Tuohon kysymykseen törmää paitsi
facen profiilisivulla, tämän ja monien muiden foorumeiden profiilisivuilla....mutta ennenkaikkea jokapäiväisessä kanssakäymisessä... ihan peruskysymys siis. Mutta mitä se kysyjälle merkitsee, tai vastaajalle ?
Kevyesti heitetty smalltalkki kysymys johon ei edes odoteta mitään erityisempää vastausta. Eikä kysymyksen kohde oleta että kysyjä haluaisi sen seikkaperäisemmin tietää mitä sinulle todella kuuluu :) Perusvastaus: mitäpä tässä..... ei mitään erikoista....
Mutta nyt kun kysyn mitä sinulle kuuluu, yllätäppä itsesi ja minut vastaamalla mitä sinulle oikeasti tällähetkellä kuuluu? Miten tämä alkuvuotesi on sujunut :)
Mitä sinulle kuuluu?
65
606
Vastaukset
- :))
oikeasti hyvää kuuluu kukkuluuruu!
- inkkaritar
Kukkuluuruu vaan sullekin, hyvin alkoi kuulumiset :)
Haluatko ihan oikeasti positiivisen vai negatiivisen vastauksen? Melko negatiiviseksi menee, mutta rahat on tiukassa sekä perheessä flunssakierre. Mitähän vielä. No jotain positiivista on sentään se, että laihdutus on aloitettu ja tuloksia näkyy.
- inkkaritar
Hmmm....lähtökohtana ei ole minun haluni vaan sinun kuulumisesi :)
Harmittavaa että flunssa on jäänyt kiertämään perheeseenne, toivottavasti se vaihtaisi maisemia pikaisesti. Jos yhtään lohduttaa, et varmastikaan ole ainut jolla on rahat tiukassa. Nykymeno kun on sellaista että kaikki hinnat nousee niin ettei tulot perässä pysy.
Onnittelut tuloksista, täällä myös on aloitettu vuodenvaihteessa ryhtiliike :) inkkaritar kirjoitti:
Hmmm....lähtökohtana ei ole minun haluni vaan sinun kuulumisesi :)
Harmittavaa että flunssa on jäänyt kiertämään perheeseenne, toivottavasti se vaihtaisi maisemia pikaisesti. Jos yhtään lohduttaa, et varmastikaan ole ainut jolla on rahat tiukassa. Nykymeno kun on sellaista että kaikki hinnat nousee niin ettei tulot perässä pysy.
Onnittelut tuloksista, täällä myös on aloitettu vuodenvaihteessa ryhtiliike :)Yleensä negatiivisia kuulumisia ei kauheasti lähdetä kertomaan. Tosin on niitäkin ihmisiä, joilla menee aina kaikki päin peetä.
Hienoa, että jollain muullakin on ryhtiliike. :D
Vedon just vetäsin, laitoin HCK:oon ja Real Sociedadin voittamaan
- inkkaritar
Joko selvisi voititko? Nuo ovat varmaan jotain joukkueita jossakin ?? Myönnän tietämättömyyteni, ei hajuakaan mihin liittyvät.
Kiitos kysymästä, tavallista arjen pyöritystä kuuluu. Ei hyvää, muttei niin huonoakaan.
Vähän yrittää lentsu iskeä, yskittää ja nokka tuhisee. Olen yrittänyt puoskaroida itseäni C-vitamiinilla, sinkillä ja Echinacea-kurkkusuihkeella.
Sekä juonut ämpäritolkulla haudutettua teetä ja pieni lusikallinen hunajaa joukkoon. Maistuu paremmalta.
Aika näyttää onnistuuko tämä puoskarointi, vai siirränkö tietämättäni flunssan alkamista.
terv. Nuhanenä- inkkaritar
Miten sinä käytät sinkkiä, syödäänkö sitä vai voidellaan iholle, ja onko siitä jotain tutkimuksia että ehkäisisi flunssan puhkeamista ?
C-llä minäkin yritän aina flunssan selkää taittaa, ja D-vitamiinin olen popsinut jo pari vuotta lujasti uskoen että vastustuskyky pysyy parempana.
