Saako ateisteja loukata?

Atte Evokki

Tietenkin saa jos uskottelee itselleen toimivansa Jumalan lähettinä - mutta kantsii muistaa että ateisteja on yleensä vaikea saada loukkaantumaan. Häh häh hää.

20

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A the ist

Ei minua loukkaa se että joku väittää toimivansa jumalan lähettinä. Voin kyllä jossain määrin loukkaantua jostain muusta, mitä täällä kirjoitellaan, jos kirjoittajan mielipiteet ovat tarpeeksi typeriä. Tämä tosin koskee sekä uskovia että ateisteja. Olisi melko naiivia väittää että jokaisen uskovan jokainen mielipide on huono tai jokaisen ateistin jokainen mielipide hyvä.

• Sana on vapaa, anna palaa.

• onpahan aihe

Yrittääkö aloittaja otsikon kysymyksen jälkeen haastaa jotakuta kokeilemaan?
      Onko teilläpäin tylsä ilta ja vähän kirjoitettavaa?

• Vaikka täällä on näin vilkasta, niin aina yksi uskovia provosoiva aloituskin mahtuu joukkoon.

• onpahan aihe
        ikiateisti kirjoitti:

Vaikka täällä on näin vilkasta, niin aina yksi uskovia provosoiva aloituskin mahtuu joukkoon.

Jaa vilkasta :D
        Jaa provosoiva :D :D

• onpahan aihe
        onpahan aihe kirjoitti:

Jaa vilkasta :D
        Jaa provosoiva :D :D

Piti lisäämäni, että otsikko tietty provosoi atteja itseään :D
        Ehkä tämä on sellaista ateistien hengennostatusta.

En jaksa leikkiä tänä iltana.

• onpahan aihe kirjoitti:

Piti lisäämäni, että otsikko tietty provosoi atteja itseään :D
        Ehkä tämä on sellaista ateistien hengennostatusta.

En jaksa leikkiä tänä iltana.

Otsikko on vain yhden, ilmeisesti ateistin tai trollin heitto.

• näin heitän luun

saa, saa

• Ehkä mielensäpahoittaminen kannattaa jättää uskovaisten monopoliksi.

• enni-mummo

Tällaisia aloituksiahan aina joku teistä ateisteista vääntää tänne!

MIKSI?

Jotta saatte hyvän syyn alkaa taas sen iänikuisen solvauskampanjanne miten tymiä uskovaiset ovat

Tällainen pelleily ei tuota kuin sääliä ateisteja kohtaan että eikö oikeasti mitään muuta.

Niin kiitos vaan että poistitte SEN minulle ihan se ja sama mutta jos jollekin jäi epäselväksi mitä vastasin tai olisin vastannut niin siellä on plokissa.

Kai osaatte sinne ilman linkkiäkin.

• FUCKIFUU

Kerro miten tahtoisit että uskovalle kerrotaan tieteellinen fakta että ateistien keskimääräinen ÄO on merkittävästi korkeampi kuin kristittyjen?

• näin se on
        FUCKIFUU kirjoitti:

Kerro miten tahtoisit että uskovalle kerrotaan tieteellinen fakta että ateistien keskimääräinen ÄO on merkittävästi korkeampi kuin kristittyjen?

Sinä, kultaseni, olet ainakin se poikkeus älykkäiden ateistien joukossa, joka vahvistaa säännön.

• FUCKIFUU kirjoitti:

kolme asiaa .... tai ne lisääntyy kirjoittaessa

1. mitä sillä on tekemistä ateismin kaa että kumpi on älykkäämpi?
        2. onko se ateismia että on pakko saada todistetuksi tieteellisesti jonkun olevan toista älykkäämpi
        3. onko ateisteilla joku jatkuva pätemisen tarve saada tieteellisesti osoitetuksi olevansa älykkäämpi kuin joku toinen
        4. täällä poistetaan minun mieliiteitäni liukuhihnatyyliin - sanotaan että kritisoi ateismia älä kritisoi ateisteja

- MITÄ TE ateisti teette - 99% haukutte solvaatte uskovaisia

Siis ateismin kultainen sääntö 1. hauku uskovainen, mutta älä hauku ateistia, kun ateisti on niin herkkis

HUOMAATKO ateistia ei saa haukkua mutta uskovainen pitää haukkua.

