ja se alkaa pikkuhiljaa tympäisemään jo melko paljon. Marras- tammikuun aikana olen käynyt treffeillä kuuden eri naisen kanssa. Kaikkien kanssa treffeillä on ollut mukavaa, ja joidenkin kanssa aika on jopa mennyt kuin siivillä. Jopa niin että treffit ovat kestäneet kuusikin tuntia. Mutta mitään näistä ei ole seurannut, ei edes suudelmaa.
Yleensä treffailu on kuivunut kasaan 2-6 treffikerran jälkeen. Yhden kerran sanoin itse, että ei tästä mitään taida tulla kun ajatusmaailmamme ei kohdanneet sitten yhtään, mutta muut ovat loppuneet samalla tavalla. Nainen sanoo, että olen todella kohtelias ja mukava, mutta kemia puuttuu.
Tässä se nyt näkyy, että en ole treffaillut oikeastaan koskaan. En vain osaa oikeita temppuja, ja herättää naisen mielenkiintoa oikealla tavalla.
En osaa treffailla
59
553
Vastaukset
- Vylkgias
Jälleen kerran: Neil Straus - The Game kouraan ja lukemaan!
Olet jo puoliksi voitolla kun toteat ettet osaa oikeita temppuja. Suudelma ei "vaan tapahdu" vaan se on miehen vastuulla laittaa tapahtumaan, ihan niin kuin kemian luominen ylipäätään.
Antoisia lukuhetkiä!- vinkkivinkki
Tai katsoa Gamblerin videoita youtubesta. :)
- miehenkuvotus
Sä se jaksat mainostaa tota kirjaa. Yritin joskus sitä lukea, mutta oli niin tylsä ja minulle teennäinen, että en jaksanut lukea loppuun kun en kokenut siitä olevan mitään hyötyä.
- zzcc
miehenkuvotus kirjoitti:
Sä se jaksat mainostaa tota kirjaa. Yritin joskus sitä lukea, mutta oli niin tylsä ja minulle teennäinen, että en jaksanut lukea loppuun kun en kokenut siitä olevan mitään hyötyä.
Hän saa varmaan kirjan myyntituloista provikkaa. Sen takia hän on sitä joka jumalan ketjussa tyrkyttämässä.
- Vylkgias
miehenkuvotus kirjoitti:
Heh. En itsekään lukenut kirjaa ihan loppuun. Pidän sitä kuitenkin konkreettisena vinkkinä näiden asioiden kanssa painivalle. Kirjasta voi bongata nimiä ja etsiä tietoa netistä niiden perusteella.
Toinen konkreettinen vinkkivinkki jo tulikin youtube-videoiden osalta!
- dong
Olet kuitenkin käynyt useammin kuin kerran saman naisen kanssa treffeillä? Itse olen käynyt lukemattomien naisten kanssa treffeillä mutta en yhdenkään kanssa useammin kuin kerran.
Nyttemmin olen jo lakannut hakkaamasta päätäni seinään ja todennut että ei ole tuo juttu minua varten.- miehenkuvotus
No kyllä se on enemmän turhauttavaa kun useampien treffien jälkeen tulee pakit, varsinkin jos on jo itse kerennyt hieman ihastua, kuin se että pakit tulevat heti. Mutta kait sitä vain pitäisi olla tyytyväinen, että on saanut edes treffejä järkättyä.
- Kiskisu
miehenkuvotus kirjoitti:
No kyllä se on enemmän turhauttavaa kun useampien treffien jälkeen tulee pakit, varsinkin jos on jo itse kerennyt hieman ihastua, kuin se että pakit tulevat heti. Mutta kait sitä vain pitäisi olla tyytyväinen, että on saanut edes treffejä järkättyä.
Sopisiko sulle paremmin yrittää pokata joku baarista? Kannattaisi varmaan rakentaa tilanne, jossa on useita hoitoja ja puhelinnumeroita. Naiset kasaantuu, niinkuin niin kaikki muutkin asiat maailmassa.
- miehenkuvotus
Kiskisu kirjoitti:
Sopisiko sulle paremmin yrittää pokata joku baarista? Kannattaisi varmaan rakentaa tilanne, jossa on useita hoitoja ja puhelinnumeroita. Naiset kasaantuu, niinkuin niin kaikki muutkin asiat maailmassa.
En viihdy baareissa erään, enkä halua yhdenmyön suhteita. Baareistahannsitä aina sillointällöin saisi naista. Yhden yön suhteita on muutamia takana ja ne eivät sovi minulle, joten pääasiassa olen niistä kieltäytynyt. Ei sillä, että niitäkään olisi ollut liikaa tarjolla, vaan harvakseltaan. Mutta ei erään kun käyn ainoastaan pubeissa.
- Bbbb8888
miehenkuvotus kirjoitti:
En viihdy baareissa erään, enkä halua yhdenmyön suhteita. Baareistahannsitä aina sillointällöin saisi naista. Yhden yön suhteita on muutamia takana ja ne eivät sovi minulle, joten pääasiassa olen niistä kieltäytynyt. Ei sillä, että niitäkään olisi ollut liikaa tarjolla, vaan harvakseltaan. Mutta ei erään kun käyn ainoastaan pubeissa.
1. Minkä ikäinen sä olet?
2. Oletko koskaan seurustellut?
3. Onko koskaan ollut seksiä?
4. Onko sun vehje mielestäsi väärän kokoinen ?
Anteeksi uteliaat kysymykset, mutta osaamme vastata paremmn jos on taustatietoa enemmän. - fdfrher
No minäpäs en pääse edes niille ensimmäisillekään treffeille kun akat ei vastaa viesteihini mitään.