Mikä on tämän päivän tilanne? inkkaritar kirjoitti:
Miten sinä käytät sinkkiä, syödäänkö sitä vai voidellaan iholle, ja onko siitä jotain tutkimuksia että ehkäisisi flunssan puhkeamista ?
C-llä minäkin yritän aina flunssan selkää taittaa, ja D-vitamiinin olen popsinut jo pari vuotta lujasti uskoen että vastustuskyky pysyy parempana.
Mikä on tämän päivän tilanne?Apteekista löytyy sinkkiä tabletteina, yksi päivässä riittää. Sinkki voi lyhentää flunssan oireiden kestoa ja voimakkuutta.
Luultavasti Luontaistuotekaupoista saa sinkkiä myös.
Tänään on vähän parempi olla, ei ole yskittänyt niin paljoa. Nokka tuhisee edelleen.
Tuo yskiminen vie voimia, vaikka ei edes huomaisi.- :?)
Anteeksi tulen tähän väliin :)
Kuulostaa tutulta tuo ämpäritolkulla juominen ... siis teetä :)
Vitamiinia ruan lisäksi purkista ja hieman vähemmän raitista ilmaa.
Pakkaset laskee pian ja on paremmalla puolella nyt.
Valmiina ulkoilemaan siten , kun aika sallii :) rauhallista kävelyä auringonvalossa. inkkaritar kirjoitti:
Mikä on tämän päivän tilanne?D-vitamiinia olen minäkin alkanut syömään säännöllisesti tässä parisen viikkoa ja aion jatkaa. Jospa sillä saisin taltutettua nää flunssakierteet. En tiedä, onko tarpeellista vetää ylimääräistä c:tä, jos tulee syötyä päivässä muutama hedelmä ja vihanneksia. Pitäis kait tutkia netistä sitä suosituksien määrää.
:?) kirjoitti:
Anteeksi tulen tähän väliin :)
Kuulostaa tutulta tuo ämpäritolkulla juominen ... siis teetä :)
Vitamiinia ruan lisäksi purkista ja hieman vähemmän raitista ilmaa.
Pakkaset laskee pian ja on paremmalla puolella nyt.
Valmiina ulkoilemaan siten , kun aika sallii :) rauhallista kävelyä auringonvalossa.*änkee kans tähän väliin*
Mä en ole koskaan ollut teen ystävä. On tuolla kaapissa jotain vihreää teetä, kun yritin jossain kohtaa aloittaa tämän harrastuksen, sitten se jäi.- inkkaritar
tosi..typy kirjoitti:
Apteekista löytyy sinkkiä tabletteina, yksi päivässä riittää. Sinkki voi lyhentää flunssan oireiden kestoa ja voimakkuutta.
Luultavasti Luontaistuotekaupoista saa sinkkiä myös.
Tänään on vähän parempi olla, ei ole yskittänyt niin paljoa. Nokka tuhisee edelleen.
Tuo yskiminen vie voimia, vaikka ei edes huomaisi.Yskiminen saatta jopa murtaa kylkiluun :/
Hyvä jos voit jo paremmin :) - inkkaritar
von-kugelhantel kirjoitti:
D-vitamiinia olen minäkin alkanut syömään säännöllisesti tässä parisen viikkoa ja aion jatkaa. Jospa sillä saisin taltutettua nää flunssakierteet. En tiedä, onko tarpeellista vetää ylimääräistä c:tä, jos tulee syötyä päivässä muutama hedelmä ja vihanneksia. Pitäis kait tutkia netistä sitä suosituksien määrää.
Luin jostain ettei C-vitamiini varsinaisesti "paranna" flunssaa, mutta kun se piristää niin flunssan oireita kestää paremmin. Kasviksista c-vitamiinin saa kaikkein luonnollisimmin ja mun käsitykseni mukaan jo parin hedelmän tai marja-annoksen nauttiminen päivittäin riittää C:n tarpeelliseen saantiin. :)
inkkaritar kirjoitti:
Luin jostain ettei C-vitamiini varsinaisesti "paranna" flunssaa, mutta kun se piristää niin flunssan oireita kestää paremmin. Kasviksista c-vitamiinin saa kaikkein luonnollisimmin ja mun käsitykseni mukaan jo parin hedelmän tai marja-annoksen nauttiminen päivittäin riittää C:n tarpeelliseen saantiin. :)
Sitten ei oo tarvetta c:lle, kun syön niitä vihanneksia ja hedelmiä.
