Koolla on tosiaan väliä,mun miehellä iso ja paksu.

Punapää

Niin ja mulla iso ja väljä pillu, vagina pieruja tulee missä asennossa vaan..
Leveä lantio,pienet rinnat,kerran synnyttänyt.
Mies on sanonut että useilla isoperseisillä ja pienirintaisilla iso tai väljähkö pillu..
Ehkä ei pidä yleistää,mutta näin meillä semmosella hoikalla ei tee täällä mitään.
Pelkästään paksukin olisi hyvä ei tarvi olla mikään lipputango pituudessa.

28

3161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ettämitähähtäh

      Selvää äijän tekstiä. Saa mitä tolkkua tosta...

      • Älä nyt. Nainenhan tuo on ilman muuta... lol

        Tai pienimunainen, kirjoitustaidoton mies. Toivottavasti sivupersoonani ei näe tuota tekstiä. Hänellä saattaa mennä neljä pukkia sitä sulatellessa :D

        Lähdetään nyt ihan vaan siitä, että täällä ei juurikaan ole naisia.


      • sivupersoona Savosta
        h-x kirjoitti:

        Älä nyt. Nainenhan tuo on ilman muuta... lol

        Tai pienimunainen, kirjoitustaidoton mies. Toivottavasti sivupersoonani ei näe tuota tekstiä. Hänellä saattaa mennä neljä pukkia sitä sulatellessa :D

        Lähdetään nyt ihan vaan siitä, että täällä ei juurikaan ole naisia.

        Näin jo :)


    • Se Punapää

      Eikö nainen saa kirjuittaa tänne ??Vain pieni mulkkuisten miesten oikeusko??

      • sivupersoona Savosta

        Haluaisitko tukaria oikeinkurjoituksessa?


      • Miestenmieleen

        Mulla on suuret rinnat ja pieni, tiukka ja kyrpää imevä pillu.


      • Anonyymi

        Saa mutta kuka nainen oikeasti puhuu vaginapieruista


      • Anonyymi

        Jos palstan nimi on "Onko koolla väliä", lähtökohtaisesti palsta on tarkoitettu nimenomaan naisille, ehkä myös homomiehille. Valitettavasti vaan todella moni mieskirjoittaja esiintyy naisena, joskin lähes aina tunnistettavasti.


    • se punapää

      kirjoituksesta saa varmasti selevää,mutta mieheni ei saa missään vaiheessa tunnistaa minua täältä..

    • Miehesi, vai?

      En tunnista, vaikka tuttua on! Minulla on paksu, sitähän sinä kaipasit jo alunperin. Ja nussitaan aina kunnolla ja pitkään, mitä kyselet, vai haluatko ohutta ja pitkää?

    • Vääpeli

      Kyllä useimmat naiset nimenomaan haluavat paksua ja mielellään pitkääkin yhdessä paketissa.

    • sdfsdfdsf3214

      Ei pitkää, mutta paksusta ne tykkää. Sinänsä pituudella ei ole väliä, ellei tykkää kivusta. Kipuporukka on sitten ihan omansa, pieni vähemmistö.

      • Tuo saattaisi vaikuttaa lyhyt, mutta paksumulkkuisen kommentilta.

        Pitkästä ja paksusta ei tarvitse antaa täyttä mittaa, jos ei joku tykkää. Mutta eiköpä se vähän pitempikin sinne looraan mene.

        Kysely: Kuka haluaa lyhyen mulukun pitkän tilalle, jos kyseessä on normaaliymp.mittaiset mulukut? Tässä tapauksessa tietenkin normaali pyörii siinä 15-16 cm ympärysmitassa :D

        Tähän ei voi lyhytmulkkuiset tietenkään vastata, koska he eivät voi tietää :D


      • Toinen pienikalu
        h-x kirjoitti:

        Tuo saattaisi vaikuttaa lyhyt, mutta paksumulkkuisen kommentilta.

        Pitkästä ja paksusta ei tarvitse antaa täyttä mittaa, jos ei joku tykkää. Mutta eiköpä se vähän pitempikin sinne looraan mene.

        Kysely: Kuka haluaa lyhyen mulukun pitkän tilalle, jos kyseessä on normaaliymp.mittaiset mulukut? Tässä tapauksessa tietenkin normaali pyörii siinä 15-16 cm ympärysmitassa :D

        Tähän ei voi lyhytmulkkuiset tietenkään vastata, koska he eivät voi tietää :D

        Mutta kuinkas syvä se naisen vagina olikaan? Useimmiten se 10-12cm. Että mihin ne ylimääräiset sentit sitten käytetäänkään? Ei sinänsä, olisi pitkä ihan muuten komeampi ja miehekkäämpi.


