ateistien vaativuus

kristuksen lähetti

Vai että antakaa ateistien olla? Mitä mieltä on ateistin vaatia tällaista kun he perustelevat vaatimuksensa siihen että he kuuluvat ihmiskuntaan. Mutta eihän ateisti usko ihmiskuntaan. Moni ateisti täälläkin palstalla on sen avoimesti tunnustanut.

He eivät usko ihmisten yhteiselämään ja sen jatkumiseen vaan ainoastaan "järkeen" ja tunteeseen. Ateistit odottavat kokoajan että ihminen muuttuisi paremmaksi. He eivät näe että vain pahat teot ovat ongelma, ei ihmiskunta itse.

14

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miss ei kirj.

Ihmisten yhteiselämä (hyvä sellainen) vaatii järkeä ja tunteita. Millaista olisi yhteiselämä vailla järkeä tai tunteita? En uskalla edes ajatella...

ps. minusta on kiva kun te töräyttelette palstalla ja ammutte itseänne jalkaan.

• kristuksen lähetti

Se että ihminen ei tee pahoja tekoja ei vaadi järkeä ja tunteita vaan kuuliaisuutta.

• miss ei kirj.
        kristuksen lähetti kirjoitti:

Se että ihminen ei tee pahoja tekoja ei vaadi järkeä ja tunteita vaan kuuliaisuutta.

Ei toimi minulla noin. Onneksi olet uskova, yksi pahantekijä vähemmän.

• kristuksen lähetti kirjoitti:

Onko sinulla enemmän järkeä ja tunteita vai kuuliaiuutta? Jotain voi päätellä siitä että sinusta on ilmeisesti oikein ja paikallaan tulla valehtelemaan ateismipalstalle ateismista ja ateisteista... Alat käydä vastenmieliseksi.

• Kyllästynyt

Sinähän sen tietysti parhai ten tiedät, mitä minä ajattelen. Ja nyt, kun olet itsellesi kehittänyt oikeutuksen, voit sitten minun ja muiden kimpussa olla mielin määrin. Kiusaajat keksivät aina syynsä. Varsinainen Kristuksen lähetti taas...

• kristuksen lähetti

En minä kiusaa vaan toivon että jokainen voisi kiittää elämänantajaa. Siunausta! Nöyryytesi palkitaan! Toivottavasti Herra on myös minulle armollinen.

• ===

Työnnä sinä Kristuksen häpäisijä pääs anuksees. Helevettiin menoas ootellessa.

• SamiA

”Ateistit odottavat kokoajan että ihminen muuttuisi paremmaksi. He eivät näe että vain pahat teot ovat ongelma, ei ihmiskunta itse.”

Ateisti uskoo kehittyvänsä koko ajan paremmaksi uskonnottomuuden avulla. Noin ollen uskonnottomuus on uskonto. Kristinusko tässä yhteydessä on ateistin mielestä sortorakenne, joka samalla estää ihmistä kehittymästä. Neutraalin uskonnottomuuden edestä tulee raivata kaikki esteet kehityksen ja paremmaksi tulemisen maksimoimiseksi. Noin ollen ateismissa on uskonnollisia piirteitä. Mitään takuutahan ateisti ei voi antaa sille, että maailma muuttuisi paremmaksi uskonnottomuuden avulla.

Koulujen kevätjuhlat tuskin muuttuvat paremmiksi sillä, että suvivirsi laitetaan pannaan. Kyse onkin enemmän ateistien mielenrauhan säilyttämisestä kuin lapsen suojelusta.

• miss ei kirj.

Ja siinä toinen paskanjauhaja.

• Kalapagos (ei kirj.)

Vai että antakaa ateistien olla?

Ei tarvitse.

"Mutta eihän ateisti usko ihmiskuntaan" - eikö?
      "Moni ateisti täälläkin palstalla on sen avoimesti tunnustanut." - onko?
      "He eivät usko ihmisten yhteiselämään ja sen jatkumiseen vaan ainoastaan "järkeen" ja tunteeseen" - niinkö?
      "Ateistit odottavat kokoajan että ihminen muuttuisi paremmaksi." - pitäisikö tätä odottaa myös sinulta
      " He eivät näe että vain pahat teot ovat ongelma, ei ihmiskunta itse. " - niinkö?

Näytä minulle tällainen ateisti niin minä näytän sinulle Jumalan

• kristuksen lähetti ja SamiA, saatte yhä useamman kavahtamaan teikäläisiä versioita kristinuskosta absurdilla besserwisseröinnillänne. Siitä ateistit pitävät vaikka tyylinne saakin pohtimaan mikä mielenterveydessänne on vialla.

• ....

Onpa sinulla kuvitelmia ei ihme että teitä krisseleitä ei kukaan kuuntele.

• propofoli

Häpäset Kristuksen valehtelemalla hänen nimissään.

• ylöss

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      700
      3743
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      100
      2788
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1771
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1662
    5. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      53
      1641
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      82
      1603
    7. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      376
      1573
    8. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1520
    9. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      28
      1389
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      90
      1303
    Aihe