- :?)
*änkee kans tähän väliin*
Mä en ole koskaan ollut teen ystävä. On tuolla kaapissa jotain vihreää teetä, kun yritin jossain kohtaa aloittaa tämän harrastuksen, sitten se jäi.Lapsukaisena ei kovin maistunut tee ...noo ehkä näkkärin kera tuli sitä juotua silloinkin.
Nykyisin juon joka ilta muutaman mukillisen joko haudutan tai teepussista on helpompaa.
Makuja monenlaisia löytyy kaupanhyllyiltä .
Flafonoideja on teessä. :))
kiitos, ihan hyvää kuuluu. tytär voi hyvin, kultanen on lähellä ja työrintamalla menee haasteiden parissa ja uusia tuulia haistellen. pyöräillen ja hiilareita vähentäen ja akaasiahunajateetä nauttien henk.koht. olo on ihan oukei.
tietysti normiressit painaa, mutta ne jaksaa paremmin kun ulkoilee päivittäin.
miten siä voit?
:-) basaschka- inkkaritar
Sullahan näyttää elämä pyyhkivän ihan kohtuullisen hyvin.!
Kiitos kysymästä, minulle kuuluu keskinkertaista :) Terveyden kanssa vähän krenkkaa, ei vakavaa mutta ikävän tuntuista välillä. Työrintamalla pyyhkii hyvin, töitä on riittänyt (olen yrittäjä) eikä muutosta huonompaa ole näkyvissä.Hiilareitani minäkin vähän tarkkailen, mutta en kohtuuttomasti, lähinnä sokerisen syönnin ja juonnin olen minimoinut. Yritän pitää huolta siitä että syön tarpeeksi proteiinia, niin ei tarvi nälän kanssa painia. Nyt nautiskelen illan rauhasta ja näpyttelen vastauksia aloitukseen. Tuntui mukavalta kun oli tullut niin paljon kommentteja tähän.
Ps. kiva kun kysyit :) - basaschka
inkkaritar kirjoitti:
Sullahan näyttää elämä pyyhkivän ihan kohtuullisen hyvin.!
Kiitos kysymästä, minulle kuuluu keskinkertaista :) Terveyden kanssa vähän krenkkaa, ei vakavaa mutta ikävän tuntuista välillä. Työrintamalla pyyhkii hyvin, töitä on riittänyt (olen yrittäjä) eikä muutosta huonompaa ole näkyvissä.Hiilareitani minäkin vähän tarkkailen, mutta en kohtuuttomasti, lähinnä sokerisen syönnin ja juonnin olen minimoinut. Yritän pitää huolta siitä että syön tarpeeksi proteiinia, niin ei tarvi nälän kanssa painia. Nyt nautiskelen illan rauhasta ja näpyttelen vastauksia aloitukseen. Tuntui mukavalta kun oli tullut niin paljon kommentteja tähän.
Ps. kiva kun kysyit :)kiitos kuulumisistasi. toivon kovasti kaikkea hyvää terveyteesi. kuten myöskin yrittäjyyteesi - miten tärkeää se onkin suomenmaassa! ihana kuulla, että menee hyvin!
pidetään itsemme terveinä ja ajatuksemme kirkkaina :-) - inkkaritar
basaschka kirjoitti:
kiitos kuulumisistasi. toivon kovasti kaikkea hyvää terveyteesi. kuten myöskin yrittäjyyteesi - miten tärkeää se onkin suomenmaassa! ihana kuulla, että menee hyvin!
pidetään itsemme terveinä ja ajatuksemme kirkkaina :-)Hih....
tuo viimeinen kommenttisi sai hymyn leviämään kasvoille. TOIvottavasti ajatukset tosiaankin säilyisivät kirkkaina. Vaan jos ei, niin saattaahan se olla ettei sitä itse edes huomaa, ympäristö siitä voi enemmän kärsiä :D :D
nyt on viikon sisään kaikenlaista pikkukiirettä joka pitää pulssia jonnin verran koholla, ja sitten tuo pakkanen vähän ressaa kun ei viitsi ulkoilla, naama jäätyy ,. sisätiloissa jatkuva oleilu tekee olon nuhjuiseksi.
