Lopettakaa lähetystyö

Mirka,,,, ,,,

Raiskaatte toisia kulttuureja naurettavalla kulttuurityöllänne. Opettamanne uskonto on kaiken lisäksi pelkkää satua ja höpötystä.

Olkaa rehellisiä uskikset jos vain pystytte, myös itsellenne. Lopettakaa itsepetoksenne.

Terv. Rehellinen Mirka.

13

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raja kaikella

      Oikeassa olet Mirka, olen ikäni ihmetellyt tätä touhua, eli toisten kulttuurien tuhoamista, eivät hekään tule tänne julistaan omia uskomuksia. uskot ovat vain jokaisen yhteikunnan omia oppeja, pidettäköön ne rajojen sisällä. En minäkään mene naapuriin ihmisille opettaan, miten heidän kuuluu elää.

    • ja me saarnaamme

      ”Kaikilla meillä on varmasti tullut eteen tilanteita, joissa joudumme miettimään, rohkenemmeko toimia vastoin yleistä mielipidettä tai normia, porukan painetta tai joskus jopa lakia, jos nämä ovat Jumalan sanan vastaisia. Apostolien teoissa kerrotaan tilanne, jossa viranomaiset kielsivät apostoleja saarnaamasta Jeesuksesta. Silloin apostoli Pietari ja muut apostolit sanoivat: ’Enemmän tulee totella Jumalaa kuin ihmisiä.’ (Ap.t. 5:29). He jatkoivat työtään kielloista huolimatta.”

      Me voi totella teitä. Ei ole tämän päivän asia että evankeliumia vastustetaan. Turhaan haaskaatte neuvojanne.

      • Laso Pola

        Jumalauskosi on turmellut ja saastuttanur aivosi. Hakeudu hoitoon.


    • jesaja1

      Lopettakaa lähetystyö

      Raiskaatte toisia kulttuureja...

      Nyt et ehkä ole sisäistänyt lähetystyötä siltä tasolta mitä se on. Kristinuskon perus ideahan on rakkaus. Kun nyt lähetystyö ei ole pelkää sanoman levittämistä ei kristityille, vaan sen ohessa tehdään paljon muutakin kristilliseen rakkauteen perustuvaa auttamis työtä, kuten nälän torjuntaa. Annetaan katastrofi apua. Autetaan hädän alaisia kuten nyt vaikka Suomen lähetysseura ulkomailla tekee. Näin lähetys työ ei jää pelkäksi sana helinäksi vaan sitä toteutetaan myös käytännössä. Kyllä Mirkan kirjoituksesta näkee, että et tunne kristin uskoa, etkä sitä miten lähetystyötä toteudetaan käytännössä. Varmasti ottaisit avun mielihyvin vastaan jos olisit kuolemaisillasi nälkään tai janoon. Et kyselisi sitä mistä apusi on peräisin.

      • Tosi rakkautta

        ""Kristinuskon perus ideahan on rakkaus.""
        (jesaja1)

        Matt. 10:34 "Älkää luulko, että minä (Jeesus) olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa,vaan miekan."

        2. Moos. 32:27 "Näin sanoo Herra (Jumala): Jokainen sitokoon miekkansa vyölleen. Käykää sitten edestakaisinleirin halki portista porttiin ja tappakaa jokainen, olkoon vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen."

        Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille hän (Jumala) sanoi minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään ja surmatkaa. Älkää säälikö, älkää armahtako, tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot."

        4. Moos. 25:4 "Ja Herra sanoi Moosekselle: Ota kansan kaikki päämiehet ja lävistä heidät paaluihin Herralle, vastenaurinkoa, että Herran vihan hehku kääntyisi pois Israelista."

        1. Sam. 6:19 "... ja kansa suri sitä, että Herra oli surmannut niin paljon kansaa."


      • Eiks siihe liitykään pari sivuseikkaa kuten: "saatte heti apua nälkään ja janoon.....heti kun otatte jeesuksen vastaan"?
        Kerro olenko väärässä?


      • Mirka,, ,,,,
        code_red kirjoitti:

        Eiks siihe liitykään pari sivuseikkaa kuten: "saatte heti apua nälkään ja janoon.....heti kun otatte jeesuksen vastaan"?
        Kerro olenko väärässä?

        """saatte heti apua nälkään ja janoon.....heti kun otatte jeesuksen vastaan"""

        Pelkkää kusetusta. Ei ole toiminut vielä koskaan.


    • PoisKäännytys

      Lähetystyö on suurin syy siihen miksi erosin kirkosta. Olen nähnyt pari TV7:n ohjelmaa lähetystyöstä ja lähetystyöntekijä puhui halveksuvasti budhalaisuuteen liittyvistä tavoista. Ohjelmasta kyllä huomasi, ettei lähetystyön tärkein tehtävä ole ihmisten auttaminen, kuten aiemmin uskoin. Käännyttäminen on se ylivoimaisesti tärkein :(

      En halua tukea tuollaista toimintaa.

    • me jatkamme

      Jokainen saa itse valita, ottaako pelastuksen Jeesuksen kautta vastaan. Enemmän tulee totella Jumalaa kuin ihmistä, joten lähetystyö jatkuu ja vain enentyy ennen Jeesuksen toista tulemusta.

      • Jos nyt vaan lopettaisitte vieraiden ihmisten ahdistelun????
        Satukirja "käskyt" ei paljon kiinnosta....!!!


    • Mirka.. ...

      Lähetystyönne takia kristityt tappelee ja sotii paikallisten uskovaisten kanssa. Haloo lähetystyöntekijät. Mitä järkeä tässä on? Saatteko orgasmeja tästä?

      Lopettakaa ihan oikeasti järjetön lähetystyönne Teette vain haittaa sillä..

    • hyvä hyvä lähetystyö
    • hyvä hyvä lähetystyö

      Suomeen lähetystyö toi kirjoitetun kielen.

      Viimeisen sadan vuoden aikana lähetystyöntekijät ovat luoneet kirjoitetun kielen parille tuhannelle kieliryhmälle. Ilman kirjoitettua kieltä nuo kansat eivät olisi selvinneet länsimaiden taloudellisesta ja sotilaallisesta ylivallasta. Kirjoittun kielenkin kanssa se on ollut vaikeaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4889
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1742
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1347
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1238
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      894
    Aihe