Suhde sekaisin

hob

Olen naimisissa oleva 30v mies. Puolisoni on hieman nuorempi ja meillä on yhteinen lapsi.
Puolisoni käytös muuttui viimekesänä täysin. Hän alkoi lähes joka viikonloppu käydä baareissa ja muutenkin tuntui, ettei kotielämä oikein kiinnostanut.
Minä olin luonnollisesti kotona lapsen kanssa, kun rouva oli rilluttelemassa.
Syksyä kohti mentäessä sama tilanne jatkui. Otin kyllä puheeksi että voisi hieman viikonloppuja viettää kotonakin. Rouva lupasi että ulkomaan matkan jälkeen baareilu saa riittää.
Noh.. reissu tehtiin tuttava perheen kanssa ja se meni niinkuin meni, mutta hauskaakin oli.
Muutosta ei kuitenkaan tapahtunut ja sama baarissa notkuminen jatkui.
Pikkuhiljaa itsellä alkoi mitta täyttyä.
Niinpä eräänä sunnuntai päivänä, kun rouva oli krapulaisena keittiöpöydän ääressä kerroin, että jos jatkat tuota menoa vielä kuukauden niin saat mennä ja kotiin ei tarvitse tulla. Rouva lupasi, että nää sovitut jutut(pikkujoulut ja muut kissanristiäiset) kun on pidetty niin sitten alkaa kotielämä.

Noh ennen joulua tuli sitten tilanne, että piti rouvan päästä laivalle.. minä en tietenkään pystynyt töitten takia lähtemään. Rouva lähti matkaan kaverinsa kanssa.
Itselle alkoi tuitenkin mörkö hiipiä jo selässä ja aavistus, että nyt on kuvioissa kolmas pyörä. (ennus merkit kun oli ilmassa: Tyhjennetyt sivuhistoriat, äänettömät puhelimet ja turvakoodilla lukitut puhelimet ja muutenkin tuo jatkuva kotoolta poissaolo)
Laivamatkan jälkeen minulle selvisikin muutaman mutkan kautta, että hän oli pyytänyt toisen miehen mukaan laivalle. Tämän tyypin hän oli tavannut aikaisemmalla ulkomaan reissulla.
Aloin kyselemään, että oliko tuttuja laivalla? Ei kuulemma ollut.. Toistin kysymyksen hetken päästä ja kerroin ,että tiedän siellä olleen tuttuja.
Rouvalla kasvoissa värit kävi violetin ja punaisen välillä ja näytti että alkaa itkemään.
Siitä alkoi selkkaus että mittään ei oo tapahtunut ja mitään ei oo tehty. tätä jatkui päivän pari. Kerroin että sillä ei ole väliä, mitä siellä on tapahtunut. luottamus on mennyt ja mikään ei tule olemaan ennallaan.
Sanoin että en tee päätöstä ennen joulua, että lapsi saa viettää joulun "kodissa"
Rouva kiitti etten halunnut suoraan eroa..

Nyt kun aikaa on kulunut kohta toista kuukautta ja tuntuu, että mieltäni kangertaa entistä enemmän. Tilannetta vaikeuttaa se ettei rouva nää mitään syytä eroon noin mitättömän asian takia.. Itsestä tuntuu että roikun tässä suhteessa vaan lapsen takia. (lapsi on minulle aina ollut kaikki kaikessa)
Hän kertoi myös ettei ollut saanut minulta huomiota riittävästi ja se oli ajanut hänet tähän tilanteeseen.. Kerroin että miten voin haluta antaa huomiota kun juokset viikonloput juomassa ja minä kökötän pojan kanssa kotona..
Siihen loppui huomiosta puhuminen..

En ole mustasukkaista tyyppiä lainkaan, mutta nyt läikkyy jo minunkin mitan ylitse..
Tää lähes samanlainen kuvio toistui ennen lasta ja annoin silloin anteeks.

Pahoittelut jos teksti on välillä hieman sekavaa, mutta niin on mielikin.
Lapselta saan paljon iloa ja energiaa selvitä arjesta =)

244

9615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jsaksjka

      Voimia sinulle lapsesi kanssa

      • Toi juttu on ohi.Sorry


      • kiinnostitaaskaikkia

        Siis voi jumalauta. Eikö ylläpito keksi mitään muita etusivun juttuja, kun parisuhdeongelmia?!


      • Frasier123

        pistät kova kovaa vastaan, jos oot varma että hän pettää niin, joku ilta kun tiedät että hän menee baariin, järkkäät lapsen yöksi mummolaan ja lähdet itse eri baariin, tai samaan ihan kuinka itse haluat toimia, jos samaan niin tarkkaile naistasi parhaan koston saat kun joko yllätät hänet tai menet itse puhumaan toisille naisille.

        jos taasen menet eri baariin niin kylmästi vaan uutta naista kotiin mukaan, saapahan ainakin ansionsa mukaan ja jos sulla käy tzäkä ni sun ei tarttis hetkeekään olla sinkku :D

        mutta niin aikuisten oikeesti, niin jos oot varma että hän pettää kissa vaan pöydälle ja jos huomaat että hän kusettaa siinäkin sua tai jotai vastaavaa, niin välit poikki vaan, koska jos et pysty luottaa siihen ni parempi ottaa ero


      • ,.-.,-,.-,.-,.-
        Frasier123 kirjoitti:

        pistät kova kovaa vastaan, jos oot varma että hän pettää niin, joku ilta kun tiedät että hän menee baariin, järkkäät lapsen yöksi mummolaan ja lähdet itse eri baariin, tai samaan ihan kuinka itse haluat toimia, jos samaan niin tarkkaile naistasi parhaan koston saat kun joko yllätät hänet tai menet itse puhumaan toisille naisille.

        jos taasen menet eri baariin niin kylmästi vaan uutta naista kotiin mukaan, saapahan ainakin ansionsa mukaan ja jos sulla käy tzäkä ni sun ei tarttis hetkeekään olla sinkku :D

        mutta niin aikuisten oikeesti, niin jos oot varma että hän pettää kissa vaan pöydälle ja jos huomaat että hän kusettaa siinäkin sua tai jotai vastaavaa, niin välit poikki vaan, koska jos et pysty luottaa siihen ni parempi ottaa ero

        kylmästi vaan uutta naista kotiin mukaan? jaa onko sitten oikein sille toiselle naiselle ajautua keskelle pahinta perhedraamaa?


      • Frasier123
        ,.-.,-,.-,.-,.- kirjoitti:

        kylmästi vaan uutta naista kotiin mukaan? jaa onko sitten oikein sille toiselle naiselle ajautua keskelle pahinta perhedraamaa?

        jaa no totta, ei se kyllä olis, mut et kun jos kerta lapsen äiti käy baareissa heilumassa, ei pidä huoltaan lapsesta ja pettää miestään, niin ei se tee kenellekkään hyvää, etenkään ap:lle eikä lapselle ja siinä sais myös äiti ansionsa mukaan. tietenkin parempi voisi olla jos ap ettii baarista naisen ja menee hänen luokseen, lapsihan on mummolassa, joten hänellä on kaikki hyvin, sitten mies pystyisi vain ottamaan eron nopeasti ja hakisi kamansa uuden naisen luokse. lapsen olisi hyvä olla mummolassa hieman pidempään, ainakin viikonlopun jälkeen pari päivää ja sitten ap menisi hakemaan yksin huoltajuutta


      • fsddddgf
        Frasier123 kirjoitti:

        jaa no totta, ei se kyllä olis, mut et kun jos kerta lapsen äiti käy baareissa heilumassa, ei pidä huoltaan lapsesta ja pettää miestään, niin ei se tee kenellekkään hyvää, etenkään ap:lle eikä lapselle ja siinä sais myös äiti ansionsa mukaan. tietenkin parempi voisi olla jos ap ettii baarista naisen ja menee hänen luokseen, lapsihan on mummolassa, joten hänellä on kaikki hyvin, sitten mies pystyisi vain ottamaan eron nopeasti ja hakisi kamansa uuden naisen luokse. lapsen olisi hyvä olla mummolassa hieman pidempään, ainakin viikonlopun jälkeen pari päivää ja sitten ap menisi hakemaan yksin huoltajuutta

        Tämähän on selvää seiskamateriaalia!

        http://bit.ly/1bTmcTz

        Lähetä koko stoorie iltapäivälehteen.


      • big men

        voimia ja jaksamista teille molemmille.itse seurustelin aikoinaan,naimisissa olevan naisen kanssa,ehdotin myös että muutetaan yhteen.silloin alkoi suhde rakoilla ja loppui.sanoi että on mukavaa vanhana keinustuolissa muistella panoja.selvisi myös että sillä oli suhde useamman miehen kanssa myös tunteman miehiä.ajattelin että ompa monta napalankoa.ei siitä tule mitään jos toinen ei ole vakavissaan vaan pelkkää panoa ja kaput sitten loppu.tuli mieleen puuma joka saalistaa saalistuksen ilosta.olihan se kivaa aikansa pelkkä pano mutta vakavempaan suhteeseen ei sellaisesta naisesta ole joka on kuin jakorasia missä eri töpselit käy viikottain,jopa päivittäin.ainut hyvä asia oli että oli sterilisaatio tehty jo ensimmäisen lapsen jälkeen hänelle.eipähän tullut epävarmaa isää lisää


      • laki aloite heti

        en osaa muuta sanoa.jos sulla on joku tuttu nainen pyydä luoksesi silloin kun vaimosi on poissa juoksullaan yöksi.tee paperi että olet palkannut lapsenlikaksi,ompahan oikeudessa helpompi todistaa vaimoa vastaan,ei jää epäselväksi miksi nainen on teillä kylässä.ja katso mitä tapahtuu kun vaimo kömpii kotiin nuutattuna.ota valmiiksi jo poliisin numero kun räyhä alkaa soita poliisi viemään putkaan.jos ei homma lähde skulaamaan on paras ottaa ero.ei se sitä lopeta on paras erota.tuo äskeinen toimii 120 prosenttisen hyvin.myös oikeudessa


      • punasukkainen

        Voimia. - Ajattele itseäsi ja lastasi ja aloita uusi elämä. Samalla kun toisaalta olen iloinen ettet kärsi mustasukkaisuudesta, TOIsaalta sama huolestuttaa! Minusta parisuhteeseen kuuluu jonkun verran mustasukkaisuutta - ei sairasta, ei sitovaa - sellaista mustasukkaisuutta kun haluaa olla toiselle puolisko ja toinen loukkaa sitä tarvetta niin se tuntuu pahalta. Minä olen ollut saman miehen kanssa 30v ja onhan meilläkin kaikki kriisit koettu - myös uskottomuus ja olen todellakin pitkämielisyyden kannattaja, mutta sinulle en sitä neuvoa anna että jatkaisit! Rakastaminen on sitoutumista omiin lupauksiin ja siis asenne!
        Raikasta elämäsi ja eroa. Rakasta itseäsi ja eroa. Rakasta lastasi ja eroa. ... ja toivottavasti löydät onnen. Onnea on paljon irrallaan ja liikkeellä etsi omasi tämä se ei varmaankaan ole.


      • sossu elätti
        ,.-.,-,.-,.-,.- kirjoitti:

        kylmästi vaan uutta naista kotiin mukaan? jaa onko sitten oikein sille toiselle naiselle ajautua keskelle pahinta perhedraamaa?

        lisää rahaa lapsiperheille, että vanhemmat voivat ryypätä ne ja elää itsekästä elämää.


    • selkärankaa nyt

      Mielestäni sun pitäisi asua erillään naisesta. Tehdä lakisopimukset jo nyt huoltajuusasioista. Asukaa melko lähekkäin vaikkei seurustelekaan, niin kumpikin näkee lapsen useammin. Alko ja miesjutut eivät ole hyväksi, suhteenne on lopussa. Jos hän samaa jatkaa.. Muut menevät miehensä kanssa matkoille eikä yksin. Hän juo liikaa. Tuskin on susta kiinnostunut?

      Haluat uskoa hyvää, mutta se ei enää toimi. Jos häntä ei kiinnosta korjata mitään tai ei pysty. Parisuhdeneuvoja toki voi selventää joskus, mutta ei se hänen rakkautta tuo.

    • t4aergae

      Olet jo kerran antanut naisellesi tilaisuuden korjausliikkeeseen - ja tilanne on kuitenkin tuo... Uskotko oikeasti, että asiat voisivat vielä parantua?
      Parisuhde on kahden ihmisen sidos eikä sitä pelkästään toisen osapuolen panostus riitä.

      Harvinaisen pitkämielinen olet ollut vaimosi kanssa - nyt on miettimisen paikka. tuotako haluat jatkossa? Vaimosi vannoo kohta taas, että parantaa tapansa... Menee jonkin aikaa, teille tulee ehkä toinen lapsi. Sitten vaimon menojalkaa alkaa taas vipattaa ja huomaat kököttäväsi kahden lapsosen kanssa kotona, kun nainen lieppaa baareissa. Sitäkö haluat?

      Sorry, mutta seepra vain ei pääse raidoistaan...

      • Niinpäniin.

        "Tulee ehkä toinen lapsi..."

        Kummalle se mahtaisi olla, miehelle vai laiva kaipparille?


    • Kuka näitä jaksaa?

      "Hän kertoi myös ettei ollut saanut minulta huomiota riittävästi ja se oli ajanut hänet tähän tilanteeseen.. "

      Voi zeesus näitä petturien koottuja selityksiä.

      • Toinen vaihe

        Tämä ihmistyyppi ei koskaan muutu, itse katselin yli 30 vuotta. Oli sitten mies tai nainen niin ikuinen murrosikä on menossa. Kavereita, baari- iltoja, harrastuksia loputtomiin. Kotona jos joutui muutaman päivän olemaan oli kiukkukohtaus valmis. Itse rakastin olla kotona lasten kanssa ja nyt aikuisena ne lapset on mun parhaat ystävät! Miehellä ei vaan koskaan ollut aikaa tutustua niihin kun aina oli jotain tärkeämpää. Sinä olet upea isä lapsellesi, pahoittelen että vaimosi ei anna sille arvoa. Hän ei huomaa että hänellä on jotain noin hyvää ja arvokasta jo vaan hakee kokoajan muuta. Mutta useinkaan sitä ei lopulta löydy, eivät oikein itsekään tiedä mitä ovat vailla. On niinkuin eräänlainen ADHD- sairaus. Risteilyllä voi käydä yhdessä oman perheen kanssa, samoin ravintolassa syömässä. Kun on pieniä lapsia se lapsuus niiden kanssa kestää vain muutaman vuoden, miksi nää eräät haluaa sen kaiken kauniin missata. Ei niitä aikoja enää koskaan takasin saa, onko joku huppelissa vietetty baari-ilta parempaa, kysyn vaan?


      • onnellinen mies

        Sellasii naiset on. Minä harrastaan vain yhden illan juttuja ja täytyy sanoa että olen pannut monia varattuja naisia.


      • Sinun ja
        Toinen vaihe kirjoitti:

        Tämä ihmistyyppi ei koskaan muutu, itse katselin yli 30 vuotta. Oli sitten mies tai nainen niin ikuinen murrosikä on menossa. Kavereita, baari- iltoja, harrastuksia loputtomiin. Kotona jos joutui muutaman päivän olemaan oli kiukkukohtaus valmis. Itse rakastin olla kotona lasten kanssa ja nyt aikuisena ne lapset on mun parhaat ystävät! Miehellä ei vaan koskaan ollut aikaa tutustua niihin kun aina oli jotain tärkeämpää. Sinä olet upea isä lapsellesi, pahoittelen että vaimosi ei anna sille arvoa. Hän ei huomaa että hänellä on jotain noin hyvää ja arvokasta jo vaan hakee kokoajan muuta. Mutta useinkaan sitä ei lopulta löydy, eivät oikein itsekään tiedä mitä ovat vailla. On niinkuin eräänlainen ADHD- sairaus. Risteilyllä voi käydä yhdessä oman perheen kanssa, samoin ravintolassa syömässä. Kun on pieniä lapsia se lapsuus niiden kanssa kestää vain muutaman vuoden, miksi nää eräät haluaa sen kaiken kauniin missata. Ei niitä aikoja enää koskaan takasin saa, onko joku huppelissa vietetty baari-ilta parempaa, kysyn vaan?

        aloittajen kirjoituksissa on paljon tuttua myös minulle. Myös minä katselin tuollaista menoa todella pitkään. Puolisoni ei ollut varsinaisesti koskaan osa perhettämme. Meillä ei ollut mitään yhteistä tavoitetta. Itse koin, että minun pitää jaksaa olla lapsen kanssa, kun puolisi vaan juoksi ravintoloissa ja ties missä. Katkera en ole yhtään siitä, että "jouduin" olemaan niin paljon lapsen kanssa. Se oli kaiken kaikkiaan upeaa aikaa. Nyt poika on jo aikuinen mies ja meillä on aivan upeat välit.


      • onnellisempi
        onnellinen mies kirjoitti:

        Sellasii naiset on. Minä harrastaan vain yhden illan juttuja ja täytyy sanoa että olen pannut monia varattuja naisia.

        "Sellasii naiset on" no olet itse ihan samanlainen. Oletko itse varattu vai paneskeletko sinkkuna tuttujen vaimoja. Just joo. Mulla oli tuollainen mies ja oli kyllä oikea sarjapettäjä. Sen lisäksi vielä alkoholisti ja narsisti. Aikani jaksoin sitten lähdin 3 lapsen kanssa vaikka ei ollut tietoa työpaikasta eikä tulevaisuudesta. Hyvin on kuitenkin mennyt sen jälkeen. Ei tuollaiset ihmiset taida muuttua parempaan suuntaan. Mun exäkin jatkaa edelleen samaa tahtia naiset vaan vaihtuu.


    • Ero voimaan.........

      Laita ero vireille ja hae lapsen yksinhuoltajuutta.
      Vaimosi ei arvosta sinua. Käyttää kiltteyttäsi hyväksi.
      Käy juttelemassa huoltajuudesta asioita hoitavan
      viranomaisen kanssa.
      Toimi heti lapsen parhaaksi.

      • ruudin haaskaaja

        Ei muuta kuin velat ja varat jakoon ja lapsi kiistaan.Pääasia on sulle kuitenkin että terveys ja työpaikka säilyy.


      • memilia

        Miten tässä tilanteessa lapselle on parasta yksinhuoltajuus?


      • Parasta olisi.
        memilia kirjoitti:

        Miten tässä tilanteessa lapselle on parasta yksinhuoltajuus?

        Mieshän on yksinhuoltaja. Muija juoksee menojaan.


    • ei kivaaa

      voimia! ja ehken ero enää jäljellä... vaikka lapsi onkin. yhteinen.

      • herra parakoon

        "Hän kertoi myös ettei ollut saanut minulta huomiota riittävästi ja se oli ajanut hänet tähän tilanteeseen..

        Ja aloittaja itse keroilee kaiken huomion siirtyneen lapsen osaksi ?

        Tässä yhteydessä mitätöidään lapsen äiti .Lapsen äitikö ei anna huomioita
        lapselleen ?

        Miksi ?

        Etkö kykene yhdessä lapsen äidin kanssa jakamaan huomioita lapselle.


        Lapsi on aloittajalle kaikki kaikessa .Entä se vieras ihminen nimeltänsä rouva .
        Hänen tulisi olla miehen puoliso ja yhtä lailla kaikki kaikessa miehelleen ?

        Mitä ihmettä tämän kirjoituksen varsinainen tarkoitus on muu kuin provoilla
        lapsenomiasesti .


        On olemassa lapselle isä vaan ei äitiä ?

        Isä jakaa kaiken huomioinsa pelkästään lapselleen .Äiti jää paitsioon ja siirtyy
        hakemaan huomiota kodin ulkopuolelta ?

        Tämän jälkeen isä itkee ,kun äiti rouva ei jaa huomiota isä herralle ?

        Isä herra ei taasen suostu jakamaan huomiota muulle kuin lapsi herralle .

        Lpasi herra nostetaan perheen pääksi ?


      • Toinen vaihe
        herra parakoon kirjoitti:

        "Hän kertoi myös ettei ollut saanut minulta huomiota riittävästi ja se oli ajanut hänet tähän tilanteeseen..

        Ja aloittaja itse keroilee kaiken huomion siirtyneen lapsen osaksi ?

        Tässä yhteydessä mitätöidään lapsen äiti .Lapsen äitikö ei anna huomioita
        lapselleen ?

        Miksi ?

        Etkö kykene yhdessä lapsen äidin kanssa jakamaan huomioita lapselle.


        Lapsi on aloittajalle kaikki kaikessa .Entä se vieras ihminen nimeltänsä rouva .
        Hänen tulisi olla miehen puoliso ja yhtä lailla kaikki kaikessa miehelleen ?

        Mitä ihmettä tämän kirjoituksen varsinainen tarkoitus on muu kuin provoilla
        lapsenomiasesti .


        On olemassa lapselle isä vaan ei äitiä ?

        Isä jakaa kaiken huomioinsa pelkästään lapselleen .Äiti jää paitsioon ja siirtyy
        hakemaan huomiota kodin ulkopuolelta ?

        Tämän jälkeen isä itkee ,kun äiti rouva ei jaa huomiota isä herralle ?

        Isä herra ei taasen suostu jakamaan huomiota muulle kuin lapsi herralle .

        Lpasi herra nostetaan perheen pääksi ?

        Herra paratkoon millähän lailla tämän aloittajan rouva antoi huomiota miehelleen? Menemällä baareihin yksin ja kutsumalla vieraita miehiä kanssaan risteilylle. Siinä sitä huomiointia omalle miehelle tarpeeksi? Mielestäni lapsiperheissä jos molemmat aikuiset on oikeasti sydämellä mukana ja haluavat viettää aikaa yhdessä ei siinä sen kummempaa tarvita. Kyllä se hyvä kotielämä riittää ilman mitään erityishuomiota . Vai onko rouvakin vielä huomionkipeä kuin lapsi, odottaa kukkapuskia ja lahjoja jatkuvasti. Ja voihan sitä huomiota antaa sitten yöllä peiton alla, kyllä ainakin minulle riittäisi!


      • kerrankin asiaa
        herra parakoon kirjoitti:

        "Hän kertoi myös ettei ollut saanut minulta huomiota riittävästi ja se oli ajanut hänet tähän tilanteeseen..

        Ja aloittaja itse keroilee kaiken huomion siirtyneen lapsen osaksi ?

        Tässä yhteydessä mitätöidään lapsen äiti .Lapsen äitikö ei anna huomioita
        lapselleen ?

        Miksi ?

        Etkö kykene yhdessä lapsen äidin kanssa jakamaan huomioita lapselle.