- inkkaritar
Joo aikas kirpakkaa pakkasta on viime päivinä pidellyt, minä olen ratkaissut ulkoilman saamisen pitämällä ikkunoita aina välillä auki. Tulee tupaan ihanan raikas ilma. Nyt onneksi säätiedoituksessa luvattiin että pakkaset olis väistymässä.
Tsemppiä kiireittesi keskelle, kait sulle sentään jää aikaa nukkua tarpeeksi? inkkaritar kirjoitti:
Joo aikas kirpakkaa pakkasta on viime päivinä pidellyt, minä olen ratkaissut ulkoilman saamisen pitämällä ikkunoita aina välillä auki. Tulee tupaan ihanan raikas ilma. Nyt onneksi säätiedoituksessa luvattiin että pakkaset olis väistymässä.
Tsemppiä kiireittesi keskelle, kait sulle sentään jää aikaa nukkua tarpeeksi?huomisen jälkeen jo alkaa helpottaa ,. nyt tuli vielä yksi murhe, tietsikan näyttö alkoi temppuilla ja se pitää lähettää huoltoon, onneksi on takuuta vielä vähän jaljellä. Heh, siellä puhelimessa vastaili läpeensä kyllästyneen oloinen vanhempi nainen joka kuulosti siltä ettei voisi vähempää kiinnostaa mikään asiakaspalvelu :D tammikuinen maanantai Suomessa ei ehkä ole paras työmotivaation kohottaja ,.
- :?)
Maaseudulla on tapana huolehtia toisista hiuka liikaakin :) ... mutta parempi niin , kuin unohtaa yksin.
Ihmisillä on tapana vastata , että hyvää ... no sekin hyvä ...
Yllätys tämä ei ole ...keitin yö kahveet ja nyt naputtelen tässä sinulle vastausta.
Heräsin johonkin tekemistä on ei kuulu naapuriin vaikka hiukka kolistelenkin.
Olen ikiliikkuja ja käsillä tekijä :)
Harrastuksia keksin , ei niitä aina ole sanottu harrastuksiksi vaan nykyaikana on niin hienoo sanoa noin.- inkkaritar
Maaseudulla kun ihmiset tuntevat enemmän toisiansa, yhteisöllisyys on paljon voimakkaampaa kuin kaupungeissa, joissa ei välttämättä tunneta edes seinänaapuria. Siinä saattaa maaseudulla joskus lipsahtaa toisten asioista huolehtiminen vähän ylikin, jos jollakulla on liikaa aikaa. :))
Yö kahveet kuulostaa hauskalta, tapaatko yleensä valvoa öisin? - :?)
inkkaritar kirjoitti:
Maaseudulla kun ihmiset tuntevat enemmän toisiansa, yhteisöllisyys on paljon voimakkaampaa kuin kaupungeissa, joissa ei välttämättä tunneta edes seinänaapuria. Siinä saattaa maaseudulla joskus lipsahtaa toisten asioista huolehtiminen vähän ylikin, jos jollakulla on liikaa aikaa. :))
Yö kahveet kuulostaa hauskalta, tapaatko yleensä valvoa öisin?Luulen , että tuo yöheräily johtuu vuorotyö ajoilta :)
Mikä sen mukavampaa , kuin keittää silloin kahvit ja nukahtaa pian uudestaan. - inkkaritar
Luulen , että tuo yöheräily johtuu vuorotyö ajoilta :)
Mikä sen mukavampaa , kuin keittää silloin kahvit ja nukahtaa pian uudestaan.Minä jos joisin yöllä kahvia, niin eipä tarttis kuvitellakaan enää nukkuvansa :)
Iltakahvistakin olin jo luopunut monta vuotta sitten.Mua kahvi piristää liikaa. Vuodenvaihteessa lopetin kokonaan kahvi juonnin, mutta nyt on parina päivänä tullut taas lipsuttua päiväkahvin verran.
- Valvoja II
Valvoa yöllä kun tai jos ei nukututa on se tietynlainen harrastus :)
- inkkaritar
Täällähän nyt "yökyöpeleitä" on ollut liikkeellä. :)
Meneekö päivä sitten nukkuessa jos yön valvoo? - Valvoja II
inkkaritar kirjoitti:
Täällähän nyt "yökyöpeleitä" on ollut liikkeellä. :)
Meneekö päivä sitten nukkuessa jos yön valvoo?Ei päivää kannata tuhlata nukkumiseen. Saatan mennä nukkumaan 05.00 mutta kello on soimassa 8.30 juuri siksi ettei rytmi sekoa nurinniskoin. Välillä nukun 7.05 - 8.10 tuntia, välillä 3.14 - 5.12 tuntia. Joskus jopa 8 h 52 min. (Tuntuu huvittavalta, muuten, kun ihmiset kertoo nukkumisistaan, miksi ne on tasatunteja? Ei mene jakeluun :) "Nukuin 6 h, nukuin 7 h jne. Oikeastiko?
Meikän äkkikeikka työtkin on eri vuorokauden aikoihin. Harvemmin öisin. Mutta esimerkiksi viikonloppuisin. Aamullakin lähden liikkeelle. Ehtii tuossa vielä nukkua. Tulin töistä 2 h sitten. Iltakeikka. Nyt ylikierrokset käy roottorissa :) Pitääpä juoda kahvia lisää, saa unen langasta kiinni paremmin. - inkkaritar
Valvoja II kirjoitti:
Ei päivää kannata tuhlata nukkumiseen. Saatan mennä nukkumaan 05.00 mutta kello on soimassa 8.30 juuri siksi ettei rytmi sekoa nurinniskoin. Välillä nukun 7.05 - 8.10 tuntia, välillä 3.14 - 5.12 tuntia. Joskus jopa 8 h 52 min. (Tuntuu huvittavalta, muuten, kun ihmiset kertoo nukkumisistaan, miksi ne on tasatunteja? Ei mene jakeluun :) "Nukuin 6 h, nukuin 7 h jne. Oikeastiko?
Meikän äkkikeikka työtkin on eri vuorokauden aikoihin. Harvemmin öisin. Mutta esimerkiksi viikonloppuisin. Aamullakin lähden liikkeelle. Ehtii tuossa vielä nukkua. Tulin töistä 2 h sitten. Iltakeikka. Nyt ylikierrokset käy roottorissa :) Pitääpä juoda kahvia lisää, saa unen langasta kiinni paremmin.Minusta taas tuntuisi huvittavalta kuulla että joku nukkuu vaikkapa 7h 27 min :))
Sitä ollaan niin totuttu tasatunneissa ilmoittamaan unensa määrä. Vaikkakaan kukaan tuskin osaa määritellä minuutin tarkkuudella milloin nukahtaa ? Heräämisen tietää jos herätyskellon kanssa pelaa. inkkaritar kirjoitti:
Minusta taas tuntuisi huvittavalta kuulla että joku nukkuu vaikkapa 7h 27 min :))
Sitä ollaan niin totuttu tasatunneissa ilmoittamaan unensa määrä. Vaikkakaan kukaan tuskin osaa määritellä minuutin tarkkuudella milloin nukahtaa ? Heräämisen tietää jos herätyskellon kanssa pelaa.aivot nukkuvat puolentoista tunnin sykleissä, ja olo on hyvä jos sattuu heräämään just syklin päättymisen aikaan eli jos unta on otettu 1,5h , 3h, 4,5h , 6h, 7,5h jne ,. mulla tahtoo tulla tasan 7 tuntia ja olenkin monesti aamulla kuin klapilla päähän lyöty ,.
Varsin tasaisen rauhallinen vaihe menossa, kiitos kysymästä. Ei kiirusta duunipuolella ja illat sujuu taloa lämmittäessä ja koiraa lenkittäessä. Lisääntynyt päivänvalo tuntuu mukavalta.
