Kertokaa joku joka tietää sellaisen automerkin missä ei ole vikoja ja ei koskaan ongelmia?
Auto jossa ei vikoja???
9
147
Vastaukset
- 10+19
Toyota, honda, subaru, mazda, suzuki, nissan, mitsubishi, lexus.
Kaikille yhteistä on? Yrityksen kotimaa ja laatu. - Sen ku näkis
Lasten leikkiauto. Mm. Matchbox.
Polkuauto ja/tai se minkä joskus saattaa unissaan nähdä.
"Tiiäts ku mä ostin eilen auton. Oli halpa, ihan uusi, maali ja kromi kiilsi, kaikki toimii kuin unelma, seuraavat 41 vuotta. On tehokas, kiihtyy mahtavasti ja huippunopeus pitkälti yli 350 km/h. Vain 200 euroa siitä pyydettiin ja sain heti unelmieni auton, mikä oli täysin velaton. Mut sit yhtäkkiä: Poks! ja mä huomasin että se olikin vain unta." - a siantuntia
tuo tonen kijrotattaja tivissti asia n hyvin japanialaisisa autoisa ei ole ylensäkkän vikojavaan ovat todela laadukaita autoja eritysesti von suositela toytaa itselä olut kolme kaiki hyvia ei ole ollltu vikoja rittänyt pelkät märä aikas huolot
- Atoyot Sisneva
:
:
:
Corolla 11vuotta ja yli 230.000 km ja nyt avensis 210.000km ja vieläkin pitää kartasta katsoa reitti merkkikorjaamolle.... Eli neljännesvuosisata tojohojoa ja en osaa toivoa vähävikaisempia autoja.
Esimerkiksi tielle ei kumpikaan ole jättänyt kertaakaan ja lisäksi en käyttänyt koskaan varsinaisessa huollossa poislukien öljynvaihdot joita tuli tehtyä/teetettyä suositusta tiuhempaan. Tulpat ja suodattimet jne helpot vaihdan itse.
Merkittävimmät korjaukset joita osaa pidän kulutustavarana.
Corolla 11v:
-starttimoottorin jokin sähkökontakti jonka toimesta vetää hammasrattaat startissa konetta pyörittämään. noin 200mk ja ainoa oikea "vika"!!
-jarrulevyt ja jarrupalat eteen ja taakse (kulutustavaraa ?)
Avensis >13v:
-jarrulevyt ja jarrupalat eteen ja taakse (kulutustavaraa ?)
-ilmastointihuolto ehkä ihan TURHAAN 12v kohdalla, ei lisäystarvetta nesteelle
-ilmamäärämittarin puhdistutus päästöjen takia 50€ = mielestäni ainoa vika !!
Tämä vikasuma siis lähes 25vuoden käytön aikana Corollalla ja Avensiksella ja ajomääränä noin 500.000km. - Lfkrkf
Kakkosautona meillä suzuki swift. 7 vuotta ajettu ja ainoastaan pari hassua poltinta vaihdettu. Ei ole edes jarruja tai pyyhkijän sulkia vaihdettu!
En tiedä kauanko tämä auto kestää ja saako ylipäätään ajamalla rikki. En usko. - Setä ja lakki
Tojata, Kia ja Huintay
- 15+2
Japanilaisten autojen myynti kasvaa euroopassa tasaisesti. Saksalaisten autojen "laatu" varmistaa sen että moni siirtyy huolettomimpiin merkkeihin.
- oliskotama
Mb slk kompressor olen ajanut 10000km ja nyt öljynvaihto ei vikoja kaikki pelaa.
vuosmalli 96 - TTH007
Itse olen viimeaikoina ajanut kanssa Japseilla (Nissan, Toyota) ja halusin vaan kuulla millaisia mielipiteitä löytyy :)
Myös Saksan peli (Audi) on kokeiltu ja joku kuussa kerran 8kk aikana pikahuollossa!
Moni autokorjaamo kuulemma kehottaa karttamaan MB...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka241013- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38761Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713