Baaristakin sitä naista saa korkeintaan silloin kun olen ainut mies siellä, jos silloinkaan. Itse asiassa viimeksi kävi juuri näin, baarissa ei ollut kuin minä ja kaverini 2 aika nojaa-naista. No kun ei kerran muita ollut nii nää hyökkäsi meidän pöytään ja pääsi siinä pikkutunneilla vähän pussailemaan, vau. - ,.-.,
miehenkuvotus kirjoitti:
Suksi nyt jo vittuun siitä yhdenyönjuttulesoiluinesi! Sinulta pitäisi potkia hampaat kurkkuun!
- miehenkuvotus
Bbbb8888 kirjoitti:
1. Minkä ikäinen sä olet?
2. Oletko koskaan seurustellut?
3. Onko koskaan ollut seksiä?
4. Onko sun vehje mielestäsi väärän kokoinen ?
Anteeksi uteliaat kysymykset, mutta osaamme vastata paremmn jos on taustatietoa enemmän.No vastaillaampa nyt kerrankin, niin pääset viiltävää analyysiä tekemään
1. 29
2. En vakavasti, en laske teiniajan lyhyitä säätöjä miksikään
3. On
4. Aina kait se vois isompi olla... Taitaa olla keskikokoa eli pieni. - Kiskisu
miehenkuvotus kirjoitti:
Mikä yhden yön suhteissa ei sovi sulle? Seksi? Jätä se sitten pois. Pystyt silti pokaamaan naisen baarista, menemään yöksi sen luo ja muka "sammumaan" kesken kaiken. Ellet sitten vaan saata sitä kotiovelle. Kontaktit on tärkeitä, ei täyttymys.
- Miehenkuvotus
Kiskisu kirjoitti:
Mikä yhden yön suhteissa ei sovi sulle? Seksi? Jätä se sitten pois. Pystyt silti pokaamaan naisen baarista, menemään yöksi sen luo ja muka "sammumaan" kesken kaiken. Ellet sitten vaan saata sitä kotiovelle. Kontaktit on tärkeitä, ei täyttymys.
No seksi oudon ihmisen kanssa, enkä kyllä,osaa olla luentavasti sitten aamulla toisen kotona, tai vaihtoehtoisesti että toinen on minun luona. Haluasin tutustua paremmin. Silloin kun kävin baarissa kyllä yritin joillekin ehdottaa et jos vain vaihdettaisiin numeroita ja palattaisiin asiaan treffien merkeissä. Se käynyt ja kävivät hakemassa sellaisen joka lähti mukaan.
- Bbbb8888
miehenkuvotus kirjoitti:
No vastaillaampa nyt kerrankin, niin pääset viiltävää analyysiä tekemään
1. 29
2. En vakavasti, en laske teiniajan lyhyitä säätöjä miksikään
3. On
4. Aina kait se vois isompi olla... Taitaa olla keskikokoa eli pieni.Musta sä vaikutat ihan OK:lta ja varmasti myös ulkoisesti oletkin sitä kun olet noinkin monilla treffeillä ollut.
Olisko mahdollista, että joskus sopisit treffit sellaiselle ajankohdalle että voisitte molemmat ottaa vaikka lasillisen tai kahden viiniä? Tulisi vähän rennompi tunnelma, mikä ei vaikuta työhaastattelulta.
Vaikka oletkn tosissasi liikenteessä, niin ei kaiken pidä olla niin steriiliä,
T:nainen - Kiskisu
Miehenkuvotus kirjoitti:
No seksi oudon ihmisen kanssa, enkä kyllä,osaa olla luentavasti sitten aamulla toisen kotona, tai vaihtoehtoisesti että toinen on minun luona. Haluasin tutustua paremmin. Silloin kun kävin baarissa kyllä yritin joillekin ehdottaa et jos vain vaihdettaisiin numeroita ja palattaisiin asiaan treffien merkeissä. Se käynyt ja kävivät hakemassa sellaisen joka lähti mukaan.
No joo, oikeestaan ymmärrän sua hyvin. Turha mun yrittää neuvoa kun ei ole kokemusta yhden yön suhteista. Mutta minä olenkin nainen. Oletus on, että seksin pitäisi miehelle aina kelvata.
Varmaan sekin on totta, että jos olet liian asiallisesti liikkeellä, olet liian varma ja tylsä eikä kiinnostuta. Pitäis nyt jotenkin saadalupaukset jännistä seikkailuista väreilemään susta. Pystyisitkö käyttäytymään yhtään tylymmin naisia kohtaan?
Ongelmaksihan varsinaisesti nousee se, ettet pysty kunnioittamaan naista jonka saat alhaisilla keinoilla, mutta kun naista ei saa kunniallisilla keinoilla. - 11 + 9
Kiskisu kirjoitti:
No joo, oikeestaan ymmärrän sua hyvin. Turha mun yrittää neuvoa kun ei ole kokemusta yhden yön suhteista. Mutta minä olenkin nainen. Oletus on, että seksin pitäisi miehelle aina kelvata.
Varmaan sekin on totta, että jos olet liian asiallisesti liikkeellä, olet liian varma ja tylsä eikä kiinnostuta. Pitäis nyt jotenkin saadalupaukset jännistä seikkailuista väreilemään susta. Pystyisitkö käyttäytymään yhtään tylymmin naisia kohtaan?
Ongelmaksihan varsinaisesti nousee se, ettet pysty kunnioittamaan naista jonka saat alhaisilla keinoilla, mutta kun naista ei saa kunniallisilla keinoilla.Explain yourself??
"Ongelmaksihan varsinaisesti nousee se, ettet pysty kunnioittamaan naista jonka saat alhaisilla keinoilla, mutta kun naista ei saa kunniallisilla keinoilla." - miehenkuvotus
Bbbb8888 kirjoitti:
Musta sä vaikutat ihan OK:lta ja varmasti myös ulkoisesti oletkin sitä kun olet noinkin monilla treffeillä ollut.