        Lapsi on aloittajalle kaikki kaikessa .Entä se vieras ihminen nimeltänsä rouva .
        Hänen tulisi olla miehen puoliso ja yhtä lailla kaikki kaikessa miehelleen ?

        Mitä ihmettä tämän kirjoituksen varsinainen tarkoitus on muu kuin provoilla
        lapsenomiasesti .


        On olemassa lapselle isä vaan ei äitiä ?

        Isä jakaa kaiken huomioinsa pelkästään lapselleen .Äiti jää paitsioon ja siirtyy
        hakemaan huomiota kodin ulkopuolelta ?

        Tämän jälkeen isä itkee ,kun äiti rouva ei jaa huomiota isä herralle ?

        Isä herra ei taasen suostu jakamaan huomiota muulle kuin lapsi herralle .

        Lpasi herra nostetaan perheen pääksi ?

        Täyttä asiaa ja miettimisen aihetta ap:lle. Kaikille on tietenkin selvää, että lapsesta huolehditaan tasapuolisesti ja mahdollisimman hyvin, jokainen omien kykyjen ja taitojensa rajoissa.
        Mutta lapsi ei ole herra talossa. Surullista, jos vanhemmat tai toinen heistä keskittyy olemaan pelkästään äiti/isä. Sitten käy noin. Parisuhde karahtaa kiville, koska on eletty täysin lasten ehdoilla. Unohdettu se yhtä tärkeä asia kuin lapsi eli oma puoliso. En tällä tarkoita, että aikuisten etu menisi lasten edun edelle. Vaan sitä, että kaikki perheessä on samalla viivalla, kukaan ei mene kenenkään ohi. Tilanteet joskus vaativa asettamaan jonkun etusijalle, mutta aina sen ei tarvitse olla lapsi. Ei ne rikki mene, vaikka eivät koko aikaa saa vanhempiensa huomiota.
        Parisuhteeseen tarvitaan kaksi. Se ei toimi, jos toinen vaan siihen osallistuu. Miettisin ap:na ihan oikeasti, onko kohdellut vaimoaan myös naisena, ei vaan lapsen äitinä.


      • ei muuta
        herra parakoon kirjoitti:

        "Hän kertoi myös ettei ollut saanut minulta huomiota riittävästi ja se oli ajanut hänet tähän tilanteeseen..

        Ja aloittaja itse keroilee kaiken huomion siirtyneen lapsen osaksi ?

        Tässä yhteydessä mitätöidään lapsen äiti .Lapsen äitikö ei anna huomioita
        lapselleen ?

        Miksi ?

        Etkö kykene yhdessä lapsen äidin kanssa jakamaan huomioita lapselle.


        Lapsi on aloittajalle kaikki kaikessa .Entä se vieras ihminen nimeltänsä rouva .
        Hänen tulisi olla miehen puoliso ja yhtä lailla kaikki kaikessa miehelleen ?

        Mitä ihmettä tämän kirjoituksen varsinainen tarkoitus on muu kuin provoilla
        lapsenomiasesti .


        On olemassa lapselle isä vaan ei äitiä ?

        Isä jakaa kaiken huomioinsa pelkästään lapselleen .Äiti jää paitsioon ja siirtyy
        hakemaan huomiota kodin ulkopuolelta ?

        Tämän jälkeen isä itkee ,kun äiti rouva ei jaa huomiota isä herralle ?

        Isä herra ei taasen suostu jakamaan huomiota muulle kuin lapsi herralle .

        Lpasi herra nostetaan perheen pääksi ?

        Osaatko lukea? Ymmärrätkö lukemaasi?


      • muuta
        ei muuta kirjoitti:

        Osaatko lukea? Ymmärrätkö lukemaasi?

        Rouva etsii huomiota itselleen kodin ulkopuolelta .

        Mies tyydyttää huomionkaipuunsa lapseen .

        Mitä tästä voimme päätellä ?

        Onko kumpikaan vanhemmista kärryillä toistensa tarpeista miehenä ja naisena .

        Nainen on vaativampi ja lähtee tyydyttämään tarpeitaan muualle .

        Mies ei tyydytä lainkaan omia tarpeitaan tai hänelle riittää pelkkä peiton alla
        sekstaaminen .


        Tyydyttääkö mies edes vaimonsa peiton alla ? Nainen hakeutuu mielellään
        muiden kuin miehensä seuraan näissäkin tarpeissaan .

        Ei varmaankaan tarvitse muuta yhteyttä naiseensa .

        Viikko /äiti lapsihoitoa Isä saa vapaata koko viikoksi vain itseään varten .

        Viikko/isä lapsihoitoa äiti saa vapaata koko viikoksi itseään varten .

        Yhteistä lapsenhoitoa sitten kolmas viikko .

        Tällä systeemillä ei luulisi kaikki lapsen kohdistuva huomio yksistään
        isän tarpeeksi .Näin myös kumpikin saa harrastaa ja liikkua vapaammin,
        muuallakin kuin roikkumalla toisen helmassa .Kunpikin on tyytymätön parisuhteeseen , jossa liikkumistila kapeutuu lapsenhoidon ja parisänkyyn.

        Tämän jälkeen järjestätte lapsenhoitajan ja käytte säännöllisesti ainakin
        pari kertaa viikossa yhteisillä treffeillä .

        Tutustukaa toisiinne ensin .Jakakaa kotityöt ja lapsenhoito Viikoksi /kk
        vapautus vanhemman roolista .Toinen tekee kotiaskareet ja hoitaa
        koko huushollin .Toinen puoliso saa nauttia viikon vapaa aikaansa
        parhaalla katsomalla tavalla .Irti arjen pyörityksestä .

        Niin ja sinne kapakkaan mennään tästä lähtien yhdessä tai tehdään selvä
        säännöstelysopimus kuinka usein kumpikin voi käydä yksin baarireisuilla
        sen häitsemättä kotielämää .

        Ei toi teidän parisuhdetilanne paikkaannu millään anteeksiannolla ,kun koko
        teidän parisuhde tulisi laittaa remonttiin siinä vaiheessa ,kun uskottomuus tuli esiin.

        Lapsi ei juurikaan tuo mitään muutoksia parempaan suuntaan .

        Parisuderemontti on täysin kesken ja retuperällä .

        Seuraus nainen on tyytymätön miehensä käyttäytymiseen jättessä naisensa jatkuvasti huomioimatta ja mies on tyytymätön omaan saamattomuuteen tai
        osaamattomuuten huomioida naistaan.

        Kuulehan mies sinun kannttaa hakeutua myös jonkun asiantuntevan ihmisen
        puheille .tästä syystä .

        Ensin tulee oppia naisen tarpeet ja huomioonottamiset ja käyttää yhteistä aikaa
        myös tähän opiskeluun .

        Esimerkiksi voisit keksiä kuinka ilahduttaisit naistasi tulevan viikon aikana .

        Et ajattele silloin itseäsi, vaan ainostaan vaimoasi .

        Helpoin tapa toki on naisen hakea huomiota muualta käsin ,kuten hän on tähänkin
        asti tyydyttänyt tarpeensa tältä osin.


        Ei nainen itsestään lähde käyntiin ,jos polttoainetta nuukaillaan .

        Hellittely ja kaikenlainen huomioiminen on useimmiten hyvinkin vaivan väärti .


        Kuvioina tässä tekstissä ilmentyy varsin hyvin minä hyvä toinen paha ihmissuhde
        käsitys .Kahden ihmisen väliset konfliktit juontavat aina juurensa parisuhteen
        laadusta .Laaduntakaajina olette kumpikin yhtä hyviä ollessanne parisuhteessa
        omasta vapaasta halustanne .

        Aloittajalle ,jos olet sitä meltä sinun vaimosi olevan huonompi ihmisenä ja vanhempana lapselleen mitä itse koet olevasi ?

        Onko tällaisella tavalla ajatella vaimosi etu vai haitta ?


      • ei muuta
        muuta kirjoitti:

        Rouva etsii huomiota itselleen kodin ulkopuolelta .

        Mies tyydyttää huomionkaipuunsa lapseen .

        Mitä tästä voimme päätellä ?

        Onko kumpikaan vanhemmista kärryillä toistensa tarpeista miehenä ja naisena .

        Nainen on vaativampi ja lähtee tyydyttämään tarpeitaan muualle .

        Mies ei tyydytä lainkaan omia tarpeitaan tai hänelle riittää pelkkä peiton alla
        sekstaaminen .


        Tyydyttääkö mies edes vaimonsa peiton alla ? Nainen hakeutuu mielellään
        muiden kuin miehensä seuraan näissäkin tarpeissaan .

        Ei varmaankaan tarvitse muuta yhteyttä naiseensa .

        Viikko /äiti lapsihoitoa Isä saa vapaata koko viikoksi vain itseään varten .

        Viikko/isä lapsihoitoa äiti saa vapaata koko viikoksi itseään varten .

        Yhteistä lapsenhoitoa sitten kolmas viikko .

        Tällä systeemillä ei luulisi kaikki lapsen kohdistuva huomio yksistään
        isän tarpeeksi .Näin myös kumpikin saa harrastaa ja liikkua vapaammin,
        muuallakin kuin roikkumalla toisen helmassa .Kunpikin on tyytymätön parisuhteeseen , jossa liikkumistila kapeutuu lapsenhoidon ja parisänkyyn.

        Tämän jälkeen järjestätte lapsenhoitajan ja käytte säännöllisesti ainakin
        pari kertaa viikossa yhteisillä treffeillä .

        Tutustukaa toisiinne ensin .Jakakaa kotityöt ja lapsenhoito Viikoksi /kk
        vapautus vanhemman roolista .Toinen tekee kotiaskareet ja hoitaa
        koko huushollin .Toinen puoliso saa nauttia viikon vapaa aikaansa
        parhaalla katsomalla tavalla .Irti arjen pyörityksestä .

        Niin ja sinne kapakkaan mennään tästä lähtien yhdessä tai tehdään selvä
        säännöstelysopimus kuinka usein kumpikin voi käydä yksin baarireisuilla
        sen häitsemättä kotielämää .

        Ei toi teidän parisuhdetilanne paikkaannu millään anteeksiannolla ,kun koko
        teidän parisuhde tulisi laittaa remonttiin siinä vaiheessa ,kun uskottomuus tuli esiin.

        Lapsi ei juurikaan tuo mitään muutoksia parempaan suuntaan .

        Parisuderemontti on täysin kesken ja retuperällä .

        Seuraus nainen on tyytymätön miehensä käyttäytymiseen jättessä naisensa jatkuvasti huomioimatta ja mies on tyytymätön omaan saamattomuuteen tai
        osaamattomuuten huomioida naistaan.

        Kuulehan mies sinun kannttaa hakeutua myös jonkun asiantuntevan ihmisen
        puheille .tästä syystä .

        Ensin tulee oppia naisen tarpeet ja huomioonottamiset ja käyttää yhteistä aikaa
        myös tähän opiskeluun .

        Esimerkiksi voisit keksiä kuinka ilahduttaisit naistasi tulevan viikon aikana .

        Et ajattele silloin itseäsi, vaan ainostaan vaimoasi .

        Helpoin tapa toki on naisen hakea huomiota muualta käsin ,kuten hän on tähänkin
        asti tyydyttänyt tarpeensa tältä osin.


        Ei nainen itsestään lähde käyntiin ,jos polttoainetta nuukaillaan .

        Hellittely ja kaikenlainen huomioiminen on useimmiten hyvinkin vaivan väärti .


        Kuvioina tässä tekstissä ilmentyy varsin hyvin minä hyvä toinen paha ihmissuhde
        käsitys .Kahden ihmisen väliset konfliktit juontavat aina juurensa parisuhteen
        laadusta .Laaduntakaajina olette kumpikin yhtä hyviä ollessanne parisuhteessa
        omasta vapaasta halustanne .

        Aloittajalle ,jos olet sitä meltä sinun vaimosi olevan huonompi ihmisenä ja vanhempana lapselleen mitä itse koet olevasi ?

        Onko tällaisella tavalla ajatella vaimosi etu vai haitta ?

        Voi jestas, mitä lätinää! Suoraan jostain oppasta reväistyäkö?

        Vaimo ei selvästikään ole HALUNNUT panostaa avioelämään, vaan on lähtenyt baanalle. Luuletko oikeasti, että tällainen oman napansa ympärillä pyörivä ilolintu yhtäkkiä taipuu johonkin "viikko äidin hoitoa" ja plaa plaa tahtiin?!

        Kokeilepa ihan piruuttas noita yleviä ohjeitasi sellaisen kumppanin kanssa, jota ei pätkääkään kiinnosta yhteiselämän parantaminen - ja tule sitten kertomaan, miten hyvin onnistuit!

        Kyllä aloittaja on aika hiton paljon parempi ihminen, koska on jäänyt huolehtimaan lapsesta siinä, missä lapsen äiti on halunnut "omaa liikkumatilaa". Jollain sentään arvojärjestys selvillä.


      • muuta
        ei muuta kirjoitti:

        Voi jestas, mitä lätinää! Suoraan jostain oppasta reväistyäkö?

        Vaimo ei selvästikään ole HALUNNUT panostaa avioelämään, vaan on lähtenyt baanalle. Luuletko oikeasti, että tällainen oman napansa ympärillä pyörivä ilolintu yhtäkkiä taipuu johonkin "viikko äidin hoitoa" ja plaa plaa tahtiin?!

        Kokeilepa ihan piruuttas noita yleviä ohjeitasi sellaisen kumppanin kanssa, jota ei pätkääkään kiinnosta yhteiselämän parantaminen - ja tule sitten kertomaan, miten hyvin onnistuit!

        Kyllä aloittaja on aika hiton paljon parempi ihminen, koska on jäänyt huolehtimaan lapsesta siinä, missä lapsen äiti on halunnut "omaa liikkumatilaa". Jollain sentään arvojärjestys selvillä.

        Miksi olla yhdessä ja hankkia vielä lapsi ?


        Äitikö ei huolehdi lainkaan omasta lapsestaan .Ainoastaan isä ?


        Miksi aloittaja ei sitten tee ilmoitusta sosiaalitoimistoon äidin jättäessä
        lapsensa heitteille ?

        Mietippä sitä ?

        Huolehditaaanko lapsesta ja hänen hyvinvoinnistaan vanhempien
        taholta vai ei .

        Äiti voisi olla yhtä hyvin työmatkoilla tai muissa harrastuksissa poissa
        muutamia tunteja . Moraalisestikko väärin ?

        Tässä tapuksessa hän oli baarissa .Isä huolehti sillä aikaa lapsen hyvinvoinnista .


        Kysymys on kahden aikuisen välisistä parisuhdeongelmista .


      • jankutijank
        muuta kirjoitti:

        Miksi olla yhdessä ja hankkia vielä lapsi ?


        Äitikö ei huolehdi lainkaan omasta lapsestaan .Ainoastaan isä ?


        Miksi aloittaja ei sitten tee ilmoitusta sosiaalitoimistoon äidin jättäessä
        lapsensa heitteille ?

        Mietippä sitä ?

        Huolehditaaanko lapsesta ja hänen hyvinvoinnistaan vanhempien
        taholta vai ei .

        Äiti voisi olla yhtä hyvin työmatkoilla tai muissa harrastuksissa poissa
        muutamia tunteja . Moraalisestikko väärin ?

        Tässä tapuksessa hän oli baarissa .Isä huolehti sillä aikaa lapsen hyvinvoinnista .


        Kysymys on kahden aikuisen välisistä parisuhdeongelmista .

        Miksi sä jankkaat lapsen hoidosta, kun se kai on ainoa, mikä aloittajan tapauksessa on kunnossa? Aloittaja huolehtii lapsesta, kun lapsen äiti heiluu kapakassa ja laivalla. Miks äidistä pitäis tehdä ilmoitus, eihän lapsi heitteillä ole?

        Aloittajan ongelma ei ole lapsesta huolehtiminen, vaan lapsesta ja miehestä piittamaaton akka. Menikö perille?


      • akka ja ukko tappeli
        jankutijank kirjoitti:

        Miksi sä jankkaat lapsen hoidosta, kun se kai on ainoa, mikä aloittajan tapauksessa on kunnossa? Aloittaja huolehtii lapsesta, kun lapsen äiti heiluu kapakassa ja laivalla. Miks äidistä pitäis tehdä ilmoitus, eihän lapsi heitteillä ole?

        Aloittajan ongelma ei ole lapsesta huolehtiminen, vaan lapsesta ja miehestä piittamaaton akka. Menikö perille?

        Johan tuo olisi pitänyt mennä perille itse aloittajalle .

        Hän oli tietoinen naisen kykenevän pettämään .

        Oli jo aiemmin kokemusta asiasta .

        Pettämisen syy :

        Kyse oli jo siinä vaiheessa miehen kertoman mukaan naisen saamasta
        heikosta huomiosta mieheltään ?

        MItä järkeä on kysyä pettämisen syytä ,kun ei kyetä tekemään asialle muuta
        kuin hankkia yhteinen lapsi .


        Parisuhteen eteen ei mielestäni ole tehty mitään muutoksia, joita olisi
        ollut tarpeen tehdä ennen yhteisen lapsen hamkkimista .

        Muutoksia yhteisen hyvinvoinnin parantamisekski .

        Mielestäni tämä pariskunta tästä syystä jatkaa vanhan kaavan mukaan .

        Nainen hakee edelleen huomiota kodin ulkopuolelta ja mies käyttäytyy
        yhtä typerästi naistaan kohtaan Hae lohtusi baareista periaatteella .

        Peli tulee viheltää heti poikki .Kapakkareissuissa mies antoi kovasti löyhää
        naiselleen .Hän oli jo täysin tietoinen kuinka tulee käymään .

        Hän salli naiselleen ensin vapauden käydä kapakoissa ja vasta seuratessaan
        kyllin pitkään antoi uhkauksen suhteen mahdollisesta erosta .

        Mitä ihmettä tuokin tarkoittaa miehen puolelta ?

        Nainen haluaa huomiota omalta mieheltään .

        Mies kieltäytyy antamasta sitä naiselleen jo pettämisen tullessa esille .

        Nainen taasen kertoo pettämisen syyksi miehen kykenemättömyyden antaa
        huomiota naiselleen .

        Tämä on se suhteen kompastuskivi .Miehen kuuluisi ottaa huomioon naisen
        milelipde .

        Mikäli halutaan parantaa suhteen laatua .Tulee myös huomioida toisen antamaa
        palautetta .


        "Aloittajan ongelma ei ole lapsesta huolehtiminen, vaan lapsesta ja miehestä piittamaaton akka. Menikö perille?"

        Ja mistähän syystä tähän on ajauduttu?.Akka lähtee kotoa pois ?

        Akka olikin vain lapsentekokone.


        Mistä sitten mies piittaa tai välittää ? Hän haluaa tehdä uskottomuudesta kiinni
        jääneelle akalleen vielä lapsen .Mistä syystä mies haluaa sitoa tiukasti
        itsensä kiinni tällaiseen kuvioon ?


      • Ovesta pihalle.
        akka ja ukko tappeli kirjoitti:

        Johan tuo olisi pitänyt mennä perille itse aloittajalle .

        Hän oli tietoinen naisen kykenevän pettämään .

        Oli jo aiemmin kokemusta asiasta .

        Pettämisen syy :

        Kyse oli jo siinä vaiheessa miehen kertoman mukaan naisen saamasta
        heikosta huomiosta mieheltään ?

        MItä järkeä on kysyä pettämisen syytä ,kun ei kyetä tekemään asialle muuta
        kuin hankkia yhteinen lapsi .


        Parisuhteen eteen ei mielestäni ole tehty mitään muutoksia, joita olisi
        ollut tarpeen tehdä ennen yhteisen lapsen hamkkimista .

        Muutoksia yhteisen hyvinvoinnin parantamisekski .

        Mielestäni tämä pariskunta tästä syystä jatkaa vanhan kaavan mukaan .

        Nainen hakee edelleen huomiota kodin ulkopuolelta ja mies käyttäytyy
        yhtä typerästi naistaan kohtaan Hae lohtusi baareista periaatteella .

        Peli tulee viheltää heti poikki .Kapakkareissuissa mies antoi kovasti löyhää
        naiselleen .Hän oli jo täysin tietoinen kuinka tulee käymään .

        Hän salli naiselleen ensin vapauden käydä kapakoissa ja vasta seuratessaan
        kyllin pitkään antoi uhkauksen suhteen mahdollisesta erosta .

        Mitä ihmettä tuokin tarkoittaa miehen puolelta ?

        Nainen haluaa huomiota omalta mieheltään .

        Mies kieltäytyy antamasta sitä naiselleen jo pettämisen tullessa esille .

        Nainen taasen kertoo pettämisen syyksi miehen kykenemättömyyden antaa
        huomiota naiselleen .

        Tämä on se suhteen kompastuskivi .Miehen kuuluisi ottaa huomioon naisen
        milelipde .

        Mikäli halutaan parantaa suhteen laatua .Tulee myös huomioida toisen antamaa
        palautetta .


        "Aloittajan ongelma ei ole lapsesta huolehtiminen, vaan lapsesta ja miehestä piittamaaton akka. Menikö perille?"

        Ja mistähän syystä tähän on ajauduttu?.Akka lähtee kotoa pois ?

        Akka olikin vain lapsentekokone.


        Mistä sitten mies piittaa tai välittää ? Hän haluaa tehdä uskottomuudesta kiinni
        jääneelle akalleen vielä lapsen .Mistä syystä mies haluaa sitoa tiukasti
        itsensä kiinni tällaiseen kuvioon ?

        Kannattaa hankkiutua eukosta eroon pikimmiten, tuollaisella vaimolla ei tee pas kaakaan.


      • miksi tehdälapsi ?
        Ovesta pihalle. kirjoitti:

        Kannattaa hankkiutua eukosta eroon pikimmiten, tuollaisella vaimolla ei tee pas kaakaan.

        Eukosta on ollut myös hyötyä .Hän on tehnyt miehelle lapsen .

        Lapsi on nyt miehelle kakki kaikessa .

        Mistä syystä eukko jolla ei tee paskakaan .Kelpaa miehelle edelleen
        pettämisen jälkeenkin lapsen hankintaan ?

        Mistä ihmeen syystä mies vapaaehtoisesti hankkii tällaisen eukon kanssa
        vielä jälkeläisiä ?

        Aloittaja aivan selvästi on unohtanut oman osuutensa ongelmiensa syntymiseen.

        Lapsi ei ole ratkaisu ongelmiin ?

        Sehän jo tuli miehenkin taholta koetuksi .