- inkkaritar
Kuulostaa varsin leppoisalta. Onko sulla millainen lämmitys talossasi ? Meillä lämpiää puulla, kiertovesilämmitys.
Päivähän on pidennyt jo paljon joululta, ei siihen mene kun hetkin kun ollaan juhannuksessa :) inkkaritar kirjoitti:
Kuulostaa varsin leppoisalta. Onko sulla millainen lämmitys talossasi ? Meillä lämpiää puulla, kiertovesilämmitys.
Päivähän on pidennyt jo paljon joululta, ei siihen mene kun hetkin kun ollaan juhannuksessa :)Joo, leppoisaa menoa. Sähkölämmitys ja sitten tulisijat lisänä. Ilmalämpöpumppu tarvii näillä keleillä tukea ja sitä saa annettua mukavasti klapeilla. Ja tämmösillä pakkasilla takkatuli toimii myös ihan fiilinginkin tekemiseen sen lisäks että antaa pehmosta lämpöä.
- ingalina
No ihan hyvin tämä päivä ainakin on mennyt tähän asti :)Muutenkin hyvää kuuluu ja kiitollinen olen kun saan tehdä töitä ja terveyskin on mielestäni vielä hyvä.Töitä vaan joskus liikaa.
- inkkaritar
Tähän sopii yläpeukku :)
Työ ei todellakaan ole tänäpäivänä mikään itsestäänselvyys, ainakaan ansiotyö. Niin paljon kuuluu ikäviä uutisia irtisanomisista. Just tuli uutisissa Itellan valtavasta työntekijävähnnyksestä, heittivät että Itellalta vähenee 1200 työpaikkaa :(
Sitä saa olla onnellinen hän kenellä töitä on :) Mukava että tunnet itsesi myöskin terveeksi ! - basaschka
ingaliinalle terkkuja!
joko se hirmupakkanen on laskenu? toivotaan niin! variksetkin jo langoilla jäätyy elohopean myötä. ei hyvä.
:-) basa - ingalina
inkkaritar kirjoitti:
Tähän sopii yläpeukku :)
Työ ei todellakaan ole tänäpäivänä mikään itsestäänselvyys, ainakaan ansiotyö. Niin paljon kuuluu ikäviä uutisia irtisanomisista. Just tuli uutisissa Itellan valtavasta työntekijävähnnyksestä, heittivät että Itellalta vähenee 1200 työpaikkaa :(
Sitä saa olla onnellinen hän kenellä töitä on :) Mukava että tunnet itsesi myöskin terveeksi !Kiitos :)
Niinhän sitä sanotaan että nykyään on kuin saisi "lottopotin" jos saa töitä.Ja kuinka tärkeää olisi nuortenkin päästä heti koulutuksen jälkeen töihin.Mutta taitaa olla että moni saa tyytyä pätkätöihin,mutta parempi sekin kuin ei mitään.
Jatkuvasti irtisanotaan ja lisää tulee työttömyyttä.Irtisanomien myötä sitten lisää masentuneita ja muita ongelmia kun ei enää kukaan tarvitse.
Kyllä vain yritän joka päivä olla kiitollinen terveydestä.Tietystihän on jokaisella huonompiakin päiviä,mutta ne kuuluu elämään. - ingalina
basaschka kirjoitti:
ingaliinalle terkkuja!
joko se hirmupakkanen on laskenu? toivotaan niin! variksetkin jo langoilla jäätyy elohopean myötä. ei hyvä.
:-) basaKiitos basa:)
Terkut saa aina iloiseksi.
no ei ole pakkaset hellittäneet:(Välillä oli pari päivää- 20 astetta mutta tänäänkin aamulla taas -39 ja nytkin vielä -35 astetta.Hui..käväisin lintuja ruokkimassa ja kyllä niilläkin on kova työ taukoamatta syödä ,että pysyvät hengissä.