Olisko mahdollista, että joskus sopisit treffit sellaiselle ajankohdalle että voisitte molemmat ottaa vaikka lasillisen tai kahden viiniä? Tulisi vähän rennompi tunnelma, mikä ei vaikuta työhaastattelulta.
Vaikka oletkn tosissasi liikenteessä, niin ei kaiken pidä olla niin steriiliä,
T:nainenUlkoisesti en kyllä ole tyytyväinen itseeni, mutta kait sellainen, että se ei ole ainakaan näiden naisten kohdalla katkaissut treffailua samantien. Tuli niitäkin nettitreffejä kokeillessa vastaan, että näki selvästi, että ulkonäkö ei miellytä livenä.
Olen käynyt treffeillä, kävelyllä, kahvilla, syömässä (viinilasin kera) ja ihan vain parillakin. Eli tilanne nyt ei ole ollut puhdas "työhaastattelu" kahvikupposen ääressä. - miehenkuvotus
Kiskisu kirjoitti:
Ongelmaksihan varsinaisesti nousee se, ettet pysty kunnioittamaan naista jonka saat alhaisilla keinoilla, mutta kun naista ei saa kunniallisilla keinoilla.Ei minullakaan montaa ole nuita yhden yön suhteita, ja jokaisessa niissä olisin toivonut, että olisi ainakin treffit vielä seuranneet (turha toivo). Nuita, että olen kieltäytynyt yöseurasta on muutama, ja niissä kyllä asenne on ollut juuri tuota, että seksin on aina kelvattava miehelle tai muuten on joku homo tai vammainen.
Lupaukset jännistä seikkailuista ei varmasti väreile minusta, olenhan tylsä putkiaivo insinööri. En kyllä osaa käyttäytyä oikealla tavalla tylysti... Jos yritän olla tylympi olen varmasti niin tyly, että yksikään nainen ei halua edes nähdä minua. En kyllä ole mikään takertujakaan, joka lähettelee rakkausviestejä parin näkemisen jälkeen. Tuon sen kyllä esille, jos jonkin henkilön seurasta pidän.
Uskoisin ongelmani olevan enemmän se, että en osaa niitä alhaisia keinoja naisten saamiseen (jossain tapauksissa pitämiseen) kuin se että en pystyisi heitä kunnioittamaan. - Kiskisu
miehenkuvotus kirjoitti:
Ei minullakaan montaa ole nuita yhden yön suhteita, ja jokaisessa niissä olisin toivonut, että olisi ainakin treffit vielä seuranneet (turha toivo). Nuita, että olen kieltäytynyt yöseurasta on muutama, ja niissä kyllä asenne on ollut juuri tuota, että seksin on aina kelvattava miehelle tai muuten on joku homo tai vammainen.
Lupaukset jännistä seikkailuista ei varmasti väreile minusta, olenhan tylsä putkiaivo insinööri. En kyllä osaa käyttäytyä oikealla tavalla tylysti... Jos yritän olla tylympi olen varmasti niin tyly, että yksikään nainen ei halua edes nähdä minua. En kyllä ole mikään takertujakaan, joka lähettelee rakkausviestejä parin näkemisen jälkeen. Tuon sen kyllä esille, jos jonkin henkilön seurasta pidän.
Uskoisin ongelmani olevan enemmän se, että en osaa niitä alhaisia keinoja naisten saamiseen (jossain tapauksissa pitämiseen) kuin se että en pystyisi heitä kunnioittamaan.Viimeistä kappalettasi koskien palaan siihen mitä aikaisemmin ehdotin, että olisi niitä säätöjä ja kuvioita vähän useampi samaan aikaan. Silloin on helppo olla yhtä aikaa sopivan kiinnostunut ja sopivan etäinen, että tärppää. Mitään vääräähän siinä ei ole niin kauan kun ei ole luvannut kenellekään mitään. Ainoastaan se, että se sotii omaa luontoasi vastaan. Mutta aivan niinkuin parisuhteessakin pitää joustaa ja muuttua, niin on tehtävä myös etsintävaiheessa.
- Kiskisu
11 + 9 kirjoitti:
Explain yourself??
"Ongelmaksihan varsinaisesti nousee se, ettet pysty kunnioittamaan naista jonka saat alhaisilla keinoilla, mutta kun naista ei saa kunniallisilla keinoilla."Joku elää taas haavemaailmassa, mutta se en ole minä.
Kiskisu kirjoitti:
Joku elää taas haavemaailmassa, mutta se en ole minä.
Heipsis!
Juuri tuon takia kannatan ja suositan rekisteröintiä.
Ihan kaikille jotka kirjoittavat tänne enemmän ja käyttävät vakinikkiä. Trollit käyttävät niitä sitten omiin sekoiluihinsa ja antavat vakinikeistä oudon kuvan, ja niille varsinkin jotka eivät palstalla vietä säälittävän pitkiä päiväsessioita kuten minä.
Tietysti jos trollit eivät häiritse niin sitten, mutta Ikisinkkua ainakin häiritsi usein sekä trolli, että trolli Ikisinkkua.
Luin tuon trollin laittaman viestin viime yönä ja ajattelin, että miten Kiskisu voi olla tuota mieltä, kun kaikkien aiempien viestien perusteella ei mitenkään voisi tuollaista väittää ja taidanpa kysäistä aamulla onko Kiskisu ihan todella tuota mieltä?- Kiskisu
femnerd kirjoitti:
Heipsis!
Juuri tuon takia kannatan ja suositan rekisteröintiä.
Ihan kaikille jotka kirjoittavat tänne enemmän ja käyttävät vakinikkiä. Trollit käyttävät niitä sitten omiin sekoiluihinsa ja antavat vakinikeistä oudon kuvan, ja niille varsinkin jotka eivät palstalla vietä säälittävän pitkiä päiväsessioita kuten minä.