        Eukosta pääsee eroon koska vain ,mutta lapsi jää huolettavaksi
        aina täysikäisyyteen saakka .


        Näin synnytetätään vapaaehtoisesti myös erolapsia maailmalle .

        Heikossa hapessa olevat suhteita ei huolleta siinä määrin ,jotta ne
        saataisiin kuntoon ennen lapsen hankkimista maailmaan .

        Miehenkin täytyy katsoa peiliin hankiessa vapaaehtoisesti lapsen
        epävarmalla pohjalla olevaan suhteeseen .


      • tretg3w4
        kerrankin asiaa kirjoitti:

        Täyttä asiaa ja miettimisen aihetta ap:lle. Kaikille on tietenkin selvää, että lapsesta huolehditaan tasapuolisesti ja mahdollisimman hyvin, jokainen omien kykyjen ja taitojensa rajoissa.
        Mutta lapsi ei ole herra talossa. Surullista, jos vanhemmat tai toinen heistä keskittyy olemaan pelkästään äiti/isä. Sitten käy noin. Parisuhde karahtaa kiville, koska on eletty täysin lasten ehdoilla. Unohdettu se yhtä tärkeä asia kuin lapsi eli oma puoliso. En tällä tarkoita, että aikuisten etu menisi lasten edun edelle. Vaan sitä, että kaikki perheessä on samalla viivalla, kukaan ei mene kenenkään ohi. Tilanteet joskus vaativa asettamaan jonkun etusijalle, mutta aina sen ei tarvitse olla lapsi. Ei ne rikki mene, vaikka eivät koko aikaa saa vanhempiensa huomiota.
        Parisuhteeseen tarvitaan kaksi. Se ei toimi, jos toinen vaan siihen osallistuu. Miettisin ap:na ihan oikeasti, onko kohdellut vaimoaan myös naisena, ei vaan lapsen äitinä.

        No just... Että lapsen voi laittaa nurkkaan odottamaan, että poissaoleva osapuoli tulee häntä vuorollaan hoitamaan ja itse lähteä kaljalle siksi aikaa?
        Surullista on se, että toinen vanhempi välittää lapsesta niin vähän, että baarissa ja laivalla juoksu on tärkeämpää.
        Pitäisi käsittää sinunkin se, että kun yksikköön nimeltä Parisuhde tulee lapsi, yksikön nimi muuttu Perhe Oy:ksi. Totta helvetissä AVUTON lapsi menee vanhempien minä-minä-ja-minun-tarpeet edelle!
        Ja sinun mielestäsikö aloittajan vaimon käytös on ok ja aloittaja saa sitä, mitä tilaa? Eikö aikuisen ihmisen pitäisi saada suunsa auki ja sanoa, mikä mättää - eikä juosta kuin pahainen kulkukoira pitkin kylää, kun kotona olo ahistaa?!


      • Ei ymmärrä
        ei muuta kirjoitti:

        Voi jestas, mitä lätinää! Suoraan jostain oppasta reväistyäkö?

        Vaimo ei selvästikään ole HALUNNUT panostaa avioelämään, vaan on lähtenyt baanalle. Luuletko oikeasti, että tällainen oman napansa ympärillä pyörivä ilolintu yhtäkkiä taipuu johonkin "viikko äidin hoitoa" ja plaa plaa tahtiin?!

        Kokeilepa ihan piruuttas noita yleviä ohjeitasi sellaisen kumppanin kanssa, jota ei pätkääkään kiinnosta yhteiselämän parantaminen - ja tule sitten kertomaan, miten hyvin onnistuit!

        Kyllä aloittaja on aika hiton paljon parempi ihminen, koska on jäänyt huolehtimaan lapsesta siinä, missä lapsen äiti on halunnut "omaa liikkumatilaa". Jollain sentään arvojärjestys selvillä.

        Muuta-vastaaja kuuluu luokkaan erikoinen tapaus näillä sivuilla! Kommenteissa ei itse asiassa ole oikeasti mitään järjellistä siihen mihin hän vastaa. Lauseet on pötkössä kopioitu muiden kommenteista! Lainausmerkeistä hän ei tiedä hölkäsen pöläystä, mutta yritystä on jokaiseen ketjuun.


      • eräs lapsilisä
        Ei ymmärrä kirjoitti:

        Muuta-vastaaja kuuluu luokkaan erikoinen tapaus näillä sivuilla! Kommenteissa ei itse asiassa ole oikeasti mitään järjellistä siihen mihin hän vastaa. Lauseet on pötkössä kopioitu muiden kommenteista! Lainausmerkeistä hän ei tiedä hölkäsen pöläystä, mutta yritystä on jokaiseen ketjuun.

        Eräässä perhe-tialnteessa oli ratkaisemattomia ongelmia perheen sisällä .

        Vaimon mielestä mies ei ollut mukana perheen huoltamisessa (pitkät
        työpäivät ) .

        Vaimo ilmaisi selvästi tyyttymättömyyttä vuositolkulla miehensä pitkiin
        työpäiviin ..

        Miehellä olisi ollut mahdollisuus saada lyhyempiä työpäiviä (vaimo osaikatöissä)

        Tähän perhetilanteeseen hankittiin toinen lapsi ja näin saatiin perhe -idylliä
        jatkettua eteenpäin hyvillä mielin .
        Mitään ongelmia ei ratkottu (mies teki edelleen pitkiä työpäiviä ).

        Vaimo valitti miehelle yhä vain kaipaavansa enemmän miehen läsnäoloa
        perheeseen .Vaimollakin oli ongelmia omissa raha-asioissaan .Mies vain
        suostui maksamaan naisen ongelmat .Hänkin etsi helpoimman tavan
        hävittää ongelmat rahan voimalla näkymättömiin.

        Ongelmat kasaantuivat siinä määrin ,ettei ulospääsyä enää löytynyt perheen
        kokoa kasvattamalla .

        Ongelmat jäivät pyörimään jalkoihin ja kasaantuivat siinä määrin ,että vaimo
        lopulta otti ja jätti miehensä .Kysessä ei ollut pettäminen .

        Tämän jälkeen riideltiin sukujen kesken ja lapsista sekä huoltajuudesta .

        Ongelmat jatkuivat riitoina erontessa ja jatkuvat tänäkin päivänä toisille
        piikittelyissä .Kummallakin osapuolella on uudet uusioperhe -puolisoehdokkaat
        katsottuina vuoden jälkeen erotilanteesta .


        Ex-mies painaa pitkää päivää ja lapset ovat joka toinen vkl hänen hoidossa.
        Ei vaan äitinsä ja uuden kokelaankin hoidossa .

        Uusioperhe tulevaisuudessa kohtaa vastaavat ongelmatilanteet ?
        Onko mahdollisuutta muutokseen tekememättä mitään ?

        Ex-naisella ovat raha-asiat edelleen hoitamattomina Tulee ilmeisesti uuden
        mies kokelaan maksettavaksi (riippuu miehestä )
        Asuvat jo samassa osoitteessa .


        Saapa näkyä millaiset mahdollisuudet ovat tällä ex- parilla tulevassa parisuhteissaan puolisoina ja vanhempina ehkä tuleville lapsilleen ?

        Saapa nähdä kumpi ex-puolisoista innostuu hankkimaan lisää lapsia
        uusiosuhteissa pitäytyessä samoissa ongelmissa joita kohtasivat ex-
        pulisoiden kanssa .


      • EI NOIN VAAN...
        muuta kirjoitti:

        Rouva etsii huomiota itselleen kodin ulkopuolelta .

        Mies tyydyttää huomionkaipuunsa lapseen .

        Mitä tästä voimme päätellä ?

        Onko kumpikaan vanhemmista kärryillä toistensa tarpeista miehenä ja naisena .

        Nainen on vaativampi ja lähtee tyydyttämään tarpeitaan muualle .

        Mies ei tyydytä lainkaan omia tarpeitaan tai hänelle riittää pelkkä peiton alla
        sekstaaminen .


        Tyydyttääkö mies edes vaimonsa peiton alla ? Nainen hakeutuu mielellään
        muiden kuin miehensä seuraan näissäkin tarpeissaan .

        Ei varmaankaan tarvitse muuta yhteyttä naiseensa .

        Viikko /äiti lapsihoitoa Isä saa vapaata koko viikoksi vain itseään varten .

        Viikko/isä lapsihoitoa äiti saa vapaata koko viikoksi itseään varten .

        Yhteistä lapsenhoitoa sitten kolmas viikko .

        Tällä systeemillä ei luulisi kaikki lapsen kohdistuva huomio yksistään
        isän tarpeeksi .Näin myös kumpikin saa harrastaa ja liikkua vapaammin,
        muuallakin kuin roikkumalla toisen helmassa .Kunpikin on tyytymätön parisuhteeseen , jossa liikkumistila kapeutuu lapsenhoidon ja parisänkyyn.

        Tämän jälkeen järjestätte lapsenhoitajan ja käytte säännöllisesti ainakin
        pari kertaa viikossa yhteisillä treffeillä .

        Tutustukaa toisiinne ensin .Jakakaa kotityöt ja lapsenhoito Viikoksi /kk
        vapautus vanhemman roolista .Toinen tekee kotiaskareet ja hoitaa
        koko huushollin .Toinen puoliso saa nauttia viikon vapaa aikaansa
        parhaalla katsomalla tavalla .Irti arjen pyörityksestä .

        Niin ja sinne kapakkaan mennään tästä lähtien yhdessä tai tehdään selvä
        säännöstelysopimus kuinka usein kumpikin voi käydä yksin baarireisuilla
        sen häitsemättä kotielämää .

        Ei toi teidän parisuhdetilanne paikkaannu millään anteeksiannolla ,kun koko
        teidän parisuhde tulisi laittaa remonttiin siinä vaiheessa ,kun uskottomuus tuli esiin.

        Lapsi ei juurikaan tuo mitään muutoksia parempaan suuntaan .

        Parisuderemontti on täysin kesken ja retuperällä .

        Seuraus nainen on tyytymätön miehensä käyttäytymiseen jättessä naisensa jatkuvasti huomioimatta ja mies on tyytymätön omaan saamattomuuteen tai
        osaamattomuuten huomioida naistaan.

        Kuulehan mies sinun kannttaa hakeutua myös jonkun asiantuntevan ihmisen
        puheille .tästä syystä .

        Ensin tulee oppia naisen tarpeet ja huomioonottamiset ja käyttää yhteistä aikaa
        myös tähän opiskeluun .

        Esimerkiksi voisit keksiä kuinka ilahduttaisit naistasi tulevan viikon aikana .

        Et ajattele silloin itseäsi, vaan ainostaan vaimoasi .

        Helpoin tapa toki on naisen hakea huomiota muualta käsin ,kuten hän on tähänkin
        asti tyydyttänyt tarpeensa tältä osin.


        Ei nainen itsestään lähde käyntiin ,jos polttoainetta nuukaillaan .

        Hellittely ja kaikenlainen huomioiminen on useimmiten hyvinkin vaivan väärti .


        Kuvioina tässä tekstissä ilmentyy varsin hyvin minä hyvä toinen paha ihmissuhde
        käsitys .Kahden ihmisen väliset konfliktit juontavat aina juurensa parisuhteen
        laadusta .Laaduntakaajina olette kumpikin yhtä hyviä ollessanne parisuhteessa
        omasta vapaasta halustanne .

        Aloittajalle ,jos olet sitä meltä sinun vaimosi olevan huonompi ihmisenä ja vanhempana lapselleen mitä itse koet olevasi ?

        Onko tällaisella tavalla ajatella vaimosi etu vai haitta ?

        Muistakaa, sinun arkesi on toisen lapsuus. Se niin usein unohtuu...


      • Lapsi etusijalla
        kerrankin asiaa kirjoitti:

        Täyttä asiaa ja miettimisen aihetta ap:lle. Kaikille on tietenkin selvää, että lapsesta huolehditaan tasapuolisesti ja mahdollisimman hyvin, jokainen omien kykyjen ja taitojensa rajoissa.
        Mutta lapsi ei ole herra talossa. Surullista, jos vanhemmat tai toinen heistä keskittyy olemaan pelkästään äiti/isä. Sitten käy noin. Parisuhde karahtaa kiville, koska on eletty täysin lasten ehdoilla. Unohdettu se yhtä tärkeä asia kuin lapsi eli oma puoliso. En tällä tarkoita, että aikuisten etu menisi lasten edun edelle. Vaan sitä, että kaikki perheessä on samalla viivalla, kukaan ei mene kenenkään ohi. Tilanteet joskus vaativa asettamaan jonkun etusijalle, mutta aina sen ei tarvitse olla lapsi. Ei ne rikki mene, vaikka eivät koko aikaa saa vanhempiensa huomiota.
        Parisuhteeseen tarvitaan kaksi. Se ei toimi, jos toinen vaan siihen osallistuu. Miettisin ap:na ihan oikeasti, onko kohdellut vaimoaan myös naisena, ei vaan lapsen äitinä.

        Olisi kannattanut miettiä onko vielä valmis äidiksi ennen kun ryhtyi raskaaksi ja puhua kaikki asiat halki puolin ja toisin. Juoksemiset pitää olla juostuna ennen kun vanhemmaksi ryhtyy näin se vaan on. Tsemppiä olet mahtava isä lapselle! Voi kun vaimosikin tajuaisi sen ja lopettaisi typeryydet!


      • society mind
        muuta kirjoitti:

        Rouva etsii huomiota itselleen kodin ulkopuolelta .

        Mies tyydyttää huomionkaipuunsa lapseen .

        Mitä tästä voimme päätellä ?

        Onko kumpikaan vanhemmista kärryillä toistensa tarpeista miehenä ja naisena .

        Nainen on vaativampi ja lähtee tyydyttämään tarpeitaan muualle .

        Mies ei tyydytä lainkaan omia tarpeitaan tai hänelle riittää pelkkä peiton alla
        sekstaaminen .


        Tyydyttääkö mies edes vaimonsa peiton alla ? Nainen hakeutuu mielellään
        muiden kuin miehensä seuraan näissäkin tarpeissaan .

        Ei varmaankaan tarvitse muuta yhteyttä naiseensa .

        Viikko /äiti lapsihoitoa Isä saa vapaata koko viikoksi vain itseään varten .

        Viikko/isä lapsihoitoa äiti saa vapaata koko viikoksi itseään varten .

        Yhteistä lapsenhoitoa sitten kolmas viikko .

        Tällä systeemillä ei luulisi kaikki lapsen kohdistuva huomio yksistään
        isän tarpeeksi .Näin myös kumpikin saa harrastaa ja liikkua vapaammin,
        muuallakin kuin roikkumalla toisen helmassa .Kunpikin on tyytymätön parisuhteeseen , jossa liikkumistila kapeutuu lapsenhoidon ja parisänkyyn.

        Tämän jälkeen järjestätte lapsenhoitajan ja käytte säännöllisesti ainakin
        pari kertaa viikossa yhteisillä treffeillä .

        Tutustukaa toisiinne ensin .Jakakaa kotityöt ja lapsenhoito Viikoksi /kk
        vapautus vanhemman roolista .Toinen tekee kotiaskareet ja hoitaa
        koko huushollin .Toinen puoliso saa nauttia viikon vapaa aikaansa
        parhaalla katsomalla tavalla .Irti arjen pyörityksestä .

        Niin ja sinne kapakkaan mennään tästä lähtien yhdessä tai tehdään selvä
        säännöstelysopimus kuinka usein kumpikin voi käydä yksin baarireisuilla
        sen häitsemättä kotielämää .

        Ei toi teidän parisuhdetilanne paikkaannu millään anteeksiannolla ,kun koko
        teidän parisuhde tulisi laittaa remonttiin siinä vaiheessa ,kun uskottomuus tuli esiin.

        Lapsi ei juurikaan tuo mitään muutoksia parempaan suuntaan .

        Parisuderemontti on täysin kesken ja retuperällä .

        Seuraus nainen on tyytymätön miehensä käyttäytymiseen jättessä naisensa jatkuvasti huomioimatta ja mies on tyytymätön omaan saamattomuuteen tai
        osaamattomuuten huomioida naistaan.

        Kuulehan mies sinun kannttaa hakeutua myös jonkun asiantuntevan ihmisen
        puheille .tästä syystä .

        Ensin tulee oppia naisen tarpeet ja huomioonottamiset ja käyttää yhteistä aikaa
        myös tähän opiskeluun .

        Esimerkiksi voisit keksiä kuinka ilahduttaisit naistasi tulevan viikon aikana .

        Et ajattele silloin itseäsi, vaan ainostaan vaimoasi .

        Helpoin tapa toki on naisen hakea huomiota muualta käsin ,kuten hän on tähänkin
        asti tyydyttänyt tarpeensa tältä osin.


        Ei nainen itsestään lähde käyntiin ,jos polttoainetta nuukaillaan .

        Hellittely ja kaikenlainen huomioiminen on useimmiten hyvinkin vaivan väärti .


        Kuvioina tässä tekstissä ilmentyy varsin hyvin minä hyvä toinen paha ihmissuhde
        käsitys .Kahden ihmisen väliset konfliktit juontavat aina juurensa parisuhteen
        laadusta .Laaduntakaajina olette kumpikin yhtä hyviä ollessanne parisuhteessa
        omasta vapaasta halustanne .

        Aloittajalle ,jos olet sitä meltä sinun vaimosi olevan huonompi ihmisenä ja vanhempana lapselleen mitä itse koet olevasi ?

        Onko tällaisella tavalla ajatella vaimosi etu vai haitta ?

        Tämä on yhteiskunnallinen ilmiö, ei mikään yksittäinen psykologisesti huomion kaipuun täyttämis projekti. Jotkut eivät oikeasti halua sitoutua tai eivät ymmärrä sen vaikutuksia, joskus luullaan tietävänsä, mitä perhe-elämä on, ja se ei olekaan niin kivaa, jolloin se kiva haetaan perheen ulkopuolelta, baareista, toisista ihmisistä alkoholin höysteellä.

        Alkoholi pahentaa vain kokonaisuutta, se kun pitkässä juoksussa muuttaa käyttäjän persoonallisuutta yhä moraalittomampaan ja hälläväliä asenteeseen, kunnes kaikki on menetetty, työ, koti ja monilta, jopa ennenaikaisesti elämä. Näin on monissa, etenkin nuorissa perheissä, mutta menojalkaa alkaa vipattaan myös 40-kymppisillä ja sitä mennään niin kuin viimestä päivää. Yhteiskunnan tajunnan muokkaus on onnistunut, tiedostamme tai emme sen. Yhteiskunnan henki sanoo; anna mennä, elä itselle, olet sen ansainnut, elämä on liian lyhyt elettäväksi! Nauti vielä kun voit!

        Kaikki lähtee kuitenkin itsestä ja siitä miten valitsee. Itse pystyy asioihin vaikuttamaan hyvin, muiden avustuksella vielä paremmin, varsinkin niiden, jotka tietävät miten asioita hoidellaan ja miten niistä on selvitty. Monet ovat saaneet avun myös Jumalalta ongelmiinsa, vaikka rukouksilla. Seurakunta pystyy auttamaan vielä tehokkaammin rukouksin.


      • päivystävä feministi
        akka ja ukko tappeli kirjoitti:

        Johan tuo olisi pitänyt mennä perille itse aloittajalle .

        Hän oli tietoinen naisen kykenevän pettämään .

        Oli jo aiemmin kokemusta asiasta .

        Pettämisen syy :

        Kyse oli jo siinä vaiheessa miehen kertoman mukaan naisen saamasta
        heikosta huomiosta mieheltään ?

        MItä järkeä on kysyä pettämisen syytä ,kun ei kyetä tekemään asialle muuta
        kuin hankkia yhteinen lapsi .


        Parisuhteen eteen ei mielestäni ole tehty mitään muutoksia, joita olisi
        ollut tarpeen tehdä ennen yhteisen lapsen hamkkimista .

        Muutoksia yhteisen hyvinvoinnin parantamisekski .

        Mielestäni tämä pariskunta tästä syystä jatkaa vanhan kaavan mukaan .

        Nainen hakee edelleen huomiota kodin ulkopuolelta ja mies käyttäytyy
        yhtä typerästi naistaan kohtaan Hae lohtusi baareista periaatteella .

        Peli tulee viheltää heti poikki .Kapakkareissuissa mies antoi kovasti löyhää
        naiselleen .Hän oli jo täysin tietoinen kuinka tulee käymään .

        Hän salli naiselleen ensin vapauden käydä kapakoissa ja vasta seuratessaan
        kyllin pitkään antoi uhkauksen suhteen mahdollisesta erosta .

        Mitä ihmettä tuokin tarkoittaa miehen puolelta ?

        Nainen haluaa huomiota omalta mieheltään .

        Mies kieltäytyy antamasta sitä naiselleen jo pettämisen tullessa esille .

        Nainen taasen kertoo pettämisen syyksi miehen kykenemättömyyden antaa
        huomiota naiselleen .

        Tämä on se suhteen kompastuskivi .Miehen kuuluisi ottaa huomioon naisen
        milelipde .

        Mikäli halutaan parantaa suhteen laatua .Tulee myös huomioida toisen antamaa
        palautetta .


        "Aloittajan ongelma ei ole lapsesta huolehtiminen, vaan lapsesta ja miehestä piittamaaton akka. Menikö perille?"

        Ja mistähän syystä tähän on ajauduttu?.Akka lähtee kotoa pois ?

        Akka olikin vain lapsentekokone.


        Mistä sitten mies piittaa tai välittää ? Hän haluaa tehdä uskottomuudesta kiinni
        jääneelle akalleen vielä lapsen .Mistä syystä mies haluaa sitoa tiukasti
        itsensä kiinni tällaiseen kuvioon ?

        "Peli tulee viheltää heti poikki .Kapakkareissuissa mies antoi kovasti löyhää
        naiselleen .Hän oli jo täysin tietoinen kuinka tulee käymään .

        Hän salli naiselleen ensin vapauden käydä kapakoissa ja vasta seuratessaan
        kyllin pitkään antoi uhkauksen suhteen mahdollisesta erosta .

        Mitä ihmettä tuokin tarkoittaa miehen puolelta ?"

        "Akka olikin vain lapsentekokone.

        Mistä sitten mies piittaa tai välittää ? Hän haluaa tehdä uskottomuudesta kiinni
        jääneelle akalleen vielä lapsen .Mistä syystä mies haluaa sitoa tiukasti
        itsensä kiinni tällaiseen kuvioon ?"


        Vihdoin joku joka ymmärtää, millaisia läpeensä kieroutuneita SIKOJA miehet ovat!


      • semmone homma
        miksi tehdälapsi ? kirjoitti:

        Eukosta on ollut myös hyötyä .Hän on tehnyt miehelle lapsen .