      • lyhytpaksumaha
        Toinen pienikalu kirjoitti:

        Mutta kuinkas syvä se naisen vagina olikaan? Useimmiten se 10-12cm. Että mihin ne ylimääräiset sentit sitten käytetäänkään? Ei sinänsä, olisi pitkä ihan muuten komeampi ja miehekkäämpi.

        Lähinnähän se omaa nautintoa lisää kun paksu ja lyhyttä voi survoa juurta myöten ilman naisen tuskan huutoja.


    • Nuori jorma

      Käsitinkö oikein, että jos mulla on 23 cm jorma pitkä ja paksuutta on 19 cm, niin ei taida naiset tykätä, kun sattuu. Oon vasta 19 vuotias. Pitäskö vielä ootella....

      • asuksen puolesta

        Joo, pitäis vielä ootella. Kyllä se siitä sitten ku vähän kasvat sekä aikuistut ja opit mittaamaan oikein.


      • Erjkistva

        Elä odota olet nuori kullisi on ihanan iso olen seniori nainen kullisi sopisi minulle hyvin olen ihan märkä kun ajattelen kulliasiminulla on ikää mutta kiimainen pillu


    • ahtuunmu

      Olen kyllä samaa mieltä, isolantioisilla naisilla tuntuu olevan kyllä niin iso vittu, ettei sitä tyydytä mikään. Pieni lantioisilla naisilla on mielestäni liiankin kireä.

      • there´s no too tight

        Liian kireää ei ole olemassakaan. On vain liian vähän liukkaria käytetty ;) Kyllä pillun kuuluu puristaakin kunnolla. Ja aina sitä pillua saa venytettyä väljemmäksi jos se siitä on tosiaan kiinni. Väljää pillua on taas vaikeampi saada enää tiukaksi.

        Olen huomannut saman, että jonkunlainen korrelaatio on lantion leveyden ja pillun tiukkuuden välillä. Eli kapealanteisilla on ollut tiukempaa...


      • riikka29
        there´s no too tight kirjoitti:

        Liian kireää ei ole olemassakaan. On vain liian vähän liukkaria käytetty ;) Kyllä pillun kuuluu puristaakin kunnolla. Ja aina sitä pillua saa venytettyä väljemmäksi jos se siitä on tosiaan kiinni. Väljää pillua on taas vaikeampi saada enää tiukaksi.

        Olen huomannut saman, että jonkunlainen korrelaatio on lantion leveyden ja pillun tiukkuuden välillä. Eli kapealanteisilla on ollut tiukempaa...

        Mun miehellä on lyhyt mutta ohut.


    • sasiq
      • Mutta miksi sitten naiset suosivat isokaluisia miehiä?
        Tämä koolla ei ole väliä höpötys on samaa luokkaa kuin joulupukin olemassa olosta.
        Sanoisimpa itse enemmän uskovan joulupukkiin kuin ettei peniksen koolla ole mitään väliä seksiaktissa. 5-26cm ja samalta tuntuu.. hahahhahaa


      • totuus esiin455
        kateellinen kirjoitti:

        Mutta miksi sitten naiset suosivat isokaluisia miehiä?
        Tämä koolla ei ole väliä höpötys on samaa luokkaa kuin joulupukin olemassa olosta.
        Sanoisimpa itse enemmän uskovan joulupukkiin kuin ettei peniksen koolla ole mitään väliä seksiaktissa. 5-26cm ja samalta tuntuu.. hahahhahaa

        suomalainen nainen joka on yli 30-vuotias ja tehnyt alapääsynnytyksen eikä JÄRKEVÄÄ SEKTIOTA on todella väljä pesästään ELI HORO koska emätin on torso ei auta jumppa eikä pari tikkiä välilihaan.


    • Erjkistva

      Kyllä iso pitää olla olen seniori ikäinen ja haluan isoa kullia pienellä ei tee mitään olen saanut pari kertaa isoa kullia ja teki nannaa sain ihanat otgasmit

    • Anonyymi

      Oman kokemuksen mukaan isoperseiset ja pienirintaiset naiset antaa herkimmin vittuaan ja tarjoaa parhaat kyydit. Väljyydestä en tiedä mitään.

    • Anonyymi

      Ei ole juurikaan väliä pillun väljyydellä,vaikka olisi useamman synnyttänyt.

      Yhtä hyvältä se tuntuu kalu sinne laittaa kunhan paljaana sen sinne saa vietyä.

    • Anonyymi

      Naisen mielipide ,miehelläni kalu pituus 17.3cm ja ympärysmitta 15.2cm. Mtelestäni paksu.

    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1767
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      72
      1591
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1283
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1121
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      755
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      737
    8. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      718
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      715
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    Aihe