Tietysti jos trollit eivät häiritse niin sitten, mutta Ikisinkkua ainakin häiritsi usein sekä trolli, että trolli Ikisinkkua.
Luin tuon trollin laittaman viestin viime yönä ja ajattelin, että miten Kiskisu voi olla tuota mieltä, kun kaikkien aiempien viestien perusteella ei mitenkään voisi tuollaista väittää ja taidanpa kysäistä aamulla onko Kiskisu ihan todella tuota mieltä?Ei mua ole viime aikoina trollannut kukaan muu kuin minä itse, ja tosiaan olen - jollain tasolla - tuota mieltä mitä kirjoitin. Ongelma on se, miltä se näyttää kirjoitettuna.
Maailmassa ovat erilaiset asiat totta yhtä aikaa. Tuo esittämäni on vain yksi tulokulma siihen, minkä joku toinen nainen määrittelee niin, että "miehessä pitää olla luonnetta/minulle vastusta", tai että miehen pitää olla itsevarma, ei saa olla takertuva, ei saa olla ressukka. Kiskisu kirjoitti:
Ei mua ole viime aikoina trollannut kukaan muu kuin minä itse, ja tosiaan olen - jollain tasolla - tuota mieltä mitä kirjoitin. Ongelma on se, miltä se näyttää kirjoitettuna.
Maailmassa ovat erilaiset asiat totta yhtä aikaa. Tuo esittämäni on vain yksi tulokulma siihen, minkä joku toinen nainen määrittelee niin, että "miehessä pitää olla luonnetta/minulle vastusta", tai että miehen pitää olla itsevarma, ei saa olla takertuva, ei saa olla ressukka.Kirjoitettuna kuullostaa tuo kyllä ihan hirveältä omiin korviini.
Anteeksi nyt, mutta lauseena kuullostaa myös naisia halventavana, ainakin erittäin yleistävänä, kuin naiset pitäisivät juuri näistä pelaajista, jotka osaavat ne likaiset temput.
Kuullostaa myös, en keksi sanaa, mutta siltä kuin miesten ei auta olla muu kuin tuollainen pelaaja, koska muilla keinoilla kuin niillä pelaajantaidoilla ei naista saa.
Ettei voi olla oma itsensä, pitää esittää jotain mitä ei ole.
Ehkä tilanne on tuollainen tuolla oudossa ja ihmeellisessä baarimaailmassa ja/tai olen vain niin naiivi.
Tiedän kyllä kuvaamiasi naisia, jotka haluavat testata miehiä, pärjääkö mies sanallisesti naisen kanssa, erottelee 'pojat miehistä' jne. Tuon tyyppiset naiset ovat olleet hyvin itsevarmoja, vahvoja naisia jotka ovat tienneet mitä haluavat ja minä olen ollut ihan hoomoilasena tuon tyyppisen naisen kanssa :-)- Kiskisu
femnerd kirjoitti:
Kirjoitettuna kuullostaa tuo kyllä ihan hirveältä omiin korviini.
Anteeksi nyt, mutta lauseena kuullostaa myös naisia halventavana, ainakin erittäin yleistävänä, kuin naiset pitäisivät juuri näistä pelaajista, jotka osaavat ne likaiset temput.
Kuullostaa myös, en keksi sanaa, mutta siltä kuin miesten ei auta olla muu kuin tuollainen pelaaja, koska muilla keinoilla kuin niillä pelaajantaidoilla ei naista saa.
Ettei voi olla oma itsensä, pitää esittää jotain mitä ei ole.
Ehkä tilanne on tuollainen tuolla oudossa ja ihmeellisessä baarimaailmassa ja/tai olen vain niin naiivi.
Tiedän kyllä kuvaamiasi naisia, jotka haluavat testata miehiä, pärjääkö mies sanallisesti naisen kanssa, erottelee 'pojat miehistä' jne. Tuon tyyppiset naiset ovat olleet hyvin itsevarmoja, vahvoja naisia jotka ovat tienneet mitä haluavat ja minä olen ollut ihan hoomoilasena tuon tyyppisen naisen kanssa :-)Ei sitä ole pakko uskoa, se on vain yksi näkökanta asiassa.
Tottakai voi olla oma itsensä, mutta mitä se tarkoittaa? Onko sellainen mies pelimies, joka ei rehellisesti omana itsenään piereskele naisseurassa? Ei, koska tiettyjen asioiden katsotaan kuuluvan hyviin tapoihin ja toisten huomiointiin, niitä ei lasketa teeskentelyksi tai pelaamiseksi. Mutta osa naisen huomiointia on ymmärtää se, että naisen arki voi jo olla tylsää ja turvallista. Miestä ei haeta kohottamaan tuo tylsyys ja turvallisuus toiseen potenssiin, vaan nainen kaipaa jotain, mikä arjesta vielä puuttuu.
Kiinnostus edeltää tutustumista. Kiinnostuksen hyvin usein herättää juuri se, ettei toisesta saa heti selkoa. - miehenkuvotus
Kiskisu kirjoitti:
Viimeistä kappalettasi koskien palaan siihen mitä aikaisemmin ehdotin, että olisi niitä säätöjä ja kuvioita vähän useampi samaan aikaan. Silloin on helppo olla yhtä aikaa sopivan kiinnostunut ja sopivan etäinen, että tärppää. Mitään vääräähän siinä ei ole niin kauan kun ei ole luvannut kenellekään mitään. Ainoastaan se, että se sotii omaa luontoasi vastaan. Mutta aivan niinkuin parisuhteessakin pitää joustaa ja muuttua, niin on tehtävä myös etsintävaiheessa.
Juu sotiihan se omaa luontoani vastaan, ja se vielä kaiken lisäksi, että asun suhteellisen pienellä paikkakunnalla ja vapaita kolmekymppisiä naisia ei vain yksin kertaisesti ole treffailtavaksi lähialuulla. Nettideittejä kokeillessani niin maakunnassa oli 25-35 v aktiivisia naisprofiileja n. 50 kpl. Niiden vaatimuksiin sovin alle kymmenessä tapauksessa. Ja puhutaan maakunnasta.
- 4 + 6
Kiskisu kirjoitti:
Joku elää taas haavemaailmassa, mutta se en ole minä.
Kerro ihmeessä mitä ovat ne alhaiset keinot? Raiskaamaanko yllytät?
- 22 + 13
Kiskisu kirjoitti:
Viimeistä kappalettasi koskien palaan siihen mitä aikaisemmin ehdotin, että olisi niitä säätöjä ja kuvioita vähän useampi samaan aikaan. Silloin on helppo olla yhtä aikaa sopivan kiinnostunut ja sopivan etäinen, että tärppää. Mitään vääräähän siinä ei ole niin kauan kun ei ole luvannut kenellekään mitään. Ainoastaan se, että se sotii omaa luontoasi vastaan. Mutta aivan niinkuin parisuhteessakin pitää joustaa ja muuttua, niin on tehtävä myös etsintävaiheessa.
Tein nuorempana juuri noin..talloin ensin yhden heikon päälle, ja loukkasin tunteitaan "vaikken mitään luvannut".. ja lopulta tein noin useampien kanssa kunnes itsevarmuuteni oli niin hyvä että sain itselleni sen mitä halusinkin.
Moni loukkaantui matkalla, se heikompi aines kun oli itsetunnoltaan vähemmän kestävää sorttia. Sitä kun sanoo asioita kehollaan myös.
Sinunkin moraalisi näyttää olevan vastenmielisintä sorttia. Ja nainen vielä. - 15 + 19
Kiskisu kirjoitti:
Ei mua ole viime aikoina trollannut kukaan muu kuin minä itse, ja tosiaan olen - jollain tasolla - tuota mieltä mitä kirjoitin. Ongelma on se, miltä se näyttää kirjoitettuna.
Maailmassa ovat erilaiset asiat totta yhtä aikaa. Tuo esittämäni on vain yksi tulokulma siihen, minkä joku toinen nainen määrittelee niin, että "miehessä pitää olla luonnetta/minulle vastusta", tai että miehen pitää olla itsevarma, ei saa olla takertuva, ei saa olla ressukka."Maailmassa ovat erilaiset asiat totta yhtä aikaa. Tuo esittämäni on vain yksi tulokulma siihen, minkä joku toinen nainen määrittelee niin, että "miehessä pitää olla luonnetta/minulle vastusta", tai että miehen pitää olla itsevarma, ei saa olla takertuva, ei saa olla ressukka. "
Mahdoton paradoksaalinen yhtälö.
Muistan millainen olin kun olin itsevarma, en takertuva, en tarpeessa.. silloin muut takertuivat minuun.
Jos oli hyvä kauppa, niin seurustelin.. jonkin aikaa, kunnes maailma taas kutsui liekin hiivuttua.
Siinä sitä luonnetta ja vastusta! - mutta ei välittämistä.. (sellaiseen kun on olemassa tervekin resepti)
Aika helvetin paska tulokulma siinä jos rakkautta etsii liian yltäkylläiseltä yksilöltä. :D - Kiskisu
15 + 19 kirjoitti:
"Maailmassa ovat erilaiset asiat totta yhtä aikaa. Tuo esittämäni on vain yksi tulokulma siihen, minkä joku toinen nainen määrittelee niin, että "miehessä pitää olla luonnetta/minulle vastusta", tai että miehen pitää olla itsevarma, ei saa olla takertuva, ei saa olla ressukka. "
Mahdoton paradoksaalinen yhtälö.
Muistan millainen olin kun olin itsevarma, en takertuva, en tarpeessa.. silloin muut takertuivat minuun.
Jos oli hyvä kauppa, niin seurustelin.. jonkin aikaa, kunnes maailma taas kutsui liekin hiivuttua.
Siinä sitä luonnetta ja vastusta! - mutta ei välittämistä.. (sellaiseen kun on olemassa tervekin resepti)
Aika helvetin paska tulokulma siinä jos rakkautta etsii liian yltäkylläiseltä yksilöltä. :DTarkoitat yltäkylläisellä varmaankin itseriittoista?
- Kiskisu
4 + 6 kirjoitti:
Kerro ihmeessä mitä ovat ne alhaiset keinot? Raiskaamaanko yllytät?
Moni "kiltti ja rehellinen" kokee, että olisi alhaista esiintyä salaperäisempänä, itsevarmempana tai menevämpänä kuin mitä on.
- Kiskisu
22 + 13 kirjoitti:
Tein nuorempana juuri noin..talloin ensin yhden heikon päälle, ja loukkasin tunteitaan "vaikken mitään luvannut".. ja lopulta tein noin useampien kanssa kunnes itsevarmuuteni oli niin hyvä että sain itselleni sen mitä halusinkin.
Moni loukkaantui matkalla, se heikompi aines kun oli itsetunnoltaan vähemmän kestävää sorttia. Sitä kun sanoo asioita kehollaan myös.
Sinunkin moraalisi näyttää olevan vastenmielisintä sorttia. Ja nainen vielä.Joka ikinen loukkaa toisten ihmisten tunteita elämänsä aikana, vaikka ei tarkoittaisi eikä haluaisi. Vaikka kuinka yrittää olla rehellinen ja reilu, toinen vaan loukkaantuu ja kärsii - koska asiat eivät mene kuten hän haluaa. Loukkaantuja tietysti, ellei hänellä ole kykyä itsekritiikkiin ja kehittyä ihmisenä, näkee asian niin, että toinen on se paha ja loukannut häntä itsekkyyttään. Jaetaan ihmiset meihin herkkiin joita aina sorretaan, ja sitten niihin muihin, pahoihin, joilla ei ole tunteita. Älykästä?