Onneksi imisen ei ainakaan tarvi syödä sen takia että ei paleltuisi.Mie ainakin olisi possun näköinen jos söisin yhtä paljon kuin nuo pikkuruiset linnut...Minulla on kulkenut yksi pulukin muiden lintujen kanssa ruokailemassa ikkunalaudalla.Ei täällä tavallisesti puluja näy.Varmaankin se lähtee keväällä pois ja mulla tulee ikävä;)))
ingalina:)
Mitä kuuluu? Ei sitten juuri mitään. Sama paska vuodesta toiseen velloo. Vaan mikäpä siinä
- inkkaritar
Voi harmi,
pystytkö tekemään jotain tilanteen muuttamiseksi enemmän haluamaasi suuntaan? inkkaritar kirjoitti:
Voi harmi,
pystytkö tekemään jotain tilanteen muuttamiseksi enemmän haluamaasi suuntaan?Kait sitä pystyisi jos jaksaisi. Tosin aikas rauhallista tämän päivän elämä on kun ei sinällään mikään paina päälle. Typeriä päätöksiä ja tekoja vuosien varrella turhankin monta, mutta on niistä selvitty. Kyllä tämä tästä :)
- inkkaritar
strange.cyborg kirjoitti:
Kait sitä pystyisi jos jaksaisi. Tosin aikas rauhallista tämän päivän elämä on kun ei sinällään mikään paina päälle. Typeriä päätöksiä ja tekoja vuosien varrella turhankin monta, mutta on niistä selvitty. Kyllä tämä tästä :)
Kuule, jos ihminen osaisi aina tehdä vain oikeita valintoja, elämä saattais tietty olla toisenlaista mutta ehkä tylsempää? Täälläkin on tullut nuoruudessa sekoiltua, mutta niin vain elämä on kantanut eteenpäin. :)
Tsempit sulle :) inkkaritar kirjoitti:
Kuule, jos ihminen osaisi aina tehdä vain oikeita valintoja, elämä saattais tietty olla toisenlaista mutta ehkä tylsempää? Täälläkin on tullut nuoruudessa sekoiltua, mutta niin vain elämä on kantanut eteenpäin. :)
Tsempit sulle :)Oikein, vähemmän oikein... Väärin, vähemmän väärin...
Näin se on :)
- bfvc.
Mitä se sulle kuuluu?!!!!!!!!!!!!! HÄH?
- valkotakki
tuskin sinun on pakko kertoo, rauhoitu.
- inkkaritar
KÄÄK :)
E-e-eikait se mulle kuulu..... Elä ny pillastu :D *pakenee pöydän alle* - :((
inkkaritar kirjoitti:
E-e-eikait se mulle kuulu..... Elä ny pillastu :D *pakenee pöydän alle*Näin henkilöt yrittää pilata aivan tavallisen keskustelun , kuten huomaat .
inkkaritar kirjoitti:
E-e-eikait se mulle kuulu..... Elä ny pillastu :D *pakenee pöydän alle*Nii just. Kaikkee säkin lähet täällä palstoilla kyseleen. Mitä se sulle kuuluu, mitä muille kuuluu. Hanki kuule elämä! :D *huutaa sinne pöydän alle*
- inkkaritar
:(( kirjoitti:
Näin henkilöt yrittää pilata aivan tavallisen keskustelun , kuten huomaat .
Onkohan
huumorintajuni jotensakin kieroutunutta, mutta otin kyllä nimim. bfvc:n kommentin ihan hurttina huumorina :)
Jos hää oli tosissaan niin sanottakoon että pitäköön tunkkinsa :D - inkkaritar
Nii just. Kaikkee säkin lähet täällä palstoilla kyseleen. Mitä se sulle kuuluu, mitä muille kuuluu. Hanki kuule elämä! :D *huutaa sinne pöydän alle*
Eläpä kuule von kukkeli ollenkaan ala mulle ! *huitoo kahvakuulalla*
Jo se on ihme ja kumma että tullaan silmille hyppelemään *Puhisee* Elämää tässä hankitaan minkä ehitään.! Oon ottanut mallia nuorista, nehän asuu netissä joten kait elämä löytyy täältä, mitä häh? inkkaritar kirjoitti:
Eläpä kuule von kukkeli ollenkaan ala mulle ! *huitoo kahvakuulalla*
Jo se on ihme ja kumma että tullaan silmille hyppelemään *Puhisee* Elämää tässä hankitaan minkä ehitään.! Oon ottanut mallia nuorista, nehän asuu netissä joten kait elämä löytyy täältä, mitä häh?No kun toi toinen alotti, niin mä vaan jatkoin. *osoittaa sormella bfvc:tä* :D
- ilme uus
Tuu pois pöydän alta... mitäkö kuuluu? Työttömyys luo vapauden tehdä mitä huvittaa, silti ei oikein meinaa päivää toisesta erottaa. Sairaus pelottaa, mutta optimistina ehkä selviän eteenpäin. Rakkautta on, ystävät harvassa. Maailma on kuin sisältäpäin mädäntyvä omena. Ulkokuori ehkä vielä kaunis ja kiiltävä...paikoitellen, osittain jo todella korjaamaton.