        Lapsi on nyt miehelle kakki kaikessa .

        Mistä syystä eukko jolla ei tee paskakaan .Kelpaa miehelle edelleen
        pettämisen jälkeenkin lapsen hankintaan ?

        Mistä ihmeen syystä mies vapaaehtoisesti hankkii tällaisen eukon kanssa
        vielä jälkeläisiä ?

        Aloittaja aivan selvästi on unohtanut oman osuutensa ongelmiensa syntymiseen.

        Lapsi ei ole ratkaisu ongelmiin ?

        Sehän jo tuli miehenkin taholta koetuksi .

        Eukosta pääsee eroon koska vain ,mutta lapsi jää huolettavaksi
        aina täysikäisyyteen saakka .


        Näin synnytetätään vapaaehtoisesti myös erolapsia maailmalle .

        Heikossa hapessa olevat suhteita ei huolleta siinä määrin ,jotta ne
        saataisiin kuntoon ennen lapsen hankkimista maailmaan .

        Miehenkin täytyy katsoa peiliin hankiessa vapaaehtoisesti lapsen
        epävarmalla pohjalla olevaan suhteeseen .

        Uskomatonta paskaa.

        Kyllä se on niin, että pettäminen on suhteen viimeinen teko. Olipa pettämiseen ajaneet syyt mitkä tahansa.

        Jos mies pettää naista, suhde voi sen kestää, koska naisille muille jaettu sperma ei ole läheskään niin kohtalokasta kuin miehelle naisen lastentekoleikit muiden miesten spermalla. Siksi suhde on aina ohi, kun nainen pettää. Eri asia, jos on alun alkaenkin avoin suhde, jossa ollaan yhdessä hieman eri viritteisistä syistä kuin parisuhteessa normaalisti.

        Minä puhun seksistä aina lastentekoleikkeinä, koska se on lähimpänä totuutta. Jos tyttöystävä leikkii lastentekoa jonkun muun kuin minun kanssani, hän saa jatkossa leikkiä myös kotileikit tämän miehen kanssa.


      • äökjfhs
        semmone homma kirjoitti:

        Uskomatonta paskaa.

        Kyllä se on niin, että pettäminen on suhteen viimeinen teko. Olipa pettämiseen ajaneet syyt mitkä tahansa.

        Jos mies pettää naista, suhde voi sen kestää, koska naisille muille jaettu sperma ei ole läheskään niin kohtalokasta kuin miehelle naisen lastentekoleikit muiden miesten spermalla. Siksi suhde on aina ohi, kun nainen pettää. Eri asia, jos on alun alkaenkin avoin suhde, jossa ollaan yhdessä hieman eri viritteisistä syistä kuin parisuhteessa normaalisti.

        Minä puhun seksistä aina lastentekoleikkeinä, koska se on lähimpänä totuutta. Jos tyttöystävä leikkii lastentekoa jonkun muun kuin minun kanssani, hän saa jatkossa leikkiä myös kotileikit tämän miehen kanssa.

        Miehen logiikkaa... Säälittävää


      • KALLE KELLO
        kerrankin asiaa kirjoitti:

        Täyttä asiaa ja miettimisen aihetta ap:lle. Kaikille on tietenkin selvää, että lapsesta huolehditaan tasapuolisesti ja mahdollisimman hyvin, jokainen omien kykyjen ja taitojensa rajoissa.
        Mutta lapsi ei ole herra talossa. Surullista, jos vanhemmat tai toinen heistä keskittyy olemaan pelkästään äiti/isä. Sitten käy noin. Parisuhde karahtaa kiville, koska on eletty täysin lasten ehdoilla. Unohdettu se yhtä tärkeä asia kuin lapsi eli oma puoliso. En tällä tarkoita, että aikuisten etu menisi lasten edun edelle. Vaan sitä, että kaikki perheessä on samalla viivalla, kukaan ei mene kenenkään ohi. Tilanteet joskus vaativa asettamaan jonkun etusijalle, mutta aina sen ei tarvitse olla lapsi. Ei ne rikki mene, vaikka eivät koko aikaa saa vanhempiensa huomiota.
        Parisuhteeseen tarvitaan kaksi. Se ei toimi, jos toinen vaan siihen osallistuu. Miettisin ap:na ihan oikeasti, onko kohdellut vaimoaan myös naisena, ei vaan lapsen äitinä.

        "Ei eletä lapsen ehdoilla". Itselläsi ei ole parisuhdetta eikä lapsia. Perheellistä elämää eletään lapsen/lapsien ehdoilla siinä mielessä, että lapse(i)lla pitää olla molemmat vanhemmat, jotka rakastavat ja huolehtivat lapse(i)sta. Lapsi(et) on aina ykkönen, ja aikuisten pitää järjestää omat asiat lapset huomioiden. Jos jompi kumpi vanhempi lopettaa oman osuutensa perhe-elämästä, se vaikuttaa lapseen/lapsiin. Jos teet lapsia, niistä pitää myös huolehtia muutenkin kuin antamalla ruokaa/vaatteita..


      • luuletko
        Lapsi etusijalla kirjoitti:

        Olisi kannattanut miettiä onko vielä valmis äidiksi ennen kun ryhtyi raskaaksi ja puhua kaikki asiat halki puolin ja toisin. Juoksemiset pitää olla juostuna ennen kun vanhemmaksi ryhtyy näin se vaan on. Tsemppiä olet mahtava isä lapselle! Voi kun vaimosikin tajuaisi sen ja lopettaisi typeryydet!

        Luuletko, että tuon tasoinen nainen kykenee tekemään älyllisiä ratkaisuja.


      • ota ymmärrys käyttöö
        päivystävä feministi kirjoitti:

        "Peli tulee viheltää heti poikki .Kapakkareissuissa mies antoi kovasti löyhää
        naiselleen .Hän oli jo täysin tietoinen kuinka tulee käymään .

        Hän salli naiselleen ensin vapauden käydä kapakoissa ja vasta seuratessaan
        kyllin pitkään antoi uhkauksen suhteen mahdollisesta erosta .

        Mitä ihmettä tuokin tarkoittaa miehen puolelta ?"

        "Akka olikin vain lapsentekokone.

        Mistä sitten mies piittaa tai välittää ? Hän haluaa tehdä uskottomuudesta kiinni
        jääneelle akalleen vielä lapsen .Mistä syystä mies haluaa sitoa tiukasti
        itsensä kiinni tällaiseen kuvioon ?"


        Vihdoin joku joka ymmärtää, millaisia läpeensä kieroutuneita SIKOJA miehet ovat!

        Avioliitossa tulee olla vapaus molemmilla. Molemmat ovat siis vapaita, mutta jos haluavat loukata toisiaan esim. kapakkareissuilla tai vierailla suhteilla, niin kantavat vastuun. Vastuu on yleensä ero. Tarkoitan sitä, että ihmisen sisältä pitää tulla halu miellyttää ja kunnioittaa puolisoaan.
        Ajatusmaailma, että ei sallita toisen käydä kapakoissa kertoo jo ongelmasta. Miten voi estää toista tekemästä tyhmyyksiä, jos hänellä on jatkuva halu typeryyksiin.


      • fgsfaaaaaaafasd
        semmone homma kirjoitti:

        Uskomatonta paskaa.

        Kyllä se on niin, että pettäminen on suhteen viimeinen teko. Olipa pettämiseen ajaneet syyt mitkä tahansa.

        Jos mies pettää naista, suhde voi sen kestää, koska naisille muille jaettu sperma ei ole läheskään niin kohtalokasta kuin miehelle naisen lastentekoleikit muiden miesten spermalla. Siksi suhde on aina ohi, kun nainen pettää. Eri asia, jos on alun alkaenkin avoin suhde, jossa ollaan yhdessä hieman eri viritteisistä syistä kuin parisuhteessa normaalisti.

        Minä puhun seksistä aina lastentekoleikkeinä, koska se on lähimpänä totuutta. Jos tyttöystävä leikkii lastentekoa jonkun muun kuin minun kanssani, hän saa jatkossa leikkiä myös kotileikit tämän miehen kanssa.

        Kyllä se vaan niin menee, että jos mies pettää tai nainen, ei suhde kestä kumpaakaan. Nainen ei ole velvollinen antamaan miehelle anteeksi eikä toisin päin. Eli ero siinä tulee molemmassa tapauksessa.


    • sossutäti

      Muista että lapsi kuuluu sitten äidille! Siitä me feministiset sossutädit pidämme huolen! Kyllä me tiedetään mikä on lapselle parasta, jos olet kiltisti saat kerran kuussa nähdä lastasi.

    • Noinhan ne

      Besservisserit aina kirjoittaa, vaikka samalla hakkaavat akkaansa ja lapsiansa. Kyllä ne asiat aina järjestyy. Ennemmin tai myöhemmin vaikka ei täällä edes kirjoittaisikaan. Hohhoijjaa.

    • Sossuu

      Vaihtoon ja sosiaalivirannomaisille ilmotus naisesta että on huoltajuus kelvoton.

      • järki käteen hei

        Miten nainen on osoittanut olevansa huoltajuus kelvoton ?

        Onko todisteita naisen jättäneen lapsensa heittele ?

        Samalla tavalla voisi huoltajuus kelvottomiksi todeta kaikki perheelliset
        miehet ja naiset jotka käyvät vikkonloppuisin baareissa rilluttelemassa.

        Mikäli lapsi on asianmukaisessa hoidossa sillä aikaa kun toinen
        vanhempi tai vanhemmat ovat rilluttelemassa ketään ei voida todeta
        kelvottomaksi vanhemmaksi .


      • rilluttelijat
        järki käteen hei kirjoitti:

        Miten nainen on osoittanut olevansa huoltajuus kelvoton ?

        Onko todisteita naisen jättäneen lapsensa heittele ?

        Samalla tavalla voisi huoltajuus kelvottomiksi todeta kaikki perheelliset
        miehet ja naiset jotka käyvät vikkonloppuisin baareissa rilluttelemassa.

        Mikäli lapsi on asianmukaisessa hoidossa sillä aikaa kun toinen
        vanhempi tai vanhemmat ovat rilluttelemassa ketään ei voida todeta
        kelvottomaksi vanhemmaksi .

        Ovat osittain kelvottomia olkoon isä tai äiti.


    • ....................

      Sinun täytyy tehdä itse päätöksesi.

      Hämästelen sitä, ettei sinulla ole ystäviä keskustellaksesi asiosta.

    • Yksinkertaista, , ,

      , , mikäli oma etu menee perheen edun edelle, ei ole kykenevä perhe-elämään.

    • Elämänihanteet

      Miksi laskea siemeniä vakoon jota ei tunne tarpeeksi. Seuraavaksi päädytte ratkaisuun tehdään vielä uusi lapsi, ehkä se muuttaa tilanteen ja kaikkii muuttuu "auringonpaisteeksi.?

      Näin toimii ne uupottimet jotka eivät osaa lukea/tunnistaa ihmisen sisintä.. Vaan luottaa etelänmatkojen,ymm.. krääsän kaikkivoipaan ihanuuteen.

      Kannattaais miettiä mitä elämältään todella haluu ja etsiä kaltaisensa ihminen johon voi todella luottaa, jolla on samankaltaiset arvot ja elämänihanteet..

      Ero voi olla lapsenkannalta parempi ratkaisu.

      Yritä ainakin viisastua kokemastasi, ettet taas työnnä siemeniäsi ekaHoron rakoon joka eteesi levitetään.

      • taas tätä sont...

        "Yritä ainakin viisastua kokemastasi, ettet taas työnnä siemeniäsi ekaHoron rakoon joka eteesi levitetään. "


        On se vaikea antaa ihmisarvoa muulle kuin itselleen .)


      • takaka
        taas tätä sont... kirjoitti:

        "Yritä ainakin viisastua kokemastasi, ettet taas työnnä siemeniäsi ekaHoron rakoon joka eteesi levitetään. "


        On se vaikea antaa ihmisarvoa muulle kuin itselleen .)

        Jos työnnät, niin korkeentaan takoapäin!


    • hyi olkoon

      Mitä tommosella akalla on virkaa joka ei tajua mistään mitään !?

      Lapsellisia lihanpalan perässä hiihtäjiä vailla mitään päämääriä ja periaatteita !!

      Potklase pellolle ja elä oma elosi kuin tykkäät ilman noita lapsentasoisia meikkipusseja.

      Mistä noita oikein syntyy, joilla on todella noin olematon käsitys elämisestä höh !

      Joku baareissa istuminenko se on tämän elämän tavoite voi kissankikkare.

      • kauheeta

        "Joku baareissa istuminenko se on tämän elämän tavoite voi kissankikkare. "

        Siellä baareissa moni ukkomies viettää aikaansa siinä missä naisetkin .


        Että turha syyttää yhtä ihmistä .Mukavaahan tuo kuitenkin tuntuu olevan
        moralisointi ..


      • näin j apiste
        kauheeta kirjoitti:

        "Joku baareissa istuminenko se on tämän elämän tavoite voi kissankikkare. "

        Siellä baareissa moni ukkomies viettää aikaansa siinä missä naisetkin .


        Että turha syyttää yhtä ihmistä .Mukavaahan tuo kuitenkin tuntuu olevan
        moralisointi ..

        Jos ei ymmärrä mitä vanhemmuus on pysykööt ikiteininä ja sinkkuna ja patjoina.

        halveksittavaa on moinen käytös että lapsia pukataan esiin ja sitten ne saa jäähä tyhjänpäiväisen rilluttelun alle.


      • piiist !
        näin j apiste kirjoitti:

        Jos ei ymmärrä mitä vanhemmuus on pysykööt ikiteininä ja sinkkuna ja patjoina.

        halveksittavaa on moinen käytös että lapsia pukataan esiin ja sitten ne saa jäähä tyhjänpäiväisen rilluttelun alle.

        Miten selität miehen käytöksen Nainen jäi kiinni pettämisestä .
        Mies korjaamaan asiaa .
        Eiku lykämään vaan nainen raskaaksi .


      • anti-funda
        piiist ! kirjoitti:

        Miten selität miehen käytöksen Nainen jäi kiinni pettämisestä .
        Mies korjaamaan asiaa .
        Eiku lykämään vaan nainen raskaaksi .

        Naisen oikeudet ja miehen velvollisuudet. Tämän takia vihaan feministejä.
        Onneksi on vielä olemassa ihaniakin naisia.


    • joukkoon tummaan....

      Rupea yyhooksi. Saadaan yksi miesyyhoo lisää haukuttujen naisyyhoojen joukkoon. Monet naisyyhoot on joutuneet tilanteeseensa vastaavassa jutussa kun ap mutta asetelma on ollut toisinpäin eli mies on juossut vieraissa jne.

    • mooses2

      Terve. Tässä kohtalotoveri, jolleka pannkivirkailija-muija totesi, koska olen vielä sen verran nuori, niin haluan kokeilla missä mennään.
      Akka lähti, mutta pyrki takaisin, koska ei kelvannut kenellekään
      kuin yhdeksi yöksi.
      Pyrki tosissaan takaisin usean vuoden ajan. Nyt ruikuttaa, sillä olen
      pilannut hänen loppuelämän.
      Mulla itselläni menee loistavasti. Maailma on täynnä upeita naisia, jos et ryyppää liikaa etkä hakkaa naistasi.
      Potku p eelle vaan.

      • Älä valehtele

        Mooses valehtee tuolla puheella ei voi mennä hyvin .


    • Raittina 30v

      Pää syy on brenkussa ,vaimosi haluaa juoda . Toi kuvio mistä kirjoitit , muiden syyttely joulubileet sun muut hölinät et sit loppuu ja anteeksianelu kertoo asian . Vain holisti käyttäytyy tuollalailla . Vaimosi voi mielessään ajatella ,että ongelmat johtuvat juomisesta mutta ei silti ole itselleen tarpeeksi rehellinen . Sairauden luonteeseen kuuluu ,että se kieltää itsensä loppuun asti . Niin kauan kun hän ei sitä itselleen myönnä ei apuakaan löydy kun ei ole todellista halua.
      Keskustele hänen kanssaan asiasta , tuo esille hänen juomisensa ja koita saada hänet hakeutumaan hoitoon . Raitistumisen myötä voi asiat palautua vatii kyllä työtä mutta jos välität hänestä niin kuin kirjoituksestasi voi päätellä niin voitte onnistua. Tässä sulle numero johon voit soittaa ja hakea itsellesi neuvvoa myös vaimosi saa samasta numerosta apua itselleen jos haluaa Puh 09 750200 ma-su 09-21.
      Olen itse toipunut alkoholisti asiat kunnossa sama vaimo rinnalla. Voimia sinulle .

      • oikein

        Tuossa on kyllä suuresti perää niin naisten kuin miesten pettämisissä
        on usein kyse juuri liiasta alkosta .


        Usein lopettamalla juomisen näistä tyypeistä tulee uskollisia puolisoita.


      • röpötinpappa

        Jep, enemmän tuo kuulostaa alkoholismin perksuleelle. Hoitoon hyvä aloittaja sun pitää naisesi saattaa, alkoholismille on aina syy ja sinä et hänen käyttäytymistään yksin pysty muuttamaan!! Se on paras teko, mitä oman lapsesi äitiä kohtaan voit tehdä! Ehkä hyvässä tapauksessa hoito saa hänet ymmärtämään mitä on suuressa vaarassa menettää!

        Jos vieraissa on käynyt, se on vain seurausta juopotelusta!


    • "Puolisoni käytös muuttui viimekesänä täysin. Hän alkoi lähes joka viikonloppu käydä baareissa ja muutenkin tuntui, ettei kotielämä oikein kiinnostanut."

      Taisi armon rouvalla aviovuode alkaa hieman kyllästyttämään. Vaan jos ei auta, niin anna naisen mennä. Pitäköön joku toinen hyvänänsä :)

    • hgffdsfdsfd

      Eiköhän se ollut siinä. Mielestäni jos luottamusta ei ole niin on täysin turha itse tehdä sitä uhrausta, että olet vain yhden naisen kanssa jos kumppanisi ei ole vastavuoroisesti vain yhden miehen kanssa. Jokainen tietenkin päättää itse, mutta itselleni tilanne olisi selvä.

      Asiaa ehkä voisi harkita jos kyseessä olisi ollut esimerkiksi suudelma satunnaisen miehen kanssa, mutta laivamatkojen suunnittelu ja mahdollinen sänkyyn meneminen ovat niin harkittuja tekoja, että en niiden jälkeen suhdetta enää jatkaisi. Tuskin suuttuisin, mutta kuten sanoin niin luottamusta ei enää olisi eikä näin ollen mitään syytä parisuhteelle.

    • kokemusta on -72

      Sinun vaimo on H* isolla H:lla. Hän pilaa vielä sinun ja lapsesi elämää. Alkoholi ja vieraat mieheet ovat tärkeimpi kuin sinä ja teidän lasta. Ero niin säästyit tuskalta ja surulta minkä hän tulee aiheuttamaan sinulle ja lapsellesi. Voit katsoa niin kauan kuin haluat ja kestät, antaa niin paljon mahdollisuuksia kuin haluat mutta se ihminen ei muutttu.

      • lapsellista H hotust

        Kyllpä tuo iso H kelpasi miehelle uskottomuudenkin jälkeen vielä
        lapsentekoon ?

        En tunnusta huorauskontoa .Minulle nainenei ole kskaan iso H eikä
        edes pieni .


      • lutkat ovat lutkia
        lapsellista H hotust kirjoitti:

        Kyllpä tuo iso H kelpasi miehelle uskottomuudenkin jälkeen vielä
        lapsentekoon ?

        En tunnusta huorauskontoa .Minulle nainenei ole kskaan iso H eikä
        edes pieni .

        Kyllä nainen on iso L ja iso H.

        Ongelma on täysin naisen, jos hän ottaa itseensä siitä, että on iso L tai H.

        Jos panee ympäriinsä on lutka. Siinä ei ole mitään pahaa, jos ei satuta ketään. Mutta jos vielä satuttaakin jotakuta! Se ei ole oikein.

        Lutkan määritelmä = nainen joka panee ympäriinsä

        Et voi estää ihmisiä ajattelemasta, että joku on lutka jos hän niin käyttäytyy.


      • efv
        lutkat ovat lutkia kirjoitti:

        Kyllä nainen on iso L ja iso H.

        Ongelma on täysin naisen, jos hän ottaa itseensä siitä, että on iso L tai H.

        Jos panee ympäriinsä on lutka. Siinä ei ole mitään pahaa, jos ei satuta ketään. Mutta jos vielä satuttaakin jotakuta! Se ei ole oikein.

        Lutkan määritelmä = nainen joka panee ympäriinsä

        Et voi estää ihmisiä ajattelemasta, että joku on lutka jos hän niin käyttäytyy.

        Niin ja lutkailu ja huorailu, ei ole mitään uskontoa vaan puhtaasti biologisia käyttäytymis- ja ajatusmalleja. Lutkista ei pidetä, koska ne ovat uhka toisten ihmisten parisuhteille, lutkan omalle parisuhteelle, sekä uhka miehille, joita lutkat pettävät ja synnytävät käenpoikasia.


      • eyes open
        efv kirjoitti:

        Niin ja lutkailu ja huorailu, ei ole mitään uskontoa vaan puhtaasti biologisia käyttäytymis- ja ajatusmalleja. Lutkista ei pidetä, koska ne ovat uhka toisten ihmisten parisuhteille, lutkan omalle parisuhteelle, sekä uhka miehille, joita lutkat pettävät ja synnytävät käenpoikasia.

        Mitäs jos onkin toinen maailma, henkimaailma, jossa on henki nimeltä huoruudenhenki. Henki tarvii itselleen fyysisen ruumiin toteuttaakseen itseään, niin kuin Jumalan Pyhä Henkikin toteuttaakseen Kristuksen tekoja- Hyviä hedelmiä,- joka uskoo saa Puolustajan.

        Pahuus pyrkii vastustamaan Pyhää Henkeä erilaisilla voimilla. MM.ssa. Doreen Irvinestä ajettiin Gehennaan 47 demonia, mikä on varmaan maailman top-10 lukuja. Manaukset kestivät vuoden. Ekassa erässä ajettiin 6 demonia, mutta kävikin ilmi, että tämä oli vasta alkua, kotiin päästessään. Hänessä oli mm.ssa (kirjan mukaan) Srtiptease-, Piinaaja-, Miehen Metsästäjä-, Huoruuden-, Epäilyksen-, Epäuskon-, ja Himon-henki.

        Ilmeisesti hänellä oli esirukoilja lapsuuden pyhäkoulusta asti, joka pelasti hänet kadotukselta, Kristuksen voimassa. Kannattaa lukea kyseinen kirja. Opettaa paljon mustasta magiasta, noituudesta, sa.tanan palvonnasta, jotka ovat nousemassa maailmassa.


      • Naisia Arvostava M
        efv kirjoitti:

        Niin ja lutkailu ja huorailu, ei ole mitään uskontoa vaan puhtaasti biologisia käyttäytymis- ja ajatusmalleja. Lutkista ei pidetä, koska ne ovat uhka toisten ihmisten parisuhteille, lutkan omalle parisuhteelle, sekä uhka miehille, joita lutkat pettävät ja synnytävät käenpoikasia.

        Älä yritä selitellä . Minulle yksikään nainen ei ole huora tai lutka.


    • no voivoi

      Aika vaikia tilanne. Mahtaako parantua jos jäät roikuksiin tommoseen suhteeseen. Ulkopuoliset ei oikeesti kyllä voi antaa neuvoja. Vaikuttaa kuitenkin siltä että todellisuuspakoa haetaan laivoilta ja vieraasta m*****a, aika ikävää. Sinusta en tiedä mutta mun kans ei kyllä toimisi, vaan mehän ollaankin eri ihmisiä. Yritä pärjäillä.

    • Löysätpois

      Ehkäpä se tenava on vika tikki , joskus elämä lirahtaa sen myötä ikäänkuin menetetyksi . Joten sinä hoidat kersan , huolehdit siitä ei siihen molempia tarvita . Saattaa olla että friidu koki jäävänsä kotipiiaksi .

    • maaduxir

      Syyttelyt eivät auta ainakaan. Ihminen on sairas, kun häntä ei kiinnosta normaali elämä. Kun nainen saa nuorena lapsen, vastuu on valtava, monet pelkäävät sitä, monet sairastuvat vauvan saannin takia. Hormoonit heittelee puolelta toiselle, kaikki eivät ole yhtä vahvoja henkisesti. Tuki on tärkeää ja puhuminen asiasta. Kukapa siitä lapsesta enemmän välittäisi kuin äiti. Äidillä on varmasti kamalan huono omatunto asian johdosta, eikä pääse irti helpomman elämän koukusta. Miettikää yhdessä mikä olisi parasta ja turvallisinta kaikkien kannalta. Antakaa äidille mahdollisuus, ei saa syytellä.

    • No eroa! Tuo on oikein hyvä syy. Mainitsit olevasi suhteessa vain lapsen takia. Ei se oikeesti ole niin, että lapsen elämä olisi pilalla. Vanhempani erosivat jo muutamia vuosia sitten ja olen ihan kunnossa. Ei kannata olla avioliitossa jos toinen lupailee tyhjiä lupauksia ja pettää.

      • Onko ihan pakko

        Tämä mies haluaa tehdä itsestään marttyyrin hoitaessa lasta sillä aikaa
        kun akka käy vieraissa .

        Oli valmis laittamaan akkansa paksuksi pettämisen jälkeen .
        Ettei tätä miestä ole pidetty täysin tietämättämänä .

        Enää ei tarvitse kenenkään jäädä itkemään huonoon suhteeseen .


    • ero on hyväksi!

      Ota ero, se on ainut oikea ratkaisu.

      Eroprosessi voi olla vaikea, koska naisia suositaan aina, mutta lapselle ei ole hyväksi elää epäluottamuksen ilmapiirissä.

      ELI TÄMÄNHÄN SINÄ HALUSIT KUULLA: OTA ERO!

    • Tosimies2014

      Kyllähän se pahalta tuntuu tuo baareissa käyminen ja kaljoilla istuminen. Uskottomuuden voisin antaa anteeksi,mutta en baareissa juoksemista. Kalja haiseekin niin pahalle.

    • etukäteissuunnittelu

      Tässä on vielä edessä se oikea koitos. Taistelu lapsesta.
      Hanki hyvä mies ensin todistusaineistoa "rilluttelusta" ennen eron puheita.
      Paitsi jos eroatte sovussa ja lapsi jää mukisematta sinulle.
      Yhteiskunta kun tuppaa antamaan lapsen äidille.
      Pyydä kavereitasi kylään käväiseen kun olet yksin lapsen kanssa kotona. Tai heitä käväiseen siellä juottolassa, missä rouvasi arvelet olevan.
      Kaikista pahin ja ehkä suomalaisittain realistisin voi toteutua, tulee ero ja penska jää äidille.

    • kokemus56

      kyllä nuori naine halua viedä aikkaa baarissa koska puuttuu perheessa oikein perheen kultuuri. Kun sa löysit hänen baarista,sitten se on sinun syy, että ei halua itse mietiä vain katso että nuori. Nyt vain eroa auttaa, ja heti. Se naine istu baareissa elämän loppuun, ei auttaa miää. Heidän elämä vain baarissa. Minulle 56 v. ja minulla olivat tuttuja semmoiset naiset. Nuorena aikaana kun tykkävät istua baarissa nyt heille 56 ja nykyisen asti siellä käyvät. Heille ei tarvitse oman ja yhteiset lapsia, vanhempia, puolisot tai oman kumpanitmiehiä, vain haluaisivat näyttää toiselle miehelle mikä he ovat hyvijä karkeja, tupakoivat ja juopuvat.Heitä häntä heti pois ja elädä lapsien kanssa, ja hän maksaa sinulle elatusapua.Alä usko että hän tulee toiseena tai muutaa, ei koska. Ja usko että ilman häntä sinun elämä tulee laatuisempi, voi olla sinä etsit vielä hyvää naista kuka auttaa kasvattaa sinun kanssa lapsia. Ja katso seuraava kertaa parempi naista, alä tutustua baarissa tai ravintolassa, katso kuntosaalissa ja muissa kultuuri paikassa. Ja selvittää heti onko hänen vanhemilla saman ongelma.Katso syvälään, älä ole laiskoja. Kaikki hyvin sinulle ja sinun lapsille.

      • kysely

        "Minulle 56 v. ja minulla olivat tuttuja semmoiset naiset. Nuorena aikaana kun tykkävät istua

        Perheelliselle miehellekkö semmoset naiset ovat hyvin tuttuja .


        Saako mielestäsi perheellinen mies hypätä vieraissa .


      • miettikääs vähän
        kysely kirjoitti:

        "Minulle 56 v. ja minulla olivat tuttuja semmoiset naiset. Nuorena aikaana kun tykkävät istua

        Perheelliselle miehellekkö semmoset naiset ovat hyvin tuttuja .


        Saako mielestäsi perheellinen mies hypätä vieraissa .

        Oliko tuo sitten oikea teko mieheltä saattaa uskottomuudesta kiinni
        jäänut naisensa raskaaksi .

        Ensin olisi pitänyt yhdessä käydä selvittämässä perhe-neuvolassa
        uskottomuuden syy .

        Ennen sitä lapsen maailmaan saattamista .


      • KALLE KELLO

        Sama logiikka pitänee sitten myös, jos tapaat puolisosi netin chattipalstoilla, niin sama menoo jatkuu netissä vaikka olisi kuinka varattu, eikö?


      • mimmmi
        KALLE KELLO kirjoitti:

        Sama logiikka pitänee sitten myös, jos tapaat puolisosi netin chattipalstoilla, niin sama menoo jatkuu netissä vaikka olisi kuinka varattu, eikö?

        kyllä. Toi on muuten ihan totta. löysin just mun treffi24:sta tapaamani miehen uuden profiilin, kun jotenkin aavistin! Nyt en tiiä mitä tehdä, mutta etenen rauhassa... ollaan tunnettu onneks vasta puoli vuotta....

        toi muikkeli ei oo valmis sitoutumaan.


      • KALLE KELLO
        mimmmi kirjoitti:

        kyllä. Toi on muuten ihan totta. löysin just mun treffi24:sta tapaamani miehen uuden profiilin, kun jotenkin aavistin! Nyt en tiiä mitä tehdä, mutta etenen rauhassa... ollaan tunnettu onneks vasta puoli vuotta....

        toi muikkeli ei oo valmis sitoutumaan.

        Kysäses siltä, ottiko sut vain varalle, kunNES löytyy parempi, ja sitten kun löytyy parempi on taas vaihto edessä jne. Vai mikä on meininki/miksi tekee noin? Vai hakeeko jotain, mitä ei oikeasti ole olemassakaan? Kerro sitten tänne, mitä siellä sen pienessä pollassaan ajattellee ja minkälaisia selityksiä sillä kertaa runoili. Näin saataisiin uusi (en muista nähneeni tällaista) aihetta, johon päästäisiin juttelemaan mukavia.


      • samassa jamassa
        mimmmi kirjoitti:

        kyllä. Toi on muuten ihan totta. löysin just mun treffi24:sta tapaamani miehen uuden profiilin, kun jotenkin aavistin! Nyt en tiiä mitä tehdä, mutta etenen rauhassa... ollaan tunnettu onneks vasta puoli vuotta....

        toi muikkeli ei oo valmis sitoutumaan.

        Anna äkkiä kenkää semmoselle epärehelliselle hyypiölle.


    • Pinisher#72

      Se on mennyttä se. Ero mieluummin heti ennen kuin myöhemmin.

      Tai sitten valeliitto ja olet aisankannattajana ja vain katselet mitä eukkosi puuhaa sivusta.

      Ei liene se kovin terveellistä touhua eikä järkevääkään.

      • ottakaas oppia

      • lakonius

      • ottakaas oppia
        lakonius kirjoitti:

        toi uutinen oli kyllä hauska, 8 kertaa.. joopajoo. Kahdeksasta on jäänyt kiinni...

        En nähnyt mitään hauskaa tuossa uutisessa


        Tämä pariskunta kuitenkin päätti tehdä yhdessä asiolle jotain .

        Lainattu iltasanomien tekstistä

        - " Molemmin puolin voi valita helpot tiet - ja jäädä riutumaan. Tälle on olemassa vaihtoehto. Haluamme kertoa muille ihmisille, että parisuhteen uskottomuus on mahdollista käsitellä. "


      • ottakaas oppia
        ottakaas oppia kirjoitti:

        En nähnyt mitään hauskaa tuossa uutisessa


        Tämä pariskunta kuitenkin päätti tehdä yhdessä asiolle jotain .

        Lainattu iltasanomien tekstistä

        - " Molemmin puolin voi valita helpot tiet - ja jäädä riutumaan. Tälle on olemassa vaihtoehto. Haluamme kertoa muille ihmisille, että parisuhteen uskottomuus on mahdollista käsitellä. "

        Tällä kyseisellä pariskunnalla on huollettavaan kolme lasta .

        Ei olleenkaan paha asia lastenkaan takia laittaa perhesuhteet kuntoon .


    • anteeksianto

      Anna vielä yksi mahdollisuus, mutta hän ei saa jatkaa touhujaan yhtään. Anna ajan kulua ja tarkkaile.

    • onneksiviisastuin

      ota thaivaimon ne ei petä vaikka mies olis kuin sika:)

    • Nähty on.

      Vaimo on lutka jos se puuhastelee muiden miesten kanssa, kannattaa hankkiutua siitä eroon, ei sellaisella vaimolla mitään tee.

      • ei mittään ymmärryst

        Onhan sitten mukava kuulla äitisi on lutka sanaa lapsen kasvaessa
        muilta lapsilta .
        Lopettakaa tuo panettelu .Pilkka kohdistuu myös lapsiin .

        Lutka -tai huorauskontoja en tunnusta .


    • eronnut - onnellinen

      Vaimosi ei voi laittaa vastuuta omasta käytöksestään aloittajalle. Se, ettei huomioi tarpeeksi, ei edellytä silti menemään vierasiin. Ja eihän vaimosikaan ole sinua huomioinut. Tosi itsekäs ihminen. Voittehan yrittää jatkaa liittoanne, mutta menetettyä luottamusta on vaikea palauttaa.

      Pyydä vaimoasi muuttamaan pois yhteisestä kodistanne ja ottakaa aikalisä. Sen aikana varmaan tulee selväksi mitä kumpikin haluaa.

      Lapsikin pitää ottaa huomioon, mutta riitelevässä kodissa ei ole lapsen hyvä olla, muistakaa se.

      Jaa-a. Että vain ajanut vieraisiin. Narsisti syyttelee toisia omista tekemisistään. Ellet ole onnellinen vastuuttoman vaimosi kanssa, ei kai ole paljon vaihtoehtoja.

      • vaikeudetkasaantuvat

        Minusta taasen vaikuttaa ,ettei noita parisuhteen ongelmia ole koskaan
        edes kunnolla käsitelty .

        Näin voivat jatkua entiseen malliin .Eikö mitään muutosta saada aikaiseksi .
        Muutokseen tarvitaan aina kummankin halu.

        En olta lapsen hankkimisen olevan kaikkein järkevin teko uskottommuude
        paikkaamiseen

        Molemmat jatkavat entiseen malliin .Onko koti riitaisa siitä ei ole mainintaa .


      • eronnut - onnellinen
        vaikeudetkasaantuvat kirjoitti:

        Minusta taasen vaikuttaa ,ettei noita parisuhteen ongelmia ole koskaan
        edes kunnolla käsitelty .

        Näin voivat jatkua entiseen malliin .Eikö mitään muutosta saada aikaiseksi .
        Muutokseen tarvitaan aina kummankin halu.

        En olta lapsen hankkimisen olevan kaikkein järkevin teko uskottommuude
        paikkaamiseen

        Molemmat jatkavat entiseen malliin .Onko koti riitaisa siitä ei ole mainintaa .

        Aloittaja kyllä mainitsee selkkauksen, joten kyllä siellä riidelty on. Ja miksei olisi. Asiat ovat jo menneet sellaiseen mittapuuhun että ei kai niitä selvitellä ilman riitaa. ja riita ei ole päättynyt vieläkään. Yksimielisyyteenhän ei ole päästy.

        Parisuhteessa, kuten muissakin suhteissa on aina hyvää ja huonoa. Kysehän on siitä mitenkä asiat ratkotaan.

        Mielestäni parsisuhdetta voisi verrata yritykseen. Kaikki mitä teet, mieti, onko yritykselle nimeltään "avioliitto" hyväksi. Ellei ole niin, sellaista projektia ei kannata alkaa. Jos se on hyväksi, niin asiassa ei ole edes miettimistä. Tuo ajattelutapa laittaa miettimään. Mutta kaikkihan ei halua pohtia, vaan mennään viettien perässä. parisuhde on vaikea laji. Siinä ei voi olla kovin itsekäs, koska siinähän on muitakin ihmisiä.


    • kurre1

      Ethän sinä tuollaista mammaa tarvitse,ota ero!! Silloinhan hän oli kiva kun teki sulle lapsen. Nyt tarvitset mielestäni häntä seuraavan kerran Jouluna 2014,silloinkin vain kuusen hakuun metsästä sen kun on tehnyt potkase pihalle välittömästi!!

      • vikakasvatus

        Kasvat siitä lapsestaskin mammaa vihaava ! Näin saadaan aikaseksi
        kunnon naisviha !! tompelot

        Ei kuule kannata opetella vihanpitoa .

        "Nyt tarvitset mielestäni häntä seuraavan kerran Jouluna 2014,silloinkin vain kuusen hakuun metsästä sen kun on tehnyt potkase pihalle välittömästi!! "

        Tässä taasen jonkun aivorutku .


    • Nähty on ja heivattu

      Minun tarina oli aivan samalainen, sillä erotuksella että katselin flirtinkipeää muijaani 20 vuotta.

      Kolme lasta ja yhteinen talous, hetkittäiset hyvät jaksot pitivät homman kasassa kunnes sain selville sen viimeisen pisaran.

      Hain eron ja en hetkeäkään ole horjunut päätöksessäni, vaikka monesti kävi mielessä "anteeksianto" jolloin varmasti sama meno olisi jatkunut. Anteeksi olen hänelle antanut sillä katkeroituminen ei kannata, elämän on jatkuttava omalla valitsemalla tiellä :-)

      Koska hän ei osannut elää yksin piti hänellä olla heti uusia kumppaneita kainalossa, ja välillä seurustelun lomassa yritti vongata minua takaisin ja teki minulle seksiehdotuksia mieskaverista huolimatta, siis sama kaava jatkui.

      PS: Hanki kaikessa hiljaisuudessa vedenpitävät todisteet vieraasta henkilöstä ja varmista totuus aukottomasti, iske arvaattomassa tilanteessa faktat pöytään jotta vaimosi jää sanattomana kiinni. Muista että henkilö joka suunnittelee syrjähyppyjä suunnittelee myös valmiiksi selitykset epäilyillesi. Hän on huolella valmistautunut luikertelemaan syytöksistäsi kuin saippua josta et saa otetta. Lopuksi "pienet flirtit" on lopulta sinun syytäsi, tai äitiysmasennuksen, hormooniepätasapainon, tai, tai...

      Olet tekemisissä mahdollisesti ammatipetturin kanssa joka käyttää sinua lapsenlikkana ja elättäjänä, itse nauttien naisen vapaudesta.

      • tiedote

        Johan tuo mies on kerran ennen lapsen tekoa saanut naisen kiinni
        pettämisestä .

        Tämän jälkeen mies hankki naisensa raskkaaksi .


        Repikää nyt siitä jotain johtopäätöstä .


    • Omron

      Harmillista kyllä kirjoittamasi ei ole ainutlaatuista. Koin jotain vastaavaa, joka ei tosin ehtinyt yhtä pitkälle ennen kuin tilanne johti eroon.

      Sitä ennen ehdottaisin, että kysyt itseltäsi mitä haluat ja mitä olet valmis sietämään, että suhde saadaan korjattua. Mitään takeita korjaantumisesta ei ole, joten asiaa kannattaa harkita perusteellisesti.

      Jos päätät yrittää ja puoliso siihen suostuu suosittelen lämpimästi, että menette pariterapiaan. Jos hän ei suostu tai pitää tarpeettomana alkaisi tilanne vaikuttaa vaikealta.

      Olen joskus lukenut kuvauksia siitä, miten äideillä voi "lähteä lapasesta" lapsen syntymisen jälkeen, etenkin jos on kovin nuori ja, luvalla sanoen, ei hän myöskään ole kovin vanha. Tämä voi olla kaiken taustalla, ainakin osin. Selvää on, ettei sellaista parisuhdekriisiä ole, että vain toinen osapuoli on "väärässä".

      Silti se, että puolisosi ryhdistäytyisi tästä ja tilanne selviäisi vaati paljon työtä ja kärsivällisyyttä. Teiltä molemmilta. Minulta se ei onnistunut ja toisen syyllisyyden iskiessä kunnolla hänen tajuntaan muuttui tilanne vain pahemmaksi. Mietin pitkään sitä viiraako minullakin, mutta ajan saatossa yhä usempi jolle kerroin tilanteen totesi, että ei.

      Selvyyden vuoksi sanon, että moni nainen tulee helposti leimaamaan sinut tässä huonoksi. Isiä helposti leimataan. Hyvässä ja huonossa useiden on vaikea hyväksyä toisen naisen ikävät teot sellaisenaan, vaan pyrkivät tavalla tai toisella oikeuttamaan hurjiakin asioita. Tähän pitää vain varautua, eivätkä kaikki ole tällaisia. En kirjoita tätä leimatakseni naisia, kirjoitan sen siksi, että tällaisia tilanteita tulee vastaan ja ne sotkevat ajatuksiasi, jos et ole varautunut.

      En kehota tällä mihinkään muuhun kuin harkintaan. Hätiköinti ei paranna elämääsi oli valinta mikä tahansa. Eron kanssa eletään loppuelämä ja niin myös itsesi uhraamisen kanssa. Ehkä keskeisiä kysymyksiä on millaista kohtelua olet valmis sietämään itseesi kohdistettavan ja mikä rooli / merkitys parisuhteella on sinun elämässä. Lapsesi kasvaa aikanaan ja itsenäistyy ja hänellä on aina kaksi vanhempaa. Vaikka nämä eivät eläisi samassa taloudessa. Miten sinä näet oman elämäsi ja sen mitä sinä siltä odotat?

      • että tälleesti

        Mitä ihmettä .Palstalla leimataan lapsen äitiä surutta .
        Isäkin aloituksessa puhua ainoastaan itsestään hyvänä ihmisenä .
        Ei sanakaakaan äidin hoivasta lapstaan kohtaan ?

        En oikestaan voi millään edes usko normaalin isän kirjoittavan
        yleisellä palstalla tällaista lapsen ja äidin välistä suhdetta halveksivaa
        tekstiä .

        En voi kuvitella millään muotoa tällaista ihmistä hyväksi .En myöskään usko
        äidin olevan pelkkä kappakkaruusu lapselleen .

        Aloittaja mitätöi täysinäidin roolin tässä provoaloituksessa.

        Aloittajahan ei ole millään muotoa ollut mukana itse kirjoituksissa .


      • KALLE KELLO
        että tälleesti kirjoitti:

        Mitä ihmettä .Palstalla leimataan lapsen äitiä surutta .
        Isäkin aloituksessa puhua ainoastaan itsestään hyvänä ihmisenä .
        Ei sanakaakaan äidin hoivasta lapstaan kohtaan ?

        En oikestaan voi millään edes usko normaalin isän kirjoittavan
        yleisellä palstalla tällaista lapsen ja äidin välistä suhdetta halveksivaa
        tekstiä .

        En voi kuvitella millään muotoa tällaista ihmistä hyväksi .En myöskään usko
        äidin olevan pelkkä kappakkaruusu lapselleen .

        Aloittaja mitätöi täysinäidin roolin tässä provoaloituksessa.

        Aloittajahan ei ole millään muotoa ollut mukana itse kirjoituksissa .

        "että tälleesti".. Täällä varmaan moni omaan kokemukseensa perustuen uskoo aloittajan tarinan. Näitä tarinoita on todellisessa elämässä ja paljon. Se äiti tai isä, joka elää tuollaista elämää, on oikeasti lapselle vain kapakkaruusu/huorapukki juoppo. Se ei ole rakastava vanhempi.. Et tiedäkään, millaisia näytelmiä mies/nainen keksii, että pääsee menemään juomaan, vieraisiin.. Ne on oikeita farsseja. Tämä ei ole vitsiä (vaikka itsestäkin joskus siltä tuntui) vaan ihan totista totta. Varaudu vain sinäkin siihen, että tuleva puolisosi saattaa muuttua ihan joksiki muuksi mitä oli tavattuanne


    • runga

      mitäs et anna munaa eukollesi siitähän kaikki johtuu.aidan toiselta puolelta saa,jos itte oot tollanen vätys.tiedän itte oon ollut 14-vuotta suhteessa jossa ukko ei anna,kuin harvoin.olen ottanut nuorta miestä monesti ja hyvää oli.kannatti:):)meilläkin on lapsi.intohimoa riitti nuoren kanssa.