- 8 + 8
Kiskisu kirjoitti:
Tarkoitat yltäkylläisellä varmaankin itseriittoista?
En, enempi jotakuta ketä on saanut yli kaiken tarpeen ja on siinä mielessä kylläinen..
- 14 + 8
Kiskisu kirjoitti:
Moni "kiltti ja rehellinen" kokee, että olisi alhaista esiintyä salaperäisempänä, itsevarmempana tai menevämpänä kuin mitä on.
Tuskinpa.
- 5 + 6
Kiskisu kirjoitti:
Joka ikinen loukkaa toisten ihmisten tunteita elämänsä aikana, vaikka ei tarkoittaisi eikä haluaisi. Vaikka kuinka yrittää olla rehellinen ja reilu, toinen vaan loukkaantuu ja kärsii - koska asiat eivät mene kuten hän haluaa. Loukkaantuja tietysti, ellei hänellä ole kykyä itsekritiikkiin ja kehittyä ihmisenä, näkee asian niin, että toinen on se paha ja loukannut häntä itsekkyyttään. Jaetaan ihmiset meihin herkkiin joita aina sorretaan, ja sitten niihin muihin, pahoihin, joilla ei ole tunteita. Älykästä?
Aiheellisestihan siinä loukkaantuu jos joutuu enemmän tahallisen loukkaavan käytöksen kohteeksi. (en lohko)
"Tie helvettiin on kullattu hyvillä aikomuksilla"
Ei riitä se "ettei lupaa kellekään mitään", asia täytyy tehdä selväksi.
Sellainen "säätöjen ja kuvioiden" hommaaminen suorastaan huokuu hyväksikäyttöaspekteja.. - Kiskisu
5 + 6 kirjoitti:
Aiheellisestihan siinä loukkaantuu jos joutuu enemmän tahallisen loukkaavan käytöksen kohteeksi. (en lohko)
"Tie helvettiin on kullattu hyvillä aikomuksilla"
Ei riitä se "ettei lupaa kellekään mitään", asia täytyy tehdä selväksi.
Sellainen "säätöjen ja kuvioiden" hommaaminen suorastaan huokuu hyväksikäyttöaspekteja..Mutta kun ihminen ei aina tiedä, mitä haluaa. Ei voi vaatia, että jokainen osaisi heti alussa sanoa toiselle, että ei tästä mitään tule - sen paremmin kuin sanoa, että ollaan ikuisesti yhdessä.
Jätetty vain kuvittelee, että on mahdollista tietää ja haluta varmasti, koska hänen epäröintiaikansa ei koskaan ehtinyt tulla, kun suhde jo päättyi.
Ihmisillä on epämääräisiä suhteita juuri siksi, että tarkoitus on selvittää, tuleeko niistä sen enempää. Jokaisen omalla vastuulla on, suostuuko olemaan epävarmassa suhteessa - ja ottaako ihan itse asiat puheeksi. Jos ottaa eikä saa kunnon vastausta, kannattaa tehdä ratkaisu itse eikä odotella sitä toiselta. 14 + 8 kirjoitti:
Tuskinpa.
Olen kyllä eri mieltä sinun kanssa.
Tarkoitin juuri tuota, mitä Kiskisu sanoo kun laitoin aiemmin, ettei voi olla oma itsensä ja pitää esittää muuta kuin on.
Kiltti, ujo, rehellinen, herkkä ihminen kokee vääränä ja alhaisena sitä, että esittäisi roolia.
- nyt tajusin
Jos nainen 6 treffikerran jälkeen sanoo, ettei ole kemiaa, kyse on siitä, ettet ole vielä koittanut päästä panemaan. Ilmeisesti ei pidä olla liian herrasmies, vaan jossakin vaiheessa, vaikka kolmansien treffien säännöllä päästä naisen housuihin, ja näin varmistaa, että kyllä kemiaa löytyy.
- fgdfrg
Juuri näin, kemia on sitä että käyttäydyt kiimaisesti naista kohtaan ja nainen saa tuntea olevansa haluttu. Jos olet kokoajan kuin välttelevä pikkupoika joka kavahtaa kosketusta eikä tee mitään aloitteita niin akka tympääntyy siihen "kemian" puutteeseen.
- ööööörrrgghhh
fgdfrg kirjoitti:
Juuri näin, kemia on sitä että käyttäydyt kiimaisesti naista kohtaan ja nainen saa tuntea olevansa haluttu. Jos olet kokoajan kuin välttelevä pikkupoika joka kavahtaa kosketusta eikä tee mitään aloitteita niin akka tympääntyy siihen "kemian" puutteeseen.
Miksi aina kun mies ei ihannoi tai himoitse naista, asia pitää vääntää muotoon "nainen tympääntyy tähän". Hiukan itsepetosta ilmassa, kun ei saanutkaan ihailua pitää uskotella, että "enpäs mitään menettänytkään", "eipäs ollutkaan kemiaa" ja lässynlässyn.
- petttteri85
Siis tuohan on sinänsä hankalaa kun se on hankala sanoa kuka nainen siitä innostuu ku on aggressiivinen. Itsehän yritän hivuttaa sormet viimeistään toisella tapaamisella sinne reikään. Asiaa ei lopulta haittaa vaikka nainen ei haluaisikaan, koska olet ollut aktiivinen nainen tietää että et ole mikään impotentti nössö, joten ei välttämättä heti anna, mutta haluaa jatkaa tutustumista.
Jos siellä treffeillä on kuoropoikana ni voi unohtaa sen naisen ja sunnuntai-aamuna klo 10.00 suunnata paikalliselle pyhäkoululle. Toki itsellekki on tollaset baariiskemiset aika vieraita. Kyllähän harrastuksissa, töissä, koulussa ja tuttujen kautta voi sopia treffejä mielenkiintosten naisten kanssa. Niissä pitää sitten vaa toimia eikä tuumata.helka kirjoitti:
Sormet reikään? Miksi ihmeessä? :-o
Suosittelen ensi kerralla tähtäämään klitorikseen.Ainahan voi valita myös molemmat, vähän kuin keilapallotekniikalla. :D
- -M-
Kemia vaatii energiaa. Treffeillä voi toki käydä, jutella fiksusti ja löytää yhteisymmärrystä mutta sitten kun pitäisi oikeasti ylittää kynnyksiä, murtaa muureja ja tuoda mukaan fyysisyys, niin siinä on se todellinen testi. Aina ei vain ole riittävää yhteenlaskettua tahtoa, energiaa ja rohkeutta. Alkoholi saattaa hyvinkin auttaa vaikean vaiheen yli mutta joillakin on varaa paheksua sitäkin konstia.
Tiedän tunteen kun tajuan että nyt pitäisi tapahtua jotakin ratkaisevaa. Jos en sillä hetkellä osoita kiinnostustani jollain fyysisellä tavalla, niin homma latistuu. Se on tietty hetki ja sen voi todellakin mokata niin että uutta tilaisuutta ei tule. - Reipas Mies
Onhan tästä settiä niin moneen kertaan tullut että luulisi jotain perusjuttua jo mieleen jäävän.
Siis kaiken aa ja oo on naama. Se tässä on kunnossa koska ap pääsee noinkin lukuisille treffeille niin että nainen jopa kestää uusinnan.
Sitten huonot uutiset. Et kehity mainittavasti eteenpäin ja toisaalta konseptisi ei tuota onnistumista. En minä voi sulle onnistumiseksi muuttua, mutta pari pointtia:
Kun omaa sen verran itsetuntoa niin voi treffeistä tehdä itse "selvittämisen" onko siitä muijasta pitempi aikaiseen suhteeseen. Näin "kiinnostut" naisesta heti ensi kahvi hörpyllä kysymyksillä luonnollisesti joskin niiden muoto tulee olla tarpeeksi korrekti. Moni tavismies on vähän ulapalla että ei oikein uskalla olla romanttinen mutta haluaisi jotain romanttista tapahtuvan.
Muista että mitä tahansa tapahtuukin sun on oltava se primus motor- toki nainen sitten tylsistyneenä toki kipittää sievine jalkoineen nopeammin pois jos mitään hyvää miehestä ei löydä.
Kolmas ulottuvuus on tämä kulma karvojen nostelu, puoli-hymy, pilke silmäkulmassa etc. joilla viimeistellään onnistuminen mutta jos niitä ei ole ensinkään voi olla aika epätodennäköistä päästä välieriin naisen kanssa. Suurin osa bodytalkista on tiedostamatonta, ja tässä onkin hyvin paljon treenattava peilin edessä ilmeitä ja muuta jos haluaa todella kehitystä.
Naisten käsittely. Ei ole kappaletavara automaatiota tai c ohjelmointia. Miesten on usein hankalaa elää tunne tasoilla jotka ovat naisille luonnollista keskustelussa. Sun pitää virittää mielesi hyvällä energialla just siihen treffiin ei työ-opiskelu-harrastus murheita saa olla päällä. Siten sarja-treffaaminen on hyvin miehen (henkisiä)resursseja kuluttavaa eikä missään nimessä tuo etuja kuin että kunnon miehen tavoin keskittyy yhteen muijaan kerralla treffailussa.
Tuollainen naisen jalkojen välin harominen treffeillä on syytä jättää panomiehille julkisilla paikoilla tuskin kukaan sellainenkaan moista tekee. Yksikään nainen ei ensiksi itse tule suutelemaan vaan sekin on viettelyn tulos. Kemiaa ja kipinää. Siinäpä sitä on matka mystiikan maahan.
Niin ja se nainen vaan räpsyttää sieviä silmiään ja on oma itsensä.- 2 + 8
Tajuutko sä edes itse mistä kirjoitat?
Et varmaankaan kun ei mitään konkreettista ole kertoa.. "Kolmas ulottuvuus on tämä kulma karvojen nostelu, puoli-hymy, pilke silmäkulmassa etc. joilla viimeistellään onnistuminen mutta jos niitä ei ole ensinkään voi olla aika epätodennäköistä päästä välieriin naisen kanssa. Suurin osa bodytalkista on tiedostamatonta, ja tässä onkin hyvin paljon treenattava peilin edessä ilmeitä ja muuta jos haluaa todella kehitystä."
Se nimenomaan on tiedostamatonta, joten peilin edessä on turha harjoitella, parempi on harjoitella sosiaalisissa suhteissa. Esimerkiksi pupillien laajeneminen on reaktio, jota on aika mahdotonta treenata, samoin punastuminen (nyt en tarkoita sitä, että helahtaa tulipunaiseksi vaan sitä kuinka kasvot alkavat "hehkua" kun ihminen innostuu/ihastuu). Jopa aidon hymyn saaminen kasvoille on "maallikolle" haastavaa, ehkä hyvät näyttelijät pystyvät siihen. Tosin heilläkin se taitaa lähteä siitä, että he niin täysin eläytyvät rooliinsa, että tarvittava hymykin on silloin aito.
Netissä on testi, jossa voi testata sanattomien viestien tulkintataitoaan, muistaako joku missä? Siinä on valokuvia ihmisten kasvoista ja tehtävänä on tulkita kyseisen henkilön tunnetila. Kommunikaation kannalta olisi nimittäin hyödyllisempää osata tulkita sen vastapuolen tunnetilaa kuin harjoitella peilin edessä silmien siristelyä.- Kympin Nainen
helka kirjoitti:
"Kolmas ulottuvuus on tämä kulma karvojen nostelu, puoli-hymy, pilke silmäkulmassa etc. joilla viimeistellään onnistuminen mutta jos niitä ei ole ensinkään voi olla aika epätodennäköistä päästä välieriin naisen kanssa. Suurin osa bodytalkista on tiedostamatonta, ja tässä onkin hyvin paljon treenattava peilin edessä ilmeitä ja muuta jos haluaa todella kehitystä."
