Onko muuta yritystä tai instituutiota joka veloittaa omista virheistään asiakasta/poilasta.
Tilasin hammashoitoon aikaa 29.11 2013 ja sain samalle päivälle ajan Espoo keskustan hammashoitoon. Hammaslääkäri totesi että puoliproteesi ei mene paikalleen joten minun pitää varata aika tarkistukseen. Hänen sanojensa mukaan ajanvarauksessa sattunut virhe joka ei ollut minun vikani. soitin uudelleen ajanvaraukseen joss samainen henkilö vastasi puheluuni ja ihmetteli tapahtunutta todeten että näistä keskustellaan jokaisessa palaverissa eikä muutosta vain tule. Ajan varaaja oli sitä mieltä että hoito olisi pitänyt aloittaa. Muutaman viikon kuluttua postista tuli lasku 15,80 siis tekemättömästä työstä. Olin hammaslääkärin luona 3 minuuttia. Saatuani laskun soitin laskutukseen jossa minua kehoittiin soittamaan ajanvaraukseen josta kehoitettiin ottamaan yhteyttä hammaslääkäriin tai vastaavaan lääkäriin. Hammaslääkäri ei ole ottanut yhteyttä ja vastaavalta tuli viesti että lasku tulee maksaa. Kysynkin: Mikä muu taho veloittaa omista mokistaan.
Espoon keskustan kunnallinen hammashoito
47v. veroja maksanut
3
819
Vastaukset
- jiohguyfg
Kannattaa valittaa kuluttaja-asiamiehelle tai potilasasiamiehelle.
- Olisiko näin
Pienestä summasta päätellen on varmaankin laskutettu käyntimaksu (yksityinen käyttää nimitystä toimistomaksu) ja pienin tarkastusmaksu (tarkistihan lääkäri ettei osaproteesi istu paikalleen). Eli varattu lääkäriaika on käytetty ja laskutus perustunee siihen.
- Ei oma moka
Niinpä, mutta alunperin virheellinen ajanvaraus, ei siis vika potilaalla vaan Espoon kaupungin virhe. En tiedä mitään muuta yritysta tai instituutiota joka veloittaa omista mokista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1866691- 1531915
- 1131638
- 511350
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511123Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢411011Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98982Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6917Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41869