    • blössösssöö

      Mitä te isot miehet itkette täällä . Naiset ei kunnioita tuollaisia neitejä joita nykyajan miehet on. Muijille pitää opettaa missä kaappi seisoo sellaisista miehistä naiset tykkää jotka vie eikä vikise.

    • Ei muutu

      Voin sanoa omasta kokemuksesta, että tilanne ei muutu. Itse olen tuon kaiken kokenut. Ensimmäisen kerran jälkeen annoin anteeksi ja tilanne muuttuikin hetkeksi aikaa. Teimme toisen lapsen ja elämä oli hetken aikaa seesteistä, kunnes rouvan menojalka alkoi taas vipattamaan ja baarit, ystävät ja risteilyt täyttivät viikonloput. Taustalta paljastui lopulta toinen mies, jonka kanssa piti viettää ihania viikonloppuja. Olihan tuttu ja turvallinen isä kotona lasten kanssa, maksoi laskut ja piti kotia pystyssä, kun rouva vietti laatuaikaa. Olisi pitänyt tajuta erota heti, eikä jatkaa suhdetta, ei se toinen mihinkään muutu. Arvosta myös itseäsi, äläkä ole kynnysmatto. Vähemmän lapset erosta kärsivät, kuin huonosta perhe-elämästä, josta puuttuu arvostus, kunnioitus ja luottamus.

    • rakkaus on ikuinen

      Rakkaus on ikuinen, mutta kohde voi vaihtua, sanoi eras mies.

      Jos todella rakastaa, ei hae sitä muualta.Olisiko, että olet kiinnostunut olemaan isä ja unohtanut, että te kaksi olitte ensin.

      Vaimosi ei saa mitä hän toivoo, erotkaa ja hoitakaan lapsenne yhdessä.

      • werttyuuioåå

        HUoRat Hoitas parisuhdetta!


      • nyyhkytin ,nyyhkytin

        Provoilua koko aloitus .

        Isä loista poissaololla sepitetystä nyyhky tarinastaan .


    • äöä

      samanlaisia on ukotkin kuin akatkin jotka yrittävät mielistellä muita vaikka kotona on perhe.jotka sille polulle ovat lähteneet ei muuta kuin potku perseeseen ja hyvää matkaa.ei perhe elämää pidä jatkaa enään jos baari kiinnostaa enempi.

    • Pahani Julmu

      Mene sinäkin vieraisiin. Ja muista rehvastella asialla vaimollesi. Kerro miten paljon parempaa seksi on tämän toisen ja kauniimman naisen kanssa. Tuskin haittaa, vaikka tämä nainen olisi maksullinen.

      Joo. Lapsellistahan se olisi, mutta sellaista kieltä nainen luultavasti ymmärtää.

    • koettu on ja rankast

      Aivan kuin oma elämäni ja avioliittoni.... reilu vuosikymmen siinä meni ennen kuin sain itsestäni irti sen verran että päätin ansaita lapsilleni ja itselleni parempaa. ja se kannatti, enkä ole katunut päivääkään. tuossa ei ole kuin yksi tie... ja siinä tarvitsee voimia. mutta muista että sulla on vielä pitkä elämä edessä... ei kannata heittää hukkaan sitä.

    • Isi

      Kuulosta kauhen tutulta, ei oltu kyl naimisissa. Lapsen syntymän jälkeen suhde muuttui, mut tultiin toimeen.
      Meil tosiaan kaikki kävi vähän nopeammin, vähän aikaa epäilin et jotain pielessä ja kysyn sit asiasta niin kyl hän tunnusti että on joku toinen. Erottiin melkein heti. Nainen kävi tiuhaan baareissa ja treffeillä uuden miehen kanssa joten minä olin lapsen kanssa kotona.
      Piti monta kertaa selittää että lapsi kaipaa myös äitiä...nyt tilanne on hiukan parantunut. Paljon asioita on jäännyt selvittämättä, mut ero oli paras mahdollinen vaihtoehto. Mulle ilmoitettiin että ei ajo lopetta toisen kanssa olemista. Ei siinä paljon muuta voinut kun jatkaa oma elämä. Yhteishuoltajuus on, mut lapsi enimmäkseen minun luonna. Joten suosittelen lähtemään pois siitä suhteesta, ei kannata kiduttaa itseään eikä lasta

    • 12+12

      Noin se usein menee, mutta miksi? Mikä on, ettemme saa suhdetta, jonka kuitenkin alunperin halusimme, toimimaan? Ongelma on meissä itseissämme, enkä puhu nyt käyttäytymisestä vaan se on syvemmällä, elämännäkemyksessä, eli muutoksen pitäisi tapahtua siellä. Käykää tutustumassa sellaiseen kuin Alkuajatukseen, jos vaikka ei nykyistä suhdetta voisikaan pelastaa, voi oman mielen selkeyttämällä pitää huolen siitä, ettei tulevat suhteet mene metsään. Alkuajatuksen löydätte googlaamalla, ja kotisivulta voi ladata maksutta hyvän sähkökirjan.

    • pöppöeli

      Varaudu yh-isän elämään, olet valinnut huithapelin tuuliviirinaisen, jonka ei olis kannattanut lapsia hankkia. Laita nyt nyrkki pöytään ja akalta heti allekirjoitus paperiin, että antaa sinulle yksinhuoltajuuden. Muuten sä saat sen kanssa vehdata hamaan loppuun asti.

    • Pihalle vain

      Jätä se sika.

    • Peili on hyvä katsoa

      Olisikohan peiliin katsomisen paikka myös itselläsi. Miksi ei koti/Sinä kiinnosta
      Oletko ilkeä huomauttelia Liikaa töissä Et huomioi vaimoasi Esim
      että piti rouvan päästä laivalle.. minä en tietenkään pystynyt töitten takia lähtemään. Rouva lähti matkaan kaverinsa kanssa

      Tuttu kuvio ,meillä samat kuviot OLI siitä on nyt yli 20v yhdessä ollaan oltu 43v
      nykyään menee hyvin
      EI millään pahalla kuitenkin tutkippa myös itseäsi Ei kukaan ilman syytä kotoaan lähde

      • päivystävä feministi

        "EI millään pahalla kuitenkin tutkippa myös itseäsi Ei kukaan ilman syytä kotoaan lähde"

        Ei niin, paitsi miehet!


      • KALLE KELLO

        "Peiliin on hyvä katsoa". Tartuin tuohon "peiliiin on hyvä katsoa", koska tällainen nainen/mies syyllistää aina sitä puolisoa, että pääsee menemään. Siksi "koska olet niin v****nen nainen/mies, ei tommosta viitsi katsoa" jne tyyliin. Nämä henkilöt syyllistävät aina sen puolisoin, vaikka olisi kuinka ihana tahansa. Syyt on AINA toisessa, ei siinä itse tekijässä. Kuinka moni pääsääntöisesti nainen elää vieläkin tällaisessä liitossa (ollut ehkä jopa 30 v), jossa se vaimo on syyllistetty täysi ja morkattu lattian rakoon, ettei uskalla enää lähteä liitostä "koska se saatanan ämmä ei saa lapsia eikä osaa mitään" vaikka ukko olisi minkälainen huorapukkijuoppo,


    • huoranko nait?

      niin taisit.

      • naisiaa arvostava M.

        Minulle yksikään nainen ei ole huoranainen .


      • jätä jo

        se H_U_O_R_A!!!!!!!!!!!!!!!


    • mek

      Yksi tapa on että sinä mihenä rupeat järjetelemään itsellesi joko harrastus tai muuta mneoa ja laitat muijasi hoitamaan lastasi ja jos tulee mutinoita niin kerrot että minulla nyt mneoja ja lapsemme äiti hoitaa lastaan . Olet ollut prhmo kun olet päästänyt muijais baareihin ja kun lapsia on niin kerran kolmessa kuukaudessa voi käydä koko illan baarissa. Itsekkin yhden lapsen isänä en enää viihtynyt baareissa kun joskus muutamalla ja viimestään klo 21.00 kotiin kun baarit oli nähty mutta olin jo 34v kun tulin isäsksi.

    • kesamies1966_

      Mulla oli aikoinaan samanlainen kuvio. Rouva alkoi käymään joka viikonloppu baareissa ja minä pikkupojan kans kotona. Uusi mieshän se oli kuvioissa. Ei olisi kuitenkaan halunnut erota minusta.Oma kiinnostus ja luottamus häneen meni täysin.
      Hain eroa. Rankka prosessi mutta ainoa oikea ratkaisu.
      Hänen uusi suhteensa ei kestänyt ja yritti kovasti takaisin. En alkanut millekään.
      Tästä on kulunut vuosia ja asiat ovat kannaltani hyvin. Uusi ja hyvä suhde on kestänyt vuosikausia. Myös välit exän kanssa ok

      • entäpä

        Pitää myös muistaa ,ettei onni kohtaa jokaista ihmistä uskottuus eroissa .
        On myös paljon uusioperheitä, joissa on muita eroihin johtavia
        ongelmia .Uskottomasta puolisosta eroon pääsy ei takaa hyvää menestystä
        uudessa parisuhteessa .

        Hokkus pokkus temppu .Ota ero, niin elämä hymyilee jälleen ei onnistu
        tuosta vaan .Tulee uusia haasteita matkaan ja vaikeutta uusissa suhteissa .

        Parisuhteissa on aina kahden ihmiset ongelmat . .
        Ei ainostaan toisen puolison .

        Jos näitä ongelmia ei kyetä ratkaisemaan ne käyvät vastaan uusissa suhteissa.

        Pidetään taloudet erillään -Näin säästytään jatkuvista muutoksista omassa
        elämässä ja uusioperheiden tuottamista ongelmista .

        Yhteistalous on usein suuri haitta parisuhteelle .Miten sitten huoltaa
        yhteiset lapset asuessa eri talouksissa .
        Onnistuuhan tuo erovanhemmiltakin .Miksei tuota puolta voitasi soveltaa
        muissakin parisuhteissa .

        Monesti yhdessäolo koetaan liiaksi sitovana .Lyödään lukkoon yhteiset
        tavoitteet .Pettymyksiäkin syntyy herkemmin kun taloudelliset ja muut
        hynteet laitetaan yhteen .

        Erillistalouksissa asuminen olisi näin jokaisen omalla vastuulla .
        Myös lastenhoito voitaisiin järjestää joustavammin asuessa erillään
        silti riittävän lähellä .Näissä talouksissa ei enää tulisi lastenkaan
        kannalta suuria muutoksia mikäli parisuhde päätyy erotilanteeseen .


      • realisti
        entäpä kirjoitti:

        Pitää myös muistaa ,ettei onni kohtaa jokaista ihmistä uskottuus eroissa .
        On myös paljon uusioperheitä, joissa on muita eroihin johtavia
        ongelmia .Uskottomasta puolisosta eroon pääsy ei takaa hyvää menestystä
        uudessa parisuhteessa .

        Hokkus pokkus temppu .Ota ero, niin elämä hymyilee jälleen ei onnistu
        tuosta vaan .Tulee uusia haasteita matkaan ja vaikeutta uusissa suhteissa .

        Parisuhteissa on aina kahden ihmiset ongelmat . .
        Ei ainostaan toisen puolison .

        Jos näitä ongelmia ei kyetä ratkaisemaan ne käyvät vastaan uusissa suhteissa.

        Pidetään taloudet erillään -Näin säästytään jatkuvista muutoksista omassa
        elämässä ja uusioperheiden tuottamista ongelmista .

        Yhteistalous on usein suuri haitta parisuhteelle .Miten sitten huoltaa
        yhteiset lapset asuessa eri talouksissa .
        Onnistuuhan tuo erovanhemmiltakin .Miksei tuota puolta voitasi soveltaa
        muissakin parisuhteissa .

        Monesti yhdessäolo koetaan liiaksi sitovana .Lyödään lukkoon yhteiset
        tavoitteet .Pettymyksiäkin syntyy herkemmin kun taloudelliset ja muut
        hynteet laitetaan yhteen .

        Erillistalouksissa asuminen olisi näin jokaisen omalla vastuulla .
        Myös lastenhoito voitaisiin järjestää joustavammin asuessa erillään
        silti riittävän lähellä .Näissä talouksissa ei enää tulisi lastenkaan
        kannalta suuria muutoksia mikäli parisuhde päätyy erotilanteeseen .

        Pitää myös muistaa ,ettei onni kohtaa jokaista ihmistä uskottomuus eroissa.


    • akkahki2

      Ero ei todellakaan ole mielestäni ainoa ratkaisu tässä. Luottamuksen voi korjata, mutta se edellyttää teiltä molemmilta kovaa ja pitkäjänteistä työtä, ja sitä tärkeintä, toisin sanoen rakkautta. Suosittelen, että puhutte asiasta vakavasti vaimosi kanssa. Mitä hän oikeasti tuntee sinua kohtaan? Voisitte yrittää käydä esimerkiksi pariterapiassa. Ihmiset eroavat nykyään kauhean helposti, mikä tuntuu itsestä vähän omituiselta. Toki jos toinen on ns. parantumaton tapaus, niin silloi ei oikein muu autakaan. Kuitenkin ihmiset luovuttavat parisuhteissaan hirveän helposti, vaikka todellisuudessa moni hyvin vaikealtakin tuntuva asia pystyttäisiin riittävällä tahdolla, kärsivällisyydellä ja rakkaudella korjaamaan. Kukaan meistä ei ole täydellinen, ja jokainen tekee virheitä. Näiden faktojen valossa jokainen meistä on välillä ns. väärillä raiteilla tavalla tai toisella.

      Olen itsekin kokenut samankaltaisen tilanteen. Nuorempana mielenterveyteni oli hyvin häilyväinen ja heikko, ja siksi käyttäydyin todella typerästi ja itsetuhoisesti. Tiedän, että olin aivan hirveä puolisolleni ja kohtelin häntä erittäin epäreilustii. Joka tapauksessa hän pysyi luonani, vaikka välillä eroa harkitsimmekin. Lopulta parannuin, ja hän on edelleen luonani. Paranemisprosessiin meni useita vuosia ja jossain määrin se jatkuu yhä, joten mistään nopeista muutoksista ei parisuhteessakaan kannata haaveilla. Elämä on tässä ja nyt, joten menneistä märehtiminen on tässä vaiheessa aivan turhaa. Vaikka ennen meillä menikin huonosti, nyt on kaikki hyvin. Se on ainoa asia, jolla on väliä.

      Lasten ollessa pieniä parisuhde on yleensä hyvin kovilla. On täysin mahdollista, että teidän suhteenne tuosta paranee, mikäli kumpikin teistä jaksaa tarpeeksi yrittää. Valitettavasti vaan parantumista ei tule tapahtumaan, jos toinen teistä ei sitä halua. Jos vaimosi ei enää halua yrittää, niin siinä tapauksessa ero on varmaankin järkevin ratkaisu. Luulen kuitenkin, että vaimosi saattaisi tarvita jonkin ammattiauttajan apua. Toivotan teille kaikille kaikkea hyvää, mikä ratkaisunne sitten tuleekaan olemaan.

      • KALLE KELLO

        Luottamuksen voi korjata pitkällä aikavälillä, mutta epäilys jää.


    • Juupajuu

      Ota ero, ei tuu suhteenne koskaan enää toimimaan kunnolla. Älä roiku lapsen takia huonossa suhteessa. Kidutat vain itsesi henkisesti rikki.

      • mikä mättää ?

        Kovastippa sinua haittaa muunlaisten ratkaisujen mahdollisuudet .

        Miksi ?


    • ?11

      Ja lapsen isä oli ?????

      • Isäkö ?

        Kukaties provoilija .

        Ei ole ottanut osaa koko keskusteluun .Ei ole lapsella isää eikä äitiä.
        Eipä taida olla koko lastakaan oikeasti olemassa .


    • Jätä se

      Sika !

      • Miten ?

        Ei ole ketä jättää .Ei edes emakkoa .


      • jätä se

        H:U:O:R:A!


      • Naista arvostava M.
        jätä se kirjoitti:

        H:U:O:R:A!

        Minulle yksikään nainen ei ole huoraanainen ,


    • joopajoo2

      paska ja tuttu tilanne, minkäs teet muija ei muutu. kuukausi tai kaksi voi olla ok sit meno jatkuu. kannattaa harkita tarkkaan jatkaako...

    • Irtiotto luuserista

      Teksti oli selkeä eikä mielestäni sekava. Puhut asiaa ja olen saman kuvion läpi käynyt.

      Annan ilmaisen neuvon. Jätä akka ja lähde mutta sen jälkeen olet pian paska ukko ja isä joka mustamaalataan kaikin keinoin. Alkaa huoltajuuskiista ja elatusmaksutpyörimään. Lisäksi lapsen tapaamiset vaikeutuvat ja oikeusprosesseja riittää vaikka kuinka.

      Tämän kuvion on käynyt tuhannet Suomalaismiehet ja ovat kertoneet näistä asioista avoimesti. Kuitenkin se irtautuminen riippakiviakasta on suuri helpotus joten ajattelet omaa mielenterveyttäsi. Sekoat jos jäät suhteeseen jossa akka leikkii ja pelaa omaa peliään ja satuttaa muita peilleilyllään. Tee irtiotto luuserista mitä pikimmin, muutoin elämäsi hajoaa täysin.

    • en kerro kuka oon

      pitää tunnustaa että meitä oli laivalla vähä useampiakin sitä sun muijaas hässimässä.
      on se aika pakkaus kun ei saa tarpeekseen millään vaikka urakalla annettiin.
      aika halukkaasti se suihinkin otti.
      ja me poijjaat rutkutettiin aika tavalla mut lisää se vaan kinus.
      ei sun siitä kannata nokkiis ottaa pitäähän naisellakin harrastuksia olla ja kyllä säkin voit sitä muksua välillä vahtia .
      meet sitten kun pääset ja annat vahingon kiertää ,kyllä näitä antavaisia naisia riittää
      elämästä pitää nauttia, kun kerranhan täällä vaan ollaan .
      ei kannata joka pikkuasiasta mieltänsä pahoittaa.
      otat vaan iloisemman asenteen ja pidät hauskaa sinäkin.
      ethän sä hautaan sitä muijaa kuitenkaan mukaas saa.
      murehtimalla voi kuitenkin sinne hautaan päätyä aika äkkiä.

      • Nyt paapimaan

        "pitää tunnustaa että meitä oli laivalla vähä useampiakin sitä sun muijaas hässimässä. "

        Että sellianen iltasatu .


    • Frasier123

      pistät kova kovaa vastaan, jos oot varma että hän pettää niin, joku ilta kun tiedät että hän menee baariin, järkkäät lapsen yöksi mummolaan ja lähdet itse eri baariin, tai samaan ihan kuinka itse haluat toimia, jos samaan niin tarkkaile naistasi parhaan koston saat kun joko yllätät hänet tai menet itse puhumaan toisille naisille.

      jos taasen menet eri baariin niin kylmästi vaan uutta naista kotiin mukaan, saapahan ainakin ansionsa mukaan ja jos sulla käy tzäkä ni sun ei tarttis hetkeekään olla sinkku :D

      mutta niin aikuisten oikeesti, niin jos oot varma että hän pettää kissa vaan pöydälle ja jos huomaat että hän kusettaa siinäkin sua tai jotai vastaavaa, niin välit poikki vaan, koska jos et pysty luottaa siihen ni parempi ottaa ero

      • mölli1

        Baarista tuo pelkkää paskaa kotiin :)


    • IidaAada

      "Puolisoni käytös muuttui viimekesänä täysin."

      "Tää lähes samanlainen kuvio toistui ennen lasta ja annoin silloin anteeks."

      Nää lauseet tuntui vähän ristiriitaisilta tässä jutussa...Mutta voisiko vetää sen johtopäätöksen, että mihin sitä tiikeri raidoistaan pääsisi. En ole lapsena, enkä aikuisenakaan ikinä ymmärtänyt pettämistä. En tiedä, miksi se ei Suomessa ole rikos niin kuin joissakin muissa maissa. Kuinka paljon enemmän se sattuu kuin esim. varkaus ja silti siitä ei saa mitään tuomiota.

      • Kyllänäinon

        Jotkut naiset ei ole luotuja perhe-elämään tai parisuhteeseen ja samoin on laita joidenkin miesten. Toisissa perheissä kuvio on sama, mutta baareissa juoksija on mies. Kaikille parempi olisi, että tällaisten ihmisten putket vedettäisiin poikki, jotta he eivät siittäisi tänne äidittömiä tai isättömiä lapsia.


    • hsjh<hkhf

      Hankala homma. Tee vaimolle selväksi, että yhteinen koti ja lapsi tarkoittavat yhteistä vastuuta. Tuossa teidän suhteessa sinä olet vastuunkantaja ja toinen heiluu ihan holtittomasti. Sinähän jäät yksin tuossa aikuisena, vastuunkantajana.

      Eikö tuo ole vakava kriisi, johon voisi hakea apua jostain neuvonnasta? Koska vaimosi on nuori, on hänellä vielä mahdollisuus muuttua. Tietty itse päätät, kuinka paljon jaksat ja minkä vuoksi.
      Jos heivaat vaimon pihalle, kannattaa katsoa perään, ettei akka mene ihan tuuliajolle. Se ei ole nimittäin sen pojan kannalta hyvä homma sekään. Mutta nyt jokin ravistelu sille naisellesi. Se ei toimi ihan täysillä, se pitää todeta.


      Olet fiksu ihminen, kun hoidat ja kannat vastuuta lapsestasi, pointsit sulle. Myöhempinä vuosina olet takuulla tyytyväinen siihen, miten hoidit osuutesi.

    • Voimia sulle ja toivottavasti pystyt kaiken saamaan todistetuksi jos haluat lapseis itelles????
      Kun vaik olis millane huis hapeli muija ni yleesä isät joutuu tosi kovi tappelee oikeuksistaa :(

      Teet niiku sydän sanoo ja puhut asiasta jonku lähi ystävän tai sukulaise kaa eteki jos lapsesta riitaa tulee....

    • 20+9

      Tuollaista akkaa en katsoisi päivääkään oli lapsia tai ei! Heivaa ämmä mäelle ja etsi sellainen joka arvostaa parisuhdetta on rehellinen ja uskollinen!

    • isänsä näköinen?

      "Tää lähes samanlainen kuvio toistui ennen lasta ja annoin silloin anteeks."

      Isäntä voivotteli, "synkeä ja raskas kestää on tämä aisankannattajan osa, pitäisiköhän piestä akka jospa hyvinkin parantaisi tapansa"

    • Tsemppiä kehiin. Kunnon parisuhde kestää niin ylä- kuin alamäetkin. Vaihtamalla muijaa ongelmat ei muutu, vaan vaihtuu. Sun pitää vaan päättää, haluatko olla lapsellesi esimerkkinä kiukkuisena suhteessa, vaiko sopuisana iskänä eri osoitteessa. Lapsella tulee aina olemaan isä, sitä asiaa ei muuta mikään. Tsemppiä!

      • aikuinen_nainen_32

        Jos liitto kaatuu vieraissa käyntiin niin silloin se kaatuu ihan niihin ensimmäisiin pienimpiin esteisiin ja tällöin hyvä että kaatuukin. Jatkossa tulee kyllä ihan niitä oikeita ongelmia.
        Tilastojen mukaan liki 90% puolisoista käy vieraissa jossain vaiheessa. Se ei ole vaarallista. Ei sitä ihminen tee toisen kiusaksi, vaan ainoastaan tyydyttää omia luonnollisia seksuaalisia tarpeitaan.
        Tämän kun järjellä ajattelee ja mielessään käsittelee, oivaltaa että asian taakse heittäminen ei ole riidan paikka.
        Silloin tällöin, ei kuitenkaan kohtuuttoman usein tehdyt pienet ja harmittomat "lipsahdukset" vain piristävät parisuhdetta.

        Suljetut liitot ovat 1800 -luvun körttimeininkiä. Nyt eletään avointen liittojen onnellista aikaa.

        Sitä kun antaa niin vähän saakin ;)


      • KALLE KELLO
        aikuinen_nainen_32 kirjoitti:

        Jos liitto kaatuu vieraissa käyntiin niin silloin se kaatuu ihan niihin ensimmäisiin pienimpiin esteisiin ja tällöin hyvä että kaatuukin. Jatkossa tulee kyllä ihan niitä oikeita ongelmia.
        Tilastojen mukaan liki 90% puolisoista käy vieraissa jossain vaiheessa. Se ei ole vaarallista. Ei sitä ihminen tee toisen kiusaksi, vaan ainoastaan tyydyttää omia luonnollisia seksuaalisia tarpeitaan.
        Tämän kun järjellä ajattelee ja mielessään käsittelee, oivaltaa että asian taakse heittäminen ei ole riidan paikka.
        Silloin tällöin, ei kuitenkaan kohtuuttoman usein tehdyt pienet ja harmittomat "lipsahdukset" vain piristävät parisuhdetta.

        Suljetut liitot ovat 1800 -luvun körttimeininkiä. Nyt eletään avointen liittojen onnellista aikaa.

        Sitä kun antaa niin vähän saakin ;)

        Katohan tänne kirjoittelee vapaaehtoinen... No eiköhän tälläkin vapaaehtoisjakorasialla totuus joskus vastaan tule


    • NOPPA555

      OLEN TODELLA PAHOILLANI. VARSINKIN SINUN,YMMÄRTÄVÄN AIKUISEN PUOLESTA. SÄÄLI SITÄ LASTA. MUTTA, VAIKUTAT JÄRKEVÄLTÄ. KYLLÄ SE SIITÄ.!
      ÄLÄ ANNA ITSEÄS KUSETTAA. MONOT VASTAKKAIN, KATSE ETEENPÄIN, MUTTA
      KATSO SE, ETTÄ LAPSI ON SINUN JÄLJILLÄ JA SEURAA SINUA

    • Veli Samuel

      No niin tyypillinen Suomalaisakan temppu, susta tulee kohta viikonloppu iskä, saat hyvällä tuurilla yhteishuoltajuuden, eli näet lastasi viikon kuukaudessa, todennäköisemmin et tule näkemään muksuas muuten, kuin silloin kun tuleva ex akkas lähtee munan haku reissulle. Lapses viraannutetaan sinusta ja sinä maksat vielä siitä ilosta. Kun se akka lähtee, niin lähtee lapsesi, ja tämä tulee oleen totta. Prosessi on jo käynissä, siksi tämä lumppu etsii munaa baareista. Onneksi olkoon, varmasti vi.tuttaa ja oikeutetusti.

      Itse vältin tuon karikon, tuli vain ero, mutta ei ollut tuolloin vielä lapsia. Löysin vaimon ulkomailta, ei rilluttele, ei petä, hoidetaan lapset yhdessä ja vietetään hyvää perhe elämää. Avioero on hänelle yksi suurimmista synneistä mitä vaan voi tapahtua.

      Kohta tekstini perään hyökkää femmari akkojen armeija kiljumaan mies sikaa, mutta katso, muistat vielä sanani et olin oikeaassa mitä kirjoitin sinulle. Voimia veliseni, ota opiksesi ja etsi ulkomailta vaimo itselesi, muista nyt pelata niin et saat yhteyshuoltajuuden, eli joudut nyt nuoleen tulevan ex vaimosi peppua, sen jälkeen kun saat nimet papruun olet vahvoilla, eikä akka pysty nyhtään sua köyhäksi asti, eli pystyt rakentaan turvallisemman tulevaisuuden uudelle vaimollesi ja perheelle, ja nykyinen lapsesikin saa silloin tällöin olla oikeassa kodissa, niin ei kasva vinoon.

      • noppa555

        Voi helvetin "lössö". Meinaat vissiin, että Sulle se "akka" , joka tulee tulee hyökkään, sinua kohti, on joku vihollinen. Tuosta tekstistä päätellen, olet ostanut puolison jostain Thaimaasta tai Kiinasta. Suomessa mennään yhteen rakkaudesta, ei rahasta. Minä ainakin suomalaisena naisena toivotan hänelle hyvää jatkoa ja selvyyttä hänen elämäntilanteeseen









        anin suomalaisena



        a
















        uule iihan tosi, kyllä sun puhedista paistaa, että olet sen "akkas"


      • Veli Samuel
        noppa555 kirjoitti:

        Voi helvetin "lössö". Meinaat vissiin, että Sulle se "akka" , joka tulee tulee hyökkään, sinua kohti, on joku vihollinen. Tuosta tekstistä päätellen, olet ostanut puolison jostain Thaimaasta tai Kiinasta. Suomessa mennään yhteen rakkaudesta, ei rahasta. Minä ainakin suomalaisena naisena toivotan hänelle hyvää jatkoa ja selvyyttä hänen elämäntilanteeseen









        anin suomalaisena



        a
















        uule iihan tosi, kyllä sun puhedista paistaa, että olet sen "akkas"

        Loppu tekstiäsi en oikein ymmärtänyt , lienetkö kapakasta kotiutunut? Ymmärrän toki kimpaantumisesi, totuus vasten kasvoja saattaa aiheuttaa tuommoisen tunnereaktion. Olitkin jo osatamiset ym. vihjailutkin saanut siihen somasti nippuun, älä sinä huoli ex rouva hyvä, rakkaudesta ne menee muutkin kansat ristiin rastiin naimisiin, ja rakkaudesta ne Suomalaisetkin eroaa. Liekö missään muussa maassa niin paljon rakkaudesta eronneita yh-äippiä, kuin Suomen niemimaalla. Naisena hienoa, että toivotat hyvät jatkot, niin minäkin toivotan hänelle, totuus nyt kuitenkin on tämä, että kanssasisaresi on hakemassa uutta ukkelia ja aivan 100 % varmasti pitää muksun joko kokonaan tai puolet kuukaudesta ja aloittaja herralla on siinä hyvin vähän sanottavaa. Tutustuminen tilastoihin tässä asiassa antaa hyvän osviitan, kuinka maassamme nämä huoltajuus asiat tahtoo mennä, joskus ansaitusti aika usein ei ansaitusti.


    • Täyssotku

      Minun tuttava oli sitä mieltä, että hänellä on oikeus pitää julkista miesystävää aviomiehensä lisäksi. En tiedä mikä vinksahdus hänen psyykessä tapahtui. Siinä kärsi hänen kolme lastaan, aviomies, miesystävä, miesystävän vaimo ja heidän lapsensa. Loppujen lopuksi kaikki erosivat ja meiltäkin meni välit poikki. Nämä suhdeasiat eivät ole miellyttäviä eivätkä maksuttomia. Näissäkin kuvioissa poliisit hälyytettiin välillä paikalle, miesystävä oli tapaturmien takia sairaalahoidossa jne. Ja kukaan ei pystyisi todistamaan, että tapaturmat järjesti tuttavani.

      Jos tilanne ihmissuhteissa menee tolkuttomaksi, niin heti pelin vihellys poikki tavalla tai toisella. Ja en todellakaan tiedä mikä vinksahdus tapahtui tuttavani psyykessä.

    • Amorinvaari

      Lapsi heikentää tutkitusti elämänlaatua. Johtunee siitä että lapset eivät sovi rilluttelijoille. Katsokaa kenen kanssa teette lapsia. Rilluttelijoita kannattaa vain nussia mutta ei kannata alkaa suhteeseen.

    • hmmmm

      pane sitä pyllyy ja jätä tollaset muijat ei parane

    • Yrjö Helminen

      Huaraa turpaan ja saatana lujaa sittenkin niin ettei muutamaan päivään kehtaa naamaansa ulkona näyttää. Kyllä jämpti on niin saatana.

      • Arvo Tasa

        Miehille sama käsittely huoratessa .


    • antti rokka

      Antti Rokka tietää kaiken! Tarinasi on uskottava. Sinun tulee tehdä seuraavasti:
      lopetat puhumisen tämän naisen uskottomuudesta ja alat kirjoittelemaan ja tapaamaan toisille ja toisia naisia. Otat aikaa lapsen kasvamiseen tätäkin kautta. Olet menettänyt vaimosi ennen kuin sen saitkaan. Olet todennäköisesti mies joka sopii koti-isäksi muttei rakastajaksi. Eipä hätää. Moni muukin nainen haluaa kaltaistasi. Käy tapaamassa toisia naisia ja löydä heistä ystäviä, niin oman huorasi hommat eivät juurikaan haittaa. Anna hänen mennä. Älä missään tapauksessa anna hänelle mitään ylimääräistä huomiota. Äidin vaistot tulevat vastaan ja hän alkaa olla huolissaan sinun tekemisistä. Tilanne tasapainottuu, mutta muista koko ajan, et ole häntä koskaan saanut joten et voi menettääkään.
      Pää pystyyn, kun ei olla ny juoksuhaudoissa :)
      -43 kannaksella ei kannattanut tuo!!

      • Perhe haaskat

        Käyvät kimppuun kuin siat limppuun .


    • kokenut mies

      Kuulostaa siltä että vaimosi on Turusta kotoisin. Siellä alueella asustelee sellaisia daameja jotka jaksavat 3-4 vuotta yhden miehen kanssa ja sitten on jo deittipalstoille lipsahdellut uudet ilmoitukset.

      Kannattaa ottaa vaimo tai mies muualta kuin Turusta.

    • Olet neiti

      Ei huoria kannata kotonaan pitää.

      • fiksu Mies

        Tosi elämässä pettää huorien kanssa muijaansa .

        Muttei koskaan tunnusta aolevansa itse huoramiehenä.


    • argo55

      Voi onko tässä mitään uutta...viime sota ja kaikki naiset sakujen alla..) Siinä suomi neidon koko kuva..). Kauniisti näistä horoista on kirjoitettu lehdissä, mutta totuus toisenlainen...kokemusta on naimissa olevista naisista TODELLA PALJON!!!! Saa kuitata mutta totuus on että laivalla, ulkomailla ja vaikka firman pikkujouluissa helpoin saalis on varattu suominainen...ei muuta totuutta keskustelu..)

      • toinen puoli

        Kenes alla ne sotasankarit makasivat venkkojen vai omien muijien .
        Kuppaa pukkas miesten alapäässä .Siinä ne sankarit toivat tuliaisii
        kottiinsa sotasaliikseen.


      • kuitti

        " Saa kuitata mutta totuus on että laivalla, ulkomailla ja vaikka firman pikkujouluissa helpoin saalis on varattu suominainen...ei muuta totuutta keskustelu..) "

        Mitäs ne miehet sit ovat ? Net jotka naivat niitä varattuja muijia .


      • Historia tutuksi
        toinen puoli kirjoitti:

        Kenes alla ne sotasankarit makasivat venkkojen vai omien muijien .
        Kuppaa pukkas miesten alapäässä .Siinä ne sankarit toivat tuliaisii
        kottiinsa sotasaliikseen.

        Eikös jotkut neidit antaneet Venäläisille sotavangeille vähän piparii? Syntyihän niitä todisteitakin maailmaan.


      • lue enemmän
        Historia tutuksi kirjoitti:

        Eikös jotkut neidit antaneet Venäläisille sotavangeille vähän piparii? Syntyihän niitä todisteitakin maailmaan.

        Ei vain neidit niitä pipareita jaelleet .

        Kyllä nuo suomen sotilaat osasivat äpäriä maailmaan pukata .



        Usealla oli kuppa .

        Lueppas sitä historiaa kuinka sotilaat ovat kautta maailman raiskanneet
        naisia .


    • keskusteluayllapitam

      Selkeää provoa, mies rilluttelemassa ja äiti lapsen kanssa kotona ei ole uutinen.

      • Warma

        Kun mies rilluttelee tämä on sankarimiehiä ainakin omasta mielestä .


    • rumilus

      Onneks olen ruma mies, ei ole naisia harmina.

      • niiiinpäniiiin

    • seppä

      kyllä porauslautalla sattuu ja tapahtuu.
      nää suomen ja ruotsin välillä seilaavat porauslautat on just näitä missä ei mitkään aviohömpötykset päde.
      kyllä suomen naiset on anteliaita, jos annetaan mahdollisuus antaa ja miehet ne tietenkin ottaa, jos annetaan .
      mikä tässä sitten on epäselvää?
      ei se teikä siitä veny eikä liha pilaannu jos joskus hauskaa pidetään.
      eihän se mitään tarkota, jos välillä paneksii omaks huviks jonkun muunkin kans, kun sen iän ikuisen akan tai ukon, jonka kans asuu kuitenkin silleen vakituisemmin.
      miks pitää olla toiselle kateellinen, jos se on saanu muutakin huvitusta välillä.
      tasa arvoisessa maailmassa pitää molemmilla olla oikeus hauskanpitoon .
      nuorena kun vielä jaksaa, pitää osata nauttia elämästä eikä kuikutella jos akka on saanu olla jonkun toisenkin köyrittävänä, odotat tilaisuutta niin pääset itsekkin poraamaan.
      jostain baarista koukkaat jonkun dooriksen ja nylpytät sitä sitten oikeen antaumuksella ,eestä ja takkaa ,huomaat kuinka se miestä piristää , opit säkin nauttimaan elämästä ,kun lopetat ton turhan ruikutuksen.

    • anesko5

      Tulee mieleen Raamatun profeetta Hesekiel

    • anesko5

      Anteeksi, siis Hoosea. Sai Jumalalta tehtäväksi ottaa prostituoitu vaimokseen.

    • Katsomiltänäyttää

      Luuletko tosiaan että tulee olemaan ainoa "mitätön juttu" jonka saat kokea ja mitä tuo aiheuttaa lapsellekin. Joko haet huoltajuutta ja eroa heti tai akka järjestää jonkun jutun että sinä vaikutat syylliseltä kaikkeen.
      Suosittelen ottamaan tien ulos heti.

    • kertoo kaiken

      Parempi erota jo suosiolla. Jos ylipäätään lähtee laivalle ja haluaa jättää sinut kotiin, niin eiköhän se kerro kaiken tilanteesta.

    • Jos näyttää siltä, että ero on edessä, niin varmista selustasi. Eli se, ettet menetä lastasi, josta kuitenkin olet huolehtinut ilmeisesti enemmän kuin äiti. Yritä järjestää asiat niin, että asutte eron jälkeen lähellä toisianne ja niin, että lapsi on suunnilleen puolet ajastaan kummallakin. Tietysti, jos äiti haluaa biletellä enemmän ja jättää päähuoltajuuden sinulle, sen parempi.
      Mutta usein tuollaiset äidit pyrkivät vielä erottamaan lapsen isästään, saavat täyden tuen suomalaiselta "oikeus"laitokselta ja muuttavat toiselle paikkakunnalle.
      Eli heti alussa teet tiettäväksi, että jos äiti muuttaa, pysyy lapsen osoite kuitenkin sinun luonasi. Älä itse esitä aggressiivisia vaatimuksia, vaan ole sovitteleva. Sossujen kanssa alkaa jo joillain Suomen paikkakunnilla isäkin pärjätä. Mutta tuomioistuimet tekevät näissä asioissa yleensä oikeusmurhia. Toinen vanhempi jätetään ns. etävanhemmaksi ja 90 prosentissa tapauksista se on isä.

    • laevreissua

      Tämä ei ole provo eikä trolli, kerronvain totuuden asioiden laidasta.
      Ollessani töissä lautoilla noin 10v olen kyllä nähnyt kaiken, ette voi kuvitella mitä, paitsi kun olette itse olleet siellä porauslautalla duunis.
      Naiset antavat suurinpiirtein kaikille, enemmän selvinpäin/enemmän toosaa (loppuilta niin kaikki käy, myös vakiprostituoidut ovat vuosia töissä samoilla aluksilla), miehistö plussaa, 95% ovat varattuja jotka Hakevat tai lähinnä pakottaa naimaan, yleistä että nauravat "kotiinpäin". Pikkujohtajat, päälliköt rakennusyrityksissä jne ovat "suurta saalista".
      Suuri osa miehistä laivalla jää ilman, mutta naiset naivat yleensä 2-5 henkilön kanssa. Raiskauksiakin tapahtuu (esim 1x/kk aluksilla jossa ollut oli tosi ja vakavia), mutta iso osa on näitä aamukatumusta ja selviää valvontakameroista, nykyään myös monet nauhoittaa tapahtumat ennen alkua kännykällä. Miesten ja poikien raiskauksia ei laivayhtiöt huomioi johtuen kulttuurista, tähän pitäisi puuttua, mutta näin ei tehdä.

      • ja lehmät lentää

        Suuri osa laivalla MIEHISTÄ jää ilman .NAISET naivat HEH,HEH

        Älä unta näe ! Siellä missä prostituoidit .Ei miehet jää koskaan ilman .


        Valvontakamera ? Teilläkö ei sitten ole minkäänlaista vaitiolovelvollisuutta
        työpaikalla ?

        Mikset ttehnyt poliisille ilmoitusta miesten ja poikien
        raiskauksista .Tiedät nyt tulla haastamaan asiasta ..


        Tuo oli hauska provo .Suurin osa miehistä jää ilman ,)


    • kyl se siitä

      ei muutako lenkkaria perseelle ! ei maailma siihen kaadu! aina saa uuden emännän ja ei kannata jäähä murehtiin vaan ajattelee lapsen parasta! hyvin on itekki selviny vaikka eronu ja lapsikin on ! kyllä se siitä! pysy lujana!

    • JJJty

      Pidä mukula ittelläsi ja heitä se pettävä ämmä hevon kittuun...

      Ihguyksinhuoltajamiesten yksinoloaika on n.15 minuuttia;)

      Ihan turha tapella...

    • juo itses uneen

      itkevä persu reppana..

    • Näin on

      Älä valita! Ei se pipari siitä mihinkään kulu paranee vaan käytössä. Tosimies kestää vaikka mitä ja suomalainen vastaa kymmentä ryssää. Painu menemään sieltä kylille ja huoriin otat kuvia aktista vieraan hoidon kanssa, kun saavut kotiin niin esittelet vaimo kullalle otokset ja sanot että kävinpähän sisään ajamassa uuden pelin ja nyt taisi tulla uuteen vaihto.

    • KALLE KELLO

      Eihän tuossa mitään muuta kuin se, että merkit on täysin selvät. Selaintiedot veks ja se ensimmäinen, josta kaikkien pitäisi tajuta on PUHELIN ja sen käyttö, ja sen saman mokan tekee myös mies. Eikö nämä pettäjät oikeasti tajua, että se puoliso huomaa kaikista pienistä jutuista sen, että ei ole ns puhtaat jauhot pussissa.. Sinulle annan neuvon, pistä rouva pihalle ja anna mennä, huolehdi että sinä saat lapsen ja äidille vain tapaamisoikeus tietenkin elatusmaksut. Vaimosi on täysin edesvastuuton, eikä ole kypsä äidiksi saatikka vaimoksi. Sinä pärjäät, ja varmasti olet paljon onnellisempi ilman akkaasi, tuollainen elämä syö sinuakin ja lapsi varmasti vaistoaa, ettei kaikki ole kohdallaan. Pistä akka pihalle ja saman neuvon annan naisillekkin, joiden miehet pettävät.

      • Ota Koppi

        Eipä tuossa aloituksessa ole muuta kummempaa ku muija on pistetty
        ukkomiehen tilalle .

        Ihan monelle ukkomiehelle tuttua puuhastelua kapakkaruusujen
        panemiset .Ukkomiehet ovat valmiita juottamaan muijan ilmaseks köyrimiskun
        toon .Nyt toi laki on puuttunut asiaan .Näitä juottotapauksia pidetään muijien
        raiskauksina.
        Oma muija odottaa kotona lasten kanssa ja ukon tultua kotiin.
        Tosimies vetäsee muijan hiljaseks turpaan .Lapset peloissaan kusee
        alleen .

        Siinä teille luu kaluttavaksi .Oikeen miehisten miesten luu .


      • katevaraus
        Ota Koppi kirjoitti:

        Eipä tuossa aloituksessa ole muuta kummempaa ku muija on pistetty
        ukkomiehen tilalle .

        Ihan monelle ukkomiehelle tuttua puuhastelua kapakkaruusujen
        panemiset .Ukkomiehet ovat valmiita juottamaan muijan ilmaseks köyrimiskun
        toon .Nyt toi laki on puuttunut asiaan .Näitä juottotapauksia pidetään muijien
        raiskauksina.
        Oma muija odottaa kotona lasten kanssa ja ukon tultua kotiin.
        Tosimies vetäsee muijan hiljaseks turpaan .Lapset peloissaan kusee
        alleen .

        Siinä teille luu kaluttavaksi .Oikeen miehisten miesten luu .

        " En tiedä, miksi se ei Suomessa ole rikos niin kuin joissakin muissa maissa. Kuinka paljon enemmän se sattuu kuin esim. varkaus ja silti siitä ei saa mitään tuomiota. "

        Yllä lainattua tekstiä Iida Aada nim.


        Minusta on täysin" petosta" luvata toiselle uskollisuutta .Samoin kuin lupaukset
        elää ikuisesti yhdessä .Eihän nämä lupaukset toetude kaikissa liitoissa .Todennäköisempää on myöntää myös uskottomuuden osuvan aina jonkun
        lupaajan kohdalle .

