Maajussien kirjeiden lukeminen

estoinen

Ihan kiva ohjelma seurata. Oikeastaan ainoa asia mikä minua suunnattomasti häiritsee on se, että maajusseilla/ - jussittareilla on liuta kavereita valkkaamassa ja lukemassa kirjeitä, joita ovat saaneet. Miksi ihmeessä valintaprosessiin tarvitsee kavereita? Olen itse käynyt elämässäni vaiheen (ennen kun netti oli keksitty), että etsin kirjeenvaihtoilmoituksen kautta kumppania. Sain yllättävän paljon kirjeitä ja niistä löytyi jopa tuleva kumppani. En ikimaailmassa olisi voinut kuvitellakaan, että levittelisin minulle kirjoitettuja kirjeitä muille!!! Jotenkin vaan ikävä katsella maajussien ja etenkin jussittarien kikattelua ja arvostelua esim. valokuvista. Ok, tietenkin, kuka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön. Maailma on totistesti muuttunut.

10

968

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirje postiin

      Olen kyllä samaa mieltä.
      Ei ole tausta joukot tosiaankaan tarpeellisia arvostelemassa ja nauramassa kirjeille.
      Aikoinaan itsekkin kirjoitteli naisille, niin ei olisi tullut mieleenkään näyttää kirjeitä kenellekkään mitä posti toi.
      Kyllä se on ihmeellistä tuo nykyinen toiminta.

    • Mieleltäni sama

      Samaa mieltä minäkin!

      • vuosimälli 52

        Kirjeiden julkinen esittely on typerää ja oikeastaan lapsellista puuhaa. Käsittääkseni kirjeet ovat yksitiynen asia, vaikka niden lähettäjät ovat tienneet osallistuvansa ohjelmaan. Varsinkin suurellä joukolla niiden lukeminen on jotekin kummallista puuhaa. Jos kuitenkin hakee jotain myönteistä asiasta, on kai kyse missikilpailun tapaiseen asiaan. Tällaisten tapahtumen järkevyydestä, ja niihin osalllistujien maailman tasosta voidaan olla montaa mieltä.


    • Luettu jo monta kert

      Ne kirjeet on luettu monen ihmisen voimin ennen kuin Jussit niitä pääsee selaamaan.

      Ohjelman tekijät käy kaikki läpi ja vielä varmistavat lähettäjältä et onko tosimielellä lähtenyt mukaan, ja onko valmis ohjelmaan jos valituksi tulee.

      • Ukkonsa

        Ja höpö höpö. Tärkeintä on katsojaluvut- Kertoi Paula. Liikaa ei saa kertoa; muutoin tulee sakkoja. Kertoi Paula ukolleen


    • asdgs

      Niin se muuten varmaan onkin. Olettaisi, että tuollaiseen ohjelmaan kirjeitä kirjoittelisi monenkirjava piruilijoiden porukka, joten todennäköisesti tuotantotiimi on ne "oikeat" jyvät akanoista erotellut.

    • Kunnes estoiseni

      Juuri näin. Helkatti täysin oikeassa olet. Myötähäpeä kun joku vilpittömin mielin laittaa kirjeen niin akat hihitellen lukevat kaikille kansalle kuten se Paula-puuma ja ystävänsä Minna joka makasi penkillä. Lantiosta kun ei tollanen taivu. Saatte Paula ja Minna hävetä. Arvatkaa tuntuiko hyvältä vanhojen akkojen hihittely. Vilpittömin mielin olen

      • samanikäinen

        Suomalainen sananlasku kuuluu "itku pitkästä ilosta" ja olen satavarma, että Paula ei tule ohjelman kautta elämänkumppania löytämään. Hänellä on kovat vaatimukset siihen nähden mitä itse on. Eivät alle 50-vuotiaat miehet Paulan perään haikaile. Jos se Paulan tyttökaveri halusi näyttää sexyltä maatessaan penkillä...?


    • Näin on kertoneet

      Se on tuotantoyhtiö velvoittanut ainakin sen ilmoittajan tai yhden muun kaverin ottamaan mukaan valintaprosessiin. Siksi kaikilla esitellään se joku kaveri tai niinkuin Tuomaksella veljet. Ettei tulisi semmoista salakähmäistä vaikutelmaa, että valitaan joku ennestään tuttu ja muita ei edes lueta.

    • country john

      Aika viksusti ne puhuu noista kirjeistä...ei siellä haukuta /mollata kuvia...totta ne tuotantoyhtiössä haluaa että siinä joku kaveri on..tiedä vaikka vain yksi kirje tulisi...(
      Enkä usko että ne kaverit niitä sen enempi lukee,mitä tossa ohjelmassa näytetään..eiköhän jokainen jussi niitä sitten omissa oloissa tavaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 97
      1824
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1815
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1804
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1340
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1300
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1276
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1271
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe