kanssa jakaa Jumalan sanaa eteenpäin, tuolla kentällä ...
        Voimaa kaikille heidän kaltaisilleen. Olkaamme Kärsivällisiä ja kuljetaan hänen voimassaan ja johdatuksessaan.
        Aamen.

• sinettisormus
        sinettisormus kirjoitti:

Oikein muistit: Veljeni kuuli myös äänen, joka kuiskasi hänen nimensä ja sanoi ettei ole mitään hätää. Veljelläkin oli silloin ulkoisista olosuhteista johtuvaa ahdistusta, mutta tuo ääni rauhoitti häntä. Tuntui hauskalta lukea kuinka sinä Seurailija olit saanut kokea samaa ...
        tänää veljeni on vahvistunut ja saavat tiiminsä kanssa jakaa Jumalan sanaa eteenpäin, tuolla kentällä ...
        Voimaa kaikille heidän kaltaisilleen. Olkaamme Kärsivällisiä ja kuljetaan hänen voimassaan ja johdatuksessaan.
        Aamen.

https://www.youtube.com/watch?v=YI9wjavJxuM

• Seurailija
        sinettisormus kirjoitti:

https://www.youtube.com/watch?v=YI9wjavJxuM

Kiitos sinetti Psalmi 91:tä, se on minulle se kaikkein rakkain! ja johon turvaudun usein ja Pekka Salmisen tulkinta siitä on vakuuttavan hyvä ja kaunis.

• sinettisormus
        Seurailija kirjoitti:

Kiitos sinetti Psalmi 91:tä, se on minulle se kaikkein rakkain! ja johon turvaudun usein ja Pekka Salmisen tulkinta siitä on vakuuttavan hyvä ja kaunis.

Oleppa hyvä, minäkin pidän siitä kovasti, eikun rakkaudellisesti, sillä onhan se vahvin psalmi raamatussa, sanotaan, ja sen voi lukea ääneen rukouksena. Uskon että moni muu on kanssamme samaa mieltä. Muistakaa että kun lukee Jumalan sanaa rukouksena ääneen, se vahvistuu, kun tuomme sen äänenä ilmoille, sama pätee ylistyksessä ja todistuksessa, ääneen sanottu sana ei tyhjänä palaja ...

• Seurailija

Ihmeellistä, tuo Psalmi 50:15 tuli tänä iltana käsittelyyn seurakuntani tilaisuudessa, sen ensimmäisessä puheessa.. Viime pejantaina tapahtui sama.. En muista mikä asia oli silloin mutta olin puhunut siitä raamatunkohdasta näillä sivuilla ja se otettiin heti käsittelyyn seurakunnan tilaisuudessa silloin.. Tuo 50:15 on vahvistettu tänään kolme kertaa, minä kirjoitin sen Raamattu kansalle käännöksestä ja myös -v38 käännöksestä ja seurakunnan tilaisuudessa se julistettiin tänä iltana -92 käännöksestä.. Kummallista, mutta se on ainakin varmaa että tuossa jakeessa on suuri voima.. Täytyy nyt kun olen yksin kotona(vaimo yövuorossa)huutaa oikein huutamalla Jumalaa apuun näissä perhekuntani ahdistuksissa jotka ei tunnu loppuvan, ylistää ja huutaa ja kunnioittaa.. Aamen.

• sinettisormus

Laitetaan vielä tämä viimeinen Paavalin kirje Filemonille, niin olemme käsitelleet nuo Paavalin kirjeet. Tämä kirje onkin lyhyt.

http://www.youtube.com/watch?v=K1Su-F9TI0M

• sinettisormus
    • sinettisormus
    • sinettisormus

Jesaja48:17.
      Näin sanoo Herra, sinun lunastajasi,
      Israelin Pyhä:
      Minä olen Herra, sinun Jumalasi,
      joka opetan sinulle, mikä hyödyllistä on,
      johdatan sinua sitä tietä, jota sinun tulee käydä.

Aamen.

• sinettisormus

Kun heräsin aamulla, sain mitä ihanimman näyn. Sain katsoa Jeesusta kasvoista kasvoihin.
      -"Kiitos Herra!"
      Sana avautui Psalmi 31 ja sen jae 21 avasi näkyä:

21.Sinä peität heidät kasvojesi suojaan ihmisten salavehkeiltä; sinä kätket heidät turvaan kielten riidalta.

http://www.pelastussanoma.fi/savy.nordgren/Jumalan kasvot Jeesus Kristus Jumalan kasvot.htm

• sinettisormus
      • Seurailija

Kylmät väreet kävi kun luin Jeesus näystäsi huh huh, Kiitos Jeesus.. Tuttu tuo Psalmisi, eilen illalta! huusin jae 15 lupauksia kun yksin olin, varmaan kuulu ulos asti mutta ei kukaan onneksi hälyttänyt pii-paa autoa.. Joo luetaanpa koko psalmi vielä oikein porukalla.. Kiitos sinetti..

"Valaise kasvosi palvelijallesi, pelasta minut armollasi." Psalmi 31: 17

Herra valaisi kasvonsa sinulle ss ja pelastaa minut ahdingosta ja pelastaa kaikki jotka turvaavat hänen nimeensä. Aamen

• Seurailija
        Seurailija kirjoitti:

Kylmät väreet kävi kun luin Jeesus näystäsi huh huh, Kiitos Jeesus.. Tuttu tuo Psalmisi, eilen illalta! huusin jae 15 lupauksia kun yksin olin, varmaan kuulu ulos asti mutta ei kukaan onneksi hälyttänyt pii-paa autoa.. Joo luetaanpa koko psalmi vielä oikein porukalla.. Kiitos sinetti..

"Valaise kasvosi palvelijallesi, pelasta minut armollasi." Psalmi 31: 17

Herra valaisi kasvonsa sinulle ss ja pelastaa minut ahdingosta ja pelastaa kaikki jotka turvaavat hänen nimeensä. Aamen

No nyt se lipsahti tuo ss vaikka lupasin etten käytä sitä, anteeksi.. En ajattele aina niin tarkkaan, sormet toimii nopeammin kuin pää heh..

• sinettisormus
        Seurailija kirjoitti:

No nyt se lipsahti tuo ss vaikka lupasin etten käytä sitä, anteeksi.. En ajattele aina niin tarkkaan, sormet toimii nopeammin kuin pää heh..

... ei haittaa, =) ...... ja tässä vielä tuo hätä numero.

http://www.besalel.fi/main.php?id=47

• Seurailija
        sinettisormus kirjoitti:

... ei haittaa, =) ...... ja tässä vielä tuo hätä numero.

http://www.besalel.fi/main.php?id=47

Hyvä jatko ja Psalmi päättyy jakeeseen 23: "Joka kiitosta uhraa, se kunnioittaa minua. Joka pitää huolen vaelluksestaan, se saa nähdä pelastuksen, jonka Jumala antaa" Nuo asiat kun pidämme ja täytämme niin lupaus on valmis, Hän kyllä pitää lupauksensa!. Aamen.

• sinettisormus
        Seurailija kirjoitti:

Hyvä jatko ja Psalmi päättyy jakeeseen 23: "Joka kiitosta uhraa, se kunnioittaa minua. Joka pitää huolen vaelluksestaan, se saa nähdä pelastuksen, jonka Jumala antaa" Nuo asiat kun pidämme ja täytämme niin lupaus on valmis, Hän kyllä pitää lupauksensa!. Aamen.

Aamen.

https://www.youtube.com/watch?v=z-j_1e13qlE

• sinettisormus
      • Seurailija

Niin ja Jumalan käskyt ovat edelleen voimassa, ei uskois kun ympärille katselee.
        Harva niitä kunnioittaa saatikka pitää niistä kiinni, me ainakin yritetään vaihtelevin menestyksin(vaikka tosissaan yritetäänkin).. Kyllä sitä on niin heikko ja kurja, niin monessa käskyssä on lipsunut ote.. Ei mitään mahdollisuutta muuten kuin uskomalla Jeesukseen, hänen armontyönsä kautta, vain hänen armontyönsä kautta koittaa pelastus..Tuo yllä oleva kappale on hieno, kaunis ja niin rytmikäs, se uppoaa suoraan sieluun.. Kunnia ja Kiitos Jeesukselle ja erityismaininta sinetin kyvyistä löytää noita helmiä.. Missähän päin maailmaa se "yksin armosta" mahtaa liidellä?, toivottavasti palaa vähintään käymään täällä, jooko?.. hänellä on paljon annettavaa näille sivuille, niin raikas ja totuudessa pysyvä sanan viejä..
        Tämä on mennyt melkoseksi vuoropuheluksi sinettisormuksen kanssa, ihan kivaa ja hengellistä asiaa mutta olisi toivottavaa että muutkin kirjoittaisi tänne!

• sinettisormus
        Seurailija kirjoitti:

Niin ja Jumalan käskyt ovat edelleen voimassa, ei uskois kun ympärille katselee.
        Harva niitä kunnioittaa saatikka pitää niistä kiinni, me ainakin yritetään vaihtelevin menestyksin(vaikka tosissaan yritetäänkin).. Kyllä sitä on niin heikko ja kurja, niin monessa käskyssä on lipsunut ote.. Ei mitään mahdollisuutta muuten kuin uskomalla Jeesukseen, hänen armontyönsä kautta, vain hänen armontyönsä kautta koittaa pelastus..Tuo yllä oleva kappale on hieno, kaunis ja niin rytmikäs, se uppoaa suoraan sieluun.. Kunnia ja Kiitos Jeesukselle ja erityismaininta sinetin kyvyistä löytää noita helmiä.. Missähän päin maailmaa se "yksin armosta" mahtaa liidellä?, toivottavasti palaa vähintään käymään täällä, jooko?.. hänellä on paljon annettavaa näille sivuille, niin raikas ja totuudessa pysyvä sanan viejä..
        Tämä on mennyt melkoseksi vuoropuheluksi sinettisormuksen kanssa, ihan kivaa ja hengellistä asiaa mutta olisi toivottavaa että muutkin kirjoittaisi tänne!

Tuota kaikkea minäkin toivon ja vastaan, AAMEN!!!!!!

Kiitos Seurailijalle, ihanaa kun on tuollainen VELI!!!! ja kyllä se yksin armosta vielä tulee kuulolle ja toivotaan muitakin ketjuun !!!!!!

• sinettisormus
        sinettisormus kirjoitti:

Tuota kaikkea minäkin toivon ja vastaan, AAMEN!!!!!!

Kiitos Seurailijalle, ihanaa kun on tuollainen VELI!!!! ja kyllä se yksin armosta vielä tulee kuulolle ja toivotaan muitakin ketjuun !!!!!!

JOOKO = JOO !!!!!!!! =)

• Seurailija
        sinettisormus kirjoitti:

JOOKO = JOO !!!!!!!! =)

Ainaskin se jooko vaikutti hyvin positiivisesti ihanaan Sisareen nimeltä sinetti, toivottavasti vaikuttaa tähän toiseenkin sisareen ja vaikka kaikkiin maailman uskoviin sisariin ja veljiinkin.. eikä haittaa vaikka ette olisi uskossakaan sillä täällä tulee uskoon jos ei ole!, varsinkin sinetti osaa johdattaa =JOO!!!!!!

• sinettisormus
        Seurailija kirjoitti:

Ainaskin se jooko vaikutti hyvin positiivisesti ihanaan Sisareen nimeltä sinetti, toivottavasti vaikuttaa tähän toiseenkin sisareen ja vaikka kaikkiin maailman uskoviin sisariin ja veljiinkin.. eikä haittaa vaikka ette olisi uskossakaan sillä täällä tulee uskoon jos ei ole!, varsinkin sinetti osaa johdattaa =JOO!!!!!!

.... usko vaan, ja niinhän me tehdään, ei jossitella, nimittäin tuo yksin armosta varmasti seurailee meidän tekemisiä, suu leveässä hymyssä ja kohta tulee se vastauskin.... JOOOO !!!!!!!!

• sinettisormus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      5518
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3071
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2684
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      27
      2045
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2032
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1859
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      95
      1822
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      1752
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1478
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      94
      1240
    Aihe