Voi V*** ei taas jaksa tätä tänään
        Niin sitten missä se järki on ?
        En pidä uskovaisia järjen jättiläsisinä mutta kyllä te ateistit olette todella tyhmiä , munattomia itsetunnottimia ym ym En ole täällä kolmen vuoden aikana kokenut yhtäkään ahaa-elämystä ýhtäkään ateistia ei jäisi ikävä ainakaan järkenne perusteella. Yhtäkään järkevää juttua en ole ateistilta kuullut enkä nähnyt. En yhtäkään. Yks tyhmimmistä aiheistanne on järjen mittaaminen - se jos mikä tekee ko ateistista uskomattoman tyhmän. Melkein voisin pohtia kumpi on tyhmempi uskovainen vai ateisti

• be-a-liar
        fenno.maani kirjoitti:

kolme asiaa .... tai ne lisääntyy kirjoittaessa

1. mitä sillä on tekemistä ateismin kaa että kumpi on älykkäämpi?
        2. onko se ateismia että on pakko saada todistetuksi tieteellisesti jonkun olevan toista älykkäämpi
        3. onko ateisteilla joku jatkuva pätemisen tarve saada tieteellisesti osoitetuksi olevansa älykkäämpi kuin joku toinen
        4. täällä poistetaan minun mieliiteitäni liukuhihnatyyliin - sanotaan että kritisoi ateismia älä kritisoi ateisteja

- MITÄ TE ateisti teette - 99% haukutte solvaatte uskovaisia

Siis ateismin kultainen sääntö 1. hauku uskovainen, mutta älä hauku ateistia, kun ateisti on niin herkkis

HUOMAATKO ateistia ei saa haukkua mutta uskovainen pitää haukkua.

Voi V*** ei taas jaksa tätä tänään
        Niin sitten missä se järki on ?
        En pidä uskovaisia järjen jättiläsisinä mutta kyllä te ateistit olette todella tyhmiä , munattomia itsetunnottimia ym ym En ole täällä kolmen vuoden aikana kokenut yhtäkään ahaa-elämystä ýhtäkään ateistia ei jäisi ikävä ainakaan järkenne perusteella. Yhtäkään järkevää juttua en ole ateistilta kuullut enkä nähnyt. En yhtäkään. Yks tyhmimmistä aiheistanne on järjen mittaaminen - se jos mikä tekee ko ateistista uskomattoman tyhmän. Melkein voisin pohtia kumpi on tyhmempi uskovainen vai ateisti

Kannattaako roikkua palstalla joka ahdistaa noin paljon?

Itse en viitsisi.

Lisäksi epäilen prosenttejasi... Ne saattavat olla hieman raivosi vääristämät.

• be-a-liar kirjoitti:

Kannattaako roikkua palstalla joka ahdistaa noin paljon?

Itse en viitsisi.

Lisäksi epäilen prosenttejasi... Ne saattavat olla hieman raivosi vääristämät.

"Lisäksi epäilen prosenttejasi... "

Mitäh ? Mitä epäilemistä niissä on?
        Ai tää vain - MITÄ TE ateisti teette - 99% haukutte solvaatte uskovaisia
        No ainakin ne mitä luen ! Enhän minäkään voi lukea kaikkea. Luen ehkä 1-2-3-% kirjoituksistanne ja oma lukemistani teidän jutuistanne 99% on uskovaisten haukkumista vaikka ateistit itse sanoo ettei täällä saa hukkua ateisteja - ne poistetaan niin sitten itte nää 24 / 7 solvaa uskovaisia.

juu juu ei oo ikiateisti unohtanut yhtenäkään päivänä haukkua Jumalaa.

"Kannattaako roikkua palstalla joka ahdistaa noin paljon?"
        ODOTAN ihmettä että jonakin päivänä joku herää ja saa ahaa elämyksen ja sanoo jotain ateismista - niin että sitä ei poisteta vaan saamme yhteisessä rakkauden hengessä bamlata siitä ihan rauhassa elämämme loppuun asti.