- inkkaritar
Siinäpä olit saanut muutamaan riviin mahtumaan niin paljon isoa asiaa että meni hetki ennenkuin kaiken tajusin. *kömpii ylös*
Työttömyys on kurjaa tavallaan, mutta antaahan se jotain vapauksiakin sitten, kuten mainitset. :)
- Vilma.
häh..ei kai sitä mitään kuulu---jos on kuuro
- X temppore...
Nykypäivänä saa erinomaisia kuulokojeita nappeja mitä vaan ja kuulo vaan paranee tai jos ei auta niin pierut kovemmiksi kuin entisajan mummolla vai miten se meni se lääkärivitsi.
- inkkaritar
Noniinno... :)
Olen joskus miettinyt miltä se tuntuisi jos kuulo todella menisi. "kuulisiko" sitä sitten vanhasta tottumuksesta, vai miten aivot käsittelisivät sellaista näkemäänsä johon olisi aiemmin liittynyt myös ääni. Kaikkea sitä tulee miettineeksi. :) - :?)
inkkaritar kirjoitti:
Noniinno... :)
Olen joskus miettinyt miltä se tuntuisi jos kuulo todella menisi. "kuulisiko" sitä sitten vanhasta tottumuksesta, vai miten aivot käsittelisivät sellaista näkemäänsä johon olisi aiemmin liittynyt myös ääni. Kaikkea sitä tulee miettineeksi. :)Sanovat että näkö paranee :)
Mitähän kaikkee sitä näkisi sitten ::: - Sanotaanhan
Sanovat että näkö paranee :)
Mitähän kaikkee sitä näkisi sitten :::niinkin, kun yksi aisti heikkenee, joku toinen aisti voimistuu.
Toivottavasti ei tarvitse koskaan tuota kokea, sillä nämä aistit mitkä on perusaisteja, niiden varassa on hyvä toimia.
Rehellinen vastaus on, että tällä hetkellä kuuluu ihan hyvää. Vuosi on lähtenyt kivasti menemään ja toivottavasti se asia ei muutu. :)
Mitäs itelles kuuluu ? :)- inkkaritar
Ilo kuulla että hyvin menee :)
Kiitos kysymästä, tuossa jo nimimerkille kielibasa kertoilinkin kuulumisiani. Kohtuullisen mukavasti menee, nyt viikonloppuna ollut niin kivat ilmatkin, ei liikaa pakkasta. Univelat on taas nukuttu pois, viikolla sitä tahtoo väkisinkin kertyä. inkkaritar kirjoitti:
Ilo kuulla että hyvin menee :)
Kiitos kysymästä, tuossa jo nimimerkille kielibasa kertoilinkin kuulumisiani. Kohtuullisen mukavasti menee, nyt viikonloppuna ollut niin kivat ilmatkin, ei liikaa pakkasta. Univelat on taas nukuttu pois, viikolla sitä tahtoo väkisinkin kertyä.Kiva, että huitelee mukavasti. On se muutes pirua, että kun koko viikon ootat viikonloppua et saa nukkua, niin sitten lauantaiaamuna ei väsytä yhtään! :))
- Jätkä,
Mitä sinulle kuuluu?
Onko paidassa raitoja punaisia?
Mitä sinulle kuuluu?
Onko kahvissa kanelia?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa552537Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631682SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71640Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631525Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81508Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251198Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241041Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78954