Löytyykö Hyvinkäältä tai lähiseudulta kuolinpesien ostajia? Asun itse muualla mutta menehtyneen sukulaisen asunto pitäisi saada tyhjäksi. Netistä en löytänyt vaikka kuinka etsin, olisiko paikallislehdissä ilmoituksia?
kuolinpesän ostajia?
17
4953
Vastaukset
- riksusta löytyy
Ainakin Riihimäellä on sellainen liike. Olikohan sen nimi Asadon aarteet. Katsopas sieltä. Kännykällä vähän hankala laittaa linkkiä, muuta nettiosoite on www.asadonaarteet.net
- jos tämä auttaa
Kirjokaari hakee tavaroita kuolinpesistäkin, muttei tokikaan maksa niistä mitään. On helluntaiseurakunnan kirppis.
Löytyi tämmöinenkin http://www.baronet.fi/ joka toimii koko Uudenmaan alueella. - dfgxhfgj
Saviaho?
- 4+6
Onko Saviaho vielä olemassa?
- Anonyymi
4+6 kirjoitti:
Onko Saviaho vielä olemassa?
On olemassa ja tyhjentää kuolinpesiä.
- ostaa ja myy
Rautatieasemalla oleva Persujen divari saattaa ostaa.
- On kokemusta
Esitetyistä kannatan Asadoa.Homma toimii.
- agassio
Hei
Me ostamme ja tarjoamme myös siivouksen asuntoon.
T. Minna Tuominen 0458911897- Ei hyvä ei.
Tuo nyt on mainostamista jos mikään, numerot tyrkyllä.
- Anonyymi
Tuonelan musta enkeli on nyt niittämässä
satoaan, koronan muodossa. Hyvinkäälläkin
viiketemies käy piakkoin monessa kodissa kylässä.
Kuolinpesiä tulee niin paljon myytäväksi jotta
tavarat menettävät arvonsa ja ostajia ei riitä.- Anonyymi
Ai meinaat että kokonaisia perheitä kuolee. Ja vielä monta. Voi sua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai meinaat että kokonaisia perheitä kuolee. Ja vielä monta. Voi sua.
Tulet vielä näkemään ennenkuulumattomia tragedioita.
Hyvinkäällä sellainen yritys kuin käytetyn tavaran funktio. https://funktiodesign.fi/
Näyttäisi toimivan lähiympäristössä.- Anonyymi
Hyvin sujuvaa toimintaa ja kierrättivätkin asiallisesti niin, ettei kaatopaikkakuluja juurikaan tullut. Suosittelen👍🏻. Meillä hoitivat koko asunnon tyhjennyksen ja siivouksen myyntikuntoon.
- Anonyymi
Annoimme vanhempiemme asunnon tyhjennyksen kyseiselle yritykselle. Kiinteistövälittäjä vinkkasi ja hienosti meni.
- Anonyymi
funktiodesign.fi kautta saimme vanhempien asunnon tyhjennyksen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448411
- 724846
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373530Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483156Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella512986Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262905- 402880
- 412166
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731827