En tiedä johtuuko yleisestä asenteestani (negatiivinen) e-pillereitä kohtaan vai mistä, mutta tuntuu kuin mikään ei enää tuntuisi samalta. Eli siis aloitin vasta noin kolmisen viikkoa sitten Meliane-ehkäisypillerit ja jo nyt olen havaitsevinani, että seksi ei enää kiinnosta eikä tunnukaan samalta. Sitä paitsi ensimmäinen kerta e-pillereiden kanssa tuotti minulle kipua, voiko sitten johtua siitä, että limakalvot ovat kuivaneet? Ärsyttää koko pillerit, mutta halusin kokeille niiden käyttöä, koska kondominkin kanssa pelaaminen vakituisessa parisuhteessa on hieman typerää. Vuosia sitten söin noin vuoden verran myös Yasmine-nimisiä pillereitä, mutta ne eivät oikein myöskään sopineet (muutuin räjähdysherkäksi, mielialat vaihtelivat, hiuksia lähti, turvotti, suonenvetoa jne.) Voiko tämä haluttomuus ja tuntomuutokset olla alkuvaiheen ongelmia pillerien kanssa, vai jatkuuko/paheneeko vaan?
Meliane ja halukkuus/haluttomuus
höpönassukka
168
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Haluttomuus on yleistä eikä ole ainakaan minulla yhtään helpottanut..