Onko kenelläkään muulla kokemusta sellaisesta, että olet tilannut esim. kalliin kodinkoneen netistä luottokortilta, mutta veloitus on loppupeleissä epäonnistunut. Katevaraus on aluksi näkynyt, mutta itse veloitusta ei ole tapahtunut.
Ainoa, mitä verkkokauppa tarjoaa asian hoitamiseksi on laskun lähettäminen. Onko se oikein, kun kuitenkin mielestäni olen tehnyt sopimuksen luottokortilla maksamisesta? Vai onko moka luottokunnan? Eikö auta muu kuin purra hammasta ja maksaa koko roska kerralla?
Luottokorttimaksun epäonnistuminen verkkokaupassa
4
234
Vastaukset
- ölkölköl
Jos kerran maksu on epäonnistunut, miksei muka tilausta voi tehdä uudelleen?
- ottaapäähän
En muistanut mainita, että itse tuotekin on toimitettu perille aikapäiviä sitten. Ilmeisesti ei sitten teknisesti ole mahdollista syöttää järjestelmään uutta tilausta siten, ettei tuotetta enää toimitettaisi.
Tokihan voin nostaa luotolta rahaa tilille, mutta siinä taitaa olla suuremmat kulut = lisävahinkoa minulle. - lkljlkjlkj
No eipä kyseisessä verkkokaupassa maksunvalvonta sitten näytä toimivan, kun tavaran laittavat matkaan, vaikkei maksua ole tullutkaan.
- ottaapäähän
Pitkällisen väännön jälkeen tulevat kotiinkuljetuksen verran vastaan. Mielestäni vastaantulon olisi pitänyt tulla jo parin viestin jälkeen, kun hoksasivat kysymyksessä olleen oman virheensä eikä "järjestelmävirheen". Mutta hyvä näin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818