Pilattu sarja

Ex katsoja

Salkkarit meni jo jonkun aikaa alaspäin kuin lehmän häntä. Nyt jäljellä enään vain teinit. Lasse ja Ismo eivät pysty sarjaa kannattelemaan Helenan kanssa. Ulla oli ennen ihan mukava persoona, nyt siitä on tehty hullu. Sarjalle käy kuin Kotikadulle, teinit jää ja viimein katsojat hylkää ja koko ohjelma loppuu.
Ei väliä, itse en enään katso, kun ei ole katsomisen arvoinen enään.

6

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miiruli

Olen ihan samaa mieltä, tänään taas katsoin pitkästä aikaa ja totesin että ei taas tarvi vähään aikaan katsoa.

• adfret54yt

Ideat yksinkertaisesti vähissä. Pelkkä teini-ohjelma nykyään.
      Jaksoi eilenkin katsoa ensimmäiseen mainoskatkoon saakka. Alkavat kierrättää juttuja, ja saman toistoa ollut jo pitkään.

Ps. Kotikatua ei lopetettu katsojien vähyyden vaan ideoiden takia.

• Katsojakato kävi

Kotikatusarjassa nipistettiin vanhojen hyvien näyttelijöiden näkyvyys aika ruudussa minimiin. Osa jätti sarjan itse ja osa erotettiin, jäljelle jäi nuoriso, jonka takia varttuneet lopettivat sarjan seuraamisen. Katsojakato lopetti koko sarjan. Tästä kertoi lehti- ja tv-haastatteluissa mm. Eeva Mäkimaata esittänyt nainen.

• Sehän on nykyään pelkkä homo-ohjelma.Syötetään suomen nuorisolle tällasta paskaa.

• karseeta

Miten ihmeessä nuokaan vanhat konkarit eivät opi näyttelemään luontevasti?????
        Kauheeta ylinäyttelemistä talkkari-Ullalla (M-L. Peuhu) ammattinäyttelijä!!!!!
        Ei voi odottaakaan että nämä kadulta raahatut nuoret harjoittelijat sitten osais näytellä--voi blääh, onneks ei tarvii kattoo myötähäpeän takia.

• typerys69

Alkaa sapettaa Talen naaman katsominen. Teinien juonenkäänteet surkeita!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      191
      3145
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      2862
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2260
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1896
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1803
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1731
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      108
      1585
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1186
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1140
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1099
    Aihe