• Marko,..,..,.,
        fenno.maani kirjoitti:

"Lisäksi epäilen prosenttejasi... "

Mitäh ? Mitä epäilemistä niissä on?
        Ai tää vain - MITÄ TE ateisti teette - 99% haukutte solvaatte uskovaisia
        No ainakin ne mitä luen ! Enhän minäkään voi lukea kaikkea. Luen ehkä 1-2-3-% kirjoituksistanne ja oma lukemistani teidän jutuistanne 99% on uskovaisten haukkumista vaikka ateistit itse sanoo ettei täällä saa hukkua ateisteja - ne poistetaan niin sitten itte nää 24 / 7 solvaa uskovaisia.

juu juu ei oo ikiateisti unohtanut yhtenäkään päivänä haukkua Jumalaa.

"Kannattaako roikkua palstalla joka ahdistaa noin paljon?"
        ODOTAN ihmettä että jonakin päivänä joku herää ja saa ahaa elämyksen ja sanoo jotain ateismista - niin että sitä ei poisteta vaan saamme yhteisessä rakkauden hengessä bamlata siitä ihan rauhassa elämämme loppuun asti.

Älä vaivaudu. Nämä ateistit pyörittävät kieroa peliä.

On kahta ateisti tyyppia jotka tekevät yhteistyötä.

On pillittäjä ateistit.
        Ja sitten on vulgaari ateistit.

Vulgaari ateistit eli nämä ääri ateistit jotka haukkuvat ja loukkaavat kristittyjä ihmisinä haluavat saada kristityt suuttumaan heille. Sitten kun kristitty kirjoittaa jotain ikävää ateisteista, nämä vulgaariateistit menevät piiloon ja esiin astuu nämä pillittäjä ateistit jotka alkavat syyttämään yleistämisestä.

ämä pillittäjä ateistit saisivat viimei jo ymmärtää, että jos te ette hauku tai solvaa ketään niin mausteiset viestit EIVÄT koske teitä.

• Marko,..,..,., kirjoitti:

Älä vaivaudu. Nämä ateistit pyörittävät kieroa peliä.

On kahta ateisti tyyppia jotka tekevät yhteistyötä.

On pillittäjä ateistit.
        Ja sitten on vulgaari ateistit.

Vulgaari ateistit eli nämä ääri ateistit jotka haukkuvat ja loukkaavat kristittyjä ihmisinä haluavat saada kristityt suuttumaan heille. Sitten kun kristitty kirjoittaa jotain ikävää ateisteista, nämä vulgaariateistit menevät piiloon ja esiin astuu nämä pillittäjä ateistit jotka alkavat syyttämään yleistämisestä.

ämä pillittäjä ateistit saisivat viimei jo ymmärtää, että jos te ette hauku tai solvaa ketään niin mausteiset viestit EIVÄT koske teitä.

Näin olen huomannut minäkin. Mutta siltikin odotan vaikka jonkun kuolemaa tai jonkun heräämistä että palstalle saadaan oikeasti puhetta ateismista. Ehkä se olen minä kun kuolen ensin mutta siltikin odotan .... Mitäpä muutakaan tässä ;)

• be-a-liar

Tottakai saa.

Jokaisen ihmisen perusoikeuksiin kuuluu oikeus loukkaantua mistä haluaa.

Suomikin on nykyään täynnä jos jonkinlaista mielensäpahoittajaa jotka eivät paljon muuta ehdi tekemäänkään.

Siinä sitä sitten usein ollaan miettimässä kumpi on naurettavampi, "loukkaaja" vai "loukkaantunut".

Nykymaailmassa se on usein loukkaantunut.

• ateisti vastaa

Ei saa loukata. Loukkaannun verisesti. Laitan poistopyynnön ja ilmoitan poliisille. Kostan varastamalla nikkisi.

• Miten ateistia muka voisi loukata?

Sanomalla, että en pääse taivaaseen?

Väittämällä, että karman laki tekee minusta madon seuraavassa elämässä?

Ei tunnu missään!

Tietysti minua voi haukkua tyhmäksi, rumaksi, pahaksi tai miksi tahansa, mutta minä tunnen itseni ja väitteet jotka eivät kuvaa minua valuvat kuin vesi hanhen selästä, loukkaamatta minua vähääkään.

Eli antaa palaa vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      41
      8737
    2. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      26
      1749
    3. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      28
      1675
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      130
      1461
    5. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      194
      1130
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      8
      1099
    7. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      71
      1067
    8. 92
      912
    9. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      49
      785
    10. Haluatko että

Rikotaan vähän lisää jäätä tai jotain muuta