Onko kenelläkään muulla kokemusta sellaisesta, että olet tilannut esim. kalliin kodinkoneen netistä luottokortilta, mutta veloitus on loppupeleissä epäonnistunut. Katevaraus on aluksi näkynyt, mutta itse veloitusta ei ole tapahtunut.
Ainoa, mitä verkkokauppa tarjoaa asian hoitamiseksi on laskun lähettäminen. Onko se oikein, kun kuitenkin mielestäni olen tehnyt sopimuksen luottokortilla maksamisesta? Vai onko moka luottokunnan? Eikö auta muu kuin purra hammasta ja maksaa koko roska kerralla?
Luottokorttimaksun epäonnistuminen verkkokaupassa
4
199
Vastaukset
- ölkölköl
Jos kerran maksu on epäonnistunut, miksei muka tilausta voi tehdä uudelleen?
- ottaapäähän
En muistanut mainita, että itse tuotekin on toimitettu perille aikapäiviä sitten. Ilmeisesti ei sitten teknisesti ole mahdollista syöttää järjestelmään uutta tilausta siten, ettei tuotetta enää toimitettaisi.
Tokihan voin nostaa luotolta rahaa tilille, mutta siinä taitaa olla suuremmat kulut = lisävahinkoa minulle. - lkljlkjlkj
No eipä kyseisessä verkkokaupassa maksunvalvonta sitten näytä toimivan, kun tavaran laittavat matkaan, vaikkei maksua ole tullutkaan.
- ottaapäähän
Pitkällisen väännön jälkeen tulevat kotiinkuljetuksen verran vastaan. Mielestäni vastaantulon olisi pitänyt tulla jo parin viestin jälkeen, kun hoksasivat kysymyksessä olleen oman virheensä eikä "järjestelmävirheen". Mutta hyvä näin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984