Se nimenomaan on tiedostamatonta, joten peilin edessä on turha harjoitella, parempi on harjoitella sosiaalisissa suhteissa. Esimerkiksi pupillien laajeneminen on reaktio, jota on aika mahdotonta treenata, samoin punastuminen (nyt en tarkoita sitä, että helahtaa tulipunaiseksi vaan sitä kuinka kasvot alkavat "hehkua" kun ihminen innostuu/ihastuu). Jopa aidon hymyn saaminen kasvoille on "maallikolle" haastavaa, ehkä hyvät näyttelijät pystyvät siihen. Tosin heilläkin se taitaa lähteä siitä, että he niin täysin eläytyvät rooliinsa, että tarvittava hymykin on silloin aito.
Netissä on testi, jossa voi testata sanattomien viestien tulkintataitoaan, muistaako joku missä? Siinä on valokuvia ihmisten kasvoista ja tehtävänä on tulkita kyseisen henkilön tunnetila. Kommunikaation kannalta olisi nimittäin hyödyllisempää osata tulkita sen vastapuolen tunnetilaa kuin harjoitella peilin edessä silmien siristelyä.Tätä testiä taisit tarkoittaa?
http://well.blogs.nytimes.com/2013/10/03/well-quiz-the-mind-behind-the-eyes/ Kympin Nainen kirjoitti:
Tätä testiä taisit tarkoittaa?
http://well.blogs.nytimes.com/2013/10/03/well-quiz-the-mind-behind-the-eyes/Jep, kiitos!
- kllk
Itselläni on ikää jo sen verran että nuorten ja viehättävien naisten yrittäminen alkaa olla jo sosiaalisestikin paheksuttua kun monet heistä voisivat ikänsä puolesta olla omia tyttäriä ja oman ikäiset tai 10v nuoremmatkin kurpat eivät vaan kiinnosta niin hiljaista on tuolla rintamalla.
- fvdfb
Nonsense, kyllä niitä nuorekkaita 5-kymppisiäkin naisia näyttää olevan, vaikkakaan ei toki ihan joka kulman takana. Tässä eilen jäin treffeissä ihailemaan tollasen profiilia ja ihan harmittelin kun olen n. 20v nuorempi...
- kllk
fvdfb kirjoitti:
Nonsense, kyllä niitä nuorekkaita 5-kymppisiäkin naisia näyttää olevan, vaikkakaan ei toki ihan joka kulman takana. Tässä eilen jäin treffeissä ihailemaan tollasen profiilia ja ihan harmittelin kun olen n. 20v nuorempi...
Makuasiosta ei voi kiistellä. Itseäni ei voisi oman ikäiseni naiset vähempää kiinnostaa.
- Eräs vaan
Joo, voin kuvitella mies treffeillä kuin puupökkelö.
Avautuminen omien tunteiden näyttämisen (ja kokemisen) suuntaan kannattaa. Ja vielä niin, että se tunne ei ole epävarmuus ja epämukavuus, joka sille naiselle välittyy.
Katopa Peter Colletin Body talk Love 1 video puoivälistä lähtien kun jengi on treffeillä. Ne trefffit onnistuu, joissa mies reagoi naisen reaktioihin takaisin. - olet ätmi
sinussa ei ole seksuaalista kipinää. Seksiä pitää päästä harrastamaan viimeistään kolmasilla treffeillä.. muutenhan homma on käytännössä jo kuopattu.Naiset nimenomaan haluaa, että mies panee heitä lievästi alistaen. Jos et pääse iholle, et ole panomies, sorivaan. Olet ätmi.
Jos sinulla on puutetta seksuaalisessa osaamisessa, suosittelen, että käyt ammattilaisen opissa,eli maksat huoralle opista.
PS
Ymmärrätkö lainkaan, että miehen ja naisen on pohjimmiltaan tarkoitus paritella,nussia,panna;)- miehenkuvotus
No kyllä sen tiedän et olen atm, ei sitä tarvitse tulla minulle sanomaan. Osaamista ei varmasti ole riittävästi, mutta en kyllä huoriin ajatellut mennä. Ei yhden yön jututkaan kiinnosta ja vielä vähemmän maksulliset. Olen kait omien päänsisäisten solmujeni uhri...
Ja mielestäni naiset ja miehet voivat tehdä keskenään muutakin kuin panna.
- sinkku.
Nainen antaa miehelle pakit 5 sekunnissa jos miehen ulkonäkö ei miellytä. Siinä ei voi persoonaallaan vaikuttaa enään mitenkään vaikka saisit naisen nauramaan jutuillesi. Se kemian puuttumisen sanominen on vain tekosyy, todellisuudessa ulkonäkö on se kemia.
- Eskonara
Itse aattelen että kokonaisviehättävyys on "kemia" siis sosiaaliset taidot, ulkonäkö, iloisuus, kehonkieli. Siis kokokaisuus josta ammattilaiset käyttää sanaa "peli".
- Näkökulmia
Harva meistä "osaa" treffailla.
Kyse oli vain siitä, että ne naiset eivät tykästyneet sinuun tarpeeksi. Joko ulkonäkösi tai jokin muu ominaisuutesi ei miellyttänyt tarpeeksi.
Olit heille vain hyvää juttuseuraa ja/tai he eivät halunneet loukata sinua lähtemällä tuosta vain kävelemään.
Useimmilla naisilla on varaa valita sopiva tai melko sopiva mies. Sinä luultavasti taas olisit valmis hyväksymään naisen joka on edes vähän sinnepäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268