Tizanidin ja yaz

Onko kellään kokemusta tästä?
Minulla on "vanha" resepti tizanideista ja nyt aloitin yazit ja lääkärissä unohdin kyseisestä asiasta kysyä.
3782
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Soita ja kysy, sillä noita lihasrelaxantteja on käytettävä varoen e-pillereiden kanssa.

Tarkoitit varmastikin että sopiiko yhteen vai ei??

Äänestä

E-pillerit voivat vahvistaa relaksantin vaikutusta. Kannattaa ottaa alkuun puolikasta tai yhtä tablettia ja katsoa miten relaksantti vaikuttaa. E-pillereiden tehoon relaksantit puolestaan eivät vaikuta joten hyvin voi käytttää yhdessä, mutta varoen ensimmäisiä kertoja.

Äänestä

Olen kuullut, että tiettyjä lääkkeitä ei kannata ottaa yhtä aikaa E-pillereiden kanssa, KOSKA ne saattavat sitoa itseensä hormonia. En tiedä pitääkö paikkaansa, mutta näin olen ainakin kuullut. Suosittelen sinua olemaan varovainen lääkkeiden yhteisvaikutusten suhteen.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Utelias55776548888 kirjoitti:

Onko kellään kokemusta tästä?
Minulla on "vanha" resepti tizanideista ja nyt aloitin yazit ja lääkärissä unohdin kyseisestä asiasta kysyä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu