http://www.mtv.fi/sport/jaakiekko/nhl/uutiset.shtml/2014/01/1852953/tsn-ruudusta-halutaan-eroon---gm-lahestyi-kaikkia-nhl-seuroja
Miksi Westerlund valitsi Ruudun Olypiajoukkueeseen. Hänellä ei ole minkäänlaisia näyttöjä tältä kaudelta.
Jotkut ovat selvästi valmentajien suosikkipoikia. taitaa olla HIFK:n kasvatteja tämä Tuomo Ruutu, joka kyllä on pelannut hyviä arvokisoja.
Mutta menneillä näytöillähän ei joukkuetta tulisi kasata.
Olenkin ihmetellyt
Urheilimiehiä olen
2
89
Vastaukset
- roolipeliä
Omassa roolissaan tulee olemaan tärkeä tekijä kohti menestystä.
Itse en ole itse asiasta tietoinen, onko valittu itse asiassa hän itse joukkueeseen vai ei... Tuomolla on sitten näytön paikka, muuten tulnee putous, ainakin NHL:ssä. Heittopussi taitaa olla ystävällisesti hän NHL:ssä, maajengissä 13. hyökkääjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976