        Tätä lupausta ei voi yksikään täyttää 100 % varmuudella .

        Uskollisuutta on tai ei .Ei siihen mitään lupauksia tarvitse antaa tai rangaista
        ketään Ei anneta katteettomia lupauksia puolin eikä toisin .
        Tulisi nähdä tulevaisuuteen ,ennen lupausten antamisia .Uskaltaako luvata
        päänsä vadille ?
        Moni uhkarohkea joutuu näin syytetyksi uskottomuudesta luodessaan väärää
        kuvaa itsestään tietämättömänä tulevaisuudestaan .


    • häpeän teitä

      Kyllä huomaa miten on suomalaiset vieraantunu Jumalasta. Jos ihmiset eläis Raamatun mukaan, niin asiat ois paljon paremmin. Oikeestikko joku väittää että on ihan normaalia käydä tyydyttämässä omia himojaan vieraissa käymällä??
      Ei ei ei herätkää jo!
      Ihminen tulee saamaan rangaistuksen synnissä elämisestä jos ei tee parannusta. Mihin on hävinnyt se terve Jumalan pelko? Nykypäivänä ihmiset ei välitä enää mistään muusta ku omista itsekkäistä omien himojensa tyydyttämisestä. Ja sitä pidetään normaalina??

      • KALLE KELLO

        Tässä elävässä elämässä ei kuule raamatut auta, joten turhaan posmotat. Ennemmin auttaisi se, että ihmisille olisi töitä, niin ei enää jaksaisi muuta touhuta. Joten lyö itteäsi raamatulla päähön


      • tätä vielä

        Milloin uskominen näkymättömään on ollut tervettä ajattelua ?


    • boikottiin sivut

      Aloitus on jälleen uusi PROVO JOTTA SAADAAN TEKOSYY MAINOSTAA NOITA SUHDESIVUSTOJA HETI ALUSSA.

      Sääliksi käy jotka näihin tosissaan vastaa.Itsellä meni BOIKOTTIIN NUO SIVUSTOT.

    • karutotuus

      jätä se nainen!! Ansaitset paremman naisen, koska vaikutat kirjoituksen perusteella hyvältä mieheltä ja perheenisältä.


      Löydät paremman naisen varmasti. :)

      • toinen puoli

        Eipä toi välittänyt ottaa lapselleen parempaa äitiäkään .Teki lapsen
        saman muijan kanssa Muija oli pettänyt ennen lapsen hankkimista .

        Miten tämmöinen paremman ansaitsee ? Hän itse teki valinnan .
        Tällä miehellä oli tiedossa muijan uskottomuus taipumus .

        Itsehän tämä on valinnut oman osansa ja lapselle äidin .

        Peiliin on syytä katella ja pitkään myös omissa virheissä .
        Harva lähtee lasta lykämään tällaisiin sotkuihin .

        Jos jollekkin hyvän miehen avuiksi riittää pelkkä lapsen hoitamiseen kykeneminen .Tuo on nyt aivan selvää et isä hoitaa oman lapsensa .
        Sitähän toi mies kovasti halusi -Lapsi on kaikki kaikessa .

        Ei se muijakaan oikein ole asioitaan osannut hoitaa .Mutta ei tuossa ollut
        muuta odotettavissa. .
        Asiat eivät loksahda lapsen avulla kohdalleen ,.
        Miehen olisi pitänyt heti laittaa muija valintaan Perhe -neuvonta
        tai ero !


    • Pahani Julmu

      Kosto on suloista.

      Työnnä kikkeli jonkun toisen naisen sisään. Tässä tilanteessa se on sallittua ja jopa suotavaa.

    • nainen 91

      Pettää, tai mitä luultavammin EI sittenkään VALMIS SITOUTUMAAN.... lähtisin jos mie oisi tuollainen.. :s harmillista.. koita pärjätä :)

      • nainen 91

        EIKÄ mitään kostamaan!!!! se se vasta lapsellista olisikin! ja siitä se ilo vasta irti lähtis ja lapsi raukka olis siinä kaiken keskellä! :( paremman löydät kyllä, kuulostat hyvältä mieheltä ja oot kestäny paljon! ajattele järkevästi ja aina eka lasta.


      • mieti asiaa

        Toi mies oli jo tietoinen muijansa uskottomuus taipumuksesta ja ongelmista
        perheessä .

        Hän itse halusi antaa abteeksi muijalle ,
        Tämän jälkeen tehtiin vielä paikkaamaan suhdetta lapsella .

        Ihan tyypillinen perhe valinta lapsella korvattu suhde .

        Ehkä mies ajtteli saavansa muijan pysymään kotosalla paremmin
        kun on kiinni lapsen hoidossa .Myös muijalla on voinut olla mielessä
        sama päämäärää .

        Todellisia ongelmia ei ratkottu koskaan .Niitä parisude -ongelmia .


    • Ala.

      Aisan kannattajaksi tai pidä yllä kulissiliittoa, onhan näitä vaihtoehtoja.

      • jokumuu

        Jos tuossa aloittajan kirjoituksesta vaihdettaisiin naisen tilalle mies, niin millaiseksi tämä keskustelu olisi ohjautunut. Näitä ketjujahan on täälläkin silloin tällöin näkynyt.
        Olisiko silloin kommentit olleet edes suurinpiirtein samansävyisiä?


    • Voimia

      Jos annat muijan jäädä se tekee sen uudestaan. Toi on muuten kiva luuranko kaivaa esiin aina kun tulee riita tai se haluaa mennä baariin... Mieti vähän hei... Vaihtamalla oikeasti paranee(kokemusta)

      • realismus

        Siinä taas annetaan turhia lupauksia .Vaihtamalla muija saadaan aikaseksi
        parempi suhde .


        Uuudessa suhteessa ei sitten tule eteen mitään parisuhde ongelmia .
        Tehdään vain mukuloita lisää aina pahan paikan edessä .


    • surkia homma. olen itse elänyt samassa tilanteessa ja tiedän miltä "kylmä koti" tuntuu.. mieti, haluatko jatkaa, jos haluat -> pariterapiaan. jollet -> ero, mahdollisimman äkkiä, jotta pääset kasaamaan itseäsi "uutta elämää varten".. vaikeki nyt siltä tunnu, kyllä se aurinko vielä paistaa.. voimia!

    • kalle koiranenxxxxxx

      No hoora saa olla, mutta ei pidä kaljakapakoissa juosta ja koti ja lapset pitää hyvin hoitaa. Ei sieltä kapakoista kestävää miestä löydy. Nääs naiset ovat niin mulkun perään.

    • Vanhanaikainen mies.

      Olet selvästi järkimiehiä mutta sulle on käynyt huono tuuri naisen suhteen. Olet nainut huoran, se ei siitä muuksi muutu. Olen nähnyt sivusta tuollaisia kun ne valehtelee nakuna puhelimessa miehelleen että "meni tentti vähän pitkäksi ja olen ystävättären luona. Huomenna nähdään kulta, pusi pusi.".
      Se on kai geeneissä tuollainen käytös, lupauksilla voit heittää vesilintua. Ainoa mikä niitä harmittaa on kiinnijääminen, vastaavasti onhan niitä miehissäkin huoripukkeja (don Juan-syndrooma).
      Sulla on kaksi vaihtoehtoa; joko siedät suosiolla tai jätät sen ja etsit kunnon naisen joka arvostaa selkärangallista nisäkästä. Suosittelen jälkimmäistä, tuo homma päättyy ilmisotaan ennenpitkää.

      • ei hyvää päivää

        Et toi ukko kovin järkevältä vaikuta ,kun pykää itse vapaaehtoisesti
        pettämisestä kiinni jääneelle muijalleen muksun ?

        Mitäs järkeä on jatkaa suhtessa ,jossa ongelmat peitotaan lapsen teolla ?


    • Jay Gatsby

      Keskustelun aloittajalle (tai miksei muillekin)...
      Näyttää siltä, että tarvitset avioerojuristia.
      Kannattaa samalla hakea lapsen lähihuoltajuutta ja vaatia tulevalta ex-vaimolta elatusapua. Sinähän olet se, joka on ollut kotona ja huolehtinut lapsesta.
      www.kolumbus.fi/salama

      • Muun muassa

        Onko sitten todisteita muijan hypänneen kapakassa ilman äijän suostumusta ?
        Tai jostain muijan jättäneen lapsen heittelle .

        Ei vielä ainuttakaan äijää pistetty sytteeseen ,jos ukko hyppää vkl kapakassa
        ja muija hoitaa penskat sillä aikaa .


      • Jay Gatsby
        Muun muassa kirjoitti:

        Onko sitten todisteita muijan hypänneen kapakassa ilman äijän suostumusta ?
        Tai jostain muijan jättäneen lapsen heittelle .

        Ei vielä ainuttakaan äijää pistetty sytteeseen ,jos ukko hyppää vkl kapakassa
        ja muija hoitaa penskat sillä aikaa .

        Ei pidä sekoittaa rikos- ja riita-asioita keskenään. Syyte on rikosoikeudellinen termi. Avioero puolestaan on hakemusasia, jossa ei syyllisiä metsästetä, eikä syrjähypyillä ole juridista relevanssia.

        Lapsen lähihuoltajuus määrätään sille vanhemmalle, jonka katsotaan kykenevän paremmin huolehtimaan lapsesta. Määräävänä tekijänä on lapsen etu. Aloittajan puheenvuorosta jokainen voinee vetää sen suhteen omat johtopäätöksensä.


    • sinulla vaikeatajat

      vaimosi vaikuttaa epävakaalta persoonalta, ehkä hän pitää sinua turvasatamana, siis korvaat hänelle isä hahmon,
      ja hän voi käyttäytyä lapsenlailla tietäen ettei isi hylkää rakasta lastaan, siis vaimosi on se suuri lapsi ,
      mutta hän haluaa leikkiä vapaata viettelijätärtä, hän nauttii vieraista miehistä, nauttii siitä että saa miehen kuin miehen sänkyynsä,
      erittäin ikävä juttu sinun kannaltasi,
      harkitse haluatko jatkaa epämukavaa elämää hänen kanssaan, vai haluatko elää lapsesikanssa rauhallista turvallista elämää,
      mene perheterapiaan että pystyst tekemään itsesikannalta oikean päätöksen ja saat tukea elämääsi,

      • 112

        Käyttäättyykö mielestäsi toi ukko sitten aikuismaisesti suostuessaan
        isä lapsi lekkiin epävakaan vaimonsa kanssa ?

        Kyllähän toi mies on tietoinen muijansa olevan epävaakaa pettäessä
        jo aiemmin ???

        Kyllä tuossa systeemissä on myös miehessä taipumusta hoivaamiseen .
        Hoivaamalla ei saada suhdetta kuntoon .


      • 112 jtk
        112 kirjoitti:

        Käyttäättyykö mielestäsi toi ukko sitten aikuismaisesti suostuessaan
        isä lapsi lekkiin epävakaan vaimonsa kanssa ?

        Kyllähän toi mies on tietoinen muijansa olevan epävaakaa pettäessä
        jo aiemmin ???

        Kyllä tuossa systeemissä on myös miehessä taipumusta hoivaamiseen .
        Hoivaamalla ei saada suhdetta kuntoon .

        Vertaisin tuota systeemiä alkoholistien hoivaajiin .

        Toinen on riippuvainen alkoholista ja toinen hoivaamisesta .


    • Kokemuksesta tiedän, ettei kannata antaa anteeksi. Kahdesti annoin anteeksi, kolmatta en. Koska emmen olleet naimisissa, oli helppo ero. Minä en katkeroitunut, ex kyllä, haukkui jokaiselle mahdolliselle minut

      Yksi kavereistani aikanaan koki saman, he ensin kokeilivat lasta jotta suhde kiinnittyisi. Sitten menivät salaa naimisiin, jotta suhde kiinnittyisi (vaimo vietti hääyön toisen miehen kanssa). Lopulta vaimo jätti "Pidä huolta lapsestamme" lapun pöydälle ja katosi.

    • Hmmm....

      En tiedä, kannattaako erota, ellei vaimo sitä halua.

      Et ehkä kuitenkaan löytäisi uutta naista, koska Suomessa on naisten markkinat hyvin selkeästi. Naiset luultavasti karsastaisivat miestä, jolla on ennestään lapsi.

      Tietty, jos ulkonäkösi on kohdallaan, niin sitten ehkä onnistuisi.

    • erotontukka

      ero

    • dontletmedownnnn

      Kun se luottamus menee, ei sitä takaisin saa. Toisaalta, kun kirjoitit "tyhjennetyt sivuhistoriat , puhelimen turvakoodit " , yms . Et kai sinä vahtaa eukkoas ? Ennen vahtii kapallisen kirppuja , kun uskottoman vaimon.

    • ddddddfw
      • pelastus

        Yksi keino on syyttää miehiä muijasi viettelemisestä .
        Näin monet muijat asian paikkaavat omaan pussiin . .

        Käyt ensi haukkuus lutkaks äijä joka kävi panemassa sun akkaas .


        Jos ei ois noita itteensä tyrkyttäviä ukkoja niin ois sunkin avioliittos
        pelastettu .


    • kynnysmatto

      No jätät lapsen akallesi ja käyt kavereiden kanssa äijäporukalla vaikka tekemässä parin viikon thaimaan reissun ihan vaan sen enempiä asiaa pohjustamatta. Sitten, kun tulee takaisin voi kysyä, että vieläkö jatketaan tätä rataa vai alkaako perhe-elämä maistumaan.

      Toinen vaihtoehto on, että annat akalle monoa ja rupeat sinkuksi.

      Kolmas vaihtoehto on imeä kotona vaan peukaloa, kun emäntä on kylillä bilettamässä ja koko kylän nussittavana.

      • hymy pyllyyn

        "Kolmas vaihtoehto on imeä kotona vaan peukaloa, kun emäntä on kylillä bilettamässä ja koko kylän nussittavana. "

        Huoraavia ukkoja koko kylä täynnä .Mitäs toi yksi muija siinä huoratessa
        enää painaa .


      • JALKAPUU
        hymy pyllyyn kirjoitti:

        "Kolmas vaihtoehto on imeä kotona vaan peukaloa, kun emäntä on kylillä bilettamässä ja koko kylän nussittavana. "

        Huoraavia ukkoja koko kylä täynnä .Mitäs toi yksi muija siinä huoratessa
        enää painaa .

        MUIJAS ON NARSISTI JA SIT SILLÄ ON ALKO-ONGELMA KUN EI PYSTY OLEEN JUOMATTA
        ON MUUTOIN KOKEMUSTA TOLLASISTA
        VALITETTAVASI KULUTTAVA PUOLISON HENKISET VOIMAT TÄYSIN LOPPUUN ITSE SIITÄ SEN KUMMEMMIN KÄRSIMÄTTÄ


      • )),
        JALKAPUU kirjoitti:

        MUIJAS ON NARSISTI JA SIT SILLÄ ON ALKO-ONGELMA KUN EI PYSTY OLEEN JUOMATTA
        ON MUUTOIN KOKEMUSTA TOLLASISTA
        VALITETTAVASI KULUTTAVA PUOLISON HENKISET VOIMAT TÄYSIN LOPPUUN ITSE SIITÄ SEN KUMMEMMIN KÄRSIMÄTTÄ

        Kovastippa sinä tunnut voimissas olevas .Huudat kovaa ja korkealta !


    • sen oikean löytänyt

      Onnellisen elämän kaava:
      1. Älä petä!
      2. Jos puolisosi pettää, jätä!

      Menetettyä luottamusta ei koskaan saa takaisin, ei millään anteeksianelulla eikä anteeksi antamisella. Epäilys jää jäytämään, eikä siitä pääse koskaan. Turha siihen tuskaan on jäädä elämään.

      • Lähetti

        Kun et vaadi rakkaaltasi uskollisuutta ,et voi myöskään menettää sitä ?


      • lapsetonnainen

        Kyllä,olen samaa mieltä..
        Mitä on tullut seurattua toisten parisuhteita,jos on ollut pettämisiä yms. niin se jää mieleen kaivertamaan. vaikka anteeksi siinä on tavallaan annettu,mut koskaan se ei varmasti unohdu. niin se vaan on,jos kerran pettää,pettää jatkossakin tilaisuuden tullen.
        Jokainen tekee valinnan elämälleen,jos kysymys olisi minusta niin antaisin kenkää pettäjälle,keskittyisin lapseen ja antaisin sille niin hyvän elämän,kun vaan voisin ikinä tarjota.


    • Oma isäni oli myös

      Meillä kotona kun olin lapsi oli juuri tuollaista, silloin isäni huiteli missä sattui ja äitini antoi aina anteeksi. Oli toisia naisia ja juhlimassa käytiin 1-4 kertaa viikossa.
      Jostain käsittämättömästä syystä äitini katsoi tuota menoa. Olin lapsi ja kärsin aivan valtavasti. Voin suoraan sanoa, että isäni pilasi elämäni, kun ei voinut yhtään luottaa mitä hän puhui. "Juu, käyn vain kävelyllä ja leikitään sitten" ja ryyppyreissulle se lähti. Meillä ei edes tämän takia ollut rahaa, kun lapsilisät yms. meni kurkusta alas.

      Vaimosi on kertakaikkiaan huono äiti ja vaimo siitä et pääse yli etkä ympäri. Joten pelasta itsesi ja lapsesi vaimoltasi. Tuollaiset ihmiset eivät muutu, he ovat koko elämäsä ketkuja ja myrkyttävät toisten elämän.

      Hinta jota maksan isäni käytöksestä on: En oikein luota keneenkään enkä koskaan hankkinut lapsia, koska koko lapsuuteni ymmärsin olevani joku tulppa isäni elämässä, jos minua ei olisi hän voisi vapaasti "toteuttaa itseään". Pelkäsin olevani samanlainen, vaikka en ollut. Minulla oli erittäin onneton lapsuus, kun isä oli tuollainen koijari ja sen lapsikin näki ja kärsi.Tätä menoa kesti 18-vuotta. Onnelliseksi tulin vasta kun muutin kotoa pois.

      Joten anna vaimosi viettää tuollaista elämää ihan vapaasti ilman sinua ja lasta. Ei voi olla äiti sekä vaimo ja samalla viettää kaikkea vapaa-aikaansa baareissa ja risteilyllä. Olet jo antanut vaimollesi mahdollisuuden korjata tapansa, mitä hän ei tehnyt, joten anna hänen mennä menojaan.

      Tuollainen käytyös on jokin persoonallisuushäiriö.

      • isän syy ,)

        Ei tarvitse mitään antaa edes anteeksi ,jollei vaadi toiselta uskollisuutta .

        Itse voi parhaiten toteuttaa oman uskollisuus toiveensa itseään kohtaan .

        Uskollisuuslupaukset ovat täysin turhia ja usein katteettomia .

        Uskolliset parit pysyvät uskollisina .

        "Hinta jota maksan isäni käytöksestä on: En oikein luota keneenkään enkä koskaan hankkinut lapsia, koska koko lapsuuteni ymmärsin olevani joku tulppa isäni elämässä, jos minua ei olisi hän voisi vapaasti "toteuttaa itseään"


        Mistä syystä kärsit edelleen isäsi teoista ?

        Hae itsellesi terapiaa .Kyllä se sinun äitisikin on ollut antamassa sinulle
        luottamusta muihin ihmisiin kuin vain isäsi .

        Olet jo vastuussa itsestäsi !


    • Näkemystä on

      Sinun kannattaa harkita eroa vakavasti.Vaimosi ei tule muuttumaan enää kunnon perheenäidiksi. Lapsen kohtalo surettaa eniten ,kuinka hänen huoltajuus järjestyy.
      Älä katso enää moista menoa vaimoltasi ,vaan tee ratkaisusi,niin voit jatkaa ihmisarvoista elämääsi,kenties uuden ,kunnollisen naisen kanssa.

      • niinjuuri

        Onhan toi mieskin vastuussa omasata onnellisuudestaan .


      • niinjuuri
        niinjuuri kirjoitti:

        Onhan toi mieskin vastuussa omasata onnellisuudestaan .

        " Lapsen kohtalo surettaa eniten ,kuinka hänen huoltajuus järjestyy. "
        Sitäpä niin ois isänkin kannattanu miettiä kaksi kertaa ennen kuin lykäs
        uskottoman vaimonsa paksuksi .

        Ei muuten ole yksistään tämä kohtalo niin muijan vika .


    • Anna sen käydä, annan se käydä lujempaa...
      -
      Sillä on nuoruus edessä. Kyllä se sua rakastaa. Jos se hiipuisi kotiin niin sinä et hoitasi lasta vaan hän.

    • Isä pohjoisesta

      Ei ole keskustelun aloittaja ainoa lajiaan.
      Tosin meillä "äiti" ei ravaa baarissa, mutta raivoaa aivan turhasta ja keksii riidan aiheita lähes joka asiasta.
      Mikä noita naisia vaivaa ...???
      Lapsi piti saada ja sitäkään ei jaksa hoitaa.
      Minulle lapsi on kaikki kaikessa myös.

      • kumma nipottaja

        Miksi toi muija vaivautuis lasta hoitaan .

        Sinähän oot sitä varten .


    • Ekkiasa
    • Voimia sulle

      On niitä sekä miehissä että naisissa joita alkaa vuoden parin päästä kyllästyttämään se arkinen tylsä perhe- elämä.

      Muijallasi on varmasti se sama tunne ettei teitä yhdistä mikään muu kuin se lapsi mutta hän ei eroa ennen kuin on löytänyt uuden.

      Kurjaa kun toinen tulee väsyneenä ja krapuloissa kotiin kuin hotelliin lepäämään ja keräämään taas voimia uuteen rillutelu reisuun. Jos sitä rumbaa kestää vuosikausia ja vaarana on vielä ne taudit mitä voi sen mielipahan päälle saada en ihmettele jos siinä kotona lastaan hoiteleva puolisokin masentuu. Väärinhän se on että toinen on joka viikonloppu yksin lapsen kanssa kotona ja toinen huitelee missä lie eikä se ole ihan normaalia enään. Lapsen kannalta parempi se että teistä ainakin toinen on malttanut jättää viihde- elämän taka alalle kun tiedän näitäkin tapauksia jossa lapset viedään hoitoon joka viikonlopuksi kun ei kumpaakaan vanhempaa kiinnosta muuta kuin se pakollinen arki- ilta olla lasten kanssa mitä jää päiväkodin ja koulun jälkeen. Jopa lomat suunnitellaan niin ettei lapset häiritse lomailua.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      980
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